Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Y Performance

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • MichalSykorka
    Junior Member
    • Mar 2024
    • 21
    •   

    Tesla Y Performance

    Skúsenosti, dojazd, výbava full Matrix a zvuk Bang & Olufsen, športový podvozok znížený o 18mm, dva úspornešie a výkonejšie Hairpin motory, full autopilot, okruhový mód Track Mode, premium connectivity....

    rady, tipy, návody...
    Naposledy upravené MichalSykorka; 06-03-2024, 15:21.
  • MichalSykorka
    Junior Member
    • Mar 2024
    • 21
    •   

    #2
    Pre každého, kto hľadá aktuálne informácie o tom, ako rozlišovať Matrix svetlá je najjednoduchší spôsob a to pozrieť sa na matricu predného svetlometu, ak je vo vnútri matrica strieborná je bez Matrix a ak je matrica čierna je s Matrix.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      každá Y má Matrix svetlá a stále tie isté, aké matrice ?

      prvé Y sa doviezli do Európy loďou z Číny v Q3/21, keď už aj Model 3 sa vozil s Matrix svetlami, teda všetky Tesly 3 LR aj Y s VIN začínajúce LRW alebo XP7 (nezačínajúce číslom z USA) majú Matrix
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1340
    •   

    #3
    Pôvodne zverejnené od MichalSykorka Pozrieť príspevky
    ... zvuk Bang & Olufsen...
    To si si dorábal lepší zvuk ? Lebo Tesla nedáva z výroby žiadny Bang & Olufsen ani Bose, Tesla si navrhla vlastný audiosystém, nespojila sa so žiadnym reklamným výrobcom.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • MichalSykorka
      Junior Member
      • Mar 2024
      • 21
      •   

      #4
      to máš recht, ale hádaj odkiaľ boli majstri inžinieri a koho Tesla oslovila ...
      Naposledy upravené MichalSykorka; 06-03-2024, 17:36.

      Komentár

      • MichalSykorka
        Junior Member
        • Mar 2024
        • 21
        •   

        #5
        a matrice maš vnútro svetlometu

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          pod príspevkami máš tlačidlo "Komentár" aby sa debatilo k jednej téme pod jedným príspevkom, netreba zasierať fórum trojslovnými príspevkami
      • MichalSykorka
        Junior Member
        • Mar 2024
        • 21
        •   

        #6
        jedna kontrólna otázka,
        ak za tebou ako inžinierom v prestížnej audiofilnej značke zaoberajúcou sa výrobou špičkových audiosystémov príde panáčik z automobilky, kde má na starosti vývoj nového modlelu v automobilke, že chce kvalitný audiosystém do nového modelu auta do vtedy, aby to bolo hotové, teda ti dá termín za

        a) použiješ časom overený, vyladený a kvalitný audiosystém z kvalitných materiálov, len ho vy
        ladíš pre potrebu panáčika z automobilky, alebo za

        b)budeš hľadať nové materiály pre vývoj membrán, lebo kevlar a keramiku už robí každý a potom robiť pokus omyl, nové magnety a vinutie, lebo neodymové, alebo feritové ti prídu úž nudné a ak sa ti to aj podarí za predpokladu, že neminieš rozpočet firmy na vývoj a oželieš aj nadávky šefa budeš riskovať, že dojde panáčik na skúšku audiosystému pre jeho novovyvíjané auto a povie ti, je to zlé, chcem iné.

        Schválne mal už niekto vonku reproduktory, by ma zaujímalo, čo je napísané na magnete.
        Naposledy upravené MichalSykorka; 06-03-2024, 18:39.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          panáčikovia nechodili do B@O ale Tesl normálne ako vždy prijala odídencov z inej firmy, je to bežná fluktuácia a kebyže náhodou použije nejaký patent od inej značky, už vidím ten súdny spor

          proste si urobila svoj audiosystém

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          Prisim Ta, tu na fora sa pisu vecne informacie. Tvoje konstrukty si nehaj na socialne siete.
          Ak by ten panacik ktory je zodpovedny za ozvucenie v Tesle predty robil hlavneho zvukara v Slovenskom narodnom divadle, tak by Tesla mala podla teba audiosystem navrhovany SND?
          Pokial by dotycny panacik zobral niejake patentovane alebo interne informacie zo svojej predchadzajucej prace a pouzil ich v novej praci, tak to nie je ziaden patentovy spor, ale cista kradez know-how priamo danym clovekom.
          Automobil ako taky nikdy nebude schopny reprodukovat hudbu na urovni koncertnych sal. Tolko odrazov a vybracii ako v automobile nie je nikde. Honba za supercistym zvukom v aute je vyhadzovanie penazi von oknom. Ale ludia chcu byt in a tak kupuju.
          Naposledy upravené SKolja; 07-03-2024, 12:26.
      • MichalSykorka
        Junior Member
        • Mar 2024
        • 21
        •   

        #7
        ale teraz vážne vo Volve som mal B&W a kamoš má v Lexuse Mark Levinson, ale toto čo je tu sa mi zdá čistejšie, aj vďaka equalizéru si to vieš vyladiť....

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Keď chceš vážne, tak nežartuj, že originálne systémy v automobilkách majú dobrý zvuk. Majú dobre znejúci zvuk pre priemerných poslucháčov ale nie kvalitný zvuk, ani Tesla nemá kvalitný zvuk. To že robí dajú do auta x-reprákov a yyy Wattov zosiľovač, neznamená, že to presne kreslí scénu a nástroje, teda znamená, že to robí presný opak. Keď som chcel mať zvuk v aute ako a patrí, tak som zo svojho BMW povyhadzoval hentie obrandované reproduktory a dal do predných dverí kvalitné repro značky, o ktorej skoro nikto nepočul a nanajvýš pod sedačky subwoofery a pri použití dvoch naozaj presných a kvalitných repro vyladenými na presný fázový posun k mojej hlave vodiča a po odhlučnení auta a zvukovom zatesnení dverí samozrejme som si mohol užívať zvuk, kde keď som zavrel oči, som počul kde na pódiu hrá ktorý nástroj a zo zvuku sa mi chlpy na rukách dupkom stavali.
          Ale to určite nie je prípad audia od výroby ani v akejkoľvek cene, lebo tam ide len o výkon a počet repro, nie o čistotu a presnosť zvuku.

        • MichalSykorka
          MichalSykorka komentoval
          Upraviť komentár
          ok dík za info som tu nový a ešte sa to musím naučiť
          ako používať komentár
          a áno veď, by inak tie značky neprežili, len vďaka podpore automobiliek, ak si dobre pamätám, tak BMW montovalo Harman/Kardon
          mysím, že nám priemerným to stačí a investovať do upgradu bude asi iba nadšenec a audiiofil
          inak našiel som video a samozrejme je na magnete nápis Tesla, ake prekvapivé
          a asi bude patentova vojna ak to B&O zistí, že je tam ich patent...

        • MichalSykorka
          MichalSykorka komentoval
          Upraviť komentár
          tak už len ty si sem prispel svojím komentom a vecnou informáciou, ako prváčik na základnej škole, si oprav gramatiku a nauč sa diakritiku, potom si oprav komentár pán z Viedne

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          MichalSykorka prosim Ta, osobne invektivy si nechaj na Facebook, alebo pripadne osobne. Snazil som sa Ti vysvetlit, ze ked niekdo napise ze ma zamestnancov ktori niekde predtym pracovali tak ich produkt je vyrobok firmy kde su zamestnani, a nie ich predchadzajuceho zamestnavatela.
          To iste Ti tu napisal aj Miroslav Rojko dokonca aj z diakritikou.
          Nic viac a nic menej.

        • MichalSykorka
          MichalSykorka komentoval
          Upraviť komentár
          tému som založil pre vlastníkov Performance, ak máš niečo vecné, ako tipy, rady, návody, alebo skúsenosti, tak to sem daj, ak nie, tak sa tu láskavo zdrž ďalších
          komentárov...

          ak by niekto potreboval podložky na zdvíhanie ..

          https://www.mojedilna.cz/adapter-na-...x--4-ks-satra/
          Naposledy upravené MichalSykorka; 07-03-2024, 16:36.

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          MichalSykorka v teme nie je napisane ze je len pre vlastnikov TMY Performance, ked chces taku skupinku, urob si ju na Facebooku. Ja si rad precitam skusenosti a postrehy.
          Ale ked sa Ta snazime upozornit na to ze v danom modeli ziadne B&O repro nie je (+kolega o Matrixovych svetlach), tak namiesto toho aby si svoje nespravne tvrdenie opravil, tak sa tu zacnes navazat do ludi.
          A ked sa zacneme (hadam opravnene) branit, tak nas (nevlastnikov) posielas prec. Toto co tu predvadzas ma zopar technickych pomenovani ktore by som tu nerad musel uvadzat.
          Viacej na tuto temu nema vyznam pisat z mojej strany.
          V tomto
      • MichalSykorka
        Junior Member
        • Mar 2024
        • 21
        •   

        #8
        ak by niekto chcel upgrade olovenej malej batérie a chcel by ju vymeniť za litiovú s appkou na kontrolu kapacity a pod. tak tu je najlacnejšia s dopravou zadarmo a ak sa zaregistrujete dostanete ešte aj zľavový kód, inak batéria má v sebe bluetooth, takže cez apku si môžete kontrolovať údaje o stave a nabíjaní a pod.

        https://evannex.com/products/12v-lit...-tesla-model-y

        Komentár


        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          V popise sa nepise pri akych teplotach sa bateria moze pouzivat ani ci ma vyhrievanie aby sa zabranilo zniceniu LiFePo4 clankov pri nabijani pri teplote nizsej ako 0 stupnov celzia.

        • MichalSykorka
          MichalSykorka komentoval
          Upraviť komentár
          ok teraz sa opýtam ako amatér, nie je tá malá batéria napájaná permanentne z veľkej? Keď som pozeral v service móde, tak krásne ukazuje, koľko má percent atď... ak som si dobre prečítal funkčnosť tej malej, tak tá sa stará o funkciu softwéru, alebo sa mýlim..

        • MichalSykorka
          MichalSykorka komentoval
          Upraviť komentár
          https://www.lemaxsk.eu/gumove-podloz...cky-tesla-4-ks

          lepšia cena v peknom púzdre a navyše pasujú

        • MichalSykorka
          MichalSykorka komentoval
          Upraviť komentár
          tak nakoniec som zistil, že Tesla Y model s AMD Ryzen je vybavený Li-Ion nízkonapäťovou batériou a teda jej výmena je nutná iba v prípade poškodenia, alebo závady.
          Zistíte to aj po kliknutí na ďalšie info o vozidle, kde pred pred posledné info je typ nízkonapäťového akumulátoru.....

        • MichalSykorka
          MichalSykorka komentoval
          Upraviť komentár
          ak niekoho trafí kameň na dialnici ako mňa, tak ponúkam provizórne riešenie na prasklinu na čelnom skle na báze živice, ktorá vyplní prasknutý priestor a vytvrdí ho tak, že nielnže zabráni šireniu, ale minimalizuje viditeľné poškodenie, len na tenkulinkú čiarku, za predpokladu, že poškodenie nie je staršie ako 10 dní a ak náhodou dobtedy nezoženiete uvedenú sadu, tak miesto doporučujem prelepiť transparentnou fóliou hneď po poškodení...

          https://www.prodetailshop.sk/rainx-w...u-celneho-skla
      • MichalSykorka
        Junior Member
        • Mar 2024
        • 21
        •   

        #9
        Pripojené súbory

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1340
          •   

          #10
          Tesla po posledných updatoch cez leto 2024 a predchádzajúcich krokoch (odstránenie parkovacích senzorov, radaru a navyše ich deaktivácia a nepoužívanie na autách, ktoré ich majú), doviedli vozidlá 3 a Y do štádia, kedy sú asistenti nepoužiteľní, na aute sa nedá reálne používať adaptívny tempomat (nezmyselné spomaľovania), navádzanie v pruhoch, stireače nedokázali dostať na úroveň incýh aj podradných značiek ani za 5 rokov trápenia s kamerami, nezmyeelne strieajú za sucha, najnovšie na novom model 3 pri každom pridaní rýchlosti cez tempomat zotrú nasucho aj keď sú vypnuté (mód auto zrušený na OFF, aj tak pretrú), núdzové brzdenie je vyslovene nebezpečné do premávky a brzdí úplne nezmyselne a hlavne štrašne často. Najnovšie urobili skvelé pribrzďovanie do zákrut, až tak skvelé, že pri výjazde zo zákruty, kedy bežný vodič už akceleruje, Tesla začne ešte brzdí, lebo jej došlo, že zákruta je asi prudkejšia ale keďže všetko robí o sekundu neskôr (aj núdzové brzdenie - zrážke nepredíde, lebo dávno by zrážka bola, robí to neskoro), tak aj táto fičúra je úplne o hovne ako všetko, čo za poslesný rok priniesli updaty a zdegradovali funkčnosť systémov, ktoré boli ako tak kedysi použiteľné. S každým ďalším modelom je to horšie a horšie.

          Tesly si budú ľudia kupovať pre efektivitu, nízku cenu, výkon, nepotrebnosť servisných prehliadok ale určite nie pre asistentov. Ak asistentov moc nevyužívate, ste ten správny užívateľ Tesly, ktorý je spokojný. Ja som asistentov využíval aj na predchádzajúcich autách a asistenti v Tesle sú tá vec, ktorá dokáže človeka vytočiť každú jazdu, kedy ich omylom zapne.

          Asistenčné systémy sú horšie ako na 10 rokov starých Hyundai-och.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Videl som inzerat na Teslu kde sa vyslovene uvadzalo ze nema ziadne updaty/upgrady, ze je od vyroby povodna, co sa zrejme dnes ceni.

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Ja nemozem potvrdit co pises, na mojich trasach ktore jazdim nemam problem ani s AP/FSD ani so stieracmi. Stierace stieraju teraz pomerne dobre, mozno raz za cas kliknem na tlacitko na packe/volante aby zotreli. Co sa tyka spomalovania do zakrut, tak na miestach kde sa pred tym auto rutilo do zakruty mi teraz vopred spomalilo, ale bolo to teda v HR, neviem, mozno to suvisi aj s kvalitou mapovych podkladov.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            najhoršie je to na Highland, na Y (asi vyššie pod tupejším uhlom predná kamera) to nie je také ale Highland (kamery s väčším rozlíšením) je to otras

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Celkom trpíš v tom aute. Kúp si iné auto, kde budeš rád tráviť každú minútu a nepozeraj na peniaze.

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Mozno sa Autopilot snazi pouzivat aj mimo dialnice, pricom AP co mame v EU je urceny v podstate len na dialnice. Tesla na vyvoj AP kasle, takze jedina nadej je, ze nam raz prepnu stack na novy v13 co silne zlepsi pouzitie aj ked nebudeme mat vsetky funkcie FSD.
        Pracuje...
        X