Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Tesla M3 2024 Highland -skusenosti
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Nahodou niekto zo zapadneho SK, kto vlasni TESLA M3 Highland vo farbe Quicksilver? Rozhdujem sa medzi bielou a tou sivostriebornou.
Pridajte komentár:
-
Včera som si bol prebrať v Zahrebe prvú Teslu.
Objednávka 7.augusta, prebratie 6. septembra.
Vzal som tu najlacnejšiu 3 RWD biela tmavý interiér. Cesta domov môžem potvrdiť výborná spotrebu. Celkovo mi vyšlo 13,2 na prvých 540km domov. Max spokojnosť.
Už len či niekto poradí kde zapisujú do TP nízke kW z COC, u nás na odbore dopravy také nepoznajú píšu to najvyššie číslo ako výkon ktorý sa ráta do výpočtu poistného..
Pridajte komentár:
-
ako pise Miroslav Rojko viac nas zacinalo na starom Ioniqu. Prva verzia ostala dodnes neprekonana co sa tyka spotrieb a nabijacej krivky. TM3 je tiez velmi usporne auto, len treba strazit nohu na plyne.
head ja som mal tiez spotrebu okolo 14,4kWh/100km, dovod bol ale caste kratke jazdy kde klima/kurenie museli na zaciatku jazdy ist na max a to sa odrazalo na spotrebe. Pri jazdach nad 40-50km uz spotreby klesali niekde medzi 10-12kWh/100km.
- Likes 1
-
Na Ioniq (1.gen.) sme začínali tu viacerí na fóre, mal neprekonanú spotrebu, až Tesla M3 zadokolka ho dobehla (aj to len teste EPA, nakoľko v reále má toľko iných funkcií čo drancujú baterku - sentry, overheat protection, vyhrievanie batérie pred nabíjaním, že sa musí všetko povypínať aby ju dosiahol).
Po Ioniqu som už nemal tak úsporné auto (teda ani sa nedalo kúpiť). Ty máš tú faceliftovanú verziu, tam už bohužiaľ pokazili rýchlosť nabíjania a preto ten nebol až tak populárny ako prvý (predstavený 2016), ale sám vidíš, že sedan je na spotrebu to najlepšie. A to si zober, že M3 jazdí na 18" diskoch (čo palec to asi 5% spotreby navyše) rozmeru 235mm (ioniq myslím 195mm) a ponúkne Ti zrýchlenie 6s a výkon viac ako dvojnásobný, takže určite odporúčam.
P.S. o značku neprídeš, stačí si ju pri odhlásení Ioniq "odložiť" a pri prihlásení nového auta použiť (nekupovať novú)
-
TESLA 3 SR je môj sen/plán tento alebo budúci rok. Aktuálne mám Ioniq (nie 5,nie 6) 38,3 kWh a nestačím sa čudovať tým potrebám v testoch (Volvo a pod). Ja mám po meste v lete okolo 8,5-9 a na diaľnici približne ako píšete - 13-14. Rekord mám Liptovský Mikuláš - Dunajská Streda 280 km a spotreba 8,7. Ale to som išiel "dole" kopcom a na diaľnici okolo 100 - bola to skúška vyslovene na spotrebu. Ale inak to zvykne byt 11-12. Samozrejme nejde uplne porovnávať batéria 38,3 s nejakým obrom, ale toto je mně sympatickejšie - menšia baterka, menšia hmotnosť, menšia spotreba. Tesla 3 SR vs Ioniq (57,5/38,3=1,5) by mal byť teda podľa vášho merania presne o 50% väčší dojazd v prospech M3 a to mi už bude stačiť. Trochu ma mrzí len že prídem o raritnú svetlozelenú značku a vypínateľný vess, to už dnes nemá nikto. P.S.Na parkovisku dávam pozorNaposledy upravené PeterJ; 08-07-2024, 16:20.
- Likes 3
Pridajte komentár:
-
Pred dvoma tyzdnami som si bol zobrat konecne Highland a musim napisat prekvapive zistenie okolo spotreby Model 3 RWD vs Model Y AWD LongRange.
Isli sme na Y-ke LR s 19” kolesami a naspäť sme mohli porovnavat - Model 3 RWD mal vacsi dojazd ako Y LongRange. Isli sme dialnicnych 140 km/h kde sa dalo a pri takejto rychlosti uz velkost a aerodynamika robi svoje - Model 3 mal na nabijackach mensi ubytok % ako Y. Teda spotreba bola percentualne este mensia ako je mensia bateria v M3. Prekvapilo ma to, ze efektivita je az tak (Y mam 2024 s tym novym zadnym motorom tohtorocnym) dobra a najlacnejsia predavana Tesla prejde po dialnici viac na celu baterku ako o 13 tis.€ drahsia Y. A nabijanie na M3 je sice pomalsie, v peaku len 170 kW ale vzhladom na mensiu bateriu trvalo kratsie ako dobit vacsiu bateriu v Y, pri nabijani sa M3 nabil o 5% viac ako MY za rovnaky cas.
“Test” ma vypovedaciu schopnost maximalnu, nakolko auta isli spolu za rovnakych podmienok, po sebe, M3 bola cely cas vpredu.
Preto ak niekto uvazuje medzi tymito dvoma autami a to miesto v Y az tak nepotrebuje (a samozrejme zrychlenie,awd), dojazd je na dlhe dialnicne trasy zaujimavy pri M3. Neveril som vlastnym ociam, ked po 600 km ceste (z toho 100 km mimo dialnic) mi ukazalo na M3 spotrebu 13,6 kWh/100km.
- Likes 5
Pridajte komentár:
-
tu je vsetko o Tesle 3 Hignland SR
https://ev-database.org/car/1991/Tesla-Model-3
Pridajte komentár:
-
vdaka za odpoved , lebo toto je fakt ako "neskutocne tajomstvo" od tesly ... ked nevedia alebo nechcu uvadzat kapacitu baterie .. Takze mozem ratat ze terajsia TM3 highland ma 60kWh bateriu . No este by to chcelo si ju pozriet na zivo , skusit jazdu ...
-
57kWh pouzitelna je minimalna kapacita, co ma a najpravdepodobnejsie okolo 60kWh odspodu, kedze oproti poslednej trojke 2023 zdvihli dojazd a nielen efektivitou.
Ako pises, Tesla to nikdy nikde neuvadzala.
50 kWh mali prve SR este z USA s Panasonic baterkou, prve SR+ mali 55kWh pouzitelnu.
- Likes 2
Pridajte komentár:
-
Tesla M3 2024 Highland -skusenosti
Hladam na webe info o velkosti baterie pre TM3 RWD Highland , nikde neviem najst relevantne info , lebo na jednom videu hovoria ze ma 50kwh , na druhom ze ma 57kw , na tretom videu ze ma 61kwh ... Tak co je vlastne pravda? Aku kapacitu ma terajsia TM3 RWD - zadokolka ? Viem ze bateria je pre nu LFP ale o kapacite sa nikde jasne nehovori ... Ak ju niekto ma na SK , ak by sa ju dalo pozriet a vyskusat , bol by som rad ..Tagy: -
Pridajte komentár: