Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Free Premium Connectivity

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • EVan
    Member
    • Dec 2017
    • 80
    • ivan455831
    •   

    Free Premium Connectivity

    V súčasnosti je na pozícii Tesla Support Advisor (pre CZ&SK) ochotný a nápomocný človek, takže sa nám mnohým konečne podarilo dať do poriadku svoje Tesla účty. Ak ste tu ešte niektorí, čo máte v Tesle zaregistrovanú adresu s iným kódom krajiny ako SK (Slovensko) treba si to dať opraviť (aj s prípadnou opravou IČO, DIČ, atď)
    Ale pozor, nehovorím o adrese, ktorú nájdete v appke pod svojim účtom v položke Contact Info. Tá je editovateľná a aj keď v nej máte kód SK, nie je to smerodajné. Podstatná je adresa, ktorú nájdete ako Shipping/Billing Address v položke Upgrades->Accessories. Tam mnohí stále majú iný kód krajiny. Správne to majú iba tí, ktorí v appke položku Upgrades vôbec nemajú.

    Pre krajiny kategórie "Other Europe" (teda aj SK)s tým súvisia dve dôležité skutočnosti:
    1. Nie je v appke dostupná možnosť "Upgrades", teda jednoduché nakupovanie cez appku nie je možné (všetko treba riešiť cez servis)
    2. Automatický je aktivovaná bezplatná Premium Connectivity (čiže nemusíme platiť tých 10 € mesačne)
    Je asi dôležité, aby sme všetci mali zaregistrovanú Slovenskú adresu, pretože je celkom dobre možné (nikto nevie), že práve podľa týchto adries Tesla posudzuje koľko je na Slovensku Tesiel, čo môže mať zásadný vplyv na ich rozhodovanie o otvorení zastúpenia/servisu na Slovensku. Podľa toho, čo sledujem, tak drvivá časť slovenských Tesiel je stále registrovaná s iným kódom krajiny (podľa miesta nákupu).
    Ak teda niekto máte záujem, môžem sem hodiť postup ako na to.​
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #2
    Ten postup sem pls hod lebo zďaleka nie všetci sú na FB.

    Komentár

    • jeeff
      Member
      • Nov 2015
      • 192
      • lubos1519
      •   

      #3
      Postup ako žiadať o opravu údajov v Tesla účte cez Tesla Support:
      1. Otvoriť https://www.tesla.com/de_DE/support
      2. Cez menu vpravo hore, vybrať češtinu
      3. Odrolovať na uplny koniec strany a odkliknut “Kontaktujte nás”
      4. Na ďalšej stránke “Zeptejte se” kliknúť na “Vyberte si téma” a potom vybrať voľbu “Podpora účtu a vlastnictví”. Znovu “Vyberte si téma” a vybrať “Fakturace”
      5. Kliknúť “Odeslat”
      6. Pod “Potřebujete další pomoc?” kliknuť na “Ano”
      7. Do okna “Popište svou otázku” napíšte normálne, aj po slovensky, čo potrebujete vyriešiť (nastaviť Country na SK, vložiť/opraviť IČO, DIČ,…).Tuším je tam obmedzená dĺžka textu, tak stručne.
      8. Potom odkliknúť “Pošlete nám e-mail”. Tým sa odošle to čo ste napísali.
      A už len čakať. Robí to tam jeden človek a už je za posledný týždeň asi zavalený našimi žiadosťami. Mne to urobil na druhý deň, ale z ďalších to už trvá dlhšie. O vyriešení budete informovaní mailom.​

      Komentár


      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        “Milé” od teba, že si to sem prekopíroval. (Ja som chcel počkať, aby som vedel, či sa tu vôbec nájde ešte niekto, koho sa to týka)

      • cyber_yan
        cyber_yan komentoval
        Upraviť komentár
        Mňa sa to týka a pomohlo mi to. Nebyť komentu od Miroslav Rojko asi by som to nechal tak a neriešil. Nebral som do úvahy že práve štatistika týchto údajov môže zavážiť pri otvorení servisu a podobne. Učinil som nápravu

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        cyber_yan, ako dlho trvalo, kým ti to urobili?

      • cyber_yan
        cyber_yan komentoval
        Upraviť komentár
        EVan stále čakám na potvrdzujúci mail. Ak príde poviem ako dlho to trvalo.

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        cyber_yan píšeš, že “pomohlo mi to”, to som pochoil, že už to máš, ale teda asi ešte nie?
    • 11Michal11
      Member
      • Jul 2021
      • 32

      #4
      Super !

      Komentár

      • 11Michal11
        Member
        • Jul 2021
        • 32

        #5
        Dnes mi to prerobili. Všetko ide . Vďaka za radu.

        Komentár


        • cyber_yan
          cyber_yan komentoval
          Upraviť komentár
          To je zaujímavé, mne stále nie.. Verím že to dnes odklepne niekto

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          Niekomu to urobili za 3 hodiny, viem o takých, čo čakajú už druhý týždeň. Tesla..,
      • cyber_yan
        Junior Member
        • Jun 2022
        • 17

        #6
        Tak podal som to ešte raz, ale cez AT stránku do 2 hodín vyriešené. Cez pepíkov do dnešného dňa nič… tak možno skúste ísť cez krajinu odkiaľ máte auto možno to je cesta k rýchlejšiemu odbaveniu ktovie..

        Komentár


        • 11Michal11
          11Michal11 komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som to dával cez CZ ,ale pisal mi chlap z BERLINA pytal sa ma ci mi ma prerabat aj stare faktury a ine otazky este.

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          To nie je podstatné v akom jazyku to tam píšeš, všetko to ide na jedno miesto a zdá sa, že agendu CZ a SK má na starosti jeden človek. Na dotaz mi odpovedal, že má tam toho už veľa, ale porieši to “v prubehu tydnu”.
      • wladisko
        Junior Member
        • Dec 2023
        • 2
        •   

        #7
        Pôvodne zverejnené od EVan Pozrieť príspevky
        V súčasnosti je na pozícii Tesla Support Advisor (pre CZ&SK) ochotný a nápomocný človek, takže sa nám mnohým konečne podarilo dať do poriadku svoje Tesla účty. Ak ste tu ešte niektorí, čo máte v Tesle zaregistrovanú adresu s iným kódom krajiny ako SK (Slovensko) treba si to dať opraviť (aj s prípadnou opravou IČO, DIČ, atď)
        Ale pozor, nehovorím o adrese, ktorú nájdete v appke pod svojim účtom v položke Contact Info. Tá je editovateľná a aj keď v nej máte kód SK, nie je to smerodajné. Podstatná je adresa, ktorú nájdete ako Shipping/Billing Address v položke Upgrades->Accessories. Tam mnohí stále majú iný kód krajiny. Správne to majú iba tí, ktorí v appke položku Upgrades vôbec nemajú.

        Pre krajiny kategórie "Other Europe" (teda aj SK)s tým súvisia dve dôležité skutočnosti:
        1. Nie je v appke dostupná možnosť "Upgrades", teda jednoduché nakupovanie cez appku nie je možné (všetko treba riešiť cez servis)
        2. Automatický je aktivovaná bezplatná Premium Connectivity (čiže nemusíme platiť tých 10 € mesačne)
        Je asi dôležité, aby sme všetci mali zaregistrovanú Slovenskú adresu, pretože je celkom dobre možné (nikto nevie), že práve podľa týchto adries Tesla posudzuje koľko je na Slovensku Tesiel, čo môže mať zásadný vplyv na ich rozhodovanie o otvorení zastúpenia/servisu na Slovensku. Podľa toho, čo sledujem, tak drvivá časť slovenských Tesiel je stále registrovaná s iným kódom krajiny (podľa miesta nákupu).
        Ak teda niekto máte záujem, môžem sem hodiť postup ako na to.​
        Ahojte,
        chcem sa opytat, ci je takto informacia este stale aktualna. Konecne som znova Tesla owner.. ale za par rokov sa toho vela v Tesle zmenilo, co je super, zase mam co objavovat :-) Da sa este stale ziskat Premium Connectivity? Alebo uz je ti iba platena sluzba.. dakujem. Majte sa.

        Komentár

        • wladisko
          Junior Member
          • Dec 2023
          • 2
          •   

          #8
          Ahojte,
          chcem sa opytat, ci je takto informacia este stale aktualna. Konecne som znova Tesla owner.. ale za par rokov sa toho vela v Tesle zmenilo, co je super, zase mam co objavovat :-) Da sa este stale ziskat Premium Connectivity? Alebo uz je ti iba platena sluzba.. dakujem. Majte sa.​

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            áno, je aktuálna

            ale ak by sa Ti podarilo zmeniť adresu v konte na nejakú vymyslenú chorvátsku na pár dní a presvedčil chorvátsku podporu (nie českú), aby Ti zmenili krajinu na HR, mal by si aj premium konektivity aj upgrady v apke

          • wladisko
            wladisko komentoval
            Upraviť komentár
            Ahoj Miroslav, dakujem za odpoved. Este stale cakam na papiere, takze musim vydrzat. Neviem, ci ma zmysel riesit HR registraciu.. ale som rad, ze je este stale moznost Premium mat bezplatne..

          • wladisko
            wladisko komentoval
            Upraviť komentár
            Ahojte.. iba potvrdzujem, registracia na SK prebehla hladko, podla navodu tu uvedeneho. Premium connectivity funguje, vsetko ok..
            Jedine, co mi nejde uplne ako by som predpokladal, ze v Spotify robi search a navrhy stale podla povodnej krajiny registracie.. teda aspon tak sa mi zda, lebo je tam vela "francuzstiny".. moze byt? Aku mate skusenost.. pripadne, co este treba urobit..? Na Spotify vyuzivam Tesla konto..
        • TomasHo
          Junior Member
          • Dec 2023
          • 7

          #9
          Cau wladisko, som v podobnej situacii ako ty. Auto z AT, Premium Connectivity z nejakeho dovodu ide (aj ked nic neplatim), ale z appky nemozem objednavat (napriklad tazne), a v aute nemam dostupne Upgrades. Uz som napisal na podporu, uvidim, odkial mi odpisu. Vaham, ci je lepsie mat LTE Premium Connectivity za 10e mesacne, alebo si zriadit v aute Wifi Hotspot s nejakou roamingovou datovou SIMkou. Napriklad Orange ponuka specialne IoT simky (ale asi bez roamingu). Momentalne ma viac zaujima moznost mat otvorene nakupovanie cez appku a tiez upgrady v aute, ale tato nutkava potreba asi pominie, ked budem mat tazne.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Wifi hotspot nenahradí mobilné pripojenie, niektoré funkcie cez hotspot nejdú.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Premium connectivity ide vzdy 30 dni od kupy auta (aj pouziteho) alebo pri zmene konta (prevode auta pod ine konto) bezplatne.

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Pozor, v upgrades sa podla mna tazne neobjednava, to objednas normalne cez service request. V upgrades byval volakedy len FSD a SpeedBoost. Kazdopadne, obe ti vedia spravit cez service request, takze Premium Connectivity je urcite uzitocnejsie.

          • wladisko
            wladisko komentoval
            Upraviť komentár
            Ahoj TomasHo, myslim, ze mat Premium Conncevitity a neplatit, je celkom dobry "Upgrade" :-) A tazne sa hadam da objednat aj inym sposobom, ako len cez Appku.. je tak? Napriklad na Tesla eShope na stranke..??
        • PeterN
          Junior Member
          • Apr 2023
          • 3

          #10
          Ahojte. Tiez som kontaktoval Tesla Support ohladom premium connectivity a zmeny kodu krajiny na SK. Ozval sa mi Ondrej, a v jednej z jeho sprav bola poznamka: Zmenou kodu krajiny pridem o bezplatny supercharging. Podotykam, ze auto som kupoval z NL a mam SC01. Pred kupou, este v NL sme s povodnym majitelom volali do Tesly, a tam mi potvrdili ze supercharging free bude preneseny na noveho majitela. Viete niekto potvrdit alebo vyvratit ako to je z bezplatnym nabijanim na tesla superchargeroch po zmene kodu krajiny na SK? Dakujem, Peto

          Komentár


          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            SC01 je kod pre free supercharging viazany na auto, premium connectivity by to namala ziadno ovplyvnit.
        • PeterN
          Junior Member
          • Apr 2023
          • 3

          #11
          Dnes som dostal odpoved od Ondreja, ako to vlastne je zo zmenou krajiny na SK. Supercharging free tym nieje ovplyvneny.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Prosim Ťa na aky email si mu písal?
        • PeterN
          Junior Member
          • Apr 2023
          • 3

          #12
          accountsupportemea@tesla.com

          Komentár

          • MichalSykorka
            Junior Member
            • Mar 2024
            • 20
            •   

            #13
            Vďaka za info, mám zmenené...

            Komentár

            Pracuje...
            X