V súčasnosti je na pozícii Tesla Support Advisor (pre CZ&SK) ochotný a nápomocný človek, takže sa nám mnohým konečne podarilo dať do poriadku svoje Tesla účty. Ak ste tu ešte niektorí, čo máte v Tesle zaregistrovanú adresu s iným kódom krajiny ako SK (Slovensko) treba si to dať opraviť (aj s prípadnou opravou IČO, DIČ, atď)
Ale pozor, nehovorím o adrese, ktorú nájdete v appke pod svojim účtom v položke Contact Info. Tá je editovateľná a aj keď v nej máte kód SK, nie je to smerodajné. Podstatná je adresa, ktorú nájdete ako Shipping/Billing Address v položke Upgrades->Accessories. Tam mnohí stále majú iný kód krajiny. Správne to majú iba tí, ktorí v appke položku Upgrades vôbec nemajú.
Pre krajiny kategórie "Other Europe" (teda aj SK)s tým súvisia dve dôležité skutočnosti:
Ak teda niekto máte záujem, môžem sem hodiť postup ako na to.
Ale pozor, nehovorím o adrese, ktorú nájdete v appke pod svojim účtom v položke Contact Info. Tá je editovateľná a aj keď v nej máte kód SK, nie je to smerodajné. Podstatná je adresa, ktorú nájdete ako Shipping/Billing Address v položke Upgrades->Accessories. Tam mnohí stále majú iný kód krajiny. Správne to majú iba tí, ktorí v appke položku Upgrades vôbec nemajú.
Pre krajiny kategórie "Other Europe" (teda aj SK)s tým súvisia dve dôležité skutočnosti:
- Nie je v appke dostupná možnosť "Upgrades", teda jednoduché nakupovanie cez appku nie je možné (všetko treba riešiť cez servis)
- Automatický je aktivovaná bezplatná Premium Connectivity (čiže nemusíme platiť tých 10 € mesačne)
Ak teda niekto máte záujem, môžem sem hodiť postup ako na to.
Komentár