Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Free Premium Connectivity

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • EVan
    Member
    • Dec 2017
    • 78
    • ivan98740
    •   

    Free Premium Connectivity

    V súčasnosti je na pozícii Tesla Support Advisor (pre CZ&SK) ochotný a nápomocný človek, takže sa nám mnohým konečne podarilo dať do poriadku svoje Tesla účty. Ak ste tu ešte niektorí, čo máte v Tesle zaregistrovanú adresu s iným kódom krajiny ako SK (Slovensko) treba si to dať opraviť (aj s prípadnou opravou IČO, DIČ, atď)
    Ale pozor, nehovorím o adrese, ktorú nájdete v appke pod svojim účtom v položke Contact Info. Tá je editovateľná a aj keď v nej máte kód SK, nie je to smerodajné. Podstatná je adresa, ktorú nájdete ako Shipping/Billing Address v položke Upgrades->Accessories. Tam mnohí stále majú iný kód krajiny. Správne to majú iba tí, ktorí v appke položku Upgrades vôbec nemajú.

    Pre krajiny kategórie "Other Europe" (teda aj SK)s tým súvisia dve dôležité skutočnosti:
    1. Nie je v appke dostupná možnosť "Upgrades", teda jednoduché nakupovanie cez appku nie je možné (všetko treba riešiť cez servis)
    2. Automatický je aktivovaná bezplatná Premium Connectivity (čiže nemusíme platiť tých 10 € mesačne)
    Je asi dôležité, aby sme všetci mali zaregistrovanú Slovenskú adresu, pretože je celkom dobre možné (nikto nevie), že práve podľa týchto adries Tesla posudzuje koľko je na Slovensku Tesiel, čo môže mať zásadný vplyv na ich rozhodovanie o otvorení zastúpenia/servisu na Slovensku. Podľa toho, čo sledujem, tak drvivá časť slovenských Tesiel je stále registrovaná s iným kódom krajiny (podľa miesta nákupu).
    Ak teda niekto máte záujem, môžem sem hodiť postup ako na to.​
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 693
    • viera8131
    •      

    #2
    Ten postup sem pls hod lebo zďaleka nie všetci sú na FB.

    Komentár

    • jeeff
      Member
      • Nov 2015
      • 178
      • lubos1519
      •   

      #3
      Postup ako žiadať o opravu údajov v Tesla účte cez Tesla Support:
      1. Otvoriť https://www.tesla.com/de_DE/support
      2. Cez menu vpravo hore, vybrať češtinu
      3. Odrolovať na uplny koniec strany a odkliknut “Kontaktujte nás”
      4. Na ďalšej stránke “Zeptejte se” kliknúť na “Vyberte si téma” a potom vybrať voľbu “Podpora účtu a vlastnictví”. Znovu “Vyberte si téma” a vybrať “Fakturace”
      5. Kliknúť “Odeslat”
      6. Pod “Potřebujete další pomoc?” kliknuť na “Ano”
      7. Do okna “Popište svou otázku” napíšte normálne, aj po slovensky, čo potrebujete vyriešiť (nastaviť Country na SK, vložiť/opraviť IČO, DIČ,…).Tuším je tam obmedzená dĺžka textu, tak stručne.
      8. Potom odkliknúť “Pošlete nám e-mail”. Tým sa odošle to čo ste napísali.
      A už len čakať. Robí to tam jeden človek a už je za posledný týždeň asi zavalený našimi žiadosťami. Mne to urobil na druhý deň, ale z ďalších to už trvá dlhšie. O vyriešení budete informovaní mailom.​

      Komentár


      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        “Milé” od teba, že si to sem prekopíroval. (Ja som chcel počkať, aby som vedel, či sa tu vôbec nájde ešte niekto, koho sa to týka)

      • cyber_yan
        cyber_yan komentoval
        Upraviť komentár
        Mňa sa to týka a pomohlo mi to. Nebyť komentu od Miroslav Rojko asi by som to nechal tak a neriešil. Nebral som do úvahy že práve štatistika týchto údajov môže zavážiť pri otvorení servisu a podobne. Učinil som nápravu

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        cyber_yan, ako dlho trvalo, kým ti to urobili?

      • cyber_yan
        cyber_yan komentoval
        Upraviť komentár
        EVan stále čakám na potvrdzujúci mail. Ak príde poviem ako dlho to trvalo.

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        cyber_yan píšeš, že “pomohlo mi to”, to som pochoil, že už to máš, ale teda asi ešte nie?
    • 11Michal11
      Member
      • Jul 2021
      • 30

      #4
      Super !

      Komentár

      • 11Michal11
        Member
        • Jul 2021
        • 30

        #5
        Dnes mi to prerobili. Všetko ide . Vďaka za radu.

        Komentár


        • cyber_yan
          cyber_yan komentoval
          Upraviť komentár
          To je zaujímavé, mne stále nie.. Verím že to dnes odklepne niekto

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          Niekomu to urobili za 3 hodiny, viem o takých, čo čakajú už druhý týždeň. Tesla..,
      • cyber_yan
        Junior Member
        • Jun 2022
        • 12

        #6
        Tak podal som to ešte raz, ale cez AT stránku do 2 hodín vyriešené. Cez pepíkov do dnešného dňa nič… tak možno skúste ísť cez krajinu odkiaľ máte auto možno to je cesta k rýchlejšiemu odbaveniu ktovie..

        Komentár


        • 11Michal11
          11Michal11 komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som to dával cez CZ ,ale pisal mi chlap z BERLINA pytal sa ma ci mi ma prerabat aj stare faktury a ine otazky este.

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          To nie je podstatné v akom jazyku to tam píšeš, všetko to ide na jedno miesto a zdá sa, že agendu CZ a SK má na starosti jeden človek. Na dotaz mi odpovedal, že má tam toho už veľa, ale porieši to “v prubehu tydnu”.
      Pracuje...
      X