Nissan Ariya má slovenský cenník, veľmi sebavedomý:
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
NISSAN ARIYA
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Toto je problém asi všetkých Japoncov. Predávajú už takmer plne vybavené autá a potom keď človek vezme narýchlo ich cenník verzus cenník kdejakého Nemca, tak sa tie autá zdajú neskutočne drahé.
Ja som si zobral Ariyu 2WD s väčšou batériou a podľa nej nakonfiguroval Enyaq 80 so slabším motorom a menšou batériou.
Výsledok...akonáhle začnem v konfigurátore dorovnávať sériovú výbavu škodovky na úroveň série nissanu (elektrické sedačky, head-up displey, panorama...), tak som zrazu so škodovkou o minimálne 3 tis.€ vyššie.
Ale uznávam, kto hľadá holý-bosý voz, tak asi do Ariye nepôjde.
Skôr som zvedavý na test (ak bude) od milan84, hlavne teda na termomanažment od Nissanu, dojazd pri diaľničnom tempe a praktickosť nabíjacieho portu medzi nápravami hlavne v situáciách keď nie som pri stojane sám
-
Enyaq sa mi zda byt dost stedrejsi na priestor, a v tom pripade nepovazujem rozdiel 3000€ za vyznamny. Nehovoriac o tom, ako uz nizsie bolo spomenute, Nissan je vzdy nedovareny polotovar. Navonok sa to tvari super, ale pod pokryvkou je tam az prilis vela ALE. Nechcem sa prehnane zastavat koncernu, ale minimalne ich snaha o vytvorenie dobreho SW je uctihodna, a maju dobre nasliapnute. Pri Nissane si taky pristup dako neviem predstavit. By som sa vobec nedivil, ak by to auto hodili von a viac sa SW uz nedotkli. Historia nam ukazuje pristup Nissanu k zavaznym nedostatkom celkom detailne.
-
-
Zrovna pri Nissane je tiež tých príplatkov habadej ako pri Nemcoch a ako majiteľ niekoľkých Leafov si o značke Nissan a ich dopracovaní funkčnosti auta myslím svoje. Z môjho pohľadu, že nič nefunguje tak ako u iných áut a väčšina vecí je nedotiahnutých, je tá cena prestrelená a riadne. Veď ten základ je vlastne s menšou batériou ako dávali kórejci pred 4 rokmi. Je to zasa technika Leafu mierne upravená a prvé testy budú odhaľovať to množstvo "ALE", čo zas nedotiahli.
Ani sa mi nechce zisťovať, ale asi áno, že stále uvádzajú celkovú kapacitu batérie a 63 kWh celkových je na takú kravu naozaj málo. Efektivitu nikdy nevedeli, tie prelisy karosérie (malý rozvor na veľkej kasni) tiež hovoria už dopredu o jazdných vlastnostiach a správaní auta. A to ani nechcem ťuknúť na obrazovku infotainmentu, kvôli duševnej pohode som to nerobil ani v Leaf-e, nebodaj sa pokúsiť pripojiť mobil.
Každé dva - tri roky píšu, ako sa stiahnu z Európy, predaje sú slabé, tak nech sa už konečne stiahnu a bude pokoj. Predaje sú slabé hlavne kvôli tej šmejdovosti značky a väčšine vecí nedotiahnutých.[priezvisko]@me.com
- Likes 2
Komentár
-
maly ako maly. 2775 razvor je fajn. Aj na mojom videu bolo vidno, ze priestorove pomery v kabine su vyborne.
63kWh je netto. Je to v cenniku na poslednej strane.
Vyckaj si, kym sa tie auta realne dostanu na testy a na cesty. Nebude to hlavna vyhra v loterii, ale ma co ponuknut. Tych par km za volanom bolo skutocne mimoriadne pohodlnych, tichych.
-
Borci s Ariyou presli zo severneho na juzny pol: https://pluginadventure.com/pole-to-pole/
Auto malo upraveny podvozok koli offroad pneu, ale pohonna jednotka a bateria su povodne. Upravy ArticTrucks: https://arctictrucks.com/blog/2023/0...icle-unveiled/
Auto fungovalo aj pri -30°C, nabijali cez solarne panely (polarny den) a sem tam si pomahali generatorom. Bateriu zakopavali pri vysokych minusovych teplotach do snehu...
Viacej tu: https://linktr.ee/poletopoleev
Sialenci :-).
@nick.n17 KENNY tie vase jazdy su priprava na ultimatny challenge na podobnu jazdu s Comma.ai? ;-)Naposledy upravené SKolja; 18-12-2023, 11:43.
- Likes 1
Komentár
Komentár