
Aj z hladiska casu ak za 50kwh nabitia zaplati o 5-8e viac za UFC rychlost co je pre bezneho cloveka 1-2h cistej mzdy tak ma jedno ci strati 1-2h pomalsim nabijanim, alebo travenim nadcasov v praci aby na to zarobil. Teda nieje jedno, lebo s DC50kw nabije rychlejsie alop zarobi na UFC priplatok. takze pomalsim nabijanim strati menej casu.

Chapem ze pre tych co si kupuju EV za 70-150tis eur su to smiesne poocty lebo sa pohybuju v inych cislach, ale pre bezny lud nie.
A tiez je tam aspekt setrnejsieho nabijania baterie kvoli zivotnosti. Vravi sa ze nabijat do 1C je setrnejsie ako nabijat 2-4C
A za dalsie, ako bdues nervozne zazerat ked na UFC bude niekto tkacit pomaly 30-50kw so starsim EV a ty budes cakat 1-1,5h kym sa on nabije? Asi ako ja zazeram na hybrid tlaciaci na AC 2-3kw ked ja by som mohol 22kw. Skripem zubami.

Preto suhlasim s Dangom ze mat vyber nabky roznych vykonov na jednej lokalite je rozumne.
S masovym rozsirenom lacnych EV bude ta vacsina pozerat na ekonomiku nabijania. Ci uz sukromne alebo pracovne. Uz nebudu jazdit len bosovia na luxusnych EV ktorych je cas drahsi ako cena nabijania. Ale napr. aj bezny referenti/obchodaci ktori cas pomalsieho nabijania vyuziju na pracu, tak ako ja.
Este mozem ;pouzit fosil analogiu: Preco na dialnicnych pumpach nemaju len 100oktanovy benzin? Ved je lepsi ako 95ka
