Čo si myslíte o interiéri ? Nebude chýbať konzola vodiča ?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Interiér model 3
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
K autu mám len dve výhrady. Palubovka a otváranie kufra. Palubovka by sa skôr hodila tá, ktorá bola v prototype modelu X, ktorý bol predstavený pred dvoma rokmi( s malou prístrojovkou pred volantom a tabletom postaveným na výšku čiastočne zapusteným). Lebo toto je hrozné. Všimnite si v jednom videu, ako má šofér koleno pravej nohy opreté o stredovú konzolu a roh tabletu zasahuje do priestoru nohy vo výške volantu. Tu predpokladám problém aj u vodiča so strednou postavou a to nehovorím o vysokých vodičoch. Tá podlaha je kôli batérii dosť vysoko a aj koleno vodiča je vysoko. Druhá výhrada je otváranie kufra. Keď už to poňali ako liftback, tak mali dať dvere ako má model S ( s otváraním aj zadného okna). Neviem čo si chcú v Tesle dokazovať. To strechookno je možno efektné, ale ľudia chcú praktické auto za tie peniaze. Keď majiteľ sklopí zadné sedačky a bude chcieť niečo naložiť, nielenže sa musí zbytočne zohnúť, ale niečo objemnejšie nemá šancu cez ten maličký kufrový otvor tam vložiť...Chcem poprosiť... Jura..ktorý komunikuje s Teslamotors, aby pretlmočil tieto výhrady na model 3. Myslím, že nie som sám čo sa mu tieto dve veci na modeli 3 nepáčia. Keby aspoň tie dvere prerobili vo finálnej verzii..dakujem Jurko....
- Likes 2
-
kufor - (aj sklápanie sedadiel), sme už niekde inde, teda späť ako okolo 1956, keď sme mali gaz m20 (pobeda), s kufrom pevne oddeleným od kabíny. podobne trabi. s postupom doby sa užívateľské nálady menili, v krajine, kde bol nedostatok všetkého bola požiadavka mať auto, ktoré nahradí limuzínu, sťahovák, dumper. na w353w som na dovolenku naložil všetko potrebné do kufra a nikde som nič nepotreboval. keď som kúpil p405, mal som kufor tak, ako na pobiede pevne oddelený, zadné sedačky nesklopné a naviac oddelené opierkou. a už som nič extra so sebou nevozil. druhé auto sme mali felíciu kombi, z ktorej sa dali vybrať všetky sedadlá a previezť zariadenie trojizbového bytu na vzdialenosť 150 km, skrátka veľko objemové auto. a teslu budem potrebovať na vozenie, nie prepravu - už nebudem stavať, sťahovať, ...
-
Ano, to otvaranie kufra je mozno trocha neprakticke, ale kto ma sedan tak je na to zvyknuty a aj troj-pristorova kabina ma svoje vyhody. Osobne som rad, ze Model 3 ponechali ako sedan. Co ma vsak potesilo je otvaranie kufra cez plynove vzpery, ktore uz teraz nieje vobec vidiet ani na drahych sedanoch ako Audi A8. Vsade sa uz davaju len pruziny a tak pri zatvarani kufra zasahuju konzoly do batoziny. Riesenie cez plynove vzpery tento problem elegantne riesi, aj ked zase na ukor zmensenia vstupneho otvoru...
-
Je to predstaveny koncept, este toho podla mna dost zmenia,... komunikujeme s Tesla Motors, urcite sa budeme pytat a infomovat priamo,...!
Komentár
-
https://tsportline.com/wp-content/up...est-Images.jpg Takto si predstavujem ja super palubovku pre model 3..Pošlite to prosím do Teslamotors a napíšte že toto si želaju zakaznici...Je to palubovka Tesla z predseriovej verzie modelu X....Naposledy upravené curgali; 02-04-2016, 19:41.
-
-
No ja žijem Teslou už 10 rokov. Naživo som sledoval predstavenie Modelu S, aj Modelu X a sledoval odhalenie Tesly Roadster. No a preto ja to vidím takto, to čo Tesla ukázala teraz nie je koncept, ani prototyp. Podla mňa to už je Alfa verzia a v interiéri sa už veľké zmeny neudejú, skôr možno detaily. Ešte príde Beta a RC. Podľa mňa Elon veľa dôležitých informácií utajil. Konzola vodiča nebude chýbať asi preto, lebo Model 3 už bude, asi, takmer celkom pripravený na autonómne riadenie.Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
- Likes 1
Komentár
-
curgali také fotky prototypu Modelu X som osobne nafotil na autosalóne v Ženeve ešte v roku 2013. Je to tu: http://teslaclub.sk/forum/model-x/19...l-x-fotoalbumy Dôvod prečo to asi nepoužili ja ekonomický. Použiť to isté čo už je v Modeli S je lacnejšie a aj to urýchli dokončenie produktu. A na Modeli 3 si tiež musia dávať pozor na financie, ak chcú zostať na 35 tisíc. Ja myslím, že interiér Modelu 3 nám začne dávať väčší zmysel keď Elon odhalí všetky tajomstvá Modelu 3. A čo sa týka kufra, to asi vyrieši crossover z Modelu 3, čo by ma neprekvapilo keby prišlo tiež v druhej časti predstavenia.Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
Komentár
-
Davat pozor na financie a dat na auto drahu luxusnu strechu a lacny kokpit to mi nesedi. Tiez si myslim, ze den dsplej sa uz nezmeni. Hore na obrazku je vidiet ze neobsahuje ani cuvaciu kameru ani asi internet. Je tam sice vyhladavanie pri vodicovi, ale to je asi skor na navigaciu. Ale je to len koncept. Tak uvidime.
-
Ano LTE je hore a vedla neho je bluetooth, ale ikonku browseru nevidim ani spiatockovej kamery a inych veci, ale je to len koncept, toto je najmenej a hlavne software zalezitost. To LTE tam je aj hlavne koli navigacii a aktualizaciam. Ale toto je nic, to sa doriesi casom. Ako som vravel nak tam daju drziak na mobil ci tablet a aplikaciu ci uz este daky kabel, alebo cez bluetoth si to sparujem z autom a pomocou aplikacie to mozem vidiet priamo pred volantom a ten kokpit tak ako je stravim a bude to OK. Ked som to hovoril sestre a svagrovi co maju auto citroen xsara picaso, kde je stredovy panel a vsetko na nom, tak oni boli nadceny. Kolko ludi tolko chuti a to este ani auto nevideli.
-
-
Dosť sa na fórach špekuluje o smere k autonómii - tak ako písal i Juro. Alebo napr. i tu: http://www.teslarati.com/why-does-th...ument-cluster/ - možno volant bude príplatková výbava ;-).
Elon na Twitteri napísal, že väčší zmysel chýbajúca palubovka dá po odhalení č. 2..
Naposledy upravené leo; 03-04-2016, 22:24.
Komentár
-
Tak potom to bude asi head up display, teda to uvidime na celnom okne, alebo uz neviem. Vsak uvidime. Inac mate niekto skusenosti z head up displayom ako to vidiet za dna a ostreho slnka ci v noci ked ide oproti auto a svetlami osvieti auto. Vidno to dobre asi je to od prepracovania od auta k autu apod.
-
HUD (Head Up Display) by bolo najlepsie riesenie, mam na BMW s projekciou na celne sklo a je to uplne najlepsie co moze byt. V podstate na budiky za volantom nekukam. Takze velky display v strede + HUD by bola najlepsia kombinacia. Osobne ale prilis neverim ze 3 bude mat HUD.
Jo a so slnecnym svetlom nie je ziaden problem, HUD si sam upravuje intenzitu.
-
-
Tesla najala Felixa Godarda, dizajnéra interiéru konceptu Porsche Mission E. On the plus side, Tesla has hired Félix Godard, the designer for the interior of the futuristic Porsche Mission E electric sports car. Godard will play an important role in designing the interior of the Model 3. At is reveal, the Model 3 featured on a minimalistic dashboard unlike any seen on a production prototype before.
Tesla has confirmed that dashboard is what will be in the Model 3 when it rolls off the assembly line. When Porsche revealed a prototype of the Mission E, it had this to say in a press release. “Instruments are intuitively operated by eye tracking and gesture control, some even via holograms — highly oriented toward the driver by automatically adjusting the displays to the driver’s position.”
Tesla has had two senior employees depart recently, but has acquired the services of Felix Godard, designer to the upcoming Porsche Mission E sports car.Naposledy upravené leo; 16-04-2016, 12:50.
Komentár
Komentár