Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Skladovanie aut na showroomoch

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 114

    Skladovanie aut na showroomoch

    Ahojte, akurát riešim svoje nove auto s tým že nakoniec príde skôr o 5 mesiacov a s tým spojené úvahy a problémy, ako odstavenie auta na sklade a v show roome na 5 mesiacov. Ak si odmyslím financovanie a veci okolo dosť som ostal rozčarovaný u 2 predajcov ako riešia že vystavia auto v show roome. Predstavte si že auto je niekde vystavené aj 5 mesiacov, nikto ho nenapojí na nabíjačku (obchodné centrum). Ako sa bude správať batéria po 5 mesiacoch odstávky keď bude určite pod vybitá? Všetci predajcovia sa k tomu správajú ako k spalovaku, čiže nejazdí tak tankovať netreba. U Tesly aspoň toto nehrozí ,lebo auto od výroby príde ako tak nabité a do cca. 2 mesiacov ju ma zákazník, a predpokladám že keď sa preváža je nastavaná v nejakom nízkoenergetickom režime, ak sa mýlim opravte ma. Zaoberal sa tým niekto , ale skúšal niekto mať odstavené auto 5 mesiacov bez nabíjania? V akom stave bude batéria? Luboš dostal tiež auto s už pravdepodobne chytením článkom od nova, nebolo na príčine tiež pod vybitie a zle uskladnenie nového auta?
    Naposledy upravené jurajsun; 13-01-2022, 07:46.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #2
    Podvybitia by som sa nebal. Tieto nase auta aj pri dlhodobom odstaveni nestratia skoro nic. Skor je problem, ze to tam mozu nechat dlhodobo na kabli a tlacia tam stale 100%.
    Clanok je skor vyrobna vada, vid ako mal Kris Rifa ten eSoul pred rokom a teraz Volvo na test. Clanok s anomaliou zachytia hned, len tu sa to prejavuje pri nabiti pod 10%, nemaju to asi velmi sancu ako zistit. Hlavne o tom technik ani nevie Vobec na to nemaju postupy. Kto vie inak kolko z vas ma taky isty problem

    Komentár


    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Horšie je keď náhodou príde auto s 5% baterkou, keď je nové nevieš a predajca ho zabudne nabiť a odstavy, načo bude tankovať, proste ho netukne. A reálne ani nevieme v akom stave chodia auta k predajcom od importéra čo sa týka nabitia batéria vid. Ioniq 5 môj známy baterka 12 V mu klakla po 1,5 mesiaci v servise ju pri predpredaji nenabily no comment proste sú to profíci.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Auta - korejci chodia so 60 az 55%, tak aj cestuju na lodi. “Podbitia” by som sa nebal. Skôr niektori experti na vystavenych autach nabijaju potom do 100% aby zakaznik videl na displeji velky dojazd. Sice nechapem preco si ho nemozes zobrat skorej ak si si ho objednal ale tak aj ist do predajne a v menu nastavit nabijanie do 70% je riesenim ak su tam menej znali zamestnanci.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Skôr si ho vziať môžem, ale finančné to musím riešiť cez úver a to preplatím zbytočne. Zase ak bude auto stáť 5 mesiacov u predajcu je to dlhá doba...

    • demo
      demo komentoval
      Upraviť komentár
      "Najlepšie" je, keď predvádzacie autá nabijú na 100 percent a potom ich vystavia von na slniečko.
  • E-Up!
    Member
    • May 2020
    • 87
    •   

    #3
    U miestneho BMW predajcu majú na salóne takmer už 2 mesiace vystavený model iX, ktorý je celý čas pripojený k AC nabíjačke. Ako sa to prejaví na životnosti akumulátora ak jeho kapacita je nonstop 2 mesiace 100 %?
    Keď už sme pri demo vozidlách, bežná prax je, že predajcovia ráno pripoja vozidlo k nabíjačke vonku na parkovisku a takto deň, čo deň kým sa nepredá sa krásne nabíja do 100 %.
    Čo to urobí so životnosťou akumulátora, keď sa takto zaobchádza s akumulátorom napr. 3 - 4 mesiace kým sa auto nepredá?

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ak ma BMW horny buffer tak tych 100% na displeji nebude skutocnych 100% na clankoch a potom nemusela by to byt uplna tragedia.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Taur Každý článok má iné maximálne napätie (4.1-4.35V). Toto vidím ako problém. Nevieme ani aké má aku konkrétneho vozidla reálne použité články, len hádame. A ani sa nevieme dostať ku datasheetom posledných typov článkov. Má niekto datahsheety ku LG712 (MEB), SKI 811 ?

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 Ja viem, len vravim ze BMS sucasnych aut uz nedovoli dosahovat tie smrtiace hranice, ze chrania predtym bat (teda aspon by mali), nie ako kedysi prve EV.
      Inak odbornici v original servise mi nabili auto na 99% a nechali tak cez vikend. Ked som sa pytal ci to nevadi ked s takym vysokym SOC stoji auto dni tvarili sa ze preco by malo. Az mi budu nieco take pindat pri pripadnej reklamacii bat, tak mam arguent ze oni autorizovani odbornici nechavaju cele dni na vyssom SOC ako ja.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Taur praveze prve elektromobily mali vacsie horne buffre, takze pripadne nabitie na 100% SoC az tak nevadilo. Prevadzkou sa zistilo ze staci davat mensie buffre, pretoze baterky stracaju kapacitu pomalsie ako sa ocakavalo a dat vacsiu kapacitu k dispozicii uzivatelovi a prehodit tento problem na vlastnika, nech sa stara a nenabija do 100% ;-). Vid Ioniq 28kWh vs Ioniq 38kWh, pripadne softwarove odomykanie kapacity na teslach.
  • demo
    Member
    • Dec 2016
    • 84
    •      

    #4

    Toto by mohol byť hrubý nástrel straty kapacity. Záleží samozrejme od chémia a skutočného SOC, lebo 100 percent na palubovke môže byť aj 90 percent v skutočnosti.

    Komentár

    Pracuje...
    X