Zdravim, je tu niekto kto nosi biky na streche? Moje ID4 nema tazne, preto rozmyslam, ze kupim stresny nosic na bicykle. Hlavne ma zaujima, ako velmi narastie spotreba, aby sa z z toho auta nestalo dake primestke vozitko s dojazdom 200km. Diky
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
EV a strešný nosič na bicykle
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Jazdil som v lete so strešným nosičom, nie bicykle, ale paddlboardy, lebo som lenivý ich fúkať. Ovšem len na pomerne krátke vzdialenosti do 50 km rýchlosťou max. 80-90 km/hod. Nepozoroval som veľmi nejaké zvýšenie spotreby. Ale úprimne na väčšie vzdialenosti 200-300 km by som s tým asi nešiel. To by som radšej išiel bez nosiča a na mieste fúkal. S bicyklami nemám skúsenosti.
Ešte pripomeniem, že väčšina nosičov pri rýchlostiach okolo 60 km/hod, ak sú prázdne, tak nepríjemne píska. Ak sú zaťažené, ten zvuk sa neobjavuje. To som pred kúpu nevedel. Ideálne by bolo nosič najprv odskúšať, ak to predajca umožňuje, ale to väčšinou nie.
-
mám nosič byciklov na strechu a je to otrava, s vyšším autom tiež treba zohľadniť, že treba rebrík alebo stoličku, lebo vykladať bicykel, nedajbože elektrobicykel na strechu a ešte ho upínať asi 40 cm nad strechou, nie je žiadna malina
zároveň sa človek môže zabudnúť pri vchádzaní do podzemných garážií alebo pod prístrešok
jednoznačne odporúčam nosič na ťažné[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Spotreba ti narastie priam strašidelne. Pri 139 km/h aj cez 50%. Je to blbosť. Treba guľu. Aj s tou budeš mat o min 20% väčšiu spotrebu.
Komentár
-
Jiri GrandPa Presne tak, len gula je riesenie, ktory blazon by vykladal bicykle na strechu. Do garaze s bicyklami na streche nevojdes. U mna je gula podmienkou u kazdeho auta.
-
Viem, ze toto je rada len pre tych co maju na autach gule s moznostou tahat prives ako ja, no na dlhsie trasy, ked treba viezt bicykle alebo nieco ine na guli, je ovela efektivnejsie dat bicykle do privesu pod plachu ci pevny kryt privesu, potom spotreba narastie minimalne, lebo prives je blizko za autom, neprodukuje velky aerodynamicky odpor ako kostrbate bicykle za autom, co trcia cez boky auta. Narast spotreby je vtedy maly, staci spomalit z 130 na 120 a spotreba je cca rovnaka.
-
-
Urcite musi existovat aftermarket riesenie aj pre vozidla, co nemaju z vyroby tazne. Si pamatam, ze na prve Ioniqy a Leafy, co nemohli vobec mat gulu, existovali nejake riesenia dodatocne montovanej gule s obmedzenou nosnostou, cisto na ucely upevnenia nosica bicyklov. Vyslovene bolo zakazane na tom tahat, ale malo to nosnost nejakych 75kg a aj TÜV schvalenie pre taketo pouzitie.
Komentár
-
Samozrejme ze existujuntazne na id4, ale to by si musel niekto dat pracu napisat do googla tri slova “id.4 tazne zariadenie” a hned pod prvym odkazom ukaze tazne od dvoch roznych vyrobcov po dvoch typoch.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Dakujem Miroslav, otazka bola na stresny nosic vs spotreba. Samozrejme viem, ze gula aftermarket existuje na ID.
Preco som sa chcel vyhnut gule je cena riesenia. Cca 800€ gula a instalacia + thule nosic dalsich 500€. Strecha je tak za 1/3 cenu.
Dalsia vec je, ze biky vozim 3x do tyzdna. Instalovat zadny nosic kazde 3 dni a skladovat ho sa zblaznim. Na strechu vyhodit 8kg cestak nie je problem.
-
Reagoval som na predchadzajuci prispevok “Urcite musi existovat aftermarket riesenie aj pre vozidla, co nemaju z vyroby tazne.”
1fisker teplu vodu objavujeme neustale, vsak ?
Komentár