Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Zlepsena nabijacia krivka LG 77kWh

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jeeff
    Member
    • Nov 2015
    • 194
    • lubos1519
    •   

    Zlepsena nabijacia krivka LG 77kWh

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	C4B82FB7-0A71-4D41-8024-C064299049D4.jpeg
Videní:	246
Veľkosť:45,0 KB
ID:	79868 Zda sa, ze Tesla zvysila nabijaci vykon pri LG 77kWh bateriach, vid:

    https://twitter.com/tesla_adri/statu...124608004?s=21

    It seems like @Tesla finally released the charging update for the LG 77 kWh Pack - E5(C)D - with version 2021.40.6.
    First reports indicate an increase of 10-20 kW over the whole charging curve.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1318
    •   

    #2
    Wau, no tu to žije. nick81 skritizuje Teslu za to, že neurobila krivku aspoň tak ako I5/EV6, ja len jedným riadkom poznamenám, že Tesla si predhreje narozdiel od nich a samonasieranie je na svete. Od mojho jedného riadku tu je 10 príspevkov, kde sa všetci vytočíte a nasierate a to už nehovorím o veľkosti príspevkov, rekordný na 18 riadkov.

    Chalani ale o nič nejde, veď tu debatujeme a bavíme sa. Nejde o život.

    A keďže kórejci nepredhrievajú, je fakt a tým, že budete chrliť oheň na všetko ostatné, ich nedonútite aby to dorobili. Nadávať treba im Kia/Hyundai zástupcom aby s tým niečo robili a nie na Teslu.

    A aby to tu nestálo, prilejem ešte: Nezabúdajme, že ušetrený čas na nabíjačke sú aj kWh, ktoré nabiť netreba, lebo auto nežerie aj trávu okolo diaľnice.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Nekritizujem Teslu, veď to majú dobre. Nejde tu vôbec o EV6, ale že mali skôr zdvihnúť záverečnú časť kvôli úspore času.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Vymazal som tie moje príspevky. Chcel som diskutovať o krivke TMY LG a vy všade stále ťaháte coldgate I5/EV6. Už sa tu nebudem zapájať, aby vás to nedráždilo.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      To je skoda, ze si tie prispevky vymazal, kazda polemika je dobra, navyse od cloveka ktory sa evidentne vyzna.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      jux Chcel som sa baviť o tej krivke, či by nebolo lepšie zdvíhať zadnú časť. To navyšovanie vpredu nemá veľmi zmysel z časového hľadiska. To bolo všetko. Všetko ostatné bolo offtopic...

      Miroslav "ušetrený čas na nabíjačke sú aj kWh, ktoré nabiť netreba" ... Takže na jednej strane máme ušetrených 20% ceny, ale na druhej drahšie o 20%. Bilancia = 0. A čas tiež to jedno sa načakáš do 80% efektívnejšie, druhé spotrebou menej bude mať dávno 90%... Obe autá sú super. Na každé treba len iný prístup.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1318
    •   

    #3
    Čítam ďalšie príspevky a pozerám, že tu by sa to malo pomenovať na anti-tesla club, nie teslaclub. Je pravda, že väčšina užívateľov Tesiel diskutujeme v uzavretej FB a WhatsUp skupine, tohovie prečo nie tu.

    Áno, je vec na Tesle, ktorá mi vadí a to ako som už spomínal kedysi a nick81 to potvrdil pri teste Y, tiež mu to vadilo - to dvojklikové spúšťanie autopilota a jeho vypnutie ak človek pohne volantom. To je neskutočne otravné, ale vo veľa veciach som si oproti kórejcovi polepšil, o tom dúfam niet pochýb, keď chceme porovnávať Teslu a kórejcov.

    Začínal som na Leaf 30, potom Ioniq 28 atď, takže viem aký je život aj s častým nabíjaním a dojazdom v zime na diaľnici 100 km. Nezačínal som Teslou, že by som nevedel porovnávať.

    Bol som veľký zástanca kórejcov, ale idú iným smerom ako to, čo sa mi na nich páčilo - nízke servisné náklady, veľká výbava za primeranú cenu, nízka spotreba. Všetky tieto kritériá sú pasé a len sa zhoršujú. Pripadá mi to, že prvý Ioniq bola asi náhoda, nie ich zámer. Ako inak si vysvetliť, že s každou novou generáciou EV je to horšie a horšie.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Prepáč, ale ja proti Tesle nič nemám. Je to pre fajn auto s kopou dobrých a dodnes neprekonaných vecí.
      Naposledy upravené nick81; 01-12-2021, 15:36.
Pracuje...
X