Tiež by ma zaujmalo, či je redukcia, aby auto s chademo mohlo nabijat na ccs. Nakolko to vyzera, ze ccs sa budu rozsirovat rychlejsie...
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
rýchlo nabíjačky CHAdeMO a Combo
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Pocul som ze vraj CCS standard zakazuje adaptery...
-
Nic take neexistuje ani IMHO existovat nebude. Ide o to, ze tie standardy su softwarovo nekompatibilne (komunikacia nabijacky s autom) a akakolvek redukcia by musela obsahovat chip ktory by "prekladal" komunikaciu. To nie je ziaden zaujimavy business. Skor si myslim, ze Nissan bude musiet v Europe prist s CSS konektorom lebo im nic ine neostane.
-
Něco k tématu o jinud
http://www.hybrid.cz/shell-se-naplno...comment-121481
-
ICE: CCS obsahuje type2, hyunday ma CCS, EU verzia Nissan 2 ma podla fotky na Bjornovom facebooku
divoku kombinaciu.... type2 jednofaz pre AC a chademo pre DC...
https://www.facebook.com/Teslabjorn/...type=3&theater
-
CCS & Chademo - JEDNOSMERNY nabijaci prud pre rychle nabijanie.
Typ 2 - typ konektora pre pripojenie STRIEDAVEHO prudu, ktory je v aute usmernovany vlastnou nabijackou na jednosmerny, ktorym sa nabija bateria.
Relativne pomale nabijanie, ale ked je 3 fazove tak sa s tym da dobit az 100 km/hod dojazdu (Tesla, Zoe).
-
CCS nie je len pre DC, je pre AC aj pre DC - preto sa vola kombinovany nabijaci system, :-)))
obsahuje AC cast - to je type2 a obsahuje DC cast - piny pre jednosmerne nabijanie. Riadiace piny su spolocne pre AC aj DC nabijanie
Na aute je vzdy AC aj DC cast, no zastrcit sa do auta da AC cast (teda type2) alebo DC cast (teda CCS len s riadiacimi a DC pinmi - bez fazovych AC pinov)
-
Ano, to mas samozrejme pravdu. Ovsem ked niekto referuje o CCS standardu, takmer vzdy ma na mysli DC nabijanie.
Podla mna je ten konektor na nabijacke trochu nedomysleny (v aute absolutne OK).
Otazka - videl si niekedy CCS konektor s osadenymi AC pinmi?
Ved to je totalne zbytocne a kvoli tomu Typ2 konektoru je CCS zbytocne obrovsky. Viem, ze su tam tie komunikacne piny, ale to ozaj mohli vyriesit inak.
-
Ci su dva alebo jeden nabijaci konektor je otazka toho ako to vymysleli.
Standardizovane su kombinovane konektory
- v US s integrovanym type1
- v EU s integrovanym type2
Suhlasim s tebou, ze konektory na koncoch DC kablov na nabijackach - teda DC cast US aj EU CCS su ohyzdne, velke a maju kopu prazdneho miesta,
Vseobecne mi vadi riesenie, ked konektory maju osobitne piny pre AC a DC.
Preto povazujem tesla type2 na EU (a vlastne aj americky tesla konektor na US) teslach za najlepsie riesenie, lebo tie iste piny su pouzivane pre AC aj DC.
Uvidime ako z toho vykluckuju pri EU TM3, Ak bude mat EU TM3 EU CCS, predpokladam, ze bude musiet mat v type2 EU CCS casti moznost nabijat na SC.Potom by TM3 bol zaujimavym hybridom, ked DC by sa dalo nabijat cez type2 aj cez DC piny CCS. Bolo by to super, ziadne ine EV nema tolko moznosti nabijania.
No moj typ je pesimisticky, myslim ze EU TM3 nebude mat EU CCS, tak ako US TM3 nema US CCS. Teda predpokladam, ze EU TM3 bude mat tesla type2 pre AC aj DC tak ako TMS a TMX. Ale pacilo by sa mi, keby som sa mylil.
-
-
- Likes 1
Komentár
-
To som zvedavy, ci k tomu bude Nissan dodavat aj "nabijacku" ktoru moze uzivatel strcit doma do obycajnej zasuvky, alebo len Typ2 kabel.
Keby tam praskli CCS konektor tak cely ten nabijaci priestor moze byt podstatne mensi.
-
Tak ako k Leafu teraz davaju nabijaci kabel z 230V obycajnej zasuvky na type 1, predpokladam, ze pre LEAF2 budu davat ten isty nabijaci kabel na type2.
NIektori predajcovia nedavaju k autu ziadny nabijaci ani type2 kabel, vsetko si treba osobitne objednat a kupit.,
Komentár