Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ahojte, funguje Vám Kia Connect? Som doma na SK a už tri dni sa neviem pripojiť k autu (pustit si klimu atd). V infotainment-e mi píše, že som mimo pokrytia signálomJe jedno či som v NR/TT/BA... Zaujímavé je, že v takom Macedónsku to fungovalo bez problémov
Komentár
-
resetni infotainment .. obcas strati mobilne pripojenie a potom je offline
pripadne prever ci nieje nastaveny v "offline mode"
-
Tak nakoniec pomohol až reset celeho infotainment-u. Vedla ovladacu hlasitosti/teploty je resetovacie tlacidlo, treba stlacit kym displej nezhasne a potom sa to hned rozbehlo. https://www.youtube.com/watch?v=F6EXEN6ihAENaposledy upravené palec; 16-08-2024, 14:24.
-
-
Pôvodne zverejnené od electri5 Pozrieť príspevkypostrehol si nieco nove, ake novinky z update-u?- ISA / SLA pípanie sa dá vypnúť podržaním mute, resp. hlasovo 1 príkazom. Ale EV6 nemá ISA. To sa týka I6, na ktorý update stále nie je.
- Všetky ostatné novinky z Whats new sa týkajú ccNc infotainmentu
Pred vydaním aktualizácie zmenili v cloude logiku plánovača - funguje aj pre starú verziu. Ak si išiel so starým diaľku mapoval na horné nastavené percento. Vo výsledku ta nútil nabíjať na trase napr. už pri 40-50%.. čo samozrejme bola kravina (2 násobné časy nabíjania a zbytočne časté nabíjania).
Už to otočili a plánuje sa ako má (na spodné percentá). Akurát... medzizástavky nabíja pri 20% SoC. Čo je napr. na mňa moc vysoko. Spodné % sa nedá zmeniť vôbec, horné limitom nabíjania. Ale je to konečne aspoň použiteľné. Aj keď bude to chcieť ešte update a mapovať to na 0-10%.
Nespomenuté vo whats new...
1. Zmena ktorá sa týka EV6 je plánovač. Už zobrazí pre všetky zástavky rovno v náhľade aj typ a obsadenosť. Starý to zobrazil len do tabuľky.
Upratali konečne ten nezmyselný workflow - dal si hľadať trasu niekam veľmi ďaleko.. Hláška nevychádza mi to, chcete rozplánovať nabíjačky áno nie..
Teraz to už rovno rozplánuje podľa checkboxu nad odporúčaná ... Ušetrí sa dosť času. Namiesto 2 requestov je 1...
2. Preštýlovali trochu nastavenie klimatizácie
3. Jarný update čo sa nedostal do EÚ mal nejaké performance vylepšenia.
Malo by to byť trochu svižnejšie. Ale neviem potvrdiť.Naposledy upravené nick.n17; 30-08-2024, 21:42.
- Likes 4
Komentár
-
Na vylete do nemeckeho Mannheimu ma zaujalo ze mam vyrazne inu nabijaciu krivku na EnBW oproti Ionity... na EnBW 300 kW som jednak nedosiahol spickovy vykon taky vysoky ako na Ionity, zaroven nabijalo o poznanie pomalsie a pri 80 % SoC sa nabijanie na asi 2-3 min spomalilo na cca 7 kW...
zopar obrazkov. EbNW zo 6% na 92% za 34 minut
na 80% SoC som sa dostal po 22 minutach, potom prisiel prepad vykonu.
oproti tomu Ionity, nabijanie zo 4% na 94% za 30 minut
ja som teda dost lama, takze otazka - nabijacia krivka ako aj maximalny vykon zalezi nielen od auta ale aj od nabijacky samotnej?
Komentár
-
Pomaly nabeh vyzera ako zahrievanie baterie. Ten zlom moze byt termalny management stojanu/kabla kde stojan nie je dimenzovany na dlhodobe dodavanie max. vykonu.
Obe tie krivky vyzeraju velmi podobne, takze nepredpokladam ze pokles je sposobeny load balancingom medzi stojanmi, ale naozaj tepelnou ochranu nabijacky.
-
nabeh bol bez predohrevu (ani som ho neskusal, lebo som si naplanoval prvy stint na 300 km) pritom bol vcelku ok, zacalo to na nejakych 115 kW a pomaly stupalo k nejakym 230 kW
a siel som ho po vymotani sa z kolon "eko" tempom 120 - 130 km/h tak aby som na tuto nabijacku prisiel s minimalnou rezervou.
obidva obrazky su z EnBW z jedneho nabijania, len aby bolo vidno ako rychlo som sa dostal k tomu dropu...
na EnBW som nabijal aj pred samotnou cestou - na 150 kW nabijacke, rovnako tam bol prepad presne pri 80% SoC...
Ionity ma uplne inu krivku (len ju nemam ako vizualizovat) po vystupani k maximu po zohriati klesne niekam ku 120 ale zase vie vystupat na nejakych 180-200)
druhy stint (po Nupaky) bol uz len slabych 230 km, takze to som siel nemecku dialnicu 155 a cesku 140-150
treti stint (po Ladnu) bol dalsich 230 km, takze vcelku fajn tempo sa dalo ist...Naposledy upravené PistaTT; 15-10-2024, 14:31.
-
Začal si za "studena" v coldgate 2 stupňa (15-20°C).
Výkon v prvej fáze krivky (do cca 53%) okolo 120-130kW je teplota aku 15 - 20°C, 180-200kW 20-25°C, od 25°C ide plný 230-245kW.
Na fázu 2 (53-73% SoC) treba mať min 35°C = 200kW... Tu vidno, že to nestihlo. A bolo tam len okolo 150kW.
Ak začneš takto na studeno, je veľká šanca, že je pri 83% pod 45°C a preto máš 159kW.
Všetko vyzerá ok. Okrem tej šikmej čiary medzi 20- 45%. eGmp je skokové. Toto som ešte nevidel
Ale možno to moderuje nejako tá nabíjačka.Naposledy upravené nick.n17; 15-10-2024, 14:17.
-
-
-
dalsia vec, ktoru som si vsimol. po dlhom tripe vysokymi rychlostami (hlavne cestou do Nemecka som to rubal... a konecne vyskusal maximalku auta (192 podla auta, 190 podla GPS) mi dlhodoba spotreba skocila vyrazne vyssie, co len preukazuje ze tomu co auto zobrazuje sa neda verit ani trochu...
nejaka random fotka z juna:
fotka niekde pocas cesty z nemecka:
fotka po prijazde domov:
aby tie dve posledne cisla sedeli, musela by byt priemerna spotreba na tych 705 km asi108 kWh/100 km...
ak porovnam cisla z juna a tie posledne, tak by to bola priemerka za 15000 km na urovni vyse 32 kWh/100 km.
myslim, ze tymto sa definitivne preukazuje, ze ta dlhodoba priemerna spotreba vobec nepocita s celou porciou kilometrov ktore uvadza ale len s nejakym ovela kratsim obdobim...
- Likes 1
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
za vsetky tie body co si vymenoval nad videom davam Kii palec hore.
ccNC okrem inych vyhod oproti Gen5W prinasa hlavne wirelless CarPlay / AndroidAuto
ten svetelny podpis vpredu... neviem mu prist na chut.. ani na EV3 mi nepride nijako dizajnovo pekny....na EV9 mi pride ovela elegantnejsi a vyrazne viac sa hodi k tomu autu... a ta svetelna rampa uprostred - neviem si spomenut na jedine auto, na ktorom by sa mi zrovna toto pacilo... take kolotocarske... sto ludi, sto chuti... snad tie nove svetla aspon nebudu trpiet praskanim lepidla na lemoch (dufajme)
ten novy volant mojmu oku tiez nejako velmi nelahodi, no kompenzaciou nech je ze je kapacitny...
takyto by sa mi pacil viac:
https://www.autotrendy.sk/2024/09/07...sim-nabijanim/
dalsi velky palec hore je za nahradenie klavirneho laku v interieri (stredova konzola, madla dveri, multifunkcny volant) za na prvy pohlad velmi pekny matny povrch.
-
PistaTT Súhlas s tými svetlami. Staré sú krajšie. Veľa ľudí aj v zahr. má tento názor.
Škoda, že to neprišlo min rok. Pôvodne som chcel EV6 facelift, ono aj pri tých svetlách by som to oželel aké sú za tie ostatné veci.
Inak sú tam lepšie/výkonnejšie IFS svetlomety, uvidíme v testoch.
-
Skoda tohto nevyziadaneho faceliftu. Nepoznam osobne nikoho, komu by sa to pacilo, a ten pasik vpredu je uz veru riadna kolotocarina. Vobec nechapem tomuto trendu svietiacich mriezok chladica, pasikov, emblemov… keby priniesli tieto zmeny do povodneho dizajnu, bolo by to podstatne lubivejsie auto. Na dizajne povodnej EV6 nebolo potrebne menit absolutne nic, bolo to nadcasove, sportove a mohli to kludne potiahnut este par rokov po dalsiu generaciu. Ja som mal EV6 v hladaciku uz len kvoli samotnemu dizajnu, nakoniec to zial padlo na inych tech. veciach. Este stale je sanca, ze to nazivo vypali lepsie ako na fotkach, aj ked pri EV3 som im tam skoro nechal obed na kapote, tam to vyzera este horsie ako na fotkach 🙈
-
minuly tyzden som nechal vymenit predne svetla (v ramci zaruky) kvoli popraskanemu lepidlu na spodnom leme, cim sa do svetlometov dostava vlhkost, ktora sposobuje, ze ledky denneho svietenia zmenia farbu do zlta (nie vsetky rovnako)
a 12V baterku (kupila lizingovka, kedze zaruka na nu je len 2 roky)
- Likes 2
Komentár
-
Wow, kde take uznaju? Ked som v lete menil 12V bateriu ja (zial 2 mesiace po zaruke) v MC Tuhovska, tak ma s tym poslali do kelu…ze neni zvolavacka.. Na (predpokladam) Panonskej su zhovievavejsi?
-
operativny lizing Arval, servis a opravy su zahrnute v cene najmu - takze za 12V zaplatila lizingovka (za cca mesiac som si 3x volal asistencku kvoli nepojazdnemu autu a pricinou bola 12V... a 4-ty krat som si to uz startoval cez kable z druheho auta). po prvom vypadku to servis vyriesil dobitim baterky, jej premeranim a akoze OK. nasledne sa problem opakoval, tak som sa s nimi dohodol, ze ked pridem po tie nove svetla, tak budeme riesit vymenu
-
Mal som podobný problém s 12V batériou. Ešte bola v záruke. Takže po 4tej návšteve v servise bolo konečne namerané s nejakým meracím prístrojom, že batéria je chybná. To bolo úplne trápne, keď mi elektromobil musel "naštartovať" starý dízlák z odťahovky :-)
-
Dnes je na požiare nejaký výdatný deň. Okrem VW ID.4 aj KIA EV6 GT
https://www.ta3.com/clanok/969027/na...alny-kontajner
https://www.facebook.com/share/1BBPZGz8cE/
https://www.facebook.com/share/p/15VrSRAPkZ/
Naposledy upravené nick.n17; 26-11-2024, 18:41.
Komentár
-
Otázka pre znalcov, u nás sa dá tiež dostať na takéto akcie a výpredaje?
https://www.neuwagen-kiefer.de/neuwagen/Kia-Ev6/1
- Likes 1
Komentár
-
To nie su akcie, ale obycajna spekulacia predajcov, ktorou odzubavaju vyrobcu, tzv. “Kratkodobe prihlasenie”. Objednaju auto v ramci fleetoveho programu, a posunu ho fyzickej osobe. Na splnenie podmienok musi byt auto 6 mesiacov prihlasene na fleetoveho partnera, ktory moze byt aj z inej krajiny. Na aute vsak jazdi zakaznik. Na nemeckych forach bezne dostali ludia auto s madarskou alebo polskou ECV. Nevyhoda je ta, ze mozte mat drahsiu poistku (zakaznik je z dediny, auto prihlasia v Berline). V pripade prihlasenia v zahranici je auto po uplynuti 6 mesacnej lehoty potrebne importovat, t.j. prejst celym dovoznym procesom. Vacsinou si tych prvych 6 mesiacov nevybavite 3. znacku na nosic, karticku na rezidentske parkovanie, a rocna dialnicna sa stava tiez neekonomicka. Treba riadne citat zmluvu, ak je odflaknuta, tak v pripade vyhlasenia konkurzu na firmu, kde je auto registrovane, moze (nemusi) zakaznik o auto prist. Casto su tymi “fleetovymi firmami” schrankove spolocnosti. Plus ked si konecne auto prepise zakaznik po 6 mesiacoch na seba, je uz 2. majitelom. Niekomu to nevadi, najma pri dlhsom vlastnictve. Ale kto castejsie rotuje auta, tak to moze niektorych potencialnych kupcov odradit a znizit cenu pri dalsom predaji. Ale to sa da odkomunikovat. Tymto sposobom sa takisto upravuju statistiky predaja aut, ked ich treba na niektorych trhoch prifarbit alebo splnit nejaku kvotuBMW, cely VW koncern a Korejci to praktikuju vo velkom. Pre niekoho to je fajn koncept, ak je ochotny strpiet uvodny diskomfort, a mozno to prenho ani nie su negativa. Tiez ak je na auto v tej ktorej krajine dotacia, vybavi to predajca / fleetovy partner, a zakaznik nemusi nic riesit a s nikym komunikovat, pre niekoho bonus. Ale za tou nizkou cenou sa skryva viac ako si jeden mysli.
-
Wilo zaujímavé info. A ako je možné že to ponúkajú aj právnickej osobe? Pri každom aute je písmeno abcd a v pre FO b nie je možné zakúpiť, pre PO sú všetky možnosti. Ak by sa nejednalo o podvod tak to vidím ako zaujímavé pre FO, cca 10 rokov dozadu som kupoval auto do rodiny aj u nás na SK pd oficiálneho predajcu systémom že nakonfigurované nové vozidlo si predajca akože kúpil, a po min 3 mesiacoch alebo 15tisíc km mi ho predal. Nešlo o žiadnu predvádzačku, mala ho jedna osoba na seba. On si zvyšoval predaj, ja som mal na 3 mesašnom aute zľavu 22%.. všeličo sa vymýšľa keď nemá človek peňazí navyše..
-
Uplne pre to iste ako FO. Nie kazda pravnicka osoba ma narok na fleetovu zlavu. Rozne automobilky maju rozne podmienky. Ked som ja davnejsie kupoval na firmu Hyundai, potrebovali poslat aspon 2 technicaky od dalsich 2 aut pisanych na firmu, hociakej znacky. Pri 2 autach zjavne usudili, ze uz je to flotila 😁 Niekto to ma nastavene este vyssie. Niekto dodava fleet iba konkretnym subjektom a pokial nie si jednym z par vybranych firiem, tak sa k tomu proste nedostanes. Dovody byvaju roznorode. A podmienky si do urcitej miery urcite kladu aj tieto “docasne firmy” podla toho, co vyhovuje im. Pri predaji na firmu sa na teba nevztahuje ochrana spotrebitela, mozu byt ine zarucne podmienky, ine podmienky servisu, su tam zalezitosti okolo dph, predajca moze mat motivaciu roznu, ale predaj na firmu byva pravne jednoduchsi a vyplyva z nich menej povinnosti, spotrebitel (FO) je chraneny zivocichTiez to vyzera prirodzenejsie, ked to rozdistribuuju medzi FO a PO, i ked neverim, ze o tejto praktike vyrobcovia nevedia. Mozno je to stav, ze je pre nich lepsie predat aj so stratou, len nech sa nezastavi vyroba, ako hromadit nepredane auta. Mas ako so zapornou cenou elektriny alebo zapornymi urokmi. Tovaren musi ficat, spomalenie alebo zastavenie vyroby je vacsinou podstatne drahsie, ako pustit par stovak aut takto podpultovo. Kedysi som kecal takto s jednym typkom co mal kazdych 6 mesiacov nove BMW, vacsinou tie top modely 6er-7er alebo Mka a vacsie Xka. Vraj to dostaval priamo od SK importera BMW a potom to slo dalej do zahranicia smer vychod / Balkan. Za tych 6 mesiacov mal jedno kolko najazdi, neobmedzene km, vraj cim viac najazdi tym lepsie. Az neskor som pochopil, ze on bol zjavne tiez nejakym prostrednikom v podobnej scheme. Akurat tento pripad mal zjavne ine dovody, nakolko nebol zakaznikom a jazdil on. Umyselne robili z novych aut jazdenky / predvadzacky, ktore potom vyhodnejsie predali v krajinach “nizsej kategorie”, kde by nove auto predavali tazsie. Tak si SK importer umelo zvysil predaje, aby splnil podmienky nemeckej matky alebo zhrabol nejake bonusy, trosku vylepsili statistiky predaja, a nech to robili akokolvek, zjavne sa im to oplatilo. Preto je niekedy problem verit statistikam predaja tradicnych vyrobcov, vacsinou su tie cisla umelo nafuknute a realita byva biednejsia
-
Neviem co by malo byt na tom podozrive, auto za 40k€ u nas sa predava, v Nemecku nove za 33,5t€, je to bezna cena, dokonca nie az tak vyhodna. Na mobile.de je plno inzeratov, ze auto dostupne o 6 mesiacov, su to presne ako pises tomas1870, predajca len vyuziva kvotu na predvadzacky, pricom to predavaju hlavne FO, kedze fleet zlava je na 1-2% podobna ako zlava na predvadzacku ( mal som na to iste auto ponuku aj tak aj tak). Ked si do google date kia ev6, vyskocilo mi aj na Slovensku nejaka edicia Wind za 36t€, takze evidentne to nie je ponuka odtrhnuta od cenovej reality a nic nenasvedcuje podvodu. Ze tie korejske krabice stali o 30% viac pred rokom, ta abnormalita a nepochopenie trhu im uz doslo a netreba to brat do uvahy, celosvetove zvolavacky a nezaujem spotrebitelov ich konecne dal trocha nohami na zem. Trh ich neakceptuje ako premiu, aj ked sa o to pokusali zaklinadlami ako 800V alebo 7 rocna zaruka. Obe veci uz ludia prekukli, 800V je honicka pre 0,1% zakaznikov/fanatikov a neprinasa nic znatelne beznemu spotrebitelovi, 400V auta dokazu mat casy podobne a 7 rokov tiez uz ludia prekukli, ze na prehliadkach zaplatia viac ako si priplatit predlzenu zaruku u konkurencie.
-
tak u nas Kia taketo fleetove zlavy urcite neponuka... korejci su v tomto vyrazne slabsi ako europski vyrobcovia... tak trochu pochybujem ze by to v inej krajine bolo diametralne odlisne.
fleetove zlavy na urovni 30% relativne dlhu dobu vedelo davat BMW, ale tie casy su uz minulostou...
-
Pôvodne zverejnené od PistaTT Pozrieť príspevkytak u nas Kia taketo fleetove zlavy urcite neponuka... korejci su v tomto vyrazne slabsi ako europski vyrobcovia... tak trochu pochybujem ze by to v inej krajine bolo diametralne odlisne.
fleetove zlavy na urovni 30% relativne dlhu dobu vedelo davat BMW, ale tie casy su uz minulostou...
Komentár
-
najnovsia aktualizacia infotainmentu vraj prinasa novu funkciu "upozornenia na prekrocenie povolenej rychlosti"
cital som to na fejsbuku a kredit patri Marianovi Bencatovi, ktory na tuto skutocnost upozornil v skupine EV6 CZ/SK
takze odteraz uz infotainment aktualizovat nebudem... nevidim jediny dovod. vstavana navigacia je nepouzitelna a ani update to nespravi... a vlastne ju nepotrebujem a ani nepouzivam
- Likes 2
Komentár
-
ten srandovny januarovy update napokon vzali spat (uz odstranili z kia.update.com pre EU region) a zevraj bude nahradeny februarovym
-
Mám rovnaký názor na infotainment, využívam ho iba na predhrev batérie zadaním nabky na mape, a hudbu. Mám EV6 po výmene jedného bloku AKU (1/32) a po zvolávačke na ICCU a VCU, ktorú som bol nútený spraviť, kvôli záruke. Auto zatiaľ ide, ako hodiny. Stále tvrdím že je to najlepšie nabíjajúci sa 5-dverák na trhu v cenovej hladine pod 60 tis. €Naposledy upravené KENNY; 02-02-2025, 09:13.
Komentár