Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľuboš Geleta
    Senior Member
    • May 2014
    • 500
    • lubos98970
    •   

    #76
    Test spotreby a dojazd v ťažkých podmienkach. Škoda Citigo-e iV.
    Prajem všetko dobré do nového roku.

     

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #77
      17.000 km na dôkladné preverenie auta. Recenzia
      Škoda Citigo-e iV
      Kto sa zaujíma o lacnejší menší elektromobil - toto je jedna z najvhodnejších možnosti.
       

      Komentár


      • MiroR
        MiroR komentoval
        Upraviť komentár
        Dobre zhodnotene, sice tiez mam Citigo ale niektore veci som mal pomylene. Napr. maximalka je len 130km/h, vzdy som si myslel, ze 135 km/h. To len tachometer tak premeriava, ked ukazuje pri pedali akceleratora na podlahe 137 az 138.

      • Ľuboš Geleta
        Ľuboš Geleta komentoval
        Upraviť komentár
        Ďakujem Mirko.
    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #78
      Možno ste už zaznamenali a ak nie tak na Tesle Plaid sa zvýšila maximálna rýchlosť.
      Mám k tomu článok z odkazom na video kde to skúsili.

      300 km/h sa približuje s Teslou Model S Plaid (katalogelektromobilov.eu)

      Komentár

      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 500
        • lubos98970
        •   

        #79
        1 minútové video k nabíjania v chladnom počasí. O rýchlo nabíjaní je ťažké hovoriť.

         

        Komentár

        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #80
          120.000 km na Tesle Model X Performance 2020
          Recenzia a skúsenosti majiteľa.

           

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            #81
            Meranie kapacity akumulátora cez rýchlo nabíjačku na Škode Citigo-e iV
            Osobne som z výsledkom veľmi spokojný vzhľadom na to že rozdiel medzi dodanou a prijatou energiou by mal byť minimálny vzhľadom na to že toto auto nemá predohre.

             

            Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              #82
              Nákup jazdeného elektromobilu VW E-UP 2019 s kapacitou akumulátora 16 kWh a porovnanie dojazdu a spotreby oproti Škode Citigo-e iV 32 kWh využiteľných a ako to predĺži dojazd v praxi.

               

              Komentár

              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 500
                • lubos98970
                •   

                #83
                Súboj troch najvýkonnejších sériovo vyrábaných elektromobiloch v ktorých si odveziete aj rodinu, porovnal akceleráciu na 400 m čiže 1/4 mile.
                K samotnému závodu pár mojich postrehov.

                 

                Komentár

                • Ľuboš Geleta
                  Senior Member
                  • May 2014
                  • 500
                  • lubos98970
                  •   

                  #84
                  Dá to pod 6s z 20% ?
                  Akcelerácia z 0-100 km/h na úplne novom Ioniq 5 AWD 230 kW.

                   

                  Komentár

                  • Ľuboš Geleta
                    Senior Member
                    • May 2014
                    • 500
                    • lubos98970
                    •   

                    #85
                    Skvelá správa pre všetkých z Partizánskeho a blízkeho okolia. Možnosť nabíjať rýchlo je tu. Umiestnenie a funkčnosť zachytená vo videu.

                     

                    Komentár


                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      Na lidlackych nabijackach nabijam len velmi zriedkavo - asi 5x za 5rokov, hlavne kvoli pravidelnemu otestovaniu chademo na mojich i-MiEVoch. Pozitivne ma prekvapilo, ze DC nabijacka v tomto videu ma AC bez kabla, ma len zasuvku. Sice ma tu za moj nazor na nosenie svojho Typ2/Typ2 kabla budete ako obycajne kamenovat, no trvam na vyhodnosti riesenia so zasuvkou z viaceryh dovodov nielen pri AC stlpikoch alebo nastennych wallboxoch ale aj pri DC nabijackach.
                      - nizsie nalady na zasuvku ako na kabel. Netreba riesit amortizaciu Typ2 kabla na nabijacke.
                      - pri nabijacke sa nepletu 3 ale len 2 kable.
                      - v neposlednom rade zasuvka Typ2 umoznuje legalne AC nabijanie EV s Typ1 konektorom aj pri DC nabijacke.
                      - Teda Lidl alebo/aj vyrobcu nabijacky za riesenie s Typ2 zasuvkou velmi chvalim.
                      Naposledy upravené jux; 10-03-2022, 07:34.

                    • Miroslav Rojko
                      Miroslav Rojko komentoval
                      Upraviť komentár
                      Nie je prva Lidlacka bez kabla, aj v Hradku je bez kabla, takze to bude u Lidl trend.

                    • Taur
                      Taur komentoval
                      Upraviť komentár
                      Aj v Tornali, aj v LM, vlastne ja som inu nez bez AC kabla Lidl ani nevidel. Na zapade som nebol.

                    • curgali
                      curgali komentoval
                      Upraviť komentár
                      Lidl Nová Dubnica a Bratislava ma s kablom...
                      Naposledy upravené curgali; 10-03-2022, 10:41.

                    • Ľuboš Geleta
                      Ľuboš Geleta komentoval
                      Upraviť komentár
                      Ďakujem za vaše príspevky a postrehy páni. Veru výhody nabíjačky bez kábla ako píše Jux som si ani neuvedomil a sú pravdivé a majú svoje opodstatnenie. Drvivá väčšina elektromobilistov skutočne disponuje káblom Typ2 a tak to pre nich nieje prekážka. Ja sa skutočne teším že tu konečne niečo také v Pe máme.

                    • Taur
                      Taur komentoval
                      Upraviť komentár
                      AC kabel na nabke ma tiez vyhody.

                      Rychlejsie sa clovek napoji/odpoji.
                      Ochotnejsie pusti dalsieho na DC a dorazi sa s AC pri vyssom SOC, ak nemusi vytahovat svoj kabel.
                      Nemusi vykladat batozinu ak ma niekto AC kabel pod dnom nalozeneho kufra.
                      Nespini sa vlastny kabel, alebo nezmokne ak prsi/snezi.
                      Moznost nabit aj ked nieje vlastny kabel.
                      Ked sa odstrani chademo tak tiez sa budu motat len dva kable.
                      Ked niekto skonci nabijanie moze zapojit dalsieho cakajuceho v poradi aj bez jeho pritomnosti.

                      Ja som v pohde s oboma variantmi, ale ak je AC kabel na nabke tak to vzdy potesi.

                    • Ľuboš Geleta
                      Ľuboš Geleta komentoval
                      Upraviť komentár
                      Áno Taur máš pravdu aj ty. Takmer všetko má svoje výhody aj nevýhody.

                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      Taur, co to spletas s odstranenim chademo, ved aj najnovsi leaf ma chademo.

                    • Taur
                      Taur komentoval
                      Upraviť komentár
                      jux Leaf a este ake nove? Chad v EU nema perspektivu. Naozaj ma v buducnosti zmysel kvoli jednemu modelu (z novych) montovat chad na vsetkych DC/UFC nabkach? Chapem a neupieram potrebu prechodneho obdobia kym dozije vacsina starych BEV+novyLeaf s chad a konkretne u takych mestskych supermarketovych/OC vydrzia logicky najdllhsie (potom ich bude roozumne vymenit za druhy CCS). Ale uz teraz pri nich v praxi vidam chad najmenej vyuzity cize ak by mali zostat len dva kable kvoli motaniu tak ... A uz vopred k argumentu ze chad kabel si nemozno vozit sebou, dam protiargument ze uz asi teraz a do buducna urcite bude viac ako chademakov tych co nevozia sebou type2, alebo ho k autu nedostali.
                      Mne tri kable nevadia ani som nikdy nemusel rozmotavat uzol. Ten argument z oboch nasich vyctov je najmenej podstatny. Drzim sa zi a nechaj zit. Som len podpichol a dockal som sa ockavanej reakcie, napriek tomu ze na koci toho bodu som dal smilik. Peace, nic naozaj zle som tym bodom nemysel.

                    • tommik
                      tommik komentoval
                      Upraviť komentár
                      jux a nie len Leaf. Jazdia tu aj trojičky, prvé Souly, kuriérske eNVčka, Outlander PHEV, NX 450h. Je toho stále hodne.
                      https://insideevs.com/news/458543/mi...ehicles-world/

                    • Ľuboš Geleta
                      Ľuboš Geleta komentoval
                      Upraviť komentár
                      Z môjho pohľadu nieje akceptovateľné aby v dnešnej dobe a už niekoľko rokov dodávala aká kolvek automobilka elektromobil z inou koncovkou ako je určená pre EU do EU. Ako to že to majú dovolené? Raz sa v EU stanovil štandard tak mala byť elektromobilka k tomu dotlačená.

                    • Jiri GrandPa
                      Jiri GrandPa komentoval
                      Upraviť komentár
                      Myslim, ze o tom rozhodnu zakaznici. Kolko UFC ma Chademo? Myslim, ze vela ich nebude. Naviac aj Nissan uz to pochopil a ta nova Aryia ma mat CCS.
                  • Ľuboš Geleta
                    Senior Member
                    • May 2014
                    • 500
                    • lubos98970
                    •   

                    #86
                    A máme ďalšiu rýchlu nabíjačku pred Lidlom tento krát v Ba. Osobne sa tomu veľmi teším.
                    ​​​Pozor !!!!!
                    Škoda Enyaq 80 nevedela takmer nabíjať - zachytené vo videu.

                     

                    Komentár


                    • Jiri GrandPa
                      Jiri GrandPa komentoval
                      Upraviť komentár
                      A. To neni BA ale Vajnory. Ok, nie si miestny.
                      B. 50 kW nie je rychlonabijacka.

                    • Ľuboš Geleta
                      Ľuboš Geleta komentoval
                      Upraviť komentár
                      Jiri - 50 kW je rýchlo nabíjačka a Vajnory nie sú časť BA ?

                    • dango
                      dango komentoval
                      Upraviť komentár
                      Jirko, aj 100mbit je fast ethernet...
                  • Ľuboš Geleta
                    Senior Member
                    • May 2014
                    • 500
                    • lubos98970
                    •   

                    #87
                    Prvé zoznámenie z rodinným čisto elektrickým SUV ID.4 GTX so slušnou porciou výkonu. A zároveň porovnanie spotreby dvoch absolútne odlišných elektromobilov - vhodné pre nadšencov elektromobility s fotovoltaikou.

                     

                    Komentár

                    • Ľuboš Geleta
                      Senior Member
                      • May 2014
                      • 500
                      • lubos98970
                      •   

                      #88
                      Bratislava- Brno Diaľničná rýchlosť na SK strane 130 km/h a na CZ strane mimo diaľnice. Následne nabíjanie pred Lidlom kde má príjemne prekvapil automaticky nastavený čas nabíjania ktorý je na Slovensku obmedzený na 30 minút. Celý výlet by pri stálej rýchlosti a jazde výlučne po diaľnici trval podstatne menej ak by som v CZ šiel po diaľnici.


                       

                      Komentár

                      • Ľuboš Geleta
                        Senior Member
                        • May 2014
                        • 500
                        • lubos98970
                        •   

                        #89
                        Otestoval so technickú vyspelosť podávania výkonu najvýkonnejšieho elektrického VW a to ID.4 GTX
                        Väčšina z nás jazdí od 90% dole aj to len chvíľu a potom hneď pod 80% a ako sa to správa v týchto podmienkach ?
                        Posúďte sami - 0-100 km/h - dalo sa to čakať no čo som nepochopil je 0-150 km/h


                         

                        Komentár

                        • Ľuboš Geleta
                          Senior Member
                          • May 2014
                          • 500
                          • lubos98970
                          •   

                          #90
                          Ahojte fanúšikovia elektromobility.
                          Máme tu porovnanie veľkých čisto elektrických SUV z takmer identickým výkonom a rovnakým pohonom na 300 metrov - povrch letiska viac nedovolil.

                           

                          Komentár


                          • curgali
                            curgali komentoval
                            Upraviť komentár
                            Zaujímave porovnanie. Ale u toho Ioniqa 5 to bolo jednoznačne. Luboš doporučoval by som ti natočit tieto súboje na profesionalnej trati s časomierou v šampionate: www.zrýchlenie.sk, v ktorej som 5 rokov vyhrával kategoriu AS4. Ta súťaž má profesionalitu a hlavne atmosféru. Tie tvoje videa a súboje EVciek by nabrali úplne iný rozmer. Porozmýslaj o tom. Dávam do pozornosti Letisko Trenčín 30.4.2022 alebo 18.6.2022 pretek na 1/4 mile a Slovakiaring 1.9.2022 pretek na 1/8 mile...
                        Pracuje...
                        X