Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľuboš Geleta
    Senior Member
    • May 2014
    • 503
    • lubos98970
    •   

    Rozšírený Supercharger v Chorvátskom meste Senj.
     

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Tesla stale pise v apke iba 4 stojany. Skusal si ci tie dva nove idu?
  • Ľuboš Geleta
    Senior Member
    • May 2014
    • 503
    • lubos98970
    •   

    BYD Atto 3 Design, menšia lacnejšia Tesla Y, moje nové auto a dovoz z Nemecka.
     

    Komentár


    • Ľuboš Geleta
      Ľuboš Geleta komentoval
      Upraviť komentár
      Ahojte moji kamaráti Curgali a Mirko, ideme k tomu čo píšete 😁.
      1) Ionity má akciu paušál za 5,99€ v rámci toho 30 kWh a 0,2€ zľava na každú ďalšiu kilowatthodinu - nie som si však istý či mi to zaúčtovali správne pretože mám pocit že mi účtovali cenu za kilowatthodinu so zlavov 27 centov na každú kilowatthodinu no mám pocit že tých 30 kW hodín čo mám mať v rámci toho paušálu mi nezapočítali - môžem dať vedieť výsledok.
      2) Hyundai kona je malé auto ako Renault Zoe o tom som sa presvedčil osobne keď si konu vlastnil čiže tento druh auta mám úplne vyškrtnutý zo zoznamu, a za ďalšie chcel som auto ktoré bude mať do 10 000 kilometrov čiže takmer nové.
      3) cena za ktorú som auto kúpil je veľmi výhodná a vzhľadom na to čo auto ponúka to skutočne nemalo konkurenciu, samotnú cenu si nechám pre seba
      4) aká cena za kilowatthodinu je cez kartu od ZSE na nabíjačke Ionity ?

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ľuboš Geleta ZSE ma v zahranici stale roaming 25e/h, takze cena 1kwh zalezi na tom kolko zvladnes natlacit za tych 25e.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Tych 30kWh v Ionity pausale som nikde nenasiel uvedene, tych 5,99€ pausal vyzera ze je len za to “lacnejsie” nabijanie po 0,59€ za kWh.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Fajn doniesol si BYD pekne, otazka kde to budeš reklamovať? Po skusenostiach s ofiko servismi v SR , hlavne mojej dlhorocnej značky, ktorú mam 4 km od bydliska ,som už veľmi skeptický voči elektromobilite..., zabíja to servis, bohužial.Tak veľa štastných km.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ľuboš Geleta Prepac, ale na mna to posobilo ako video petrolheada co prvy krat sedel v EV a ukazuje ako sa to nema/neda a nie EVyoutubera.
      S neznamim autom v cudzom prostredi nemozno predsa ratat s dojazdom na doraz. A so ZSEsafe mas garanciu dojazdu, takze by ta dotiahli k najblizsej nabke tak netrebalo panikarit.
      To je vtip ze +7az+2C ma byt zima? To auto nema TC ze taka spotreba kurenia? A kurenie nastavene na 28C, to vazne? Kurit na tricko/trenky ked ti nevychadza dojazd to da rozum. Nebolo lepsie nechat klimu v rezime auto nez tam nastavovat manualne bludy (28C, stupen fukara, vypinat A/C)? So Zoe taku spotrebu kurenia nemam snad ani pri -16C.
      Ak bol brutalny protivietor a ide mi o dojazd/spotrebu tak sa schovam do zavteria kamionu (ci autobusu, tie su rychlejsie) nez vietor prejde.
      Ak si vyrazil z Rostocku z urovne mora tak logicky si musel ist jedine "hore kopcom" cize sa neda ratat s tabulkovym dojazdom, treba vacsiu rezervu a nemozno verit dojazdu co pise auto pri starte, duplom ked v nom sedis prvy krat.

      jurajsun Pise ze ho chce servisovat v Madarsku.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Taur ZSEsafe asi neplati v zahranici, alebo áno ?

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      ZSE safe platí v celej EU.
  • curgali
    Member
    • Jul 2014
    • 310
    •   

    Luboš, ty si asi prvý čo má BYD na Slovensku .Čo to auto stalo...nezachytil som v tom videu cenu...ale možno som nedával pozor...Inak si si pripravil hororovú cestu domov. Ak nepoznám auto nabijem ovela viac ako si myslím že bude stačiť. Na Ionity používam paušál ZSE Drive. Stačí jeden dotyk kartou a beží to... s tou apkou je to príliš zdlhave a komplikovné a ešte si musel do toho procesu zatiahnut Kika. Už aj moja ID 4 odhaduje dojazd a ukazuje percenta pri dojazdu do ciela. Naplanuje cestu aj s nabíjačkami. Nemusím zadavať do navigácie každú nabíjačku zvlášť. A o Tesle ani nehovorim. Po tom čo som videl tak by som svoju ID 4 za toto nevymenil...

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Tiez som sa cudoval tomu Ionity app, ked cez ZSE kartu by to mal bez komplikacii a aj vyrazne lacnejsie.
      Aspon nam ukazal, ako su na tom este v BYD. Auto s hentymi parametrami - max.DC 88kW a nabijanie 10-80% pri uplnom ideale 40 min. - maju v produktovom letaku, spotreba pri tachometrovej 100km/h nad 16 po rovnej dialnici, ved to rovno mohol mat starsiu Konu a bol by na tom rovnako. Moc ma to auto neoslovilo.

      P.S. A k Teslám, nová trojka je Highland, nie Highline a novy Y bude Juniper, nie Jupiter.
  • Ľuboš Geleta
    Senior Member
    • May 2014
    • 503
    • lubos98970
    •   

    Ešte som zabudol nie som prvý kto má toto auto na Slovensku lebo už som asi týždeň dozadu videl na nabíjačke model Atto 3 modrej farby zo slovenskými značkami čo má trošku sklamalo lebo som myslel že som prvý 😁

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 503
      • lubos98970
      •   

      K tomu paušálu cez Ionity - nechcem nikoho osočovať no prisahal by som že som to mal zo Slovenského článku asi mojelektromobil kde bolo uvedené že máš k paušálu 30kWh - už to v tom článku nieje 😁. Ak to tam nemali tak to vymažem s tadeto a opakujem netvrdím že oni to tam mali no bolo to v dakom SK článku - nemal som s kade inakade k tejto informácii prísť. Na základe toho článku som si ten paušál aktivoval a priamo Ionity tam má uvedené - teraz som si prečítal čo tam je - ušetríte od prvých 30 kWh 😁. Podľa apky som zaplatil 19,4 a 16,8 plus 1,4€ za asi ten nepodarený pokus keď to zlyhalo, spolu 37,6€ plus mesačný poplatok 5,99€ čiže 43,6€ - pri použití ZSE karty by to bolo 2 x 25 - 50€ a ako účtujú zlyhanie? To je dosť podstatné ak by mi za to nepodarené spustenie naúčtovali 25€ bolo by to na šupu 75€ vs mojich 43,6€. Získal by som bezproblémové postupovanie v jazde z dlhším časom nabíjania.
      Naposledy upravené Ľuboš Geleta; 05-02-2024, 13:46.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        U ZSE je 25€ na hodinu, takze clovek moze aj niekolkokrat spustit nabijanie a za hodinu nabije kolko sa do auta vojde.

        Po nabiti 30kWh sa vrati tych 5,99 na usetrenej nizsej sadzbe (30 x 0,2€), nie ze su volne.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Ľuboš Geleta Na EV tematickych weboch urcite neblo ze volnych 30kwh, Bulvar neviem ten necitam. A ze sa pausal vyplati po nabiti 30kwh je nieco uplne ine. Treba citat s porozumenim.

        ZSE ako pisal Miroslav Rojko za hodinu mozes mat kolko chces pokusov. Ak by si vobec nerozbehal a siel na inu nabku skusat, tak ten neuspech nenabitia je dobre zdokumentovat a potom skusit reklamovat na zakaznickom aby neuctovali. Mne napr. nemali prpblem vratit parkovne ktore som zaplatil na Parksnow Donovali ked zlyhalo uplatnenie ZSEzlavy parkovneho zdarma po nabiti v parkomate.

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Tak ja som do TMY natlacil na Ionity cez ZSE pausal za 47 min. 70 kWh a 1 kWh ma vysla na 0,35 €...
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1318
      •   

      Ionity za 25€

      Ja mám najlepšie výsledky 76,5 kWh keď mi nešlo na prvý raz spustiť alebo potom 76,73kWh, keď som lipol na stopkách, aby to bolo presne jednu hodinu a ani o sekundu viac.

      Ostatné pokusy sú o dva až štyri kWh horšie.

      Takže rekord je 32,58 centa za kWh na UFC v zahraničí.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Snímka obrazovky 2024-02-05 o 21.03.45.png
Videní:	277
Veľkosť:16,8 KB
ID:	94894

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Snímka obrazovky 2024-02-05 o 21.01.49.png
Videní:	282
Veľkosť:33,6 KB
ID:	94893



      Pripojené súbory
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • PistaTT
        Member
        • Jun 2022
        • 132
        •   

        U mňa najdlhšie nabíjanie bolo toto a dalo by sa ešte cucnut ale keď sa človek nechce príliš zdržovať...
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_4857.jpg
Videní:	354
Veľkosť:57,4 KB
ID:	94896

        Komentár

        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 503
          • lubos98970
          •   

          Výborné výsledky ste dosiahli pomer cena za 1kWh ✌🏻

          Komentár


          • PistaTT
            PistaTT komentoval
            Upraviť komentár
            ja jazdim do zahranicia relativne malo a teda kombinujem sluzby ZSE a Kia Charge - ak potrebujem v zahranici dobit len trochu, tak pouzijem Kia Charge, akonahle chcem nabit 50% a viac (t.j. napr. z 30% na 80%) tak uz sa oplati ZSE...lame sa to aktualne niekde pri 36 kWh pri zakladnom Kia Charge (bez mesacneho poplatku)....

            Pre nabijanie v zahranici na ultra rychlych nabijackach je ZSE roaming velmi vyhodna moznost.
            Samozrejme to nemusi davat zmysel ak ma niekto auto, ktore nevie nabijat naozaj rychlo a teda by povedzme za tu hodinu odobralo menej ako spominanych 36 kWh...
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 503
          • lubos98970
          •   

          Kto plánuje kúpiť novú Teslu alebo iný elektromobil zo zahraničia tu sú informácie ako ušetriť okolo 1700€ ktoré chce sprostredkovateľ - každý nový záujemca má teraz minimálne 2 voľby.
           

          Komentár

          • esp
            esp
            Member
            • Aug 2015
            • 55

            Som veľmi rád, že konečne aspoň takto cez youtube spoznávam pána Mirka a ešte raz veľká vďaka za jeho web stránku čo vytvoril so svojimi odbornými skúsenosťami ohladom tesiel.

            Komentár


            • Ľuboš Geleta
              Ľuboš Geleta komentoval
              Upraviť komentár
              Áno je skvelé že to vypracoval a tak pomôže mnohým
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 503
            • lubos98970
            •   

            Porovnanie akcelerácie z 0-150 km/h
            BYD Atto 3 Design vs VW ID.4 GTX
            Plnohodnotné video.
            Merania výkonu rekuperácie.​
             

            Komentár


            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Myslim, ze VW to s tym odznakom GTX trochu neodhadol, ked mu takto dycha na krk maly Cinan. V zasade ponukli len trosku vykonnejsi model, za tucny priplatok, ktory necha drvivu vacsinu fanusikov odznaku GTI v smutku. Zaryti petrolheadi sa tomu vysmeju, a ti, co aj poskuluju po elektrickej alternative zostanu sklamani. Skvela praca VW 🥱

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo o com prosim ta rozpravas? porovnavas nejaky special mode v tomto cinanovi s 3r starym GTX, ktory ma dnes uz par mesiacov silnejsi motor vzadu, dava 0-100 za 5,4s a vazi min o 100kg viac? To fakt ta vzrusuju taketo discipliny pri SUV? Nesledujes, aky vysmech s nabijanim predvadza Cina, ani to, ze v nom mas predny nahon?

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 je uplne jedno, ze to je SUV. Ak to nevie podat vykon, ktory sa ocakava od odznaku GT, nech to nepredavaju ako GTX. Su znacky, ktore nemaju problem postavit SUV so sportovym odznakom, ktore sa realne sprava ako sportove auto aj napriek vahe (XM, SQ, dokonca aj Tiguan R priamo od VW). Ze teraz KONECNE po 3 rokoch dali zakaznikom ocakavany vykon je fakt terno. Akurat sa tak vysrali na hlavu svojim prvym zakaznikom, ktori to vtedy kupili za vtedajsie nafuknute ceny. To auto malo mat tieto parametre od zaciatku. Ak to nedokazu, nech neklamu ludi sportovymi privlastkami. Este aj marketing mali od zaciatku postaveny na sportovej jazde, ktoru jednoducho nedorucili, a dodali osla namiesto kona.

              Neviem preco sem tahas nabijanie alebo predny nahon. Ty mas chronicky problem s porozumenim textu. Moj komentar bol vylucne o vykone GTX, nic ine som nespominal. Cinan ma samozrejme svoje problemy a muchy, ale moj koment bol o niecom uplne inom. A to, ze ma Cinan podobne zrychlenie s FWD ako vrcholovy model VW s AWD je na smiech. Vskutku. Btw BYD Atto 3 tiez nie je nove auto, vo vyrobe je od 2022. Akurat az teraz sa dostalo do EU.
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 503
            • lubos98970
            •   

            Milan84 ty čo do toho máš čo povedať? Myslím že vôbec nič! Ty sa nestaraj do toho čo tu kto na to píše a mne je jedno ako staré GTX to bolo. Bolo to čisto nové auto keď som na ňom meral to zrýchlenie a pravdou je že za takmer 2 nasobnu cenu si dostal o pár percent rýchlejšie auto. Pravdou je aj to že je to o 20 CM dlhšie čiže väčšie auto no ako Wilo napísal malý číňan - Atto 3 rozhodne nieje malé auto 4450 mm a kufor 550 litrov. A každé porovnanie či zrýchlenia či nabíjania či dojazdu je pre niekoho prínosom.
            A Číňania majú jedno z najrýchlejších nabíjaní na trhu - nie BYD no Zeekr predikuje šialené čísla na modely 007 a aj iné čínske značky sú na to veľmi dobre.

            Komentár

            • patapuf
              Member
              • Jun 2016
              • 35

              Chlapi, ja sa vám čudujem. Vadíte sa tu ako malí preafektovaní sopliaci alebo ako tí hlúpučkí influenceri. Pre mňa osobne nejaké písmenká GT, či GTX, či ultra mega hyper performance bla bla bla, nehrá absolútne žiadnu úlohu. Najmä nie pri SUV, ktoré chcem využiť pre rodinu a kupujem si ho z iného dôvodu, než aby ma to vtlačilo do sedadla a aby sa mi decká dogrcali v aute. Čo tam po písmenkách GT a podobných vtákovinách. Veď viem čítať a pozriem si parametre a ak mi to nevyhovuje, nekupujem to.
              No, a k tomu BYD-u Atto 3. Exteriér je celkom fajn. Ale ten interiér, mi to príde ako keby niekto vysypal krabicu so súčiastkami a nechal to tak. Osobne sa mi páči interiér, ktorý je taký, ako to povedať, "vizuálne usporiadaný". Samozrejme, 100 ľudí, sto chutí. Každý si vyberie to svoje.
              Nehádajte sa za malichernosti.

              Komentár


              • Ľuboš Geleta
                Ľuboš Geleta komentoval
                Upraviť komentár
                Ja nemám potrebu riešiť jeho komentáre mimo moju osobu no často tam vidím jeho skreslenú realitu. No keď píše priamo na mňa na mojom vlákna tam mám potrebu to upratať a dať na pravú mieru ✌🏻
            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 503
              • lubos98970
              •   

              Recenzia BYD Atto 3 Design a test spotreby, dojazdu v meste plus 100, 110 a 130 km/h
               

              Komentár

              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 503
                • lubos98970
                •   

                Výlet do Drážďan na mojom aute BYD Atto 3 Design a nákup Tesla Model 3 Long Range
                 

                Komentár

                Pracuje...
                X