Ahojte,
od Juna budem majitelom VW ID.4 a riesim otazku nabijania. Byvam v radovej zastavbe a parkovacie miesto mam pred domom (nekryte parkovisko). Nabijaciu stanicu som vylucil (kvoli buducemu stahovaniu). Rad by som si auto nabijal doma cez NRGkick ( https://www.nrgkick.com/en/), ktory by som pripojil k 3fazovej zastrcke. Hlavny istic domaci je 3fazovy, 32A. Avsak elektrikar sa este pred instalaciou tejto 3fazovej zastrcky pyta otazky nizsie. Otazka je, neviete koho sa pytat na odpovede?
- aka ma byt charakteristka hlavneho istica A alebo B?
- prívodný kábel asi meď prevednie ohybný (lankový) alebo pevný?
- počet žíl 4 alebo 5 žilový (vodičov)?
- či už má mať prúdovú ochranu ak áno v akej kapacity na trojfázu?
- hrúbka vodiča min 6 alebo 10mm2?
- špecialna požiadavka na izoláciu kábla PVC alebo guma či iné?
- dĺžka prívodného kábla prípadne či len voľné vyústenie zo zemnej chráničky v určenej dĺžke
Vdaka vopred za odpovede a tipy.
od Juna budem majitelom VW ID.4 a riesim otazku nabijania. Byvam v radovej zastavbe a parkovacie miesto mam pred domom (nekryte parkovisko). Nabijaciu stanicu som vylucil (kvoli buducemu stahovaniu). Rad by som si auto nabijal doma cez NRGkick ( https://www.nrgkick.com/en/), ktory by som pripojil k 3fazovej zastrcke. Hlavny istic domaci je 3fazovy, 32A. Avsak elektrikar sa este pred instalaciou tejto 3fazovej zastrcky pyta otazky nizsie. Otazka je, neviete koho sa pytat na odpovede?
- aka ma byt charakteristka hlavneho istica A alebo B?
- prívodný kábel asi meď prevednie ohybný (lankový) alebo pevný?
- počet žíl 4 alebo 5 žilový (vodičov)?
- či už má mať prúdovú ochranu ak áno v akej kapacity na trojfázu?
- hrúbka vodiča min 6 alebo 10mm2?
- špecialna požiadavka na izoláciu kábla PVC alebo guma či iné?
- dĺžka prívodného kábla prípadne či len voľné vyústenie zo zemnej chráničky v určenej dĺžke
Vdaka vopred za odpovede a tipy.
Komentár