Plánujem na chatku osadiť ostrovnú fotovoltickú elektráneň s meničom DC-AC 1,5-2kw. A bolo by škoda nenabíjať auto počas pekných slnečných dní. batériu plánujem 24V/150-200AH , Cca 1,5-2 KWp v paneloch.
Predokladajme, že zabezpečím konštantný príkon 5A (čistý sinus) po dobu štyroch hodín.
A teraz k otázke.
1. Je možné, že moj stávajúci kábel s komunikačnou elektronikou dodávaný k E-UP 2020 nebude chceť správne inicializovať nabíjanie (Model 1EA 971 675 - biela so žltým káblom 10A)? Teda bude blikať inak ako na zeleno a nezačne nabijať? (nastavenie na webe max 5A .nemám Aplikaciu)
Prípadne na čo si dať pozor aby system Auto -nabijačka -Menič spolupracovali?
(oddelená sústava, sposob uzemnenia... )
Mém elektrotechnické vzdelanie, ale nemám skusenosti s fotovoltikov a ani nemám nikoho v okolí u koho by som to vyskúšal.
2. Ak by som kúpil druhý nabíjací kábel s nastaviteľný výkonom napr. 6-8-12-16A , ale nastaviť auto ide len na 5A,10A, 13A, a max.
Predpokladám, že sa auto bude nábijať vždy najnižšou nastavenou hodnotou z tychto dvoch hodnot. A fungovat to bude. Tak?
ďakujem za postrehy
Predokladajme, že zabezpečím konštantný príkon 5A (čistý sinus) po dobu štyroch hodín.
A teraz k otázke.
1. Je možné, že moj stávajúci kábel s komunikačnou elektronikou dodávaný k E-UP 2020 nebude chceť správne inicializovať nabíjanie (Model 1EA 971 675 - biela so žltým káblom 10A)? Teda bude blikať inak ako na zeleno a nezačne nabijať? (nastavenie na webe max 5A .nemám Aplikaciu)
Prípadne na čo si dať pozor aby system Auto -nabijačka -Menič spolupracovali?
(oddelená sústava, sposob uzemnenia... )
Mém elektrotechnické vzdelanie, ale nemám skusenosti s fotovoltikov a ani nemám nikoho v okolí u koho by som to vyskúšal.
2. Ak by som kúpil druhý nabíjací kábel s nastaviteľný výkonom napr. 6-8-12-16A , ale nastaviť auto ide len na 5A,10A, 13A, a max.
Predpokladám, že sa auto bude nábijať vždy najnižšou nastavenou hodnotou z tychto dvoch hodnot. A fungovat to bude. Tak?
ďakujem za postrehy
Komentár