Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Aktualny test spotreby a dojazdu od ADAC

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 253
    •      

    Aktualny test spotreby a dojazdu od ADAC

    ADAC zmeral spotreby, dojazd a energiu potrebnu k nabitiu. Ioniq stale vedie v spotrebe, Tesly v dojazde:
    https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...tos-adac-test/
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    #2
    Ten test je nejaky divny. Ako moze mat mensia a lahsia Kona s totoznymi vnutornostami o 1,4kWh/100km vyssiu spotrebu a o 20km mensi dojazd ako eNiro? Ci mi nieco uniklo?

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      tiež som na to pozeral ale nechcelo a mi hľadať v nemeckom cenníku, či najnižšia výbava Trend má tepelné čerpadlo ale asi ie

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko, Trend v DE nema TC.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      veď pri ADAC je vždy niekde pes zakopaný

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ale to tam mali sudruhovia napisat... inac je to len taky hala-bala test bez vypovednej hodnoty. Ci ma auto TC, ake pneu su obute (niektore modely v teste maju na vyber viacero velkosti). Napisu, ze auta boli nabijane v tenperovanom prostredi pri 23°C, ale uz nenapisu pri akej teplote jazdili 🙄

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      To nemozu lebo kazdy pri inej jazdilo. Pochybujem ze ich naraz nabijali a potom naraz jzdili. Ale tie spotreby a dojazdy ma netrapia, je dost info od ludi a aj to vzdy zalezi od jazdnehio styulu a milion dalsich faktorov a clovek si to aj sam zisti a pripadne ovplyvni. Ale tie exaktne merania nabijania, strat atd. pri AC i DC v roznych podmienkach, vykonoch ..., ktore bezny clovek tazko vykona bez vybavenia a metodiky by boli zaujimavejsie informacie.
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 296
    •   

    #3
    Ja zase nechaem ako moze mat mii dvojca eup o 0,6 17,3vs16,7kwh vyssiu sotrebu a o 3% 17vs14% vacsie straty pri nabijani. ked by mali mat ulne rovnaku techniku
    A straty ZOE 24% pri nabijani je brutal, ved to je stvrtina v cudu. Sa tu nevravelo ze cim nizsi vykon tym vacsie straty? By som cakal ze ZOE s 22KW bude mat potom najmensie. Ci to plati pre DC?
    Mohli zmerat aj DC nabijanie tych aut, tiez by ma zaujimali straty prinom.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      neviem o tom, že by mala byť strata 24% pri nabíjaní, je to blbosť

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker Ked si vsimnes to starsie s 41kwh bat ma necelych 21% straty, tvoje prastare s malou bat ma mozno este mensiu, tak si mozno nezbadal. Zeby cim vacsia hustota baterie tym vacsie straty u <>?

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      mne to vychádza odhadom do 10%, ale nemeral som to presne
  • zylo64
    Member
    • Sep 2014
    • 31

    #4
    Je to trocha mimo preberanú tému, ale súvisí to so spotrebou. Vzhľadom na to, že som sa doposiaľ nikde nedopátral ako spracovať cestovné príkazy pri služobných cestách elektromobilom, chcel by som sa opýtať, či máte s tým nejaké praktické (a legislatívne) overené skúsenosti. Mám nové ZOE 50 s udávanou spotrebou podľa TP 18,8 kWh/100 km. Teraz v zime mám spotrebu cca 22 kWh/100 km (termostat nastavený na 20,5°C) v závislosti od toho ako intenzívne využívam kúrenie.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Spalovaky mozu uctovat 120% paliva/100km podla technicaku, zrejme sa to da aplikovat aj na BEV.
      Ked to spriemerujes rocne, malo by sa to zmestit do tych 120%. No niekde som cital, ze su aj ine moznosti uctovania spotreby BEV, nielen podla kilomertov.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Možes účtovať aj tým že tankuješ stačí ti merací prístroj , čiže merač na výstupe , kde si vedieš evidenciu takzv. špeciálneho stroja kde je možné riešiť spotrebu indviduálnym meracím zariadením, znie to komplikovane ale je to jednoduché.
Pracuje...
X