Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

OC Galeria Kosice

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2209
    • juraj1702
    •   

    OC Galeria Kosice

    Toryská, Košice
    Popis: DC: ZSE Drive ultra-fast 350kw HUB 4ks
    GPS: 48.715230, 21.237090
    Platba: ZSE cenník
    Otváracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: ZSE
    Email:
    Tel: +421 905 606 636
    Webstranka: www.galeriakosice.sk
    Na mape:

    Foto:
    Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	114.9 KB ID:	51974
    Toto je nabíjacia stanica OC Galeria Kosice. Tu môžete zdieľať svoje skúsenosti (fotky, videa) s nabíjaním na tejto nabíjačke, prípadne napísať čo si myslíte, že je dôležité vedieť o tejto nabíjacej stanici. Je to prepojené s našou mapou nabíjacích staníc, na ktorej je odkaz k tomuto vláknu keď kliknete na "Odkaz na fórum". Viac info tu.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • Martinecko
    Junior Member
    • Dec 2019
    • 1

    #2
    Bohuzial, nabijacka je uz zrusena, zostalo len omzosuchane zelene miesto :-(

    Komentár

    • Taur
      Member
      • Dec 2019
      • 297
      •   

      #3
      Iduc okolo ak som dobre videl dnes tam montovali HUB tusim od ZSE, ale niesom si isty lebo trochu iny design ako tie pod sirim nebom, ale boli bielocervene stojany s napisom drive a vyraznymi zelenymi svetlami 4ks tusim.

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        navyse cez den napajane par metrov vzdialenymi FV panelmi

      • ToMiLeaf
        ToMiLeaf komentoval
        Upraviť komentár
        To bude asi súvisieť so zlučovaním ZSE a VSE. Tým pádom je tu predpoklad, až podobné veci sa budú diať aj na iných VSE sites.
    • Taur
      Member
      • Dec 2019
      • 297
      •   

      #4
      Takze je to ZSE Drive ultra-fast 350kw HUB 4ks. Nechapem tu logiku preco toto v OC. Tam by sa hodilo viac AC stojanov. OC sice ma parkovanie zdarma 3h, cez vikend 6h, ale nemozem ist do kina a aj od nakupu, bowlingu, obeda atd. musim odbehnut vypojit auto, aby mi ZSE neuctovalo 3e/h stojne po 60min.
      A Ti bez DC uz tam nemaju kde nabijat. Mohli aspon jednu AC nechat. Mali radsej dat na tu kapacitu 2ks UF a 10+ks AC. By lepsie spravili podla mna. 2UF si mohli usetrit niekam na dialnicu, trebars medzi KE/PO na Slovnaft pumpy na kazdu stranu jeden usetreny UF z OC mohli dat.

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        ZSE vypoculo nase poziadavky, dlho bojujeme za to, aby sa stavali HUBy s aspon 4mi DC stojanmi. Pre miestnych by viac AC iste bolo lepsie, ale ja ako "cezpolny" pridem do KE a potrebujem rychlo nabit, nechcem ist do kina ani na bowling. Styri stojany davaju aku-taku istotu, ze nejaky bude volny, radsej zajdem "hlbsie do mesta" k HUBu ako hladat jednu funkcnu a neobsadenu nabijacku.
        V obchodnych centrach je vacsinou dostatocna kapacita pripojky, na rozdiel od cerpacich stanic pri dialnici.
        Naposledy upravené Peterka; 01-02-2020, 09:16.

      • Ľubomir imrich
        Ľubomir imrich komentoval
        Upraviť komentár
        takisto moj nazor

      • ToMiLeaf
        ToMiLeaf komentoval
        Upraviť komentár
        Tu sa rysuje otázka na tých, ktorí dokážu využiť plnú rýchlosť UFC...Koľko času tak človek štandardne na UFC strávi?

        Ja mám síce malú baterku, ktorá keď beria 40kW na DC tak som vysmiaty, ale trebárs keď to nechám pred Teskom na DC, tak človek má čo robiť, aby stihol nákup a zároveň stihol odpojiť kábel pod 90%.
        Ak mám ísť do OC na kávu, tak automaticky dávam AC lebo viem, že tam strávim hodinku ani neviem ako. UFC v OC to je tak na wecko a nazdar. Nákup, obed, kino absolútne nehrozí. Škoda tej kapacity...

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        áno, je zrejmé prečo prvý HUB dali práve tu. Dostatočná kapacita TR
        Je to viac v centre mesta, ale čo už.. lepšie ako McDonald 50kWh
        Za mňa spokojnosť

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Ja nemam nic proti UFC, je fajn ze ich robia, len nechapem preco komplet zrusili AC a potiazmo aj DC v takom OC kde sa ich naopak ziada vela (asi preto ze za UFC sa uctuje naviac za kwh). Ale mozno este dorobia kopu AC wallboxov/stlpikov v tomto OC, nechajme sa prekvapit.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Galeria nebola zvolena vhodne, OPTIMA ma tych + ovela viac; ale co uz, budme radi inac je skoda toho 11kW AC, co tam zrusili - snad pribudnu ACcka, aby to malo zmysel aj pre nakupujucich
    • Taur
      Member
      • Dec 2019
      • 297
      •   

      #5
      Niekto by mal aktualizovat popis tejto nabky na ZSE HUB, lebo uz to nie je AC nabka zdarma, ale UFC podla ZSE cennika.

      Komentár

      • Jozefr
        Member
        • Feb 2015
        • 192
        • jozef21601
        •   

        #6
        Ano treba to aktualizovat. Su tam 4 stojany ZSE Drive, kazdy ma CCS a Chademo. AC som tam ale uz nevidel.
        Je to na povodnom mieste kde bola povodna nabijacka. Teda nadzemne parkovisko, cez zavory a rovno, parkovanie na 3 hodiny zdarma. Zabudol som spravit obrazok prejdem sa este raz nemam to daleko a odfotim...

        EDIT: nemal som co lepsie na praci takze slubene obrazky. Na obrazku kde je vidno znacku EXIT je zaroven presne smer aj vjazdu na parkovisko.
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_5674.jpg
Videní:	1232
Veľkosť:102,7 KB
ID:	51956 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_5675.jpg
Videní:	1085
Veľkosť:97,4 KB
ID:	51957 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_5676.jpg
Videní:	1069
Veľkosť:73,8 KB
ID:	51958
        Naposledy upravené Jozefr; 08-03-2020, 21:20.

        Komentár

      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #7
        14.3. Sme nabíjali eNiro ... Tu je graf (perom) v porovaní s referenciou na FASTNED https://support.fastned.nl/hc/en-gb/...h-a-Kia-e-Niro

        Neviete prečo bol "pomalý" nábeh? Vonku bolo 1C,
        Baterka po príchode na charger mala 23C, neskor 26C, končila s 29C,
        Battery heater zobrazoval 39C, pri 36% keď nabehla rýchlosť na max. bol už 18C a končil s 11C.
        Či je to len tým, že sa potrebovala vychladiť po 6 hod. jazdy baterka, alebo je medzi eNirom My20 a staršími takýto rozdiel.


        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	chargin175.JPG
Videní:	772
Veľkosť:58,1 KB
ID:	52266

        Komentár

        • klikar
          Junior Member
          • Feb 2020
          • 14

          #8
          DC output 1 ccs2 150-920V max 500A
          DC output 2 chademo 150-500V max 200A
          Naposledy upravené klikar; 15-03-2020, 17:39.

          Komentár

          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            #9
            Včera celkom zvláštne chovanie na stojane 3. Štandardne či je 50kW alebo UFC, dodávaný prúd lieta v rozsahu do pár kW. Beladice, Budča ok. Lietalo to v 3x väčšom rozsahu cca 15kW pásmo. Celý graf bol počmáraný ako je ku koncu (len logujem iba 2 hodnoty na každé % SOC, tak po prepnutí obrazovky sa mi to zmaže). Auto si aproximuje, takže to kolísanie na clustery neukazovalo.

            Za 20tis km som také ešte nevidel. To len aby ste mali aj vy info Do ZSE som poslal podklady, ale možno to bol iba nejaký dočasný jav.

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	keocgaleria20200607_stojan3.jpg Videní:	0 Veľkosť:71,1 KB ID:	56090

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	keocgaleria20200427_stojan4.jpg Videní:	0 Veľkosť:68,0 KB ID:	56089
            Naposledy upravené nick81; 07-06-2020, 11:25.

            Komentár

            • Jozefr
              Member
              • Feb 2015
              • 192
              • jozef21601
              •   

              #10
              Pribudli 3ks nabijaciek Mennekes type 2. Je to hned za tymi ktore tam uz boli.
              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	nabky_galeria.jpg
Videní:	995
Veľkosť:98,0 KB
ID:	59991

              Komentár


              • Taur
                Taur komentoval
                Upraviť komentár
                Vykon sa nevie? 22kw, ci?

              • Jozefr
                Jozefr komentoval
                Upraviť komentár
                Predpokladam, ze asi ano. Bohuzial overit to neviem mam len 11kW.
            • klikar
              Junior Member
              • Feb 2020
              • 14

              #11
              Pozdielam moje skusenosti s nabijanim tesla model 3 long range awd 3/2019 na tejto DC nabijacke cez ccs konektor.
              SOC na zaciatku: 15%
              SOC na konci: 82%
              Celkovy cas nabijania: 35 min
              Dodane mnozstvo energie zo stojana (fakturovana energia): 54.337 kWh
              Prijate mnozstvo energie do baterie (vyuzitelna energia): 50 kWh
              Priemerna rychlost nabijania vyuzitelnej energie: 85.71 kW

              Obmedzenim je maximalny nabijaci prud, ktory je pre standard ccs2 max 500A. Maximalny nabijaci vykon hlaseny teslou bol 165kW (ale nesledoval som to dosledne cely cas).
              Naposledy upravené klikar; 01-12-2020, 14:01.

              Komentár

              Pracuje...
              X