Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
info: som technik a vyvojar, zaujimam sa o automobilizmus dlhe roky ako aj o elektomobily ako take, jazdil som a testoval celu radu elektomobilov a trapny spalovakov ktore mam do ucitej miery rad, ale k uvedenemu clanu musim podotknut ze je dost subjektivne napisany a ako autor sam pise o inych tak aj tu je kopec polopravd,... ano, elektromoblity nie je bez chyby a nie su zatial idelane, ale pomer vyhod a nevyhod je obrovsky a myslim si ze v prospech elektriny,.... mohol by som cele hodiny z pohladu technickeho a vedeckeho argumentovat ale to si kazdy moze aj precitat, to co povazujem za najviac podstatne je ucinnost spalovacich motorov ktora je max. 30% oproti elektrickym motorom ktora je 90%, ako aj narocnost výroby spalovacich motorov oproti elektromotoru a nakoniec udrzba a uzitkove vlasnosti,... preto vobec nesuhlasim ze elektromblita nie je cesta alebo smer, prave naopak, verim ze to bude stale lepsie a lepsie,...
- Likes 1
-
Ako obycajne. Pri vyrobe elektriny a elektromobilov autor pri vypocte ekologickej zataze nezabudol na nic, no pri fosilnych palivach pozabudol na tazbu ropy, dopravu tankermi, vyrobu benzinu/nafty a ich distribuciu. Zavislost sveta od ropnej lobby a s tym suvisiaca geopoliticka nestabilita vo velkych castiach sveta mu tiez nevadi.
- Likes 1
Komentár
-
Najväčšie nebezpečenstvo pre túto planétu nieje globálne otepľovanie, ale globálne oje****nie! Pozrime sa len na škandál s emisiami. Keď povedali, že zavedú meranie emisií v reálnej prevádzke, tak sa toho zľakli, že omylom povedali pravdu a to, že v reálnej prevádzke požadované hodnoty emisií nedokážu dosiahnuť. Načo sú potom všetky tie €normy?
Komentár
-
Pridám to sem, ten nadpis mi vyhovuje a dá sa tým nadviazať na astartana "Ja sa zasmejem už o dva roky. Lebo sa tu potvrdzuje príslovie, že keď kôň skapína, najviac kope."
http://auto.sme.sk/c/8097741/sef-bmw...utopilota.html
Komentár
-
Elektromobilita z namena viacero "problemov". Ekonomika, pracovne miesta, technologie, financovanie a ostatne veliciny dnesnej priemyselnej spolocnosti su nejak nastavene a nemaju radi revoluciu. Mohlo by sa stat, ze v niektorych krajinach, ktore produkuju ropu a su zvyknute na obrovske prijmy z nej, by takato premena spolocnosti uplne zmenila silu hracov na trhu. A to nesmu pripustit. Ako som uz napisal inde, ropna lobby je velmi silna a urobi vsetko preto aby zachovala status quo. Preto vyrobcovia fosilnych automobilov spekuluju s hybridmi, plug in hybridmi a niektori dokonca vyrabaju aj velmi drahe a naschval relativne nepouzitelne elektromobily, aby co najviac ludi odradili od elektromobility. Jedine Elon to zobrat skutocne od podlahy a vsetkym ukazal ze sa to da. Jednou z pricin preco Tesla meska s vyrobou je nechut subdodavatelov ovladanych ropnou lobby dodavat Tesle kvalitne komponenty a tak si de-facto musi Tesla vyrabat vsetko sama, co je nakladne a casovo narocne.
Komentár
-
nejde tu len o ropnu lobby. ide aj o lobby krajin a ich prijem z obrovskej dane z paliv. predstavte si, ako asi by zdanili nasi komunisti alebo ini "-isti" co budu o par mesiacov vladnut elektrinu pre auta? ako odlisia spotrebnou "vysokou" danou "tankovanie" elektromobilov? ved zo sucasnej ceny nafty/benzinu ide len polovica ropistom a druha polovica smerakom
chtiac-nechtiac, cim viac ludi bude jazdit na elektrovozoch, tym menej nasmu milovanemu statovi pride penazi.
...a tam je pes zakopany
Komentár
-
Kazdy stat ma kopu moznosti, ako upravit svoju danovu excelovsku tabulku aby na konci vyslo take cisko, ktore bude vladnucej garniture vyhovovat a ktoru nasledujuca vladnuca garnituta (v pripade rosady koalicia <-> opozicia s velkym krikom) len kozmeticky upravi.
Okrem spotrebnych dani, ktorych jednou sucastou su dane z mineralnych olejov (motorová nafta, motorový benzín, mazací olej, vykurovací olej, LPG a ďalšie) su k dispozicii na ladenie excelu dalsie skupiny dani (miestne dane, dane s prijmov a dan z pridanej hodnoty).
To si piste, ze stat pod vedenim akejkolvek farby by si s ciastocnym vypadkom dani z fosilnych olejov lahko poradil. Bud by tieto dane zvysil, aby na konci vyslo rovnake cislo, alebo/aj by zvysil ine dane, alebo/aj vymyslel dalsie dane..
- Likes 1
Komentár
-
Dnes mi manželka doniesla časopis break https://sk-sk.facebook.com/Časopis-B...8988134131559/
a keď som si ho čítal zdal sa mi povedomý článok o e-poche. Porovnal som ho s tu na vrchu uvedeným článkom a je na vlas rovnaký. Ak máte možnosť, tak si zalistujte. Je to decembrové číslo. A aspoň mám už predstavu ako sa robí "dobrý" časopis na Slovensku. Je to trápne. Nemám slov ...
Naposledy upravené Podlesny; 21-12-2015, 21:33.
Komentár
-
Komentár
-
No tak dvaja registrovany uzivatelia mu dobre napisali. Autor je admin a keby som tam mal inzerat ako ma 64 uzivatelov, ktory chcu predat cez tuto stranku elektromobil, tak by som admina asi niekam poslal. Fakt nerozumiem, co ma bezemisna prevadzka spolocne z vyrobou. A to ze velka cast elektriny v zapadnej europe ci v amerike vyraba elektrinu pre domacnost aj firmy z uhlia, to je asi vecine tamojsich obyvatelstva akosi viete kde. Pokial maju elektrinu tak to neriesia.Naposledy upravené ICE666SVK; 02-01-2016, 22:20.
-
Autor si ohyba statistiky a fakty ako sa mu hodi.
Ked je teda taky zastanca spalovakov, tak by som mu poradil kazdodennu prechadzku centrom Bratislavy cez rannu alebo poobednu spicku. Zazitok je ovela intenzivnejsi pri inverzii. Takisto zle odvetravane podzemne garaze v nakupnych centrach (napriklad Aupark Zilina) ho iste potesia svojou vonou.Naposledy upravené enfko; 02-01-2016, 22:16.
-
Súhlasím, že Aupark Žilina je veľmi zle odvetrávaný. Takže pri nabíjaní elektromobilu v podzemnej garáži človek dýcha viac exhalátov ako vonku. Bohužiaľ Greenway politika je taká - umiesťňovať nabíjacie stanice do smradľavých garáží (teda nie všetky, aby som bol presný). Elektromobilistovi je z toho zle.
Komentár
Komentár