Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin OC Novum, Prešov

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Ejoin EU To nieje pravda a ani nebude kym nebudete mat infolinku nonstop. Mne infolinka povedala slusnymi slovami "trhnite si a neobtazujte nas mimo nasich kratkych pracovnych hodin" , samozrejme kym je AC zadarmo som s tym v pohode, keby som mal zaplateny pausal, tak by ma to vytacalo. Len Vam utekaju reakcie a vcasne varovanie, pretoze samozrejme som uz nevolal dotatocne v pracovnej dobe vam to oznamit....

  • Ejoin EU
    komentoval k 's odpoveď
    Dobrý deň,
    mali sme servisný výjazd v piatok do OC Novum, tak už je všetko naporiadku Bol problém v stanici, ale samozrejme, že každému zo zákazníkov, čo mali záujem o nabíjanie, sme ochotne pomohli na infolinke

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Dnes AC uz fungovalo.

  • Taur
    odpovedal
    @Ejoin EU Na AC vam nefunguje autorizacia kartou, hlasilo nespravna karta, ci neznama? uz neviem. O par minut neskor pri Kauflande ta ista karta mi fungovala, takze v karte problem nieje.

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Come on Miro, elektrina sa neda pancovat..

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Straty pri nabíjaní boli riešené aj v téme Greenway, aj oni mali niektoríé stojanu pred pár rokmi (možno aj teraz, už to nesledujem), nastavené aby zákazníkovi účtovali všetky elektrinu, ktorú odobrali nabíjačky zo siete, nielen tú dodanú autu. Týkalo sa to hlavne starých DBT, kde sa to ľahko zistilo, mali vzadu číslicový elektromer a bolo vidieť, že účtujú aj straty. Myslím že som to s nimi aj diskutoval a robili úpravy a už asi účtujú na nových stojanoch len naozaj dodanú elektrinu do auta. ZSE podľa mojich meraní účtuje dobre - tiež len dodanú.
    eJoin to má prvé DC nabíjačky, tak skúša ...

    Ale určite by to neobstálo pred SOI, že účtuje nedodanú elektrinu. Užívateľ auta neovplyvňuje výber výrobcu stojanu alebo jeho komponenty, keď si to robia vo vlastnej réžií - keby sme mali prevádzkovateľom platiť straty, neboli by motivovaní kupovať (alebo vyrábať) efektívne stojany.

    Takže eJoinu by som odporučil prejsť si všetky vlákna GreenWay a ZSE, čo sa riešilo pred veľa rokmi dozadu a poučiť sa z toho, je to jednoduchšie ako si robiť hanbu takýmito ťahmi.


    Jeden príklad z histórie: V Novom Meste nad Váhom vznikla na prelome tisícročí nová čerpacia stanica Spektrum. Nadšene tam ľudia začali chodiť ale akosi postupne začali autá mať menší výkon, niekomu skapínať. Ja osobne som tiež mal poruchu - zastavilo mi nové auto po pár km od natankovania, samozrejme viete aké sú náklady s vypustením nádrže. Proste nafta ani benzín nespĺňali požiadavky, neviem či boli riedené alebo len vyprchané (hovorilo sa že kupujú štátne rezervy, kde to stojí dlhý čas a keď PHM štát obmieňa, predávajú to lacno kúpené ľuďom za obvyklé ceny). Tak tam chodilo menej a menej áut, kto nevedel, sa nechal nachytať. Nakoniec pumpy predali inému prevádzkovateľovi. A pozerám, že majiteľ Spektrum púmp je finančne vložený v eJoin. Ešte som u nich nenabíjal, ale pachuť ostala a budem veľmi rozmýšľať, či nabiť práve u tohoto prevádzkovateľa. Veľa ľudí má krátku pamäť, ja nie.

    Pridajte komentár:


  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Priusák Asi tak ako bolo spominane chalanmi vyssie. Straty pri fosile ako vypary, rozliate, pri spracovavani, skladovani, precderpavani atd. mas zahrnute v cene litra paliva.
    Tu by tiez to mohli tak spravit ze zvysia jednoducho cenu kwh pausalne trebars o 10%, ale bolo by to nespravodlive voci majitelom aut ktore nabijaju s mensimi stratami ako ine, ktory pridu s bateriou idealne zahriatou, ktory si nevykuruju pocas nabijania auto atd atd. Takto je uctovana odobrata elektrina z nabky a je kazdeho problem ako efektivve si ju ulozi do trakcnej baterie jeho auta.
    Este doplnim, ze aj v cene 1m3 vody mas zahrnute straty z unikov na trase, z prasknutych potrubi, z havarii a podobne. Pri kwh sice tiez od elektrarne po nabijacku ale od nej uz spravodlivo kazdemu podla jeho auta.
    Naposledy upravené Taur; 01-12-2020, 11:46.

  • klikar
    komentoval k 's odpoveď
    V tych stratach mas nielen straty pri prevode, ale aj ohrievanie baterie, ohrievanie vnutorneho priestoru, vyhrievanie sedadla , ... Cize nie je to len o efektivite prevodu ale aj o komforte.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    A co na tom chces rozhlasovat? To je predsa jasne, ze pri usmernovani stridaveho prudu, jeho ukladani do baterie su stray. 10% je uplne normalne. Nevieme ako studenu mal bateriu ale v kazdom pripade sa cast energie spotrebovala na zohriatie baterie.
    Nevsimol som si, ze by sa pisalo pri tankovani benzinu alebo nafty ake su straty. Pri preprave, precerpavani, tankovani (vypary) apod. Kazdy to berie uplne samozrejme.
    To len ludia ktori nevedia o elektrickej energii nic si myslia, ze je to perpetum mobile a ked pocuju ze nie je tak su z toho na haluzi...

  • Priusák
    komentoval k 's odpoveď
    Straty na úrovni môjho plného nabitia batérie
    Na tomto by ešte inžinieri z NDR mali popracovať.
    Neviem si predstaviť, že by som pri tankovaní "Dino juice", na každých 10 litrov prišiel o liter. Asi by sa o tom dosť písalo no pri EV sa o tomto akosi zo slušnosti mlčí. Škoda

  • Vladimír Oboňa
    komentoval k 's odpoveď
    aspoň stihneš niečo nakúpiť a zdlabnúť :-D

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Cize nedava ani standardnych 125A ? To nie je bohvieco...

  • klikar
    odpovedal
    Pozdielam moje skusenosti s nabijanim tesla model 3 long range awd 3/2019 na tejto DC nabijacke cez ccs konektor.
    SOC na zaciatku: 15%
    SOC na konci: 90%
    Celkovy cas nabijania: 96 min
    Dodane mnozstvo energie zo stojana (fakturovana energia): 61.46 kWh
    Prijate mnozstvo energie do baterie (vyuzitelna energia): 55 kWh
    Priemerna rychlost nabijania vyuzitelnej energie: 34.375 kW

    Obmedzenim bol od zaciatku az do konca nabijaci prud ktory bol konstantne na hodnote 103.6 A, takze nabijaci vykon sa pomaly zvysoval so stupajucim napatim baterie.
    Naposledy upravené klikar; 01-12-2020, 14:01.

    Pridajte komentár:


  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Ejoin EU Nebolo by zle keby ste na vasej mape, ale aj na nabky.com pri vsetkych nabkach uvadzali aj ci je dostupna 24/7, alebo v nejakej otvaracej dobe ako napr. v OC Novum. Tiez ci sa plati parkovne tretej strane pripadne kolko, napr, nabky v hoteli Lux BB su za rampou plateneho parkoviska. Ked som tam nabijal teta na recepcii mi odpipla parkovaci listok zdarma, ale neviem ci len bola na mna mila, alebo mate taku dohodu. Cena za zaplatene dodatocne platene parkovisko k odobratym kwh v buducnosti ovplyvni vyber operatora kde sa nabiit, zvlast pti AC ktore nikdy nieje nakratko.

  • Ejoin EU
    komentoval k 's odpoveď
    presne tak a po zobrazení bočnej lišty uvidíte aj tie, ktoré sa plánujú, ktoré sú spustené, hotelové a DC
Pracuje...
X