Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Green Bay Residence

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ejoin EU
    Member
    • Jun 2020
    • 267

    Green Bay Residence

    ejoin nabíjacia stanica pred bytovým komplexom Green Bay Residence
    Karpatská 7721, 911 01 Trenčín
    Popis:
    AC: panelová nabíjacia stanica 1xTyp-2, 22 kW
    GPS: 48.884686, 18.023993
    Platba: Zdarma prvé 3 mesiace, potom podľa cenníka
    Ováracia doba: Nonstop
    Prevádzkovateľ: ejoin
    Email: info@ejoin.eu
    Tel: +421 424 111 111
    Webstranka: http://www.ejoin.eu/

    Naposledy upravené Juro; 03-10-2022, 06:58.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1543
    •   

    #2
    Včera som po ceste chcel nabíjať na tejto nabíjačke. Dosť som sa na to spoliehal. Navigácia ma motala po všelijakých uličkách až som prišiel k nabíjačke pokrytej pavučinou. Tušenie sa naplnilo. Po pripojení kábla a autorizácii zahlásila server offline. Na zákazníckej linke telefón nikto nedvíhal. Až na druhý deň ráno ma zobudila milá slečna, že akože čo som od nich chcel. Keď som jej povedal dôvod, ospravedlnila sa za nefunkčnú nabíjačku. Tak som jej to položil, lebo skoro ráno sa mi naozaj nechcelo zvyšovať hlas. Ďaľšiu skúsenosť píšem inde. Čítajte s porozumením.

    Komentár


    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Toto je podla mna zasadny problem vsetkych nabijaciek. Akonahle sa nevedia pripojit do backendu, tak nenabiju.

      Slusny SW nabijacky by mal fungovat nasledovne:

      - pravidelne pingujem (volam REST url backendu) z nabijacky
      - ak backend nedostane z nabijacky viac ako 5 minut ping, tak vie, ze je offline/zmrznuta, pockam 15 minut ci nenastane HW restart a ked nie, hned tam posielam technika
      - nabijacka ak sa nevie pripojit na backend 15 minut a nikto sa prave nenabija, tak sa musi restartnut (nezavisly HW watchodog mimo standardneho SW, ktory moze zmrznut)
      - ak je offline nabija zdarma, je to lepsie ako nahnevat ludi

      Myslim, ze presne takto funguju Tesla SuperChargre, vcera mala Tesla velky vypadok backendu (ani k autam sa z telefonu nedalo pripojit), ale nikto si nestazoval, ze sa neda nabijat.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      a toto ako spraví užívateľ? majiteľ elektroauta? jeho predsa vôbec nemusí zaujímať, čo je to backend, možno radšej má forhand

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      To nebola "rada" pre majitela elektroauta ale pre Ejoin EU.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      ďakujeme za všetky zlé aj dobré poznámky, skúsime sa čo najrýchlejšie celú situáciu vyriešiť moc sa ospravedlňujeme a dúfame, že na nás nezanevriete

    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      Porucha sa stať môže, ale možno trochu smutné je, že ja som na tejto istej chcela nabiť deň pred tebou (pondelok), s rovnakým výsledkom - nedovolala som sa a slečna po niekoľkých hodinách volala a povedala, že to idú hneď riešiť. No nepotešilo ma to tiež.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mojho nazoru zakladnou povinnostou prevadzkovatela nabijacky je - aby elektromobilista nabil aj ked ma nabijacka problemy s vlastnym softverom, konektivitou alebo backendom.
      Ked prevadzkovatel nabijacky nedokaze zabezpecit korektnu prevadzku nabijacky, tak ma prepnut nabijacku do neautorizovaneho rezimu aby kazdy elektormobilista nabil hoci aj zadarmo aj v pripade, ked zlyha niektory z komponentov komunikacie ci autorizacie. Pravdepodobnost nefunkcnosti samotneho nabijacieho hardveru je velmi mala, vecsina problemov je v autorizacii a suvisiacich zalezitostiach. Legislativa EU sice nariadila prevadzkovatelom, ze kazdy kto pride na hociaku nabijacku musi vediet nejakou formou nabit, no ak prevadzkovatelovi nefunguje komunikacia ci autorizacia, tak nenabije. Preto pri poruche autorizacie by malo byt mozne nabit bez autorizacie.
      Zase musim spomenut pristup tesly... Ak maju softverovy problem tak radsej dovolia nabit kazdemu zadarmo (nedavny bud v softveri SC 3). Alebo tiez nedavno, ked niekolko hodin nefungoval system prihlasovania sa do auta cez mobil, no nabijanie na SC kazdemu fungovalo.
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #3
    Nabíjačka mne fungovala perfektne. V noci pekne osvetlená. Navigovať som dal z linku na nabky.com cez waze a doviedlo ma to pekne rovno pred nabíjačku. Vďaka Ejoin EU za možnosť nabiť.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      áno, lebo to medzitým opavili (
Pracuje...
X