Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
CHAdeMO RIP
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
pri Aryi tiež pochopili, že baterku treba aj aktívne chladiť
aj keď teda v dnešnom Bjornovom videu bolo vidieť, že japonci nemajú problém do 62kWh baterky Leafa pustiť 72kW výkon nabíjania cez Chademo a dokonca pri 80 - 90% má vyšší nabíjací výkon ako kórejské trojičky (bohužiaľ len pri prvom nabití, baterka išla do 47 stupňov pri prvom nabití, ešte viac ako pri 40kWh Leafe)[priezvisko]@me.com
- Likes 1
-
Ja sa tesim... menej konektorov = menej kablov = menej odpadu a upratanejsie stojany. Tiez je uplne fasa ked dojdete k stojanu a kable su domotane a popretahovane jeden cez druhy takym sposobom ze stravite minutu len rozpletanim tohto vrkoca.
”Chademistov” mi je luto ale tak tento trend bol ocakavany... kym to uplne vymizne zo stojanov tak beztak ubehne este par rokov.
Komentár
-
Problem je ze nissan este stale predava a este nejaky cas bude predavat najnovsiu generaciu Leafa a E-NV s chademo konektorom. (E-NV dokonca aj s typ1 pre AC).
Keby uz pri zvyseni kapacity na 40kWh dali do oboch tychto aut CCS konektor, tak by rusenie chademo nebolo take bolestive a malokapacitne leafy (navyse po rokoch s signifikatntnou degradaciou baterfe) by si uz v podstate nechali len ludia co ich pouzivaju ako mestske a mozu nabijat doma na AC.
-
Chademo bude stále mať svoje uplatnenie, v Nórsku majú veľa Chademo DC nad 125A, teda nad 50kW výkon a asi v tom ešte nejaké dlhé roky vidia prínos keď do toho investujú.
Tých áut s Chademo sa predalo už toľko, že stopnutie v horizonte pár rokov by narobilo veľa škody elektromobilite, to by bolo článkov ako sa nedá najpredávanejší elektromobil sveta nabíjať a hejteri (nielen autoforum CZ) by sa toho hneď chytili - auto po pár rokoch môžte zošrotovať, nie je kde nabíjať.
Veď jediná čo viem že nedáva Chademo je Ionity a tá to neosádzanie urobila čisto z konkurenčného hľadiska, ostatní prevádzkovatelia dobre vidia potenciál tržieb Chademo nabíjania a nevynechávajú ho.
-
O 4 roky neskôr - a CHAdeMO sa už nedáva nikde. To bolo rychlo.
-
https://evniculus.eu/products/adapte...or-nissan-leaf
Celkom pálka 1400 eur za redukciu Chademo - CCS2. Ale zas kto potrebuje...
Bulharský eshop.. Podpora platcov dph EU.- ZE0 Nissan LEAF (Chademo v0.9)
- AZE0 Nissan LEAF (Chademo v1.0)
- ZE1 Nissan LEAF (Chademo v1.2)
- Kia Soul EV
- Nissan env200
- Mitsubishi iMiev
- Peugeot ION
- Citroen C-Zero
- Mitsubishi Outlander PHEV
- Mercedes EQC (Japanese import)
Komentár
-
to dost pochybujem. Vykon DC si primarne pyta auto, stojan len dodava. Nad 50kW na Chademo vie ist len Leaf II 62kWh.
Za tu cenu uplny nezmyslel, jedine ak ma niekto prave poslednu verziu Leafu a potrebuje s nim cestovat.
Stale nie je potvrdene, ze to funguje plosne. Na internete sa siri vela info, ze kopa nabijaciek nabijanie cez to nepusti.
Komentár