Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Renault Zoe
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
https://youtu.be/aD5ZtDl1k6o
https://youtu.be/O3c778F24e0
https://youtu.be/wrVCHCgLvlk
Jamesi Cookovi asi nejvíce scházelo zobrazení, jakým výkonem se aktuálně nabíjí. Vůbec nikde se to nezobrazuje! Naskakují jen procenta nabití.Naposledy upravené ozana; 20-01-2017, 10:11.
Komentár
-
Zoe by sa mal začať predávať aj na Slovensku - predaj by sa mal spustiť na Autosalóne v Bratislave 25.4.2017
https://auto.sme.sk/c/20515938/autos...m-premier.html
http://www.incheba.sk/vystavy/autosa...?page_id=12068
- Likes 1
Komentár
-
Tu je test vs Ioniq a ak šli rovnakým štýlom tak Zoe dosiahol len o 50km väčší dojazd nieje to málo no ioniq je omnoho hodnotnejšie auto. Samozrejme každý sa rozhoduje podľa svojich potrieb.
https://www.youtube.com/watch?v=0ezJJSPfmYo
Dajte 5 minúta 40 sekunda
Ovšem na diaľnici pri 130 by Zoe dalo max o 10 až 20 km naviac ak vôbec - zlá aerodynamika
Komentár
-
Netreba sa čudovať. ZOE s novou batériou trhá rekordy každý mesiac.
http://insideevs.com/renault-set-new...4134-in-march/
Auto do mesta s 300 km dojazdom je myslím dosť dobrá vec.
Tipujem že nestíhajú vyrábať.
Komentár
-
Asi by bolo dobre niekedy na akcii postaviť vedľa seba Zoe a Ioniq za účelom porovnania. Neviem v čom je Ioniq vyššia kategória. Mne sa to zdá veľmi podobné.
Komentár
-
A prečo je Passat vyššia kategória ako Golf ?
A prečo Mercedes C je lacnejší ako E, keď je tam rozdiel len 15 cm ?
Ioniq má do 4,5 metra a Zoe 4 metre. Alebo žeby pre tú trestnú lavicu vzadu u Zoe ? Alebo žeby pre nedostatok väčšiny výbavy Ioniqu, ktorú Zoe ani neponúka, lebo je o dve triedy nižšie ?
-
Zoe má rýchlejšie dobíjanie ako Ioniq a videli ste ho naživo? Niekedy ľudia komentujú veci, ktoré v živote nevideli. Nič v zlom, mne sa vôbec nezdá horší ako Ioniq, mám na mysli druhú verziu Zoe. Väčšia batéria aj dojazd.Naposledy upravené 1fisker; 30-04-2017, 05:55.
-
1fisker: Ne každý stojan má 43kW AC a ne každý ZOE má 43kW nabíječku. V mnoha případech bude ZOE nabíjet jen 22kW.
http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...4644#post14644Naposledy upravené ozana; 30-04-2017, 08:13.
-
Ahojte pozeral som Zoe na Autosalone v BA. Mozem povedat jedno: interier kvalitnejsi ako IONiQ, kufor na taketo vozidlo velky,pohodlne sa odvezu dvaja dospeli v predu a deti do teenegerskeho veku. Nevidel som dovod nemoznosti pouzitia auta na dlhsie trasy. Renaultu sa to podarilo. Uvidime ked vyskusam aj jazdne vlastnosti a nabijanie. Za mna palec hore. Interier kvalitnejsi oproti IONiQu. Na druhej strane zadne sedadla vyzeraju viac ako lavica nez sedadla.Predne sedadla maju zas horsie bocne vedenie ale sedacia cas sa mi zdala dlhsia a komfortna. Plasty a ich nadvaznost na sebabje velmi dobra.Bohuzial vrchna cast dveroveho oblozenia su tvrde plasty, rychlo sa to doskriabe. Infosystem mal rychlu odozvu a nol dostatocne intuitivny. Vsetko som nasiel hned a to som sedel vo vnutri kratku chvilu. Posed v aute fajn, nad hlavou predu i vzadu dost miesta a to mam 186cm. Dozadu som sa vsak vosiel len len, na dlhsiu cestu by to komfortne urcite nebolo. Pre deti v sedackach nie je problem. Do kufra kocik vojde aj dalsie veci k tomu. Je to take male,velke auto.Naposledy upravené mozeg; 30-04-2017, 10:58.
Komentár
-
Ja neviem, interiér kvalitnejší ako Ioniq v prvej vete a následne spomenuté veci: tvrdé plasty, zlé sedadlá, ....
A čím sa meria kvalita interiéru, ak nie tými spomenutými vecami ?
Stredový panel mi pripomína Leaf - lesklý čierny plast medzi tvrdými plastami - Zoe svoju príslušnosť ku koncernu nezaprie.
Ak bude mať Zoe ventilované kožené sedadlá, kožou obalený prístrojový štít, adaptívny tempomat, udržiavanie v jazdých pruhoch, viaczónovú automatickú klímu a x ďalších vecí, potom sa môže niečo porovnávať.
-
Komentár