Je niekde spisane aj nejake vyhodnotenie ?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ELEKTROAUTOM OKOLO SLOVENSKA
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
My mame v plane ist dnes - okolo 19,00 start. Pred odchodom sa nahlasim sem. Jediny problem ktory v tom ale zatial vidim je ze sme sa rozhodli ze berieme psy (mame v plane s nimi ist do Skandinavie, ale este s nami nesli viac ako 8 hodin v aute, takze toto je dobry test ci by to dali ).
- Likes 1
Komentár
-
Dovolim si z mojej jazdy nieco zrekapitulovat.
Dva hlavne dovody nasho casu cez 18 hodin:
- nedosledna priprava - nepripravovali sme sa na cestu tak dosledne ze by sme si pozreli viac nez jednu nabijacku vopred na trase, co sa odzrkadlilo hlavne na tom ze sme nabijacku ktoru sme si vybrali v Poprade hladali skoro polhodinu a nakoniec sme aj tak isli na inu.
- psy - tento dovod vlastne suvisi s tym prvym, ale v podstate sme zistili ze Greenway ma viac "dogfriendly" nabijaciek ako ZSE. Inak povedane - 2x 15 minut sme stratili len na tom ze sme pocas nabijania nemohli aj vyvencit psy (lebo niekto da nabijacku na poschodie parkovacieho domu z ktoreho sa neda vyjst inak ako cez nakupne centrum a viem si predstavit ako by na mna pozerali s dvoma velkymi psami ) Cize sme vlastne stali mimo nabijania len kvoli psom.
Pozitiva nasej cesty:
neskutocne sa tesim aku vybornu spotrebu sme mali s nasou Konou. Teraz uz naozaj viem ze sa mozeme vybrat hocikam a hocikedy.
dalsie plus - vieme ze psy zvladnu 18 hodinove cestovanie
Poznatky do buducna:
- nabijat budeme urcite radsej dlhsie ako kratsie, prvu polovicu cesty sme to hrali na tri zastavky kratkeho nabijania a vo finale sa to ukazalo strasne neefektivne kedze nabijacka je nie vzdy po ceste, stracas cas na nu odbocit, zaparkovat atd. V LM sme dobili na 83% (na tie tri percenta sme cakali desat minut ) a prisli sme s tym az domov (cize este Dolny Kubin, Senica a domov co je skoro Nove Zamky) a bez korytnacky.
- pri najblizsej testovacej jazde, neberiem psy - 90 kil vahy v aute navyse a v sucasnosti jednoducho je malo nabijaciek kde ich mozem aj vyvencit bez toho aby som sa bala kam skocia pod auto.
Celkovo to bol super zazitok, moznost si vyskusat co auto dokaze, naucila som sa ovladat dalsie tlacitko a celkovo mam vacsiu radost z toho auta (aj ked teda skoda tej juznej cesty, to bol trest za vsetky moje spachane hriechy a prerabka pri Hanusovciach podla mna vyvracia stare zname vychodnarske "vsetcko zrobeno" )
- Likes 2
Komentár
-
na juznej trase nebol problem nabijat, mne ta Tupa a potom Kosice stacili, ale skor tie cesty - strasne vela zakrut a jam pri ktorych druhy vodic proste nemohol spat a to teda mame s mojim druhym vodicom najazdeneho kopec ale toto bol proste problem
-
nick81, dialnice sme isli 117 tacho, normalne jazdime dialnicu kazdy den 140 a tam mame spotrebu okolo 18-19. Co sa tyka tych 90 kil navyse, myslim ze to spravilo svoje v kopcoch alebo teda na rozbiehanie, ale mozno je to aj pocitova zalezitost lebo ked mas psy, nemozes ist tak svizne ako bez nich kedze by ti ich vzadu oplieskalo o interier. (mame bernskeho ktory je takzvany spac, po vyjdeni na dialnicu lahne a chrape, a mame belgicaka ktory stoji na vsetkych styroch az kym ju to neomrzi a potom pri kazdej prudsej zakrute sa znova postavi aby skontrolovala vyhlad - ona je taky kontrolny sofer, vzdy musi vidiet na cestu dopredu)
-
ivan32 - mali sme to 357km presne z nabijacky domov, maximalna rychlost 125 (ako pisem nizsie priemerne na dialnici sme davali 117), ked sme odchadzali z nabijacky mali sme dojazd 397km, dosli sme s dojazdom 63km. S pustenou klimatizaciou od Senice az domov
-
Práve som ukončil 2. jazdu, bolo to tesné, ale výsledok 16:29 myslím stojí zato. Neskôr pridám viac info
- Likes 2
Komentár
-
Volkswagen e-up! so svojími nabíjacími výkonmi sa na takúto akci absolútne nehodí. S 208kou sa mi jazdilo veľmi dobre, je tichá, dostatočne výkonná a komfortná aj na dlhšie trasy. Šoféroval som sám a musím uznať včera boli ideálne podmienky na ceste, žiadne kolóny, práce na cestách a pod.
V Lučenci som nenabíjal, bol štátny sviatok, tak som to neskúšal, do KE to vystačilo, musel som však znížiť rýchlosť
-
Pôvodne zverejnené od E-Up! Pozrieť príspevkyaby sa zúčastnili a zdieľali informácie a postrehy z tejto akcie
https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing
- Likes 2
Komentár
-
O zverejnenie akcie Elektroautom okolo Slovenska som poprosil portál techbox.sk, odkaz na článok je nižšie
https://techbox.dennikn.sk/temy/elek...peugeot-e-208/
Komentár
-
Zdravím dobrodruhovia, s portálom Fontech.sk sme sa rozhodli zapojiť do tejto skvelej akcie a po dohode s pánom Pavlom, ktorý celý test zorganizoval, nám umožnil zapojiť sa doň aj v tomto roku. Na test si zapožičiavame VW ID.3 a vyrážame v sobotu 3. apríla. Počas celého testu budeme pridávať stories na náš Instagram Fontech.sk a výsledky zosumarizujeme aj v samostatnom článku na webe. Mám na vás len jednu otázku, ako je to s podporou zo strany GreenWay? Dá sa ich nabíjanie zdarma v rámci testu uplatniť aj teraz, alebo táto ponuka už padla? Ak by ste o tom mali nejaké info, budem rád ak mi odpíšete
- Likes 1
Komentár
-
Pracovne sa môžeš pohybovať kde chceš a pre novinárov je test auta práca
-
Miroslav Rojko Tak vraj ludia maju byt na homeoffisoch a len ak nieje mozna praca z domu na papier od zamestnavatela mpzu chodit do prace. A tradat sa pracovne medziokrresne len ak je to nebyhnutne. Neviem ci novinarsky test auta okolo SK je nevynutnost. Rozvoz potravin to zrovna nieje. Teda aspon ja by som bez jedneho clanku navyse dokazal prezit aj niekolko mesiacov trufam si povedat.
-
Každý má inú prácu a tak ako pekárne živí rozvoz rožkov, tak novinára živia clanky. Nie všetci pracujú za strojom v montovni alebo v kancelárii. Ja mám tiež zákazníkov po celom Slovensku a od zamestnávateľa papier, že poskytujeme servis po celej SR a nebol s tým problém aby som nemohol medzi okresmi prejsť. Niektorí si vykladáte vyhlášky ešte striktnejšie ako policajti. Ide o to aby sa nešírila nákaza a aj z toho hľadiska to nie je ohrozenie - budú sedieť v aute, nebudú zbierať podpisy na petíciu.
-
curgali a to kde? Ved nedavno som videl nejaku reportaz kde vyplakavali ze sa auto neda ist obzriet. A tiez ked som si pytal nejaku cenovu ponuku a pytal sa na jazdu tak ze ked prestanu platit opatrenia...Akoze absolutne mi to neponahla ked to bude aj v lete ja len som myslel ze sa to neda (a nehovorim teraz o niecom nacierno ze sa dakde stretnes aby o tom nikto nevedel ale oficialne).
-
Catchcash Ja som bol na skusobnu jazdu, rozdiel bol v tom ze len mi dali kluce, nesiel predajca so mnou ako zvycajne. Zrejme sa to berie ako aktivita vonkajsia. Autosalony funguju ako ine predajne, cize len ako vydajne. Cize vies auto objednat online a prist si ho vyzdvihnut. Nemozes ho obzerat vystavene na predajni. A ta skusobna jazda je mimo uzavreteho priestoru, nejdes do predajne, zaroven si obzries auto - neokukujes v predajni.
Je to zrejme o individualnom pristupe, kto chce sposob si najde.
-
Catchcash Zajtra idem tiez na skusobnu jazdu. Ze mi daju auto na cely den a mozem spravit 300km. Tomu uz teda hovorim skusobna jazda. Este mi ho aj chceli nabit do plna bo ma iba 52%, ale som im to zatrhol, ze chcem prave odskusat aj AC/DC nabijanie.
-
O pár hodín vyrážame malý warm-up článok s infoškami, kde plánujeme nabíjať a tiež kde a ako nás sledovať: https://fontech.startitup.sk/velky-t...e-to-sledovat/
Držte nám palce, tešíme sa na toto dobrodružstvo
- Likes 1
Komentár
-
Tiež si myslím že ak neurobia rekord, tak to bude hanba. Situácia s parametrami EV ako aj s DC je o dosť lepšia ako minuly rok.
-
Miroslav Rojko To nie. Hanba to určite nebude. Nemajú opt.počasie -3 až 10C. My sme mali teplo a suché cesty. Niro malo k dispo o 11kWh kapacity viac (ak má ID3 len 55kWh využiteľné vs 66,4). Aj keď má Niro horšiu nab.krivku, tak pri rozložení na tú kapacitu kórea nevychádza až tak zle. Celé to závisí dosť od počasia .. mokré cesty, dažde, doprava spraví manko aj 1-1.5hod.
-
Tak sme vyrazili, štart presne o 4:00 z nabíjacej stanice GreenWay Olichov
-
Tiež pred dvoma dňami pisali ako za par hodín vyrážajú
-
Na insta mali zdielať. Snáď sú ok... https://www.instagram.com/fontech.sk/
-
Tak zhruba pred pol hodinou sme dokončili okruh, rekord to nie je, mali sme pár komplikácií a niektoré veci ohľadom spotreby a nabíjania sme nezvládli, rýchly sumár, celková trasa 1055 km, celkový čas 16:33 v priebehu týždňa bude článok so sumarom a detailnejšimi dátami 😀
- Likes 1
Komentár
-
E-Up! To je už teraz v neprospech. Veď google píše napr. 13:30. Nie je čo stratiť. Ale pri tých hodinách sa tam nazbiera toľko vecí, že si nemyslím, že ten čas je úplne reálny (práce na cestách/semafóry, kolóny na okreskách, počasie, tiež treba občas dať pauzu). Skôr by to mohlo prekvapiť, že ten rozdiel nie je v realite vôbec taký veľký.
-
Pôvodne zverejnené od E-Up! Pozrieť príspevkyČisto teoreticky koľko vychádza čistý čas jazdy najlepšej jazdy?
Myslím, že teraz, keď je s UFC pokrytá celá trasa, by 70kWh+ TM3LR/Ioniq5/EV6 vedeli dať ten čas ešte výrazne dole. Je to len otázka času kedy sa cca vyrovná BEV s ICE - 150kW+ UFC a doženie malú stratu svojími vlastnosťami na cestách. S tým ICE, príp. ak by sme sa ti viacerí vyskladali na PHM, môžeš so mňou počítať.
Komentár
-
Spočítal som časy mimo nabíjania (15:20) ..... 12:32:00
Fúha, tak až skoro 3 hod. sa nabíjalo
05:25:00 06:57:00 01:32:00 TT-D1-R1 GW Tupa 50kW
07:38:00 10:35:00 02:57:00 GW Tupa KE Galeria 175
11:26:00 15:05:00 03:39:00 KE Galeria Tatr.Lomn 50kW
15:20:00 16:25:00 01:05:00 Tatr.Lomn. RK GW 100kW
17:09:00 18:54:00 01:45:00 RK GW 100kW TN GW 100kW
19:11:00 20:45:00 01:34:00 TN GW 100kW TT-D1-R1
-
nick81 Akoze nie dialnice? Ve medzi MI-KE-PO mas polovicu dialnicu, medzi PO-RK tiez 140km, medzi ZA-NM tiez, len co som namatkovo spocital, tak medzi MI-PO-DK-Senica rmas 300km dialnice co je uz 30% z celej trasy a zo Senice juhom do MI tiez budu budu nejake este, alebo rychlostne cesty. ICE nepotrebuje zachadzat na nabky, ani pocitat kazdy km dojazdu, aby dosiel k pumpe. Moze volit trasu o nejaky ten km dlhsiu, ale rychlejsiu.... Aj 100km navyse je prenho len par sekund tankovania dlhsie, pre EV su to aj desiatky minut dlhsieho nabijania.
Asi by som si vyberal noc kedy pojdem a nie den. od 21:00 do 7-8:00 to musim dat v slabej nocnej premavke.
Zial zatial ak ide o celkovu rychlost ma ICE vyrazne navrch. V ostatnom sa ale na EV nechyta.Naposledy upravené Taur; 04-04-2021, 22:02.
-
Taur Ak diaľnice neprekročíš 130-135kmh, tak z NZ na R1 cez ZV sa ti neoplatí. Je to časovo ekvivaletné. MI-KE-PO-Kapušany stratíš 10min, lebo ide sa na Bardejov. Ak si to nemyslíš tak to jednoducho skús. Na tých 10-11h som zvedavý, 12-13h vidím reálne. Je tam ~400km použiteľnej diaľnice, ale 600km okresiek, často s plnými čiarami. To sa nedá veľmi obabrať.
Na noc mám iný názor, na mnohých úsekoch je dosť veľa vysokej zvery. Round 4 sme mali v noci, o hodinu horší čas. Za mňa optimálne štart 4-5hod ráno, leto kedy je naviac hodin svetla. A sobota jednoznačne. Ideálne z východu SR, aby sa eliminovali brzdy pred DK, Terchová a Kopanice.
-
nick81 Velky faktor je ako poznas cestu. Ked ju mas najazdenu, tak ju prejdes ovela rychlejsie. Na neznamej trase idem aj menej ako je predpis.
Tiez ked poznas region a beries ohlad na auto, tak niekedy dlhsia trasa s lepsou kvalitou cesty je rychlejsia ako kratsia s cestou v zlom stave. Rovnako ked sa vyhnes usekom s opravami atd. Aj podla rocneho obdobia ci pocasia moze byt vhodna rozna trasa do rovnakeho ciela.
Je vela faktorov ktore vplyvaju na celkovy cas.
Vysoka zver je aktiva typicky pocas stmievania a briezdenia, nocne tvory su diviaky. A ta plasicka na chodcov co maju EV povinne nefunguje aj na zver?Naposledy upravené Taur; 04-04-2021, 23:03.
-
Pohoda, ja lenže fosil hučal a zver reagovala skôr ako teraz, keď ráno idem cez les musím mať oči na stopkách, minule som zastavil vedľa líšky čo pri ceste likvidovala nejaku zdochlinu, až keď sa otočila dala sa na útek, kludne som vedľa nej stál asi tal 30 s, potom zaregistrovala sťahujúce sa okienko , chcem som si urobiť fotku, ale nevišlo. O vyskej zveri ani nehovorím, proste zvieratá ma skoro neregistrujú, je to dobré pre prírodu, horšie pre šoféra, vyššie riziko stretu.
-
No neviem, skus byt srnou dakde v lese v blizkosti frekventovanej cesty. Asi by ti z toho ultrazvuku z tisicok aut co tadial prejdu po par tyzdnoch preplo. Dost, ze stale vytlacame zvierata z lesa, myslim, ze ich netreba trapit este aj tymto. Staci sa pozriet, co robia sonary s velrybami a delfinmi, zas nebudme uplne hulvati a egoisti, a nechajme prirodu zit svojim zivotom. Nam staci ubrat rychlost a zvysit opatrnost, je to gratis a nikomu to neublizi
-
Taur - neurobis 90-100 priemerku? priemer 100/hod znamená že rýchlosť neklesne pod 100. kedysi dávno som vyrovnal rekord kolegu - Pha Tn 350 km za tri a pol hodiny, žatva, sobota popoludní, tretina diaľnica, ani v dedine som nešiel pod 100!
-
Marcel Pavlík Priemer 100 znamena, ze ked hodinu ides po dialnici 140 mozes potom po obciach ist hodinu 60, nie ze ti rychhlost nesmie klesnut pod 100. A ked sa bavime o kedysi tak som robil PO-BA za 3,5h, cca 450km to mas priemerku 129km/h. PO-TV sa dalo so 124, SB-PO ked som nahnal zaverecnu DU pre podanie DP som dal za 9min s Favoritom co je okolo 130. Bejvavali casy bez radarov, vysokych pokut a so znamostami. Ale uz sa tie casy minuli. Preto dnes hovorim o +/- predpisovej priemerke 90-100. S BEV na dojazd robim 75-90, tak s ICE ked nemusim strazit dojazd tak 100 v pohode, vo vhodnom case.
Komentár