Oznámenie

Zložiť

Prihlásenie sa do mobilného Tesla servisu pre SK

Návod ako sa prihlásiť do Tesla servisu je v tejto téme: https://teslaclub.sk/node/68211. Ak tu tému ešte nevidíte, znamená, že nie ste ešte v danej skupine pre Tesly prihlásení. Na prihlásenie sa do danej skupiny je potrebné vypísať tento formulár: https://docs.google.com/forms/d/1v2X...requested=true
Zobraziť viac
Zobraziť menej

Avion

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    • Mar 2014
    • 2160
    • juraj1702
    •   

    Avion

    Ivanska Cesta 18, Bratislava
    Popis:
    AC: 1xTyp-2 22 kW zásuvka (socket), 1xTyp-2 22 kW zásuvka kábel (plug)
    GPS: 48.166759, 17.181116
    Platba: Spoplatnené, na kartu.GreenWay cennik
    Ováracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: GreenWay,
    Email:
    Tel:
    Webstranka:
    Na mape:
    Foto: Click image for larger version  Name:	avion.jpg Views:	1 Size:	443.8 KB ID:	5509
    Greenway, klobúk dole. Parádna stanica. Keby každá bola taká, tak by to bol riadny konkurent aj pre Supernabíjačky. Rýchlosť nabíjania sa vyšplhala až na 239 km/h. Nevypisovalo žiadne chyby ani žiadne prehrievanie a ani chyba "limitovaný výkon stanice", tak ako mi píše na iných staniciach. Vraj by sa mali dať nabíjať dve autá naraz. Jedno cez DC a jedno cez AC. Dve DC naraz by sa nemalo dať. Jednoznačne najlepšia stanica v celom Slovensku aj Česku. Vďaka Greenway.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2015-09-02-19-50-01.png Views:	1 Size:	135.4 KB ID:	5510
    Toto je nabíjacia stanica Avion. Tu môžete zdieľať svoje skúsenosti (fotky, videa) s nabíjaním na tejto nabíjačke, prípadne napísať čo si myslíte, že je dôležité vedieť o tejto nabíjacej stanici. Je to prepojené s našou mapou nabíjacích staníc, na ktorej je odkaz k tomuto vláknu keď kliknete na "Odkaz na fórum". Viac info tu.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • enfko
    Member
    • Dec 2014
    • 183

    #2
    Nabijacia stanica vyzera fajn, ale nechapem preco pri nej nie su vyhradene parkovacie boxy. Suverenne to tam okupuju neelektroauta. Mozno este nie je oficialne spustena a preto ju GreenWay ani nema v zozname. Ale myslim, ze zatial by uplne stacila jedna A4ka s upozornenim, ze je to vyhradene pre elektroauta. Takze zatial sa na tuto nabijacku nespoliehajte.

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      • Mar 2014
      • 2160
      • juraj1702
      •   

      #3
      Tá stanica ešte nebola oficiálne spustená. Ja som tam bol myslím hneď na druhý deň čo ju postavili. Ale čiary tam určite dajú čoskoro. Inak, minimálne ešte dve také stanice sa postavia do dvoch mesiacoch na D1 a D2 od Bratislavy do 100 km. Presné miesta nechcem zatiaľ zverejňovať lebo neviem či môžem.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • gamcik
        Member
        • Feb 2015
        • 45
        •   

        #4
        včera som ju vyskušal cestou zChorvatska fakt super.

        Komentár

        • curgali
          Member
          • Jul 2014
          • 278
          •   

          #5
          Ešte šťastie že tu mame Greenway. Politici su neschopny podporiť elektromobilitu a vybudovať siet nabíjacích stanic. Hlavne že sa rozkradli peniaze za emisie....

          Komentár

          • enfko
            Member
            • Dec 2014
            • 183

            #6
            Nabijacia stanica je uz s vyhradenymi parkovacimi miestami, takze uz to klasicke auta neblokuju. Akurat je treba dat nabok kuzely, ktore tam pre istotu su (rovnako ako v Eurovea).

            Komentár

            • Radovan
              Member
              • Aug 2014
              • 304

              #7
              Pôvodne zverejnené od enfko Pozrieť príspevky
              Nabijacia stanica je uz s vyhradenymi parkovacimi miestami, takze uz to klasicke auta neblokuju. Akurat je treba dat nabok kuzely, ktore tam pre istotu su (rovnako ako v Eurovea).
              Kužely tam bohužel nejsou pro jistotu, ale kvůli kreténům s SUV všech značek, s bavoráky a audinami. Jako všude okolo je to jejich, sport stát na všech vyhrazených místech, kam nepatří. Od zvýšení pokut už alespoň respektují invalidy. Ale místa vyhrazená pro rodiny s dětmi, matky s kočárky, elektroauta, zásobování, to je pro ně něco jako výzva. V OC Nová Karolina v Ostravě máme před nabíjecími místy pro elektromobily - zeleně barvenými s logem elektromobilu a nabíjecími skříňkami na stěně dokonce přenosný nůžkový červenobílý plot. Kužely nestačily.
              Radovan

              Komentár

              • Juro
                Administrator
                • Mar 2014
                • 2160
                • juraj1702
                •   

                #8
                A funguje už aj nabíjanie dvoch áut naraz cez AC a DC. Overené.
                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	avion6.jpg
Videní:	147
Veľkosť:443,6 KB
ID:	5970
                Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                Komentár

                • nemo
                  Member
                  • Oct 2015
                  • 421
                  •   

                  #9
                  Co potrebuje Tesla bez dual chargeru aby mohla nabijat na tejto nabijacke v Avione? Na tych prvych fotkach je vidno pripojeny Chademo adapter a na tej kde nabijaju dve naraz to vyzera ze je Tesla pripojena priamo na "tankovaci" kabel.

                  Komentár

                  • enfko
                    Member
                    • Dec 2014
                    • 183

                    #10
                    nemo CHAdeMO je DC (jednosmerny prud; podobne ako SuperCharger) nabijaci standard, ktory nie je zavisly na single / dual charger. Takze odpoved je, ze auto bez dual chargeru dokaze na tejto aj inych CHAdeMO nabijackach nabijat plnou rychlostou, ktoru v dany moment nabijaci stojan je schopny poskytnut.
                    Stojan v lokalite Avion dokaze sucasne nabijat dve auta - jedno AC, jedno DC. CHAdeMO z praxe az rychlostou 240km/hod.
                    Na fotke, kde sa nabijaju dve auta sucasne, Tesla pouziva adapter Type 2 (AC striedavy prud) a druhe auto pouziva adapter CCS (DC jednosmerny prud). V tomto pripade je vyhodne, ked je Tesla vybavena dual chargerom, aby bola schopna vyuzit 32A / 22kW / do 110km/hod nabijacieho vykonu.
                    Naposledy upravené enfko; 25-10-2015, 19:51.

                    Komentár

                    • nemo
                      Member
                      • Oct 2015
                      • 421
                      •   

                      #11
                      Dik enfko

                      Oprav ma ak sa mylim, zhrniem moznosti nabijania Tesly MS na tejto nabijacke:

                      1.) Ak mam dual charger, nabija sa pomocou mobilnej nabijacky (ktoru Tesla nedodava, na tomto fore ju ale niekto propagoval, ma konektor Type2) vykonom AC 22kW (110km/hod)
                      2.) Nezavisle na single/dual chargeri v aute: nabija sa pomocou adaptera Chademo (Tesla prave prinasa na trh euro verziu, ma konektor Type2, plus treba redukciu Type2 na teslacky konektor) vykonom DC 50 kW (teoreticky 250km/hod)

                      V kazdom pripade, ak chcem nabijat rychlo, potrebujem v prvom pripade dualcharger plus nabijacku AC 22kW alebo v druhom pripade Chademo adapter plus redukciu Type2/Tesla. Inak nabijam standartnou nabijackou dodavanou s autom AC 11kW.

                      Chapem to spravne?
                      Naposledy upravené nemo; 25-10-2015, 21:36.

                      Komentár

                      • enfko
                        Member
                        • Dec 2014
                        • 183

                        #12
                        1.) Ak mam dual charger, nabija sa pomocou mobilnej nabijacky (ktoru Tesla nedodava, na tomto fore ju ale niekto propagoval, ma konektor Type2) vykonom AC 22kW (110km/hod)
                        Na tejto nabijacke nepotrebujes Easycharger, ktory spominas. Ten sa pouziva na 32A 400V cervenu zasuvku (Tesla s nabijackou UMC, ktoru dostanes k autu dokaze iba do 16A 400V).
                        Na AC nabijanie na tejto nabijacke pouzijes konektor Type 2, ktory je priamo na kabli nabijacej stanice a staci ho zapichnut do charge portu na aute. Budes nabijat 16A / 11kW resp. 32A / 22kW ak mas dual charger.
                        2.) Nezavisle na single/dual chargeri v aute: nabija sa pomocou adaptera Chademo (Tesla prave prinasa na trh euro verziu, ma konektor Type2, plus treba redukciu Type2 na teslacky konektor) vykonom DC 50 kW (teoreticky 250km/hod)
                        Ano, nabija sa nezavisle od single/dual charger.
                        CHAdeMO adapter ma na jednom konci CHAdeMO konektor, ktory zasunies do CHAdeMO konektora nabijacej stanice a na druhom konci je konektor, ktory priamo zapojis do charge portu auta. Tu redukciu, o ktorej pises netreba / neexistuje.

                        Komentár

                        • Pacho
                          Junior Member
                          • Apr 2015
                          • 7

                          #13
                          nemo, co si neprecitas tento clanok, tam to mas vsetko vysvetlene.

                          Komentár

                          • nemo
                            Member
                            • Oct 2015
                            • 421
                            •   

                            #14
                            Pôvodne zverejnené od enfko Pozrieť príspevky
                            CHAdeMO adapter ma na jednom konci CHAdeMO konektor, ktory zasunies do CHAdeMO konektora nabijacej stanice a na druhom konci je konektor, ktory priamo zapojis do charge portu auta. Tu redukciu, o ktorej pises netreba / neexistuje.
                            Ok, dik. Len ma zmiatlo jedno video (https://youtu.be/y-gFp4kxHkk?t=1m1s), kde Bjorn prave ukazuje konektory tej bazuky (Chademo adaptera), kde na jednej strane ma konektor Chademo a na druhej strane Type 2. US verzia ma na druhom konci proprietary tesla konektor a EU verzia ma upraveny Type2, obidva pasuju do charging portu na aute.

                            Komentár

                            • enfko
                              Member
                              • Dec 2014
                              • 183

                              #15
                              Dnes sa tejto nabijacke moc "nechcelo". Pri nabijani cez CHAdeMO sa vykon vysplhal iba na cca. 200km/hod. Nabijaci prud zacal na 90A a stupal do 110A.

                              Komentár

                              Pracuje...
                              X