Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tlačová konferencia 17 júl

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    Tlačová konferencia 17 júl

    Dnes bola tlačová konferencia s mnohými zaujímavými informáciami.

    Tri hlavné body:
    1. Upgrade na 90 kWh baterku (pre tých, čo majú 85 kWh) a predpokladané zvyšovanie kapacity každý rok o 5%. Fyzická veľkosť baterky zostala tá istá. Cena je 2700 eur,- Zvýši to dojazd asi o 15 míľ, čo je asi 24km.
    2. Budú ponúkať 70 kWh aj s jedným motorom za $70 tisíc.
    3. Upgrade pre "performance" verzie Modelu S na "Ludicrous Mode" 0-60 mil za 2,8 sekundy.

    ďalšie info:
    - súčasný zákazníci môžu aktualizovať.
    - verzia softvéru 7.0 bude v Bete za 2-3 týždne, kľúčovou funkciou tu je samo-riadenie na diaľnici.
    - finišujú novú batériu pre Tesla Roadster a prvé kusy by mali doručiť budúci mesiac.
    - na zvýšenie rýchlosti pre "Ludicrous Mode" stačilo upraviť len hnaciu jednotku.
    Súčasný limit je 1300 A - kvôli poistke. V Ludacris móde, vďaka novej inteligentnej poistke a novému stýkaču, môže byť limit zvýšený bezpečne na 1500 A - takže vozidlo môže zrýchliť rovnakou rýchlosťou 0-60 míľ, ako doteraz mohlo 0-30míľ. "Ludicrous Mode" vlastne predlžuje "Insane Mode" až za 30 míľ.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • ivan32
    Member
    • Sep 2014
    • 181
    •   

    #2
    US objednávková stránka už tieto zmeny zahŕňa. Eu ešte nie, ale určite čoskoro. Ludicrous mode bude dostupný aj pre Model X a nový roadster bude za 4 roky. A ešte že X a 3 idú podľa harmonogramu. Teda za 2 mesiace / 2 roky začne produkcia.

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      #3
      Tu je o tom článok v EN: http://www.wired.com/2015/07/teslas-...el-s-supercar/

      A Tesla blog je už tiež tu: http://www.teslamotors.com/blog/three-dog-day
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • denial
        Member
        • Jun 2014
        • 324

        #4
        Model 3 in just over two years - sam Elon uz vravi, ze Model 3 bude za VIAC (over) ako dva roky.
        na marketwatch to rovno napisali takto :
        and the Model 3, the planned mass-market car, in a bit more than two years.

        a na blogu Elon pise, ze battery pack upgrade na 90kWh a electronics upgrade ("
        Luuudicrous Mode") su nezavisle, ale v konfiguratore sa pre to druhe pise Requires Range Upgrade...

        uz su tie moznosti aj v europskom konfiguratore:

        Ludicrous Mode (lepsie zrychlenie 0-100 za 3.0s) = 8900 EUR + DPH
        Range Upgrade (90 kWh bateria miesto 85) = 2700 EUR + DPH

        europska stranka pise ze P85D / P90D ma 772 koni... (americka pise 762, takze asi v tom este nemaju jasno)

        Model 70 (bez D) stoji 62770 EUR bez dane a bez akejkolvek doplnkovej vybavy

        Komentár

        • Juro
          Administrator
          Gold Member
          • Mar 2014
          • 2208
          • juraj1702
          •   

          #5
          S "Ludicrous Mode" vlastne Model S, rodinný sedan, dokáže zrýchliť rovnako rýchlo ako napr. tento super šport Rimac Concept One za milión dolárov. Model S je cenovo oproti nemu za bagateľ a aj praktickejší.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	99
Veľkosť:1,31 MB
ID:	5081

          Tu sa spomína "Ludicrous Mode":
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár

          • Juro
            Administrator
            Gold Member
            • Mar 2014
            • 2208
            • juraj1702
            •   

            #6
            Audio záznam tu:
            Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
            Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

            Komentár

            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1998

              #7
              No tak tie mody by uz mali prestat vyvijat. Naco plytvaju energiu, cas aj peniaze na toto. Keby tie mody boli pre Roadster rozumiem. Ale pre Tesla Model S ani X alebo Model III to je bezpredmetne. Tesla Model S je luxusny model vysej triedy pre rodinu. Tesla Model X bude SUVcko a Tesla model III bude cenovo dostupnejsi mensi elektromobil. A Roadster NG ma prist az o par rokov. Drvivej vecine vodicov to bude nanic, akurat tak na zabitie. Na to pomaly treba reflexy pilota. Jednu vec ale pochopit viem, pri jedinom modeli, ktory sa vyraba a predava aspon zatial si odskusaju rozne veci a maju aj realnu odozvu od majitelov a teda uzivatelov. Len pri tych modoch a limitoch na cestach a to uz nehovorim hustote premavky a kvality ciest, to je bud na pokutu, alebo na zabitie.

              Co sa tika moznosti zadnokolky a 4x4 ze je tu na vyber aj pri 70 aj 85 aj 90ke, mimo Performance, tak to je super. Ten kto byva v horskom prostredi oceni skor 4x4 a ten kto v nizinach ci pri mori, tak zadnokolka mu upne staci.

              Ze zvysili kapacitu baterie je dobre a aj predpoklad, ze kazdy rok ju budu zvysovat. Velkost je ta ista a co vaha? Kolko vazi 70, 85 a 90kova baterka? Pri rovnakych velkostiach, by namal byt problem vymenit ju aj do starsich vozidiel. SW sa da predsa upgradovat. Jedna vec by sice mohla byt, ze motor by si z tažšou bateriou na ktoru nebol stavany, mohol vykazovat vyssiu spotrebu.

              Komentár

              • Jozefr
                Member
                • Feb 2015
                • 192
                • jozef21601
                •   

                #8
                Ja by som fakt rad vedel ci tych 5% pojde ako pises do vahy(pridali clanky ci zvysili ich kapacitu) popripade z rezervy ktoru v tych clankoch maju. Mozno casom zistili ze nechali zbytocne vyssiu rezervu v samotnej 85kWh baterii a teraz ti predaju len malu zmenu softwarovu ktora len povoli vyssiu kapacitu pre dojazd. Casom bude urcite aj silnejsia bateria ale velmi vela sa da spravit aj vyladenym softwarom. Takze su to v podstate 3 tisicky bez velkych nakladov, samozrejme tak ci onak je to ich sikovnost a takto to funguje.

                Co sa tyka vykonu suhlasim je to dost vela ale tak chcu sa orientovat aj na exkluzivnu klientelu ktora si to bude chciet vyskusat a nema to problem zaplatit. Tvarit sa ze Tesle nejde o peniaze a zisk by bolo smiesne, ci uz chce Elon Musk zlepsit svet alebo len zarobit...

                Komentár

                Pracuje...
                X