Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ZSE HUB R1 Terminál Beladice
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
do arealu stale treba zvonit, kontaktovat SBS aby vpustili? ci je to uz pristupne pre verejnost bez zavory ?
-
3 dni dozadu som tu bol nabijat. Pri ceste do BB som zastavil pri tretom stojane, nabijanie akoby zacalo a hned prestalo, dalsi krat sa uz nepodarilo nastartovat, nech som robil cokolvek. Skusil som nastartovat cez mobilnu aplikaciu, oskenoval QR kod, neda sa vsak v mobile vybrat konektor, cize je to k nicomu. Stale pisalo ze mam vybrat konektor
resiel som ku stojanu 2, ten urobil to iste ale na dalsi pokus uz nabijal normalne. Pri ceste naspat som sa zastavil opat, rovno som siel uz ku druhemu stojanu, scenar sa zopakoval. Na druhy krat siel. Velmi zle stojany toto.
Komentár
-
Trošku zas fail tie Beladice. Takže do budúcej soboty sú off. Vstup na parkovisko je tam takýto zátaras, výjazd boli "iba" kužele. Mapa v ZSE appke ukazuje stojany ready a voľné :-)
Žene hovorím, že sa idem prevetrať. Rátam cestu tam/späť + nejakú polhodku UFC nabíjania. Prídem tam s 38% a toto som nečakal po tom ako Rasto6 písal, že ráno nabíjal. Tak som musel ísť do NR na DC.
Naposledy upravené nick81; 29-03-2020, 16:53.
Komentár
-
Komentár
-
milan84 hlavne kombinacia Ioniq 38 vs rychlonabijanie... to zas bude tolko hejtu ze bude treba vidly na odhadzovanie sraciek. Aj ked ten novy Ioniq si tak trosku moze za to sam a zasluzi si kritiku. Akurat ze Macko to urcite natiahne na vsetky EV. Tyzden/dva dozadu bola v rozhlase repriza jeho rozhovoru s B. Filanom. Vraj ked clovek nemoze do auta nalozit rodinu a ist do Grecka na dovolenku tak to nie je auto. Do Grecka. Od cloveka co chodi len vlakom. Idiot. Ludi co idu do Grecka autom na dovolenku bude kolko? 10?
-
nastastie som tohoto IT/EV "guru" uz osobne nestretol, len sa ku mne dostal tento link:
https://www.youtube.com/watch?v=eD3jBNuP8fE
-
Catchcash Ale argument ze ked sa s autom neda ist komfortne s rodinou do Grecka tak to nie je pouzitelne auto nie je iny nazor. To nie je ani nazor. To je prachsprosta kravina. Takou logikou vlastne prideme na to ze clovek ako taky je vlastne nepouzitelna blbost prirody lebo nevie peso komfortne prejst so svojou rodinou z Bratislavy do Nitry (co je rovnaka vzdialenost ako Bratislava-Ateny ak si to dame pomerne k priemernej rychlosti auto 100km/h vs chodza 5km/h). Proste nase nohy neplnia ucel a vlastne by sme asi ani nemali radsej chodit.
Keby sme sa bavili o tom ze EV nevie dojst 600-700km dakde Talianska k moru tak poviem ze ok ma pravdu. Je to typicka destinacia pre mnohych ludi a ak to EV nevie dat tak je nieco zle. Ale Grecko autom? Ako fakt? Preco nie rovno Japonsko?
-
autom do Grecka ? ani keby som siel sam a nemusel cestou nabijat a tankovat. Myslim, ze behom tyzdna ludia bezne znasaju dost narocne veci a aby slovo dovolenka bolo degradovane na taketo sebatriznenie....dakujem pekne. To je aj lietadlom daleko
-
Wilo Ja sa na to chcem divat, ta ze ujo Filan v poze bohema sa vyjadril s nadsazkou.
milan84 Do Grecka by som siel jedine s BEV. Pianko, pohoda,klidek, tabacek 2 dni cesta s pomalymi AC dobijacimi prestavkami, ked by som obzeral mesta, pamiatky a kostoval narodne jedla krajov cez ktore by som prechadzal. Fosilom so 165L paliva v nadrzi k dispozicii by som mal tendenciu tahat nonstop a prisiel by som na miesto dovolenky rozbity jak ciganska hracka. A spat to iste inou trasou, ine mesta, pamiatky .... Ja v tom "pomalom" zivotnom style BEV vidim vyhodu pri dovolenke.
- Likes 1
Komentár
-
to nie je dovolenka. Ani tahat nonstop- osobne by som to nedal na ziadnom aute. A cestovat 2-3 dni jeden smner a potom druhy, to ti na dovolenku nestacia ani 2 tyzdne. Nehovorim uz o detoch. vacsina neznasa cestovanie v aute, aspon tie mensie.
-
ked ti jedno z deti grcia uz vo vedlajsej dedine, tak to nenaucis. A nie som si isty, ci ich chcem presviedcat, ze je prijemne sediet v aute 15h denne ked to nevyznavam ani ja. cestovanie autom na dlhe trasy je unavne, otravne a nema nic s dovolenkovanim. Na to su ine dopravne prostriedky.
-
Budem pokračovať v OT...
Dovolenka v štýle roadtrip (každý deň iné mesto) s EV, prečo nie? Ak si to rozplánujem do 500 km denne tak aj s bežne dostupným EV toto nemusí byť problém. Ak mám predstavu ležať v destinácii 2 týždne na lehátku, tak asi sa tam chcem dostať čo najskôr a teda zvolím iný typ dopravy.
A argumenty s deťmi si, páni, nechajte do modrého koníka, resp. iného lifestylového portálu Nie každý si zvolil túto cestu životom
-
Chlapi, dobrá debata, len škoda, že v nevhodnom vlákne. Tu by bolo lepšie o tom: https://teslaclub.sk/forum/teslaclub...ripy-longtripy
Osobne som za longtripy a dúfam, že už čoskoro sa bude dať vyraziť niekamNaposledy upravené EVan; 19-05-2020, 08:11.
-
ToMiLeaf my naivnejsi spoliehame ze sme si vypestovali buduceho sofera. Takze za par rokov ked sa pojde na dovolenku tak si prenajmem nejaku V-Klasse alebo karavan a mlady pojde za volant. Ja si budem pekne driemkat vzadu a do destinacie pridem oddychnuty 😂 Takze cesta zivotom v nadeji na buduce benefity!
-
Dávajte si pozor na Beladiciach .. Stojan 1 a 2 mal hlašku Mimo prevádzky . Ideme na 3.. tvári sa ok. Handshake neprešiel ... vozidlo bolo odpojené, červená hláška. 4 stojan to iste. Volám infolinku. Pani, že reštartne,,.... chvíľu to trvalo, stojan rebootol (linux). Potom sa to rozbehlo. Chcela ukončiť hovor. Ale hovorím a čo tie ďalšie stojany, že sú out.. nech tam s tým nestráca čas niekto iný. Tak som nadiktoval číslo CCS 3,... Pýtam sa či môžem ďalšie diktovať.. Nie postupne.. Restartla .. Že ďakuje, a sa ospravedlňovala a ende.. Takže 1/2 ostali v mimo prevádzky, hláška sa zobrazí až po ťuknutí na display. Tak som potom aspoň na mail poslal čísla CCS tých 2 nech ich reštartnú. Zabitých cca 15 min od prvého pokusu , kým začalo auto nabíjať.. Majú vôbec monitoring tých stojanov?Naposledy upravené nick81; 14-07-2020, 21:17.
Komentár
-
ak chces zistit viac a ci maju nejaky problem, o ktorom vedia mozes pouzit mail co som ti posielal.
Budca ma problem, o tom niektori vieme, ale ZSE sa tym nechvali.
Ale aby na vystavnej skrini Beladice tiez clovek nevedel nabit nie je pozitivna vizitka..
-
milan84 Ja uz nechcem vediet viac. Len som chcel dat vediet, ze restart stojanu pomohol. Zaskocil ma pristup hotline. Cakal by som, ze si vypyta a zapise na papier vsetky 4 cisla stojanov a doradu to automaticky restartuje, aby bol cely hub opat funkcny. Dufam, ze aspon ta email podpora to dokonci.
-
Ja ked som tam naposledy prisiel tak mi vypol ten najblizsi stojan ku restauracii (c.4?) asi po 7 minutach nabijania. Pridem ku autu, odpojim, skusim znova pripojit a nejaka hlaska ako ze: "nedostatocny vykon stanice". Prisiel som akurat ked sa tesne predomnou odpojil chlapik s eNiro, tak enviem ci to mohlo byt tym...
Tak som preparkoval na vedlajsi stojan (c.3?) a tam pokracoval v nabijani este asi 10 minut uz bez problemov.
-
-
V nedelu som chcel dat Beladiciam druhu sancu po mojom vianocnom faile z pred pol roka ked som tam po tme dosiel a cely areal bol oploteny aj napriek tomu, ze v ZSE Drive appke vsetko svietilo ako online.
Prisiel som ku stojanu, pripojil kabel a bum chyba "Nabijacka nasla vnutorny problem". Niekolko krat som to skusil znovu a dopracoval som sa k uzasnej hlaske: "Nabijanie je odlozene pokial nebude dostatocny vykon.". Vedla sa nabijal e-UP tak asi zozral cely alokovany vykon pre Beladice, alebo co. Po niekolkych failnutych pokusoch, pri ktorych som zabil tolko casu ze uz som mohol nabit dostatok energie na cestu domov som zavolal na hotline. Bohuzial jedina pomoc z hotlinu bola, ze slecna, alebo pani restartla nabijacku a ze mam zavolat ak to stale nepojde. Samozrejme, ze to stale neslo. Skusil som 2 stojany zo styroch. Treti som nevedel skusit kvoli tomu, ze som potreboval parkovat na lavej strane stojanu, ale tu uz obsadzoval e-UP, ktory potreboval parkovat na pravej strane prveho stojanu. Proste uzasne vymyslene parkovanie. Neostalo mi robit nic ine len ist do Nitry na GreenWay ku Maxu, kde mi to ako inac NESLO. 3 krat mi hned padlo DC, potom AC vyhodilo poistky 🤷♂️ co bolo vlastne dobre, lebo som potom znovu dva krat skusil DC a nastasie uz nabehlo.
No neviem, co sa elektromobility tyka, tak som vacsi pesimista ako som bol tri roky dozadu ked som si kupil prve EV. Ak to ma takto fungovat, tak ludia sa na cele EV zvysoka vyseru. Ine EV ako Tesla stale nema zmysel. So Super Chargrom som nikdy nemal problem, a na Beladiciach som bol zatial dva krat a dva krat som nenabil. Nielen ze vyrobcovia aut nevedia spravit poriadne EV, ani vyrobcovia a prevodzkovatelia nabijaciek nedokazu spravit poriadnu nabijaciu siet.
Ak by to niekoho zaujimalo, tak som skusal nabijat Tesla Model X cez CCS konektor. Aby som si bol isty, ze to nebol problem auta, tak som dnes skusil aj CCS v Zahorskej Bystrici a potom aj Super Charger v BA a vsetko islo ako malo.
Pre "zabavu" pripajam par screenshotov. Fail, fail, fail.
Naposledy upravené head; 03-08-2020, 23:27.
Komentár
-
Určite by si mali brať bežný poskytovatelia príklad od SCH v spoľahlivosti a monitoringu. Tam nie je o čom.. Story z Ionity spred pár dni nebudem radšej písať.. Myslel som si že sú level spoľahlivosti na úrovni SCH.... Pritom provideri sú v EU peeringu, auto ma online pristup, spravit v autach nieco ako ma Tesla - aktualne stojany, aspon na dopyt stav ci je problem, ci automaticke spustenie nabijania technicky tomu nic nebrani. A kludne toto poskytnut aj Teslam, aby mali owners aspon aky taky komfort aj pri non-tesla nabkach. Este vela casu pretecie..
-
head Dosť zle.. 40kW a ešte za to cvakať extra taxu .. :-/ Mne posledne nešiel spustiť stojan cez juicepass, ani cez ZSE. Tváril sa ok, ale vôbec ani kľúčenku ani kartu nebrali oba stojany. Volám na to BA číslo, výber EN/DE/IT... žiadne SK/CZ. Nejaký francúz po anglicky že si mám nainštalovať Ionity apku Našťastie po hovore sa aspoň ZSE roaming na druhom stojane rozbehlo, ale tiež zbytočne zabitý extra čas.
-
-
Taur .. Ano tak. Len pisali sme offtopic o Ionity ... Ale ZSE.. napr. Niro ma coldgate v zime tj ak ma bat.10C .. na UFC nabijam polhodinu 43kW .. potom sa to prepne nachvilku na 56kW .. a uz je drahsia taxa za cele nabijanie kvoli par min :-) Ale to je zas problem autaNaposledy upravené nick81; 04-08-2020, 09:52.
-
ZSE vypocita priemerny vykon z celeho nabijania a podla toho da sadzbu za kWh. Na Ioniqu idem dlho 66kW, ale ked necham na UFC nabijat az do 94%, priemerny vykon klesne pod 50kW a potom mam sadzbu 0,29€/kWh (pausal Partner). V nedelu som za 20min nabil 15,23kWh za 4,41€. Teraz v lete som na Beladiciach dost casto, jeden stojan (tusim VS3) ma nejaky problem, nechcel spustit nabijanie a daval rozne hlasky resp. bola cierna obrazovka... ale na zvysnych troch som problem nikdy nemal.
-
Dnes mi volali z Green Way. Boli priamo pri nabijacke a snazili sa zreprodukovat ten problem, avsak nepodarilo sa im to. Podla nich by to mohla byt chyba CCS adaptera.
Mate niekto Teslu S/X s CCS adapterom a skusenost s nabijanim na ZSE Beladice alebo GreenWay Max Nitra?
-
Ach tie Beladice. 14.4 14:20
- stojany 2 a 4 obsadené Jaquarom Ipace a Hyundai Kona
- idem na stojan 1 (28346), pípnem RFID. Stanica pípne a nič, stále svieti oznam priložte kartu/rfid. Odpájam/pripájam, pípam opakovane nič. Hláška " overovanie " nenaskakuje.
- nasadám do auta a idem na stojan 3
- čierna obrazovka, nereaguje.
- nasadám do auta a idem späť na 1, pripadám si ako úplny debil.
- volám infolinku a diktujem číslo konektora 28346.
- pani hovorí, že stojan je v poriadku. Ale dala ho potom restartovať
- pýtam sa či s tým nevedia niečo spraviť. Tieto isté scenáre som hlásil už pred polrokom/rokom. Vraj to robí, keď sa zle ukončuje nabíjanie.
- kým nabehol poprosil som, aby pozrela stojan 3 s čiernou obr. (28343),
- údajne je tiež úplne ok, ale dala reštart - vypisovalo to tam bootovanie konzoly
- nabíjam na stojane 1, po asi 15% sa to zastavilo "Chyba nabíjania. Chyba komunikácie. Auto musí byť vypnuté". Opakovane nič.
- presúvam sa na stojan 2, kde to konečne ide.
- stojan 3 pozerám, opäť čierna obrazovka a nereaguje....
Benzínové stojany nemajú výpadky. Tesla stojany nemajú výpadky.
Ak si nevie dať najväčši SK operátor doporiadku funkčnosť stojanov / monitoring, tak nemá zmysel kupovať iné ako Tesly a nabíjať na SCH.
1. Stojan 3 - prišiel Mercedes a pán skúsil aktivovať nabíjanie cez apku oskenovaním QR stojanu. Rozbehlo sa. Evidentne tam niečo asi uspí displej, keď pri reboote vidno konzolu. Problém s čiernou obr. som hlásil už pred pol rokom.
2. Nereagovanie na RFID. Ak operátor vidí, že je stojan v poriadku a RFID sa zakusne, treba to vyriešiť. Je to tiež dlhodobý problém.
- Likes 3
Komentár
-
nereagovanie na RFID som zazil aj ja na lokalte Blatna. Tiez na infolinke pani penzistka tvrdila, ze problem nie je ziadny. Zjavne ani tie vykonnejsie ABB nie su tak dobre stroje, ako maju povest tie stare 50ky.
Mna vtedy zachranila vedla osadena 50kW tiez od ZSE. Proste maju tam kombinaciu. Tie Beladice ako citam prestavaju byt spolahlivou lokalitou.
-
Ked maju operatori problem s online autorizaciou kariet, tak nech to riesia offline. To je taky problem, aby nabka mala pamat v ktorej bude mat ulozeny zoznam platnych kariet, aspon tych pausalovych priamo vydanych operatorom? A ten zoznam mozu raz denne aktualizovat ked maju dobre online spojenie, vtedy si stiahnu aj data o nabijani pre fakturaciu. A nech nabka funguje uplne autonomne, alebo aspon vtedy ked zlyhava online spojenie/autorizacia. Ved to nebudu gigabajty dat aby trebalo neviem aku pamat v tej nabke, nemaju miliony kariet vydanych ...
Komentár