Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ejoin EU
    Member
    • Jun 2020
    • 163

    #61
    POZOR! 🎉 Prichádzame s dôležitou zmenou!
    Od 01.10.2021 spoplatňujeme nabíjanie na AC staniciach a meníme ceny pre DC nabíjanie! 🔌
    Počas dnešného dňa si v mailových schránkach nájdete správu so všetkými zmenami ohľadom cenníka. Pre ďalšie novinky nás sledujte! 😉
    Ďalšia z noviniek je poplatok za parkovanie 🅿️
    Z dôvodu častého obsadzovania našich nabíjacích staníc, a tým neumožnenie nabíjania druhým zákazníkom, sme sa rozhodli spoplatniť parkovanie na vyhradených miestach po úplnom nabití elektromobilu. 🔌
    Po skončení nabíjania má zákazník 15 minút na odpojenie konektora a následné opustenie parkovacieho miesta. V opačnom prípade mu bude za každú ďalšiu minútu účtovaný poplatok 0,2€/min pre AC stanice a 1€/min pre DC stanice. 💪
    Koniec obsadzovania nabíjacích miest! 😊
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	novy cennik tease.jpg
Videní:	430
Veľkosť:89,8 KB
ID:	76862 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	spoplatnenie parkovania tease.jpg
Videní:	366
Veľkosť:113,3 KB
ID:	76863

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      A ako chcete zistit, ci je vozidlo stale na parkovacom mieste, ked v systeme figuruje ako nabijanie ukoncene? Konektor pokial viem, nemate ako zistit ci visi na nabijacke alebo v aute.
      Mate to nejako zazmluvene s OC, aby v pripade dokazovania vedeli dodat kamerovy zaznam, alebo zaznam, kedy SPZ presla rampou?
      Pretoze parkovanie samozrejme roky uz uctuje aj konkurencia a realne je to nevymozitelne.
      ZASADNEJSIA otazka, ako chcete uctovat parkovanie fosilnemu autu, ktore s vami nema ziadnu zmluvu, ani netusi, co nejaky ejoin je.

    • play3man
      play3man komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 veď úplne rovnako, ako to vie zistiť konkurencia

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Budu to uctovat rovnako ako umoznuju nabijat - velmi ale velmi selektivne.

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      skor vymente ten nefunkcny dos.... a zle navrhnuty SW... potom rieste ceny.

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Tak snáď s cenami pôjde aj kvalita hore. Včera navečer Laugarício AC 0 bodov. Nejdem ani písať čísla konektorov lebo problém s autorizáciou mali všetky. DC sa rozbehlo na 2. pokus...

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      play3man takze nijako, ako som predpokladal Inak by sme tu nemali temy BOLT Zoe parkujucu dni a noci na ZSE s pichnutym kablom

    • play3man
      play3man komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 ak niekto pichne kábel a neoveri sa, s tým sa zatiaľ ťažko dá niečo robiť. Ak ale prebehne autentifikácia, auto sa nabija a nabije, potom to nie je problém

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      play3man lenze to prve je bezna prax a hlavny problem. Malokedy je problemom hodiny zabudnute auto po skonceni nabijania. Ked nabijanie ukonci auto, stopnu sa aj hodiny na nabijacke. Vtedy sa vypne aj pocitanie casu co tam travis.
      Cennik s vtipnym nazvom "parkovne" sa da uplatnit, iba ak parkujes POCAS nabijanie dlhsie, ako je v tvojom programe urcene. T.j pri ZSE je AC 3h ak neratame rezidencne zony a nocne parkovanie v greenway. Pocas dna teda trcis na AC 4h, t.j 1h platis okrem nabijania parkovne.
      Ziadna ina paka na to nie je. Preto je objavenie teplej vody, ze ejoin rovnaky nezmysel zavesil do cenniku so slovami: "Koniec obsadzovania nabíjacích miest! "
      Nechcem sa nikoho dotknut, ale tento najmladsi poskytovatel sluzieb casto kona ako spontanny pubertak.

    • play3man
      play3man komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 skús si zobrať ZOE a choď na nerezidencnu ZSE nabíjačku a nechaj tam auto cez noc a potom mi sem prilož screenshot z appky. Ja to mám vyskúšané a 20€ za parkovanie ako nič. To že zastavia hodiny neznamená, že systém nevie, že konektor je obsadený.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      play3man zaujimave. Pred tyzdnom som siel k rezidencnej DC v BA. Kedze som chcel mat istotu, ze nabijem, pozrel som si dostupnost v appke. Vsetko zelene, app tvrdila,ze je vsetko volne. Prisiel som tam a........BOLT Zoe zaparkovany (CCS) tak, ze stal este na ciare. Keby nemal Leaf nabijaci port v strede vpredu, neviem si predstavit ako by som tam musel zastat, aby som nabil. Auto vypnute, majitela nikde, nabijacka ready to charge.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Asi zalezi od konkretnej nabijacky. Co mam skusenost z Viedne, tak tie Energie Wien AC stlpiky deteguju obsadeny konektor aj ked nenabijas. Zapichnes, a v appke to hned ukaze, ze je obsadeny. Nasledne spustis nabijanie tohto obsadeneho. Asi je to vsetko o konkretnom HW a SW danej nabijacky.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Znamena to, ze ejoin bude mat konecne nejaku web apku na spravovanie accountu, pozeranie statistik, stahovanie chybajucich faktur?

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Tak už badať paniku...
      Minimálne dnes v ZA už králi od ejoinových ácečiek napichnutí na mestskú nabku. Pritom chlapci máte ešte 2 týždne frei ale tak asi poctivá príprava je základom úspechu

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      tommik V ZA je nejaka mestska zdarma?

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Taur Jasné, aj na nabky.com je ju vidieť
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 254
    •   

    #62
    @Ejoin EU Ta zlava 25% na DC sa po dosiahnuti 351kwh, uplatni spatne ja na tych spotrebovanych 350kwh, alebo len tie kwh nad350+? Lebo neviem kto nabije za 91e, aby mal potom cenu 19,5c/kwh, ked u ZSE za 69e ma 400kwh po 17,25c/kwh a potom ma po 19c/kwh co je aj tak menej o pol cenata ako u vas. Aj keby ste dali spatne tak to vyjde viac. Povedzme ze nabijem 500kwh, u ZSE to vyjde 88e, u vas 97,5e, aj keby ste dali spatne zlavy na tych 350kwh, tak kde je v tom logika? O co su vase DC a sluzby lepsie ako ZSE?
    Zrejme kalkulujete s tym ze aj ZSE dvihne coskoro ceny, mozno o tych 15% a potom u nich by to vyslo na 101e a budete lacnejsi.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Ale ako vieme, ZSE na rozdiel od ejoin ma DCčiek nasobne viac, lokality aj s vyrazne vyssim vykonom a hlavne.....funguju.
      Tiez si neviem predstavit pri tom co tu denne citame, nabit 350kWh v ejoin sieti.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 ja som nabijal parkrat ale len v auparku v BA na AC a nestalo sa mi ze by nefungovalo. Je ale pravda ze za 0.19 Eur tam nabijat uz nebudem a pojdem na ZSE za 0.09 ktore mam aj tak blizsie

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ako pisem v zavere mozno su uz ako prvy nastaveny na nove zvysene ceny ele a ostatni zdrazia tiez. Ale nechce sa mi verit zeby az tak. S tym AC 19c zabili. A stym parkovnym po 15min pri AC uz duplom. Ved tam sa rata ze budem aj hodiny nabijat mozno aj cez noc (natocim budik na 3:00 aby som bezal odpojit auto?) a potom pricupitat k autu do 15min sa nievzdy da. Zvlast ak bude dobijat stanica prerusovane ze si to ani nevies vypocitat a nie kazdy ma apku pre kontrolu nabitia na dialku.
      A dufam ze dokazu na AC rozoznat ukoncenie nabijania pre plne nabitie a z ineho dovodu. Ak sa prerusi z ineho a nema apku len vypocitane a nauctuju 4h parkovneho bez nabijania, tak sa im podakuje.
      A ked si v aute nastavi obmedzenie nabijania do 99%, cize nenabije plne na 100%, tak celu tu ich sofistikovanu parkovaciu sankciu za parkovanie po plnom nabiti obide?
      Naposledy upravené Taur; 16-09-2021, 08:31.

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Ja doma nabíjam za 0,18 €/kWh a to som nemusel investovať x tisíc € do výstavby nabíjačky, čiže 0,19, ktoré si bude pýtať ejoin je v tomto prípade ľudovka.
      Treba to priemerovať s tým, čo ste u nich doteraz nasosali zadarminko...

      Sám som ale zvedavý, čo to urobí so správaním sa ľudí. Predpokladám ale, že napríklad v BA sa budeme častejšie stretávať trebárs pri Lidloch, Kauflande alebo Avione...
      Naposledy upravené tommik; 16-09-2021, 08:40.

    • Ivan91
      Ivan91 komentoval
      Upraviť komentár
      AC: ak ZSE nezdrazie, tak 0.19e je pre eJoin v BA nepouzitelne.. ZSE ma strategickejsie umiestene nabijacky.. eJoin je napr. pre mna zaujimavy iba v Auparku..

      Catchcash v Retre je to uz o inom, tam bezne 50% AC nabijaciek nefunguje

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      18c? to je dost. Ja mozem doma nabijat za 12c, za rovanku cenu nabijem radsej vonku popri parkovani AC22kw, lebo rychlejsie, tak preco nedat zarobit im a nie VSE. Ale za 19c o viac ako tretiu drahsie dakujem neprosim. Zvlast ak sa da u ZSE za 9c a ak by zdrazeli o tych 15% tak bude 10,3c.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      tommik to je zaujimave, mozes nam prezradit, ako mas cenu 0.18E/kwh a vrazenych x tisic do nabijacky? To mas snad tarifu D1 a musel si preburat pol domu a pol zahrady kvoli kablu + predrazeny wallbox od ZSE? Alebo ako sa clovek dostane na take ceny?

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      dango co som si pozeral ceny jednotlivych wallboxov tak ZSE mi vobec nepride predrazene ak berieme do uvahy komplet a nie nieco z ciny co si musis este doma montovat co nie kazdy zvladne. Ale je pravda ze som to nestudoval nejako poctivo tak kludne daj tipy kde sa da zohnat lacnejsi wallbox s podobnymi parametrami budem ti vdacny

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      dango Asi sme sa nepochopili. x tisíc do nabíjačky a prípojky s potrebnou RK podľa mňa vrazil ejoin, nie ja...

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      tommik jasne, nevsimol som si predponu NE v slove nemusel

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Inak, len tak na okraj. Po tomto spoplatnení stojí za úvahu, či nemá väčší ekonomický zmysel ísť sa dobiť dakde pred supermarket aj keď za cenu parkovného.
      Príklad, ja tu mám pod oknom Billu, kde je 22kW AC, prvých 1,5 hod. free a potom 2€/hod. S 11 kW ObC mi to pri 3,5 hod parkovania vychádza na cca 0,10 €/kwh
      Samozrejme, nabka je určená zákazníkom, tak sa tam nezabudnite zastaviť

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      To je kde?
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1486
    •   

    #63
    "Po skončení nabíjania má zákazník 15 minút na odpojenie konektora a následné opustenie parkovacieho miesta. V opačnom prípade mu bude za každú ďalšiu minútu účtovaný poplatok 0,2€/min pre AC stanice a 1€/min pre DC stanice."
    Ako bude účtovaný poplatok spaľovacím autám, ktoré parkujú na mieste pre nabíjanie?
    Koniec obsadzovania nabíjacích miest! 😊?

    Komentár

    • jaron
      Member
      • May 2019
      • 70

      #64
      Nebudú účtovať..Ani spalovaku ani električke pokial pride ku stojanu a vytiahne konektor a nepreparkuje a bude sa správať ako majiteľ spalovaku,bezohľadne…..
      Ale verím ze to neurobí ani jeden z nas pokial nie je ako to tu nazývate “kolenovrtac”….

      Komentár

      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1486
        •   

        #65
        Prosím vás, tel. číslo na ejoin nefunguje? Alebo to niekto dvíha iba v pracovných dňoch?

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Presne, smies mat problem len ked sa im to hodi, na webe pisu "Na telefóne sme vám k dispozícii počas pracovných dní od 8:00 do 20:00".
          Naposledy upravené Taur; 18-09-2021, 10:24.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          No hádam by si nechcel nabíjať v noci taká drzosť…

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Alebo cez vikend ci nebodaj sviatok. To uz by bol vrchol drzosti.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          nechcem sa menovanej firmy dotknut, ale tieto problemy riesila konkurencia asi 3-5r dozadu a v mojom videu prave tuto temu rozoberam: https://www.youtube.com/watch?v=G5Ap8mNnEYs&t
          Nie je to len tak vybudovat a spravovat nabijaciu infrastrukturu.

        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          Toto by sa dalo akceptovať v prípade bezodplatneho poskytovania nabíjacích služieb. Niečo ako "nabíjanie bez záruky". Pokiaľ ale spoplatnim službu, ktorá nie vždy je funkčná, nie je to veľmi dobrá vizitka 😔

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          A hlavne ked pri tej platenej nespolahlivosti nemas hotline ktory ti pomoze. Mozu to vyriesit tak ze budu platene sluzby v pracovnom case hotlinu a zvysok casu nabijanie zdarma v style ked mas stastie nabijes.
          Kym sa im neoplati seriozny nonstop hotline, co je na tom tazke aby mimo pracovnych hodin boli hovory presmerovane na jedneho pracovnika v pohotovosti? Kamarat co robi IT v nemocnici ma obcas pohotovost, kazdy tyzden ju ma niekto iny, v tom tyzdni nemoze ist mimo mesto, ked nieco vybehne vacsinu vyriesi na dialku z domu a len zriedka musi bezat k serverom. Ejoin to nevie takto zaplatat?

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ja sa vam cudujem, ze to este vobec skusate 🙄 uplne normalne spravanie spotrebitela je take, ze som spokojny s produktom/sluzbou, kupim si to aj nabuduce. Nie som spokojny, pri najblizsej prilezitosti si kupim iny produkt alebo sluzbu. A nie je to ojedinely pripad, uz to tu skusate par mesiacov, a furt to skonci staznostami. Preco si kazite den a neulahcite si zivot navstevou ineho prevadzkovatela?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          K tejto teme sa neviem vyjadrit, lebo som si doteraz nevypytal eJoin karticku a nikdy som ani pri zelenej nabijacke nezastavil a vidim ako dobre robim. Nabijacky su asi zlozitejsie ako pancovat benzin a naftu.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko ja som minuly rok vypytal, ale nikdy neprisla… uz vtedy mi prislo zbytocne sa niekde doprosovat a nahanat to. Ty si to odhadol este lepsie, skoda casu s registraciou 😅
      • Jiri GrandPa
        Senior Member
        • Dec 2016
        • 651
        • viera8131
        •      

        #66
        Ejoin EU - mala otazocka - kedy spustite tie 4 ks AC stlpikov pri hoteli Partizan na Taloch?

        Komentár

        • Zamex
          Member
          • Aug 2017
          • 36
          •   

          #67
          Ejoin EU - chysta sa prosim nejaka aplikacia, kde viem vidiet moje prebiehajuce nabijanie? Lebo ak parkujem dva bloky dalej, mam kazdu chvilu utekat pozriet, ci sa mi donabijalo? Aby ste mi neuctovali 0,20€/1€ za kazdu minutu nad 15 po skonceni nabijania. Lebo neviem, ako mam vediet, ze som donabijal... Bez toho radsej na Vasu stanicu nabijat nepojdem, lebo by sa mi to poriadne predrazilo. Tiez by ma zaujimalo, ci sa to vztahuje aj na pripad, ze stanica prestane svojvolne nabijat, ako sa mi stalo naposledy (par dni pred koncom free nabijania), kedy som auto dal na nabijacku, zacalo nabijat, odisiel som, vratil sa po hodine a pol a nabijanie bolo vypnute a nabilo mi asi tak 1%.

          Komentár


          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Suhlasim so vsetkym co bolo napisane, urcite ked je nieco spoplatnene by mala byt appka aby si si to vedel skontrolovat ale chcem sa opytat (nerypem): nemas appku k autu ktora by ti pisala na kolko % si nabity?

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Buď apka, alebo ja by som viac uvítal konečne napojenie do roamingov Greenway/ZSE a koncernové Digital charging solutions. Apka/RFID je ok ak nabíjam často (výhodnejšia cena). Ak menej často preferujem všetko riešiť 1 systémom/plánovačom trás. Tá doba nosiť si X kariet/appiek by už mohla skončiť.

          • Zamex
            Zamex komentoval
            Upraviť komentár
            Fu, veru taku appku k autu nemam, ale rad sa poucim ak je taka moznost, to by bolo mega! Nissan Leaf 2017.

          • play3man
            play3man komentoval
            Upraviť komentár
            Asi ako viete, na appke pre sieť sa robí. 😉 Aplikáciu pre domáce wallboxy už nájdete na Google Play, verím, že sieťová bude nasledovať v dohľadnej dobe.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Tak ja dufam ze to parkovne je az po dosiahnuti SOC 100% a nie od zlyhania nabijania. To by ma fakt nasralo kebyze pridem k autu a nenabite a este mi nauctuju parkovne.

          • Ivan91
            Ivan91 komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash appka k autu neni az taky standard.. v konecnom dosledku aj na citigo/vw to bude casom spoplatnene. Nema VW tusim iba 2-3 roky "we connect" bezplatne?

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Ivan91 ano VW ma tusim 3 roky a Skoda 10 to mam este dost casu
        Pracuje...
        X