Podarena akcia. Som rad, ze sa podujali to zorganizovat.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Salon EV Bory Mall 24.-26. Januar 2020
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
myslim, ze uspech tejto akcie prekonal ocakavania. Verim, ze nabuduce to vychyta muchy a bude este lepsie s viacero divakmi.
- Likes 1
Komentár
-
No muchy.... Nebolo kde sedieť. Plac pred pódiom mal byť vyplnený lavičkami. Keby ma Oliver neprichýli na beanbag tak tam pustím korene. Aj ľudia by možno dlhšie zotrvali.
-
mohol si si ist sadnut na kavicku do tej kaviarne
ked priestor zatrepes stolickami, nikto nebude chciet ist na koniec radu, sadne si na kraj alebo radsej zostane stat dalej.
A dnes rano na electrodad sme teslaclubaci obsadili hned vacsinu bagov
-
Suhlasim, aj za mna palec hore aj ked som nemohol ostat dnes na ZSE na co som bol najviac zvedavy. Vie mi niekto kto tam bol zhrnut o com zhruba hovorili?
Komentár
-
Ja som sa v ZSE pýtal, či nechystajú nejaký výhodnejší roaming, a bolo mi povedané, že to nie je ich produkt a že to vlastne len trpia. Neviem čo tým mysleli ale sami priznali že tých 39 € /24 hodín je nezmysel. Nič iné zatiaľ neponúkajú. Dobré je, že začínajú na sídliskách osadzovať pomalé nabíjacie stojany. Tak snáď začnú rýhlonabíjačkani a Ultranabíjačkami osádzať hlavné ťahy po Slovensku.
-
Veď spomínali, že majú roaming aj na Ionity a s kartičkami ZSE budeme na slovenskej Ionity nabíjať za cenu národného roamingu (nie 39€ na deň, ale 0,39 centov / kWh), takže predražená Ionity 0,79 centa je na SK poriešená kartičkou ZSE.
Dokonca nabíjanie na seneckej Ionity ultrafast bude lacnejšie ako nabíjanie u ZSE ultrafast ich nabíjačky (0,49 centa) pre program Eco bez mesačného poplatku.
-
-
Tiež dávam palec hore.. jediné čo mi vadilo (ale z českých a slovenkých salónov som si už mohol zvyknúť) bolo, že niektoré autá boli zamknuté. Keď som chcel v Kone zapnúť Infotainment aby som ho porovnal s mojou ročnou Konou, slečna mi najskôr povedala že nesmie a chvílu na to vraj nemala kľúče.. A hneď nato ktosi auto na diaľku zamkol a odomkol...
A ešte bola škoda, že sa nikde nestretli účastníci tohoto fóra..
Tak by sa niekedy mohol zorganizovať zraz..
Komentár
-
stretli sme sa, veď nás tam bolo aj cez 10, pri stolíkoch sme stáli
S tými autami je to tak, že my čo sa zaujímame, sme vedeli viac ako tí, čo pri nich stáli, ale na to som si už zvykol. Nikeotré infotainmenty išli aj bez kľúča, napr. ten v Zoe, tak tam sa dalo. Bohužiaľ väčšina áut bez kľúča nič, takže smola.
Keď Ti na Kone nechceli pusti, načo mali nabíjačku 12V batérie celý čas pod ňou pripojenú ? Sa vybije státím ?
-
No ti ludia co tam stali naozaj niekedy nemali ani paru o tom. A co sa tyka toho stretka - to ze ste stali pri stolikoch je fajn ale asi sa uz poznate. Ja som napriklad nemal chut chodit za kazdym a pytat sa ci nie je nahodou z teslaclubu
-
to stretko bolo len take pridruzene, lebo sa ocakavalo, ze nas tam zopar pride. To sa s cisto planovanym stretkom v TT neda porovnat. Nebojte vsetci, spravime aj tento rok.
Ja som tam bol kvoli diskusiam a prednaskam a to bolo splnene do bodky. Stanky znaciek som ani neprebehol, lebo mi bol jasny vysledok
-
-
Priatelia veľmi pekne ďakujeme za účasť, aktívnu pomoc v diskusiách a za cenný feedback. Množstvo vecí vyšlo nad naše očakávania, ale zistili sme aj čo nabudúce urobiť lepšie. Ak máte ďalšie nápady alebo tipy na zlepšenie, sem s nimi.
Z programu sme bohužiaľ museli zrušiť presentáciu značky KIA nečakane z dôvodu choroby, a ospravedlnili sa aj zástupcovia Tesla Clubu.
Ostatné prezentácie a panelové diskusie sa uskutočnili, pri niektorých sme robili úpravy osadenstva doslova do poslednej minúty. Aj kvôli chorobám, ale aj kvôli mojim príjemným povinnostiam, keďže sa mi tento týždeň narodil syn
Verím že obsah panelov a prezentácii bol pre vás hodnotný a dozvedeli ste sa aj niečo nové.
- Likes 4
Komentár
-
Tomáš gratulujem k potomkovi aspoň takto keď som to nestihol osobne!
Akcia bola vydarená a dúfam, že sa stane periodickou. Škoda, že niektorí vystavovatelia to zobrali iba ako povinnú jazdu, napr. BMW alebo Audi (aspoň dnes boli auta zamknuté a okolo nikto, alebo hosteska čo nič nevedela.
Ale chcem vyzdvihnúť jeden husársky kúsok čo sa vam podaril - dostali ste takmer všetky dostupné EV v ponuke pod jednu strechu! Pre toho, kto sa chcel zorientovať to bola super vec. A všimol som si zopar pánov alebo aj párov či evidentne robili vyber.
Mna osobne najviac zaujal EQC - fakt nádherné auto s aerodynamickými čistými líniami. Preto ma asi výrazne menšiu spotrebu ako eTron.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 26-01-2020, 22:27.
-
Vďaka JirkoSamozrejme pokračovanie bude, a vystavovatelia už k tomu budú aj inak pristupovať. Toto bola skôr taká "oťukávačka", kde nikto nevedel čo presne od toho čakať, ale už sme všetci múdrejší. Akcia bola nadmieru úspešná a máme už viacero správ že si ľudia na akcii konečne vybrali
-
Taur ja som spokojny v podstate je to to co som ocakaval a kedze som doteraz este nemal automat tak som sa celkom tesil z toho na predvadzacej jazde. V BA zapchach sa cloveku az tak moc nechce radit manualomZistil som ze telefon sa mi do drziaka vlezie v pohode. Sedeli sme za sebou so zenou obaja a miesta sme mali dost, ale obaja mame iba 170 cm
Tak ale auto kupujem pre seba a nie pre basketbalistov...Dokonca aj ta parkovacia kamerka moze pomoct niekedy aj ked je miniaturna
Dokonca som pretocil kolesa aj niekde pri 40km/h ale je pravda ze bolo mokro a mali zimne gumy tak bolo treba opatrne s plynom narabat
-
Skoda, ze som nebol v sobotu/nedelu - je to zial moja chyba. Ten piatok bol pre verejnost slaby hlavne, co sa tykalo predajcov.
Taktiez (nasa komunitna) chyba, ze sme nemali pevne stanoveny termin "zrazu". Ti, co sa poznaju z prveho sedenia u Juxa to mali jednoduche, odvtedy vsak pretieko vela vody a kopa novych tvari zavitalo na toto forum.
-
Ďakujeme Tomáš za úžasnú akciu a mal by som do budúcna jeden nápad. Čo pustiť cez obednú prestávku alebo počas dlhšej odmlky nejaké video z youtube. Je tam toho veľa napr. o tom koľko energie treba na výrobu benzínov alebo pustiť známych yotuberov ako je elektrodad alebo Teslacek a pod. Obrazovka je tam a ludia čo v tom čase pridu a nic sa tam nedeje, možu stratit trpezlivost a odidu preč. To len taký nápad z mojej strany...
-
Mne vcera chlapik pri vystavenom novom eUp-e povedal, ze je uz predany a preto je zamknuty. Na otazku k dvojfazovej nabijacke mi chcel ukazat kable, tak som ho poprosil, nech mi ukaze nabijaci port- ukazal som mu dva koliky v T2 konektore auta a vysvetlil, co to znamena. Tak mi potom aj auto otvoril a nechal sadnut
Tiez si myslim, ze to bola vydarena akcia, pre mna bola najvacsim prinosom debata o fotovoltike s Juxom a Jirkom, teda mino oficialneho programu, hoci aj ten bol velmi zaujimavyNaposledy upravené Peterka; 26-01-2020, 20:49.
Komentár
-
Ak ste nestihli prezentáciu od Elektro Dad na salóne a chceli ste vidieť.. Už to zostrihal, večer pribudne na jeho YT.
https://www.youtube.com/channel/UC9h...8_iKmIQ/videos
Komentár
-
Otvorený list Tomášovi Gurskému členovi Teslaclub Slovensko:
Ahoj Tomáš.
Vypočul som si rozhovor Sajfu s tvojim redaktorom a hrôzou sa mi postavili vlasy na mojej vyholenej hlave.
On povie na portáli, ktorá má propagovať presadzovanie elektromobility medzi bežných občanov, asi toto:
S Mercedesom EQC /ktorý má dojazd mimochodom 400 km/ nemôže ísť z BA do Levíc /300km hore dole/, lebo v Leviciach nie je nabíjačka tak si zobral radšej auto so spotrebou 20 l/100km... Táto veta je hodna zaradenie do súťaže o IQ húpacieho koňa.
Tomáš, vieš že Sajfa je decko, ktoré nikdy nedospeje a má fanúšikov na rovnakej mentálnej úrovni ako je on sám. Chápem dobrý úmysel pozývať niekoho veľmi známeho na SK a tak propagovať elektromobilitu. Ale dávaním priestoru tomuto človeku to skôr uškodí elektromobilite, a aj tvojmu portálu, ktorého si šéfredaktorom.
Myslíš si, že nejaký EV laik, čo má úmysel si kúpiť elektromobil po tomto si ho aj pôjde kúpiť?..Nie, lebo uverí tomuto ,, slávnemu Sajfovi ,, a nadobudne presvedčenie, že s EV sa nedostane z BA do LV a spať.
Ďalej nechápem, prečo ho tvoj redaktor neupozornil, že keď si nie je istý, či prejde hore dole tých 300 km má na pomerne krátkom úseku 150 km z LV do BA minimálne 12 verejne prístupných rýchlonabíjacích DC staníc, z toho 2 hneď vedľa diaľnice, takže nemusí odbočovať nikde do mesta. Jedna je na dialničnom obchvate R1A v Nitre a druhá na odpočívadle Zeleneč pri Trnave.
Tomáš, ak by si pozval do redakcie ktoréhokoľvek z nás tu z Teslaclubu, ktorý máme dlhoročné skúsenosti z elektromobilitou, aj keď nie sme mediálne známi, tak by si pre rozvoj elektromobility urobil oveľa viac ako pozvaním tohto prostorekého chlapca. Ak už chceš pozvať aj nejakú mediálnu hviezdu, tak si nájdi niekoho inteligentnejšieho prosím ťa. A pouč redaktorov, ako majú reagovať na takéto prehlásenia mentálne slabších jedincov.
Tomáš, želám tebe aj tvojim kolegom z redakcie, aby sa ti darilo dostať elektromobilitu k čo najširšiemu okruhu verejnosti.
S pozdravom Oliver Čurgali.Naposledy upravené curgali; 09-02-2020, 14:43.
- Likes 4
Komentár
-
Tomas omlúvam sa že som určil za zhotoviteľa tohto antiEV rozhovoru tvoju redakciu, ale ja som si to najprv vypočul a keďže sa mi zahmlilo pred očami, tak som si neprečítal, kto je za rozhovor zodpovedný. Ale to neomluva teba, ako šefredaktora, ktorý to prevzal a spropagoval na svojom portali. Ak si sa s tým nestotožnil, tak si to tam vôbec nemal dávať. 90% laickej verejnosti nevie čo je SEVA a kto je p.Križanovič. Ale pozná teba a tvoj portál. Tvoj portál budú ľudia čítať a utvárať si názor o EV. Veľa neprajníkov si rado kopne do EV len kôli takýmto článkom a špatným záverom. Ešte donedávna som musel vysvetlovať článok o tom, aké sú dieslove autá ekologickejšie od úplatného vedca z Nemecka a teraz zas budem vysvetlovať, že MB EQC bez problémov prejde z BA do LV a späť....
PS: Mercedes ešte oľutuje, že poskytol svoje EQC pablbovi, čo ani po polroku jazdenia nevie používať ich BEV....Naposledy upravené curgali; 09-02-2020, 14:36.
-
Myslim ze Mercedes uz mozno ciastocne olutoval ze na tu akciu isiel. Nechtiac som si vypocul u predajcu rozhovor 2 zamestnancov ako zlozito tam museli riesit tahanie kablov na nabijanie a nakonci im tam dosla stava a nevedeli sa dostat do auta. Nakolko ide vsetko na elektrinu a asi vymlatili aj 12V baterku. Vraj nejakym servisnym tahom nakoniec mechanicky odistili kufor a typek liezol do auta cez kufor aby ho odomkol. A ze este niekto ich tam koncom dna otravoval ci mu nemozu pozicat wallbox lebo tiez potreboval kriticky nabit ale nedal si vysvetlit ze ich wallbox bol len maketa a s maketou sa nabit samozrejme neda. Vraj uz nikdy viac... nuz aj takto sa da prejavit vola predavat a propagovat EVVzhladom na predajne cisla GLE a GLC asi ani velku motivaciu mat nebudu. Osobne som tam nebol a neviem potvrdit. Je to cisto info z druhej ruky od cloveka ktory tam zrejme bol v mene Mercedesu a rozpraval sa s dalsim predajcom. Na pobavenie
-
curgali mercedes nic neolutuje. Sajfa si u nich kupil Gčko za 1xxx.ooo € a vozi si na nom zadok do roboty. cisto prakticke, ekologicke a "uplne prirodzene k EQC" Taky schizo ako cely on.
Wilo za to, ze su predajcovia mnohych znaciek nemozni, neprakticki, nemaju radi elektrmobil, museli tam stravit vikend neznamena, ze cely mercedes to bude lutovat. Podobne pribehy tu boli aj z inych stankov - ked predajca kie presviedcal zaujemcu o hybrid namiesto elektro.....zial, s tym treba pocitat.
-
Díleri majú bohužiaľ čo sa týka elektromobilov silný konflikt záujmov. Z predaja áut majú len malé marže, žijú prevažne zo servisu. Elektromobily nepotrebujú v porovnaní so spalovákmi takmer žiadnu údržbu, preto nie je v záujme dílerov ich predávať. Za každý jeden elektromobil ktorý predajú prídu o spalovák ktorý by mohli v budúcnosti servisovať.
Chápem že pozvať dílerov je jediný spôsob ako dostať na akciu všetky tie autá, a zároveň to pridá akcii na vážnosti. Dôsledkom však bude že budete mať na e-salóne oficiálnych predajcov ktorí budú odhovárať ľudí od elektromobilov. Má to aj ďalšie úskalia. Napríklad si nemôžete dovoliť tých dílerov kritizovať. Keď sa jeden návštevník pýtal v diskusii prečo je servis taký drahý, organizátor mu nemohol otvorene povedať že díleri si účtujú premrštené sumy, pretože potrebujú vykriť ušlý zisk spôsobený tým že to auto nemá spalovací motor.
Momentálne sú díleri nutným zlom, ale v budúcnosti keď stúpne počet elektromobilov, a na každý model sa nájde aspoň jeden nadšenec čo ho vlastní a je ochotný ho priviezť a vystaviť, sa to hádam bude dať spraviť bez nich.Naposledy upravené Zelene Lietadlo; 13-02-2020, 00:04.
-
Ani do servisu EV sa dileri nehrnu. Napr. v <> mi povedali ze na ZOE servis zatial len v BA. A to ho predavaju uz ako dlho. Kym ich fabrika/importer nedokope k tomu aby si vyskolili ludi, tak asi sa na to budu kaslat. Sice mi tvrdili, ze v ramci <> asistencnej sluzby sa postaraju o presun auta do BA, kedze ho oni nevedia servisovat, ale aj tak...
-
-
pozrite si najmä odpoveď a KOMENTÁRE.
keď som čítal tie múdra, ako prejdú 1600/nádrž, tak sú tozrejme decká, vnúčatá takých ako boli okolo 1970 moji kolegovia, každý pondelok sa vystatovali akú neuveriteľne nízku spotrebu na embéčke majú. a okrem toho by som doplnil, že museli dať pozor, aby v sobotu stihli natankovať na spiatočnú cestu, lebo púmp bolo málo a fungovali v pracovné dni, máloktorá v sobotu dopoludnia a 24/7 iba na križovatkách významných ciest.
Komentár