Dobry vecer, prosim ake mate skusenosti s dojazdom a dobijanim teraz v zimnych mesiacoch? Cesta Ba-Ke ... a este ma caka cesta BA - LINZ DE - SALZBURG..len ma zaujima dojazd a dobijanie Tesla X
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Dojazd a dobijanie Xg
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Aka bateria? Ja mam 100kWh a spotreba zvykne byt fakt velka (30-35kWh), hlavne pri kratsich jazdach. Pri dlhsich jazdach ked sa uz interier dobre vyhreje to zvykne klesnut. Co sa dobijania tyka tak na superchargroch to nie je problem. Cestou do KE je Sliac, cize Ba-Ke sa daju dat s jednou zastavkou tam. A nedavno som daval Linz a ten som dal v pohode zo Stupavy cez BA az do Linzu na jedno nabitie (bol som na 100%). Ked som dosiel do servisu tak som mal nieco pod 10%, ale po dialnici v Rakusku som siel 130-140km/h.
- Likes 1
-
Jaj teraz citam, ze z Linzu este ides dalej. Pri Linzi je supercharger, takze tam sa da nabit. I ked zvykne byt dost vytazeny.
-
Ano tiez 100kWh..ano spotreba je velka 🙂preto som chcela info ako to je na dhlsie trasy...aj ked mi v servise vo Viedni pohotovo tvrdili, ze auto zvladne trasu Ba -Ke na jedno nabitie...mne na 100% ani nedobije a to je v nabijacke od vecera do rana a ani raz to na 100% nedobilo...a zhodou okolonosti jazdim skoro denne Ba -Stupava s teda energiu ti berie riadne🙂preto ma zaujinaju dlhe trasy.. a energia pri uz vyhriatom aute ... a presne to ma aj napadlo 🙏🏻Vytazenost Linz.. DAKUJEM
-
Najjednoduchsia prax je zadať cieľ do navigácie a nechat auto vyrátať trasu a nabíjanie.
Potom v aute obcas pozrieť na displeji aplikáciu Energy a tam prepnúť na Trip.
Uvidis krivku spotreby po trase predpokladanú (šedá) a aktuálnu (zelena) s predpokladaným percentom nabitia batérie pri dojazde.
Je to vcelku dosť spoľahlivé, v mojom aute je to zo začiatku trochu pesimistické (v zmysle že auto predpokladá väčšiu spotrebu ako reálne mám pri rýchlosti 125-130) ale po zhruba 50 km sa to ustali a odhadne dojazd s presnosťou na 1-2%.
Ale čo je podstatne - vidíš krásne graficky či pri aktuálnej rýchlosti a počasí prídeš do cieľa alebo je treba ubrať na rýchlosti. Ale faktom je, že pokial by ti to nevychádzalo tak ti auto napíše, že máš držať rýchlosť pod určitou hodnotou aby si došla.
Pokial chceš skúsiť plánovač trasy od stolu tak zďaleka najlepsi je “abetterrouteplanner.com”.
- Likes 1
Komentár
-
Este zaujimavost v suvislosti s teslackou navigaciou a odhadom spotreby. Ak je koniec cesty za velkym kopcom, tak tesla s dostatocnou rezervou vypocita energiu potrebnu na vystupanie do kopca, pricom dole kopcom energia pribudne. Ked som tak isiel prvy krat dost na tesno s energiou - dost ma prekvapilo, ze na Donovaloch 10 km pred cielom som mal uz menej energie ako bolo predpokladane v navigacii ze bude v cieli, no po zjazde z kopca sa energia vratila a vysledok v cieli bol taky, aky bol predpoklad.
-
V zime pri malej obsadenosti auta dost malo vid: https://teslaclub.sk/forum/model-x/1...-tmx#post12641
No v lete pri plno nalozenom X-ku sa to prejavuje podstatne viac. Nepametam si presne cisla, ale v lete som videl 3%.
Komentár