Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Slabé kúrenie Tesla Model S 2017 FL

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • myRace
    Junior Member
    • Oct 2018
    • 18

    Slabé kúrenie Tesla Model S 2017 FL

    Ahojte, mám čerstvo TMS 2017 FL a z kúrenia som fakt sklamaný. Nohy studené, keď manuálne nastavím kúrenie na nohy, stále mi fúka aj do tváre. Teplota na 26 stupňov a AUTO režim, po 400km mi trochu začalo byť aj teplo na nohy. Bohužial so starým passatom sa to nedá ani porovnať, hlavne teda čo sa týka množstva teplého vzduchu na nohy. Na fórach som sa dočítal, že kopec ľudí s týmto má problém. Máte s tým podobnú skúsenosť? Vyriešil to niekto už? Ďakujem za rady
  • g211
    Member
    • Sep 2015
    • 118
    •   

    #2
    Range mode máš vypnutý?

    Komentár


    • myRace
      myRace komentoval
      Upraviť komentár
      jasné, viem, že ten obmedzuje výkon kúrenia na polovičku. Skôr ma zaujíma, ako to vnímajú ľudia tu na SR, prípadne či to mám začať riešiť s Teslou, alebo to je proste feature toho auta

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mam S85D 2016 (pre facelift) a nemam s kurenim nejaky problem. Skus si zapnut ten krb, ze ci bude fukat horicu vzduch. Mne to kuri radovo do par minut, zvycajne ale pred cestou necham na 10-15 minut vyhriat a uz pridem do tepleho auta.
  • PatoM
    Member
    • May 2019
    • 40
    • martina89489
    •   

    #3
    Aj mne sa niekedy stáva, že aj na nastavenej teplote napríklad 25 °C fúka iba vlažný vzduch. Riešenie u múa spočíva vo vypnutí kúrenia do off a následne ho zase spustím, potom už kúri ako sa patrí

    Komentár

    • myRace
      Junior Member
      • Oct 2018
      • 18

      #4
      Aj to sa mi stalo, kurenie na 26 a pocitovo chladnejsie takze skusim metodu on/off/on, u mna bolo riesenie teplota na HI a vetrak manualne na 3-4. Mne to auto kuri jak besne, problem je len ze nohy su studene a hlava v saune napriek nastaveniu iba na nohy. Skusil som aj teplota na HI a vetrak na maximum, vtedy je citit aj pri nohach ze tam ide teplo, len to by som si musel otvorit strechu aby som to dal dlhodobo ono to je asi softom ze kvoli zahmlievaniu to auto nepusti tolko tepla na nohy a ked ide do toho vetrak na 3-5 tak je dole zima. Aj na tych okolnych plastoch je to citit ze su studene, jedine v okoli reproduktoru su plasty teple a samotny vyduch

      Komentár

      • PatoM
        Member
        • May 2019
        • 40
        • martina89489
        •   

        #5
        Možno budú klapky zaseknuté alebo nefunkčné. Je to tak aj pri klíme? Myslím že diagnostika neukáže, že s klapkami je problém.

        Komentár

        • myRace
          Junior Member
          • Oct 2018
          • 18

          #6
          Klima len viem ze funguje lebo je ju pocut a za dazda odrosi pekne okna. Idealne by asi pre mna bolo posadit sa do inej tesly a zistit ako to maju druhe.
          takze vyzva: niekto novorocne stretko s modelom S v piestanoch alebo na hociktorom z nasich superchargerov?

          Komentár

          • PatoM
            Member
            • May 2019
            • 40
            • martina89489
            •   

            #7
            Ako sa ti darí so zistením závady? Už si prišiel na to kde môže byť chyba?

            Komentár

            • myRace
              Junior Member
              • Oct 2018
              • 18

              #8
              Zavrtal som sa do zahranicnych for, staci zadat "tesla model s cold feet" a je to asi taky prienik vsetkych staznosti majitelov. Skusil som aj tvoju metodu on/off/on kurenie a obcas to pomoze. Ale celkovo keby zhodnotim..auto sa extremne rychlo vykuri ale potom akoby je v pomykove obcas ako udrzat zvolenu teplotu a raz horko pri 25, potom 27 a vlazno... Akurat tie nohy, to ma stve lebo tam zacne byt teplo po dost dlhej dobe.. ozaj ze tam relativne dobre fuka na poslednych 2 stupnoch vetraku, inak citim rukou teplo tak do 5-10cm od vyduchu a nizsie uz len chlad. Ten vyduch este naviac fuka k repraku a aj to slabucko. Bez ohladu na nastavenie, vali najviac vzduchu na okno (tiez castokrat vo forach). Udajne 3ka pecie nohy uzasne. Myslim ze tam nebudem mat ziadnu vadu. Je to tak nadizajnovane, co uz narobim. Hlinikova kasna a free supercharging je na nezaplatenie

              Komentár


              • jeeff
                jeeff komentoval
                Upraviť komentár
                Je to tak, v S mi je zvycajne zima na nohy, v 3 mi je na nohy naopak zvycajne prilis teplo. V zime ale nosim zimne topanky, takze skor mam problem v tej 3 kde mi je na nohy prilis teplo.

              • myRace
                myRace komentoval
                Upraviť komentár
                A ja zase kym neni sneh tenisky, takze budem musiet skusit zimne topanky co to bude hovorit.. tak je to potvrdene, pri trojke sa asi poucili uz a spravili to kurenie na nohy poriadne. Ja som ju aj zvazoval ale nakoniec vyhrala hlinikova kasna a free SC a dan za to mam schyzofrenicke kurenie

              • Taur
                Taur komentoval
                Upraviť komentár
                Ty kokso, v aute za vela vela tisic eciek a je zima na nohy? To ujo Mask nevie z zaklad su nohy v teple? Tusim mu napisem, aby doplnil seriovu vybavu o onuce a krpce. )
                PS: Ja v eup asi umrznem cely, musim od dealera vydrankat bonusovy SK-kozuch a baranicu.

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Aky máš modelový ročník? Ja mám po facelifte a tieto problémy nemám.
                Jednu vec by som poradil - zavri výduchy vzadu. Odtiaľ aj tak fúka studenší vzduch lebo sa ochladí ako prúdi cez tunel. Je lepšie pridať ventilátor.
                A ešte jedna vec - keďže čidla teploty v kabíne sú umiestnené zle, systém trpí dosť veľkou hysterézou kedy nasjkôr prekuruje, potom nekúri vôbec, potom zasa prekuruje atd.
                Dá sa tomu predísť takto:
                Úvodná teplota je 20 St. Akonáhle zacítiš, že vzduch začína chladnut prídáš 0.5 St (nie viac!). Atd až do 23 St kedy sa to ustali a prestane cyklovať.
                Ten pol stupeň je dôležitý, keď pridáš 1 začne prekurovať.
                Odsledovane a používané na modely S ročník 2016 (po facelifte).

              • myRace
                myRace komentoval
                Upraviť komentár
                Taur Ja som si to tak pracovne nazval California design v tej dobe ked vychadzalo S-ko to asi sili horucou ihlou a neboli sa prebehnut do kanady vyskusat poradnu zimu a Jiri GrandPa. Mam 4/2017 takze by sme teoreticky mali na tom byt rovnako. Tvoj postup vyskusam. Sice asi nevyriesi tie nohy ale aspon bude udrziavat teplotu jak ma a obujem si zimne boty

              • PatoM
                PatoM komentoval
                Upraviť komentár
                Jiri GrandPa má pravdu s tým že treba pridávať iba po 1/2 stupni. Začínam na 19,5°C a postupne pridávam po 1/2°C až na požadovanú teplotu a funguje to. Kabína sa postupným pridávaním vykúri na nastavenú teplotu a kúrenie necykluje.
                Naposledy upravené PatoM; 04-01-2020, 20:33.

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Tu ešte dodám, že mame stále zapnuty Range Mód. Takže ak vam je zima na nohy tak máte nejakú poruchu s autom. Nemôžem si pomôcť.
            • PatoM
              Member
              • May 2019
              • 40
              • martina89489
              •   

              #9
              Včera som to trochu guglil aj ja a našiel som toto, chlapík píše že mu to pomohlo
              To s tým nastavením teploty v kabíne sa zo začiatku ani mne nepáčilo, nedá sa akoby udržať rovnaká teplota v kabíne, raz je teplo a raz zima, ale nejako to už nevnímam.
              Free supercharging je super

              Komentár

              • myRace
                Junior Member
                • Oct 2018
                • 18

                #10
                Tiez som skusil aj u spolujazdca nastavit nizsiu teplotu, ale nevidel som rozdiel. A uz som viackrat narazil ze po nejakej aktualizacii musia mat ludia nastavenu vyssiu teplotu aby mali rovnake teplo ako boli zvyknuti. Evidujes aj ty nieco taketo?

                Komentár

                • PatoM
                  Member
                  • May 2019
                  • 40
                  • martina89489
                  •   

                  #11
                  Nevšimol som si že by som po aktualizácii musel nastavovať vyššiu alebo nižšiu teplotu, a to tých aktualizácii v posledenj dobe chodí celkom dosť

                  Komentár


                  • mozeg
                    mozeg komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ano BMW i3 ma TC a prave preto ze udrziava idealnu teplotu baterii na 25°C a este musi aj vykurovat interier tak treba mat nastavenych 27°C v kabine a zopnu sa odporkve kable a je teplo inak je to naprd a kosa. Preto sa cudujem ze Tesla S s odporovymi kablami ma s tymto problem.

                  • myRace
                    myRace komentoval
                    Upraviť komentár
                    mozeg jemne ta len poopravim... tesla s nema problem kurit. Kurenie je mega silne, ak sa nemylim 600W. Problem je len s disteibuciou tepla a udrzanim nastaveneho tepla. Bohuzial ked tuto vec porovnam s passatom b5.5, tak tu je tesla total mimo

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Na TMX nemam ziaden problem s kurenim. V normalnom rezime (vypnuty range mode) ma kurenie 6kW. S zapnutym range mode sa pouziva len polovica (3kW), takze zaciatocne rozkurenie s zapnutym range mode trva dlhsie, niekedy sprevadzane ciastocnym zarosovanim. Preto range mode pouzivam minimalne a len vtedy, ked je auto uz rozkurene.
                • mozeg
                  Member
                  • Dec 2015
                  • 439
                  •   

                  #12
                  BMW i3 to ma podobne aby bolo teplo treba mat nastavenych aspon 27°C a fukat na nohy inak je proste kosa na nohy. 😁

                  Komentár


                  • myRace
                    myRace komentoval
                    Upraviť komentár
                    A to pritom v i3 ak sa nemylim je za priplatok aj heat pump... ach jaj, toto je ale zakladna vec a ked uz aj bmw ma problem, prestavam sa cudovat tesle

                  • Wilo
                    Wilo komentoval
                    Upraviť komentár
                    Skus to hodit do servisu nech sa na to mrknu. Manzelka ma v i3 nastavene 25C a to je uz na mna sauna. Ja to znizujem tak na 23.5 a to uz je na kratky rukav pre mna.
                • myRace
                  Junior Member
                  • Oct 2018
                  • 18

                  #13
                  Zaujimave ako sa lisime v postrehoch a pritom takmer identicke auta... ked sa mi raci ozvat tesla service, tak to s nimi skusim poriesit.. budem vas informovat ako to pokracuje

                  Komentár

                  • myRace
                    Junior Member
                    • Oct 2018
                    • 18

                    #14
                    Tesla servis sa mi uz ozval a objednal. S tym kurenim mi povedal ze je to bezna staznost majitelov a ze s tym priamo nejde nic spravit ale ze pozru si to. Budem informovat

                    Komentár

                    • myRace
                      Junior Member
                      • Oct 2018
                      • 18

                      #15
                      Tak posledný update: Bol som na prehliadku v Tesla Service Center. Kúrenie pomerali nejakými prístrojmi a všetko funguje ako má. Mám ale pocit, že po nejakej aktualizácii to funguje podstatne lepšie. Takže môj recept na teplo v aute je 23-24 stupňov a vnútorný okruh alebo 26 stupňov a vonkajší okruh. Klapky forsnuté iba dole (stále fúka samozrejme aj do tváre a na okno). Ale viem s tým žiť.

                      Komentár


                      • Jiri GrandPa
                        Jiri GrandPa komentoval
                        Upraviť komentár
                        Bude to aj tym ze je vonku teplesie . Ten efekt slabeho kurenia je zretelnejsi pri teplotach pod nulou.

                      • myRace
                        myRace komentoval
                        Upraviť komentár
                        to práveže evidujem od poslednej aktualizácie, čo bolo niekedy začiatkom februára. A bol som už v -4 a cítil som sa príjemne. Každopádne som si vytlačil na 3D tlačiarni vložku do výduchu na nohy, čo by mala viac smerovať teplý vzduch do oblasti nôh, tak som zvedavý,
                    Pracuje...
                    X