Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Skoda Citigoe iV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jozefSk
    Junior Member
    • Apr 2020
    • 21
    •   

    Dnes ráno porucha elektrického systému.
    Večer manželka normálne prišla a zapla nabíjanie , ráno porucha elektrického systému - auto nepojazdné. Nabilo sa normálne, šicko švici trubi, ľem nejdze. Uvidím, čo na to servis. Priplatil som si predĺženú záruku, tak uvidím.

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      ake stare je auto?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      predĺžená záruka sa nepriplácala, slovenské mali v cene a podľa spätných zrkadiel na avatare máš slovenskú verzie, takže ak si priplatil, predajca Ťa natiahol

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      to vieš isto s tou zárukou, lebo keď som kupoval auto v apríli 2020, tak záruka bola predĺžená iba na batériu?

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      ale služby sú slabé, nikto o tom nič nevie, nevedia dokonca ani, či treba auto dvíhať na žeriave, alebo sa dá vytiahnuť na odťahovku - či má neutrál...
      chyba asi vznikla pri ukončovaní nabíjania, lebo dovtedy som ho videl, že sa normálne nabíja

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Samozrejme to viem naisto, 5ročná záruka bola zdarma, pogoogli historické cenníky, kde je to uvedené. Kupoval som tri autá u dvoch rôznych dealerov a u každého to tak bolo. V CZ sa priplácala záruka, na Slovensku bol v cene.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Máš pravdu s tou zárukou čiastočne:
      Predĺžená záruka na 5 rokov/100 000 km EA4 v cene
      Predĺžená záruka na 5 rokov/150 000 km EA9 126€

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Tak rýchla diagnostika ukázala nejaké prehriatia v baterke, takže sa budú meniť nejaké články, čo môže vraj trvať aj 3 týždne. Uvidím, na ako dlho dostanem náhradné auto, zatiaľ 3 dni + prísľub, že sa budú snažiť.

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Šťastie, že je auto v predĺženej záruke. V opačnom prípade to bude riadne drahá oprava. Dosť závažná chyba, keď sú elektromobily propagované ako spoľahlivejšie ako ICE.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Tak na bateriu je 8r/160tkm, cize do konca zaruky ma urco este daleko. A zaruka snad sluzi na to aby sa prejavili vsetky vyrobne vady nech po jej skoceni moze vyrobok sluzit dalsim generaciam.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Taur ta zaruka na baterku je komplet nech sa stane cokolvek alebo len garancia ze kapacita neklesne pod 70%? Lebo tak to vsade propaguju. Nebol by som si isty ze tento problem by bol kryty.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Zaruka byva na kapacitu ale zaroven ak je zly nejaky clanok, vymenia ho aby bol funkcny, aj ked kapacita neklesne pod stanovene %.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Vraj to nie je baterka, ale nejaká riadiaca jednotka, pani nevedela presne, možno niečo čo riadi nabíjanie. Majú to meniť v stredu a vo štvrtok by som mohol auto dostať. Boli milí, dostal som náhradné auto, dúfam, že to bude v poriadku.
      Proti novej baterke by som tiež neprotestoval ...
      Naposledy upravené jozefSk; 27-06-2023, 15:27.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Tak auto je doma, menila sa nejaká riadiaca jednotka, ktorá je v baterke. Niečo ako balancér, sú k tomu pripojené baterkové moduly. Baterky boli v poriadku. Musela sa kvôli tomu demontovať batéria, odrezať spodný kryt, ktorý dali nový, ten starý mi ukázali. Moduly by sa mali pri pomalom nabíjaní zbalancovať na rovnaké napätie.
      Mechanik povedal, že pre výrobcu to nebola žiadna novinka, hneď vedeli o čo ide, takže to asi bude častejšia závada.
      Dostal som náhradné auto na celý čas, 10 dní, bola to Oktávka 1,6 TD - trápenie...
      Musel som zaplatiť iba naftu 30litrov.-
      Inak auto má 3roky 77000km

    • xxc
      xxc komentoval
      Upraviť komentár
      Tie Skody vyzeraju dost biedne, co sa tyka kvality. Mne Citigo zatial funguje spravne aj po 80 000 km, ale na Enyaqu po pol roku vypisalo, ze elektricky system nefunguje spravne a mam vyhladat servis :-) Podla internetu uz niekomu takto menili cast baterky, snad auto nezhori, kym vyhladam servis :-D

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Tak znova tá istá chyba, tentokrát počas jazdy. Baterka sa asi odpojila, lebo ukazuje 0km, predtým bolo 190km.
      Naposledy upravené jozefSk; 01-07-2023, 09:33.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Auto je ešte stále v servise.
      Najprv diagnostika ukazovala, že treba vybalancovať moduly, tak to robili, ale keď som si mal prísť po auto po 3 dňoch, tak vyhodilo chybu riadiacej jednotky batérie a majú ju vymeniť. Takže objednali a čakajú. Neskôr však zo Škodovky prišlo, že treba vymeniť jeden modul baterky. Tak sa čaká na diely, lebo zase budú rozoberať baterku. Čaká sa aj na externý balancér, či čo, ten je vraj drahý a servisy si ho požičiavajú od Škodovky.
      Zatiaľ mám náhradné auto, tak čakám.
      Neviem, či výmena jedného modulu niečo nespraví s ostatnými modulmi, keď tie už majú 3 roky...

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      jozefSk Mne takto menili na Niro po 3 rokoch. 1/5 aku. 19 clankov z 98 ks. Po 2-3 dnoch sa v beznom rozsahu 30-70 napatia zladili. Ale pri 100% vobec doteraz. Stale je tam na novom o 0.06V menej 4.08 vs 4.14 napr. Par krat som bol na 100%, resp. nechal to tak nejaky ten pol den a nic. Nechcem trapit zbytocne aku. Jazdi to normalne.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Len pre aktualizáciu stavu: Auto je ešte stále v servise...
      21.7. nevedia kedy dostanú náhradný modul ...
      Naposledy upravené jozefSk; 21-07-2023, 09:59.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      28.7. Auto je stále v servise, nemajú nový baterkový modul

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      V novembri - decembri mohlo byt predane za minimalne 30% drahsie ako ma teraz cenu a nemuseli byt problemy. Aku cenu maju teraz Citigo ? Staci pozriet mobile.de. 13-14 tis.€ a este s odpoctom dph. To len na margo trapenia - auta su ako iny spotrebny tovar, treba predat este v dvojrocnej zaruke, ani predlzena nepomoze, ked auto stoji v servise.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Tie ceny neboli reálne
      auto som potreboval, preto som ho kúpil, musel by som kúpiť iné a VÝRAZNE doplatiť

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      To uz by sa aj oplatilo vratit ked nevedia to 30 dni vyriest opravu...

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      9. Porucha alebo chyba, na ktorú sa táto Predĺžená záruka Volkswagen vzťahuje, bude odstránená prostredníctvom autorizovaného partnera Volkswagen. Autorizovaný partner Volkswagen vykonávajúci opravu môže podľa vlastného uváženia chybný diel alebo súčiastku opraviť alebo vymeniť. Ďalšie nároky z Predĺženej záruky Volkswagen (napr. nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy, výmenu vozidla či na zľavu z kúpnej ceny) nevznikajú.
      Auto už má 3 roky
      Predĺžená záruka nie je zákonná záruka 24 mesačná, tam si výrobcovia stanovujú vlastné podmienky. Myslite na to, keď budete kupovať niečo s dlhšou zárukou, ako 24 mesiacov.
      Naposledy upravené jozefSk; 28-07-2023, 09:20.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Teraz mi volali, že modul bude v pondelok

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Až teraz som si všimol, že som to tu nedokončil.
      Nakoniec vymenili ten jeden modul, ukázali mi ho.
      Celý čas, takmer 2 mesiace, som mal náhradnú Octavku.
      Auto sa tvári ok, kapacita batérii sa mi javí možno trochu lepšia.
      Počas servisu som si všimol, že keď sa čakalo na ten batériový modul, tak auto bolo celý čas nabité na 100% - neviem, či to bol reálny údaj. Teraz v zime je to podobné ako aj rok predtým, pomaly sa to nabíja, neviem to posúdiť, či má nižšiu kapacitu. Objavuje sa nový problém s nabíjaním, o tom píšem ďalej.
  • romiix
    Member
    • Oct 2015
    • 82

    Skusali ste niekto napajat z 12V baterky nejaky vacsi invertor? Napr. spickovo 2kW? Je to ok?

    Komentár

    • E-Up!
      Member
      • May 2020
      • 87
      •   

      Internet je plný jazdených Citigo iV s relatívne veľkým počtom najazdených kilometrov. V ponuke najväčšieho predajcu jazdených vozidiel je kus z roku 2020, ktorý má najazdených viac ako 129 000 km. Predajca uvádza aj SoH, ktorý má hodnotu 82 %. Relatívne vysoká degradácia akumulátora po tak krátkej dobe pre obľúbený elektromobil vzhľadom na maximálny nabíjací výkon, ktorý tento elektromobil ponúka:

      https://www.autobazar.eu/skoda-citig...Q3MjEuNDAuMC4w

      Komentár


      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        k tomu SOH ako prisli a ako si to pozriem na svojom aute

      • LuboG
        LuboG komentoval
        Upraviť komentár
        Neviem, čo má v týchto autách bez aktívneho tepelného manažmentu najväčší vplyv na degradáciu - nabíjanie, keď baterka zmrzne, vysoká rekuperácia pri zmrznutej baterke, rýchlonabíjanie pri vysokých teplotách alebo opakované rýchle nabijanie, pripadne kvalita samotných článkoch, ale degradácia podľa pár zdokumentovaných prípadov je ozaj vyššia.

        Ja mám na svojom eUp-e najazdených 93 000 km (auto od 7.2020), ale zatiaľ degradáciu nepociťujem. Dojazd na vzialené míesta je viacmenej rovnaký. Určite tam degradácia bude, ale asi ani nechcem zbytočne vedieť to číslo :-).

        Skúsil som aj rôzne extrémy - cesta do Bulharska a späť - to by bol ale samostatný cestopis :-).

        Ešte necelé 2 roky a na úspore za palivo sa auto zaplatí.
    • Catchcash
      Member
      • Dec 2019
      • 170
      •   

      Ahojte, neviete prečo mi zrazu z ničoho nič plánovač nabíjania prestal fungovať? Mám nastavené aby bolo auto nabité na 80% ráno o 6. Teraz je 6:45 a ma 65% (mal som to na 7 ale práve pre toto som to posúval a stále to nestačí). Zdá sa že mu vždy chýbajú cca 2h Donedávna to fungovalo bez problémov vždy bolo auto nabité na presný čas. Od istého casu pozorujem toto. Zhruba v rovnakom case som prišiel na to ako funguje to oranžové tlačítko čo bliká keď nabíjate a par krat som ho použil. Neviete čo tomu je a ako to riesit? Nechcem si to nastavovať na 4:00 proste chcem aby to fungovalo

      Komentár


      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        Ak su to presne 2h, tak skus ci auto ma nastavitelne casove zony. Mozno pri poslednom SW update inzinieri zabudli naprogramovat a na ukoncenie nabijania pouzivaju GMT cas ;-) (rozdiel medzi CET letnym casom a GMT je 2h). Ak sa da nastav cas v aute na GMT zonu a vyskusaj tak.

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        akoze rozmyslal som ze nieco taketo lebo auto bolo v servise ale neviem kde sa to da nastavit. Priamo v aute niekde v menu alebo cez appku?

      • PistaTT
        PistaTT komentoval
        Upraviť komentár
        Skús mu nastaviť požadovaný čas na 4:00 a uvidíš ci bude o 6:00 ready
    • Ivan91
      Junior Member
      • Feb 2020
      • 22

      Caute, keď som šiel pred rokom na 2.5tyzdnovu dovolenku, auto som našiel doma mŕtve - vybita mala batéria. V servise mi niečo urobili s jednotkou, vraj na to vola zvolavacka a malo by to fungovať.
      teraz som opäť cez 2 týždne preč a keď som teraz skúsil pozrieť auto cez apku tak opäť nereaguje..asi ho nájdem opäť mŕtve… mávate tiež niekto problém s malou baterkou?

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Ta baterka ma velmi malu kapacitu tam bude asi pes zakopany. Aj ked nechapem co ma na vypnutom aute taku velku spotrebu. Nemoze to byt aj znizenie uz tak malej kapacity v dosledku nizkych teplot?
    • Ivan91
      Junior Member
      • Feb 2020
      • 22

      Akurát mi napáda že tam mám “departure planner” na pracovne dni.. mohlo by toto zožrať baterku? Veľkú som nechal na 62% keď som odišiel.. v každom prípade ma to nebavi fungovať s pocitom že ak 2 týždne nejazdím, musí prísť odťahovka :/

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        mne sa to nestalo a tiez sme boli uz 2tyzdne bez jazdenia

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Ivan91 A nebolo by riesienim priebezne dobit baterium alebo naopak ked odchadzas na 2+tyzdne odpojit 12V bateriu aby sa nevybila? Alebo dat tam vacsiu bateriu.
        Ten departure planner je ze ti vyhreje/vyklimuje auto? Ak to robi 10x z 12V baterie tak necudo ze ju vystavi. Mozno by stacilo ten planer vypnut.
        Ja som sa na Zoe pytal ci sa mi to moze stat ze sa 12V bateria vystavi, tak mi tvrdil ich EV expert z BA ze nie, ze 12V sa dobija podla potreby z trakcnej. Som myslel ze to tak vsetky EV maju, ale <> je mozno iny, oni aj ako OBC vyuzivaju motor ...

      • Ivan91
        Ivan91 komentoval
        Upraviť komentár
        Áno, ten planner môže byt aj na vykurovanie, ale ja tam mám nastavené iba nech sa na určitý čas nabije baterka, nemám tam zapnuté kúrenie, chladenie. Odpájanie baterky je pre mňa trochu mimo moje chápanie - prísť na letisko, tam na parkovisku odpájať/pripajat baterku. Hlavne nie na 3r aute

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        podla mna je to zavada, ktoru treba pisomne reklamovat, kym je vozidlo v zaruke

        neviem ako najdlhsie som nechal odstavene moje citigo, ale mne sa take (zatial) nestalo

        battery tester asi nemas? ze by si si sam zmeral zdravie olovenej baterie ...

      • xxc
        xxc komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som nechal 2 tyzdne stat auto a nic sa nestalo, tiez na +- 60% baterka. Prezilo v pohode, v zivote som tu 12v baterku nedobijal na snad dlho este fungovat bude.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        S tým vybijanim záleží aj od ročného obdobia, za teplôt nad nulou mi nikdy neubudlo skoro nič, možno 2% za mesiac ale raz v zime to klesalo, keď som nechal auto s letnými gumami v nevykupovanej garáži. Predpokladám, že pri záporných teplotách si prehrieva aj pri vypnutom aute batériu ale okrem raz v zime sa minto inokedy nestalo a to som mal tri Citigo, takze jedno vždy stalo aj dlhšie - niekoľko týždňov.
    • jozefSk
      Junior Member
      • Apr 2020
      • 21
      •   

      Predvčerom večer som propojil auto k nabíjačke, ako vždy. Pred polnocou pozriem - nenabíja sa.
      Hlási: páka nie je v polohe P.
      Skúsil som pohýbať pákou, vypojiť zapojiť, asi na 4. krát sa to zaplo.
      Včera som nebol večer doma, manželka mi volá, že pripojila kábel a zásuvka bliká na žlto - páka nie je v polohe P. Povedal som jej, nech s tým pohýbe, nepomohlo. Neskôr som to skúšal aj ja, nepomohlo.
      Našiel som ten problém na internete - vadný spínač polohy páky, nabíja iba pri zapnutom zapaľovaní. Takže som ho nechal zapnuté, ráno bolo nabité primerane. Denné svietenie sa nedá vypnúť... Objednávam sa do servisu.
      https://www.upownersclub.co.uk/threa...ot-in-p.14359/

      Tak už to mám opravené. Chválim servis vo Vranove. Telefonicky som nahlásil závadu, objednali diel, poobede sme priniesli auto - dali nám náhradné, na druhý deň poobede sme si ho zobrali.
      Naposledy upravené jozefSk; 16-02-2024, 19:08.

      Komentár

      • jozefSk
        Junior Member
        • Apr 2020
        • 21
        •   

        Bol som na 3. servisnú prehliadku. Odhad 220€. Vravím, že v žiadnom prípade, nebudete mi robiť žiadne odborné elektrikárske práce, tak mi účtujte hodinu ako benzínové citigo, lebo to dám inde. Nakoniec sme sa dohodli na 51€, bez výmeny brzdovej kvapaliny a peľového filtra, iba premazanie zadnej brzdy a nejaká diagnostika.

        Komentár


        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          mas ho este v zaruke?
          ak ano, nema vplyv odmietnutie predpisaneho servisu (brzdova kvapalina) na zanik zaruky?
      • denial
        Member
        • Jun 2014
        • 323

        auto ma 3.5 roka a 46000 km, nabijane vacsinou AC 7 kW na 90%.

        dnes som sa vydal s 90% do ciela, 86 km, prisiel som so 61%, rychlost do 100, v obciach polovicna

        naspat ta ista trasa, len par km zachadzka, rychlost 130, asi po 2/3 som musel spomalit pod 100, lebo uz som videl, ze nedojdem

        celkova trasa 182 km, navrat s 2%, spotreba 13.0 kwh/100km, teplota vonku cez 22, ciastocne s klimou (tam poludnie, naspat po zapade slnka)
        to by mala na 182 km byt spotrebovana energia 23.7 kwh
        startoval som s 90%, teda v baterke malo byt 29.1 kwh (100% = 32.3kwh)

        takze po navrate malo v baterii zostat 5.4 kwh, ale zostalo tam len 0.6 kwh (2%)

        z toho mi vychadza, ze z baterky sa stratilo 4.8 kwh, teda takmer 15%

        samozrejme, keby idem celu cestu krokom, tak zajdem este dalej
        a keby idem uplne celu cestu 130, tak nedojdem uplne nikam
        Naposledy upravené denial; 13-04-2024, 21:08.

        Komentár


        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Moje ma 4r a 40k km. Chodim prakticky len mesto a nebadam nejaky ubytok v dojazde. Je pravda ze som to nemeral exaktne len to co mi pise ked nabijem a kolko prejdem cize pocitovo.

        • LuboG
          LuboG komentoval
          Upraviť komentár
          VW eUP, v júly bude mať 4 roky a 120 000km.
          Cesta PO-PP po diaľnici 110km/h, za jarného počasia, spotreba +-50% (velmi sa nelíši od prvých jázd pred 4 rokmi),
          Cesta PO-LM - zobrazuje spotrebu okolo 85%, v minulosti možno 80.
          Rozdiely môžu byt spôsobené iným obdobím, vetrom, počasím.
          Z dojazdu a aj odobratej energie počas nabíjania odhadujem stratu kapacity medzi 5-7%.

        • Ivan91
          Ivan91 komentoval
          Upraviť komentár
          ja som na 42k km.. vacsinou AC, sem tam DC a 220V..
          rozdiely v dojazdoch nastastie necitim (sem tam chodim BA - PP, tak mam nasledovane kam dojdem :-))
      Pracuje...
      X