Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Skoda Citigoe iV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ondrej Hluchý
    Member
    • May 2020
    • 30

    Oki, vďaka... Skúsim a dám vedieť... Ondrej

    Komentár

    • Ondrej Hluchý
      Member
      • May 2020
      • 30

      Vďaka za radu, ale nefunguje ani tak. Skúsim ešte raz preinštalovať aplikáciu, reštartovať telefón autorádio vrátiť do továreňských nastavení a uvidím... Aj tak ešte raz vďaka za snahu...

      Komentár

      • jojac84
        Member
        • Feb 2020
        • 43

        https://fontech.startitup.sk/prve-pr...ne-do-servisu/

        Komentár

        • Ondrej Hluchý
          Member
          • May 2020
          • 30

          Vďaka za informácie...

          Komentár

          • Ondrej Hluchý
            Member
            • May 2020
            • 30

            Ahojte. Nemáte niekto z Vás skúsenosť s AC nabíjaním? Chodím nabíjať na Ejoin AC nabíjačku, ktorou som vždy nabíjal rýchlosťou 7,6 kW, ale teraz asi posledné 3 razy mám rýchlosť nabíjania max 3,7kW. Kontroloval som cez aplikáciu, či mám nastavené max. zaťaženie 32A. Takže neviem, či je chyba niekde na strane auta, alebo či nabíjačka dáva slabší výkon pri nabíjaní. Bohužiaľ to nemám kde inde vyskúšať, aby som zistil, kde je problém. Máte s tým niekto nejakú skúsenosť? Vďaka!

            Komentár


            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              toto sa mne stalo ked som nejako omylom prepol Maximum Grid Load na reduced (mam tam reduced a max). Ked som to dal na MAX nabija v pohode. Hovorim teraz o aplikacii MySkoda (ani som si nevsimol kedy sa Skoda Connect premenoval )

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              kábel používaš ten istý ako predtým ?

              Citigo nenabíja 32A ale 2 x 16A a teda treba trojfázový kábel, resp. trojfázovú AC Ejoin nabíjačku aby to išlo 7,2 kW

              niečo z toho bude len jednofázové
          • herki
            Junior Member
            • Dec 2020
            • 3

            Zdravim pani, chcem sa opytat na zaslepky prahov vzadu pred zadnymi kolesami.Mne chybaju. Auto mam par tyzdnov a zaskocilo ma to pri prezuvani kolkes na zimne.Prikladam foto. Mate ich na vasich elektrickych Citigách?

            Komentár

            • Ondrej Hluchý
              Member
              • May 2020
              • 30

              Tá nabíjacia stanica má svoj originál kábel, ktorým som nabíjal aj pred tým. Káblom to teda nebude. Mne aplikácia Move&Fun ukáže pri maximálnej voľbe nabíjacieho prúdu 32A. A v aplikácií MySkoda mám pri nabíjacom prúde tiež voľbu Max-Obmedzené danú na Max. Mal som to nastavené stále rovnako, takže neviem, jde je chyba. Jedine, že by Ejoin nejako obmedzil ten stojan. Ešte rozmýšľam, či to nemôže mať nejaký súvis s tou zvolávacou akciou, do ktorej spadá aj moje auto...

              Komentár


              • Catchcash
                Catchcash komentoval
                Upraviť komentár
                Davaj si pozor a skontroluj si appku myskoda este raz ja ked som sa hral s move&fun zmenilo mi to nastavenie v myskoda na reduced. Ked som to prehodil na max tak uz to bolo ok. Mna sa tiez tyka zvolavacka a problem som doteraz nemal.
            • Ondrej Hluchý
              Member
              • May 2020
              • 30

              Vďaka za radu. Skúsim to ešte raz prekontrolovať a keď pôjdem nabudúce nabíjať, dám vedieť, či už je to v pohode. Ondrej

              Komentár

              • Raza
                Junior Member
                • Apr 2020
                • 19

                Herki tie zaslepky som nemal ani ja zbehol som kamošovi do servisu a zo starej fabie som zobral a dal tam.Je vhodné ich tam dať aby sa tam nedostala voda soľ a iný bordel

                Komentár

                • Raza
                  Junior Member
                  • Apr 2020
                  • 19

                  Ondrej keď zistíš kde bol problém napíš alebo cinkni

                  Komentár

                  • herki
                    Junior Member
                    • Dec 2020
                    • 3

                    K zaslepkam. OEM cislo originsl dielu je N10138801 ale v skodovke mi vedia objednat len 10ks balenie, co sa mi zdalo plytvanie(alebo chce tiez niekto v okoli PO?) Priemer otvoru je 30mm. Nasiel som alternativu pre fabie a octavie na 30mm zaslepky ako pise, ze pouzil Raza N 102 265 01.Skusim pozhanat a dam vediet.

                    Komentár


                    • milan84
                      milan84 komentoval
                      Upraviť komentár
                      ale napadlo vas majitelov, ze ten otvor ma svoju funkciu? ano, dostane sa tadial bordel dnu, ale aj von. Takto tam bude vlhkost a voda (ktora sa tam asi dostane aj tak cez iny otvor) len pracovat a robit sarapatu.

                    • herki
                      herki komentoval
                      Upraviť komentár
                      K zaslepkam, tak je zvlastne, ze vsetky citiga-e iV maju chybajuce zaslepky na prahu vzadu. Cize asi tam fakt vznika nejaky kondenzat. Mne sa vsak nepaci slaba povrchova uprava okolo diery.Cize hranu chcem vystriekat voskom a osadit gumenu zaslepku, do nej urobit dieru s priemerom napr. 8mm a tym eliminovat vnikanie necistot do dutiny a umoznit kondenzatu vytekat z nej.
                  • Ondrej Hluchý
                    Member
                    • May 2020
                    • 30

                    Včera som nastavil v aplikácii MySkoda maximálny nabíjací prúd a potvrdil, aby sa to uložilo. V aplikácií Move&Fun mi to ukazuje nabíjací prúd 16A. Pred tým mi to zobrazivalo 32A. Skúsim to otestovať a dám vedieť. Ešte jedna otázka... Dá sa niekde nastaviť maximálne nabitie batérie do 90% bez aktivácie časovača? Alebo je táto možnosť spojená len s aktívnym časovačom? Škoda, že nie je možnosť nastaviť si tieto parametre aj priamo v menu auta, lebo tie aplikácie tiež vždy nefungujú na 100%. Keď človek nabíja auto v nejakom kopcovitom teréne, kde ja slabší signál, je problém sa spojiť s autom cez mobil. Ale to by asi zasa dvihlo cenu...

                    Komentár


                    • stopo
                      stopo komentoval
                      Upraviť komentár
                      Bohuzial ide to nastavit iba s casovacom.
                  • Ondrej Hluchý
                    Member
                    • May 2020
                    • 30

                    Vďaka. Tiež som si to myslel... Inak dnes som bol vyskúšať dať auto na nabíjačku a znova nabíjalo len tých 3,7kW aj keď som nastavil v MySkoda maximálny nabíjací prúd. Vždy mi to pred tým ťahalo 7,2kW. Naozaj to vyzerá tak, že auto nabíja len cez 1 fázu. Je možné teoreticky, že by v nabíjačke mohla byť vypadnutá jedna z fáz a auto by ťahalo tým pádom elektrinu len z jednej? Či je tam ochranný mechanizmus a v prípade čiastočnej poruchy je odstavená celá nabíjačka? Máte s tým niekto nejakú skúsenosť?

                    Komentár


                    • stopo
                      stopo komentoval
                      Upraviť komentár
                      Este otazka aky mas nastaveny max nabijaci prud v aplikacii move and fun? Ja som tam mal od vyrobenia auta 5A a hned som si to prepol na 16A (je to prud na jednu fazu, takze pri dvoch fazach az 7.2kw). Afsak v apke je chyba spravne ti ulozi iba o jedno posunutie hodnoty. Kedze sa musis preklikat cez 5A 8A 10A 13A a 16A. Tak vzdybtreba odyst z nastaveni a vratit sa tam a znova presunut hodtotu o jednu dalej. Mozna sa stalo toto aj tebe a v aute mas nastavene ze ma ist max 8A na fazu. Co presne vychadza na 3.6kw.
                  • Ondrej Hluchý
                    Member
                    • May 2020
                    • 30

                    Ahoj Stopo. Vďaka za radu! Vyskúšam a uvidím, čo to spraví... Ešte mám v pláne ísť vyskúšáť inú nabíjačku, aby som to vedel porovnať a zistiť, kde je problém... V každom prípade vďaka a želám krásny sviatočný deň všetkým...

                    Komentár

                    • Taur
                      Member
                      • Dec 2019
                      • 296
                      •   

                      To je ten pokrok. Mohli spravit v aute jeden manualny 5 polohovy otocny prepinac na 5A 8A 10A 13A 16A a bolo by po ptakach. Ale nemozu lebo to by predrazilo auto o 10e. Radsej zaplatili programatorovi milion evri za nefunkcny soft.

                      Komentár


                      • jux
                        jux komentoval
                        Upraviť komentár
                        Urcite by to nestalo len 10e, polohu toho prepinaca by musel zosnimat nejaky kus elektroniky, preniest na CAN zbernicu a nakoniec by info z prepinaca skoncilo ako vstupny udaj toho isteho softveru na ovladanie prudu nabijacky v aute. Cize by to bolo podstatne komplikovanejsie a aj tak by to v pripade nekvalitneho softveru nefungovalo.

                      • Taur
                        Taur komentoval
                        Upraviť komentár
                        To bolo myslene obrazne. Ale mozno by sa naslo jednoduche "mechanicke" riesenie. Kamarat co predaval kamiony mi vravel ze jeden vyrobca riesil vsetko sofistikovane aby zvysili efektivnost, a iny jednoducho, tam kde prvy mal nejaku hitech piezoelektricku pitchovinu ten druhy mal osvedcenu pitchovinku na pruzinke. Hadaj ktory mal menej poruch a preto menej prestojov a tym padom vyssiu efektivitu prevadzky.

                      • jux
                        jux komentoval
                        Upraviť komentár
                        Ked sa dnes vyzaduje aby sa gro veci dalo lahko updatovat a dalo ovladat na dialku, kazde mechanicke riesenie je len komplikaciou.

                      • Marcel Pavlík
                        Marcel Pavlík komentoval
                        Upraviť komentár
                        update má zlepšovať, nie zakrývať chyby. ako to robia pri OS - keď je chyba, neopravia ju, ale prelepia ju, čím objem narastá a narastá. ak by opravili a neôponechali tam chybu, skutočne by nik nepotrebobval obrovské kapacity. ELEGANTNÉ riešenia už nebudú. iba záplaty na záplate a švíka žiadneho.
                    Pracuje...
                    X