Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Gen 1 UMC

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #16
    https://www.gme.sk/rele-s-dc-civkou-...-61-9-024-0000

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #17
      Otestoval som oba gen1 UMC pri rovnakych podmienkach a mozem potvrdit, ze opravovany/prerabany UMC sa sprava lepsie - je podstatne chladnejsi.
      - teplota v garazi 10 stupnov
      - oboma UMC som nabijal 2 hodiny na 16A/11kW
      - po dvoch hodinach nabijania som zmeral teplotu najteplejsieho miesta na UMC
      vysledok je takyto:
      opravovany/prerabany nedavno z Ciny kupenyUMC sa na najteplejsom mieste zohrial na 25 stupnov
      UMC, co som dostal k autu sa zohrial na 37 stupnov.

      Takze myslim, ze aj ten, co som dostal k autu je uz tiez zrely na rozobratie, napruzenie fastonov a poskladanie.

      Doporucujem kazdemu, co ma gen1 UMC aby si skontroloval jeho teplotu po dlhsom nabijani 16A.
      Ak je teplejsi ako ludska teplota, tak treba UMC opravit predtym ako sa v nom upecie niektore rele.

      Komentár

      • Savi
        Gold Member
        • Dec 2019
        • 141
        • peter68691
        •   

        #18
        Ktory kabel bude lepsi k TM3 na patkolik 3x16A 11kW?
        1. Gen1 UMC upraveny podla jux (okolo 500e) - ako nevyhodu vnimam, ze treba upravovat
        2. http://eshop.inchanet.cz/chytre-kabe...-16-t2-cee16a/ (cca 490e s DPH) - zaruka az 4 roky, podla jux maju velmi kvalitne prevedenie
        3. 11kw verzia od http://www.ejoin.eu/products/home-wallbox/ (415e bez DPH, 498e s DPH) - ma aj bluetooth a nejake moznosti nastavenia (http://www.ejoin.sk/wp-content/uploa...talog_SK_2.pdf)
        ci este nejaky iny?
        4. https://eauto.si/metron-shop/product...3x16a-3-phase/ (683 s DPH)
        Su tam nejake vacsie rozdiely ktore som nezachytil?
        Naposledy upravené Savi; 27-12-2019, 16:07.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          1. ma oproti 2 len tu vyhodu, ze ma teslacke otvaranie dvierok a ukoncenie nabijania tlacidlom na typ2 konektore.
          2. je technicky vyborny nabijaci kabel, najmensi standby odber z tych co som meral: https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...1809#post41809
          Velka rezerva max prudu rele (50A rele sa pouzivaju na 16A), ma 4 rele - odpina aj nulak (teslacky gen1 UMC ma 3 rele - odpina len fazy.
          Nab. kable Inchanetu su podla mna najlepsie vymyslene nabijacie kable s akymi som sa stretol. Kubisovci (otec a syn) urobili kus dobrej roboty. Ma zabezpeceny zarucny aj pozarucny servis rovno u nich.
          3 a 4 detailne nepoznam.

          Ked ti nevadi, ze nebudes mat pohodlne ovladanie tlacidlom, urcite si kup ten od Kubisovcov.
      • jeeff
        Member
        • Nov 2015
        • 192
        • lubos1519
        •   

        #19
        Pripojim sa k tejto teme. Za vysoko rozumnu cenu som kupil gen1 UMC (original), ale ma 2 chyby:
        • ma len schuko koncovku, chcem spravit upravu ako jux vyssie - odstrihnut 7 pin Tesla konektor a dat tam priamo 3x16A cerveny 5 kolik. Hore jux pisal, ze je potrebne dat 51kohm rezistor voci zemi, ale nie je mi jasne kde zapojit druhy koniec rezistora. Myslel som, ze niekde na tie riadiace piny, asi to zmeram na originalnom cervenom adapteri co som dostal k TMS
        • vacsi problem je, ze je zjavne preruseny kabel asi 1m od koncovky co sa zapaja do auta. Ked v danom useku kabla s nim hybem, tak sa nabijanie prerusi
        Ako odporucate vykonat opravu? Kabel bude pouzivany vylucne v garazi, predpokladam, ze poskodene su riadiace (tie tenke) vodice. Uvazoval som otvorit kabel a riadiace vodice opravit novym kablom na kratkom useku a nasledne zaizolovat. Snazim sa vyhnut zasahu do silovej casti (tam nepredpokladam problem).

        Druha moznost je odrezat kabel povedzme 50cm od Type 2 koncovky, odstrihnut poskodenu cast kabla (prakticky mi staci dlzka 2m) a nasledne pospajat, to uz je ale vacsi zasah a uvazujem, ci lepsie pospajat a nasledne obalit izolaciou, alebo pouzit nejaku malu elektrikarsku krabicu a pospajat to v nej.

        Respektive, existuje nejaky lepsi sposob opravy kabla?

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Odpor je oproti riadiacemu vodicu - vid zapojenie
          https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...-coding.25984/

          Pri oprave kabla mozes postupovat ako si navrhol, no vysledok bude neisty. Ked je kabel raz poskodeny, nikdy nevies, ci o nejaky cas nevyskoci problem kusok dalej. Aj ked poskodenie silovych zil je malo pravdepodobne. Ja by som neriskoval a vymenil komplet obe casti kabla za novy kabel. Zaroven treba skontrolovat stav pripojenia fastonov v krabicke elektroniky - ich zly kontakt je najcastejsou poruchou gen1 UMC, ktora sposobi znicenie rele prislusnej fazy.

          Rozobratie a zlozenie krabicky elektroniky UMC je relativne jednoduche.
          Pracnejsie je rozobratie a zlozenie teslackeho typ2 konektora. Konektor je sice zoskrutkovany (skrutky so pod plieskom s napisom tesla) no je aj zlepeny a vyplneny gumennou hmotou, treba rozoberat opatrne aby sa neposkodil spinac a vysielac otvarania dvierok/ukoncenia nabijania. Povodne vodice su nagrimpovane, treba ich odvrtat a nove napajkovat.
          Kodovaci odpor by som dal do krabicky elektroniky a obe casti kabla vymenil za novy gumenny kabel 7x2,5mm2 https://www.hagard.sk/produkty/kabel...-5-guma-cierny.
      Pracuje...
      X