Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Porsche Taycan

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ivan32
    Member
    • Sep 2014
    • 178
    •   

    Porsche Taycan

    Pekné video z výroby Taycanu ak máte pól hodiny času.
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 322

    #2
    Takze vonkajsie rozmery dlzka a sirka takmer rovnake ako Tesla Model S.
    Taycan je nizsi a ma ovela mensi zadny kufor a menej miesta vzadu; je dokonca o nieco tazsi.
    Zrychlenie do stovky porovnatelne; nad sto je Taycan ovela rychlejsi kvoli dvojstupnovej prevodovke na zadnej naprave.
    Taycan ma rychlejsie max nabijanie (270 vs 200kW) a lepsie brzdy.
    Co sa tyka dojazdu, Taycan je na tom ovela horsie. Cenovo je na tom tiez horsie.

    https://www.youtube.com/watch?v=Agvv7UATd3k

    Komentár

    • Wilo
      Member
      • May 2019
      • 337
      •      

      #3
      Najviac ma dostal ten priplatok za rychlejsiu 400V nabijacku. To co je?

      270kW @800V a 50kW @400V su standardom.

      150kW @400V je priplatok $460. Niezeby to bola pre majitela Porsche suma nad ktorou mihne brvou ale je to komicke a mohlo to uz byt standardom.

      Stale mi vsak pridu tieto porovnania Taycan vs Model S ako vtipne. Porovnavaju “novinku” 2019 proti autu z roku 2012 ktore podstupilo par modernizacii ale je uz v dnesnom spotrebitelskom ponimani moralne zastarale (a aj napriek veku stale nad Taycanom v urcitych oblastiach vyhrava). A cielovka Porsche bude asi taktiez znacne rozdielna oproti Tesle.

      Komentár

      • kayle
        Member
        • Nov 2017
        • 57

        #4
        Odhadované dojazdy jednotlivých verzií.
        https://twitter.com/tesla_truth/stat...34421273317376
        Alebo si to pozrite na priamo na stránkach Porche

        Komentár

        • kayle
          Member
          • Nov 2017
          • 57

          #5
          Taycan Turbo EPA dojazd 201 míľ.

          Porsche sa to nepáči, dali to "pretestovať" v nezávislej fime a vyšlo im 275 míľ.

          https://jalopnik.com/the-porsche-tay...-so-1840366884

          Komentár


          • ToMiLeaf
            ToMiLeaf komentoval
            Upraviť komentár
            Zrejme sa im v prvom teste neroztočilo Turbo

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Mali by pridat dalsie turbo vo verzii biturbo.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            V Amerike asi nemali ako zalobovať, ešte že máme EPA. Aj tak je EPA ešte vždy menšia ako WLTP, tak čo chcú.
            Ani WLTP im nedalo 300 míľ ako veľkohubo avizovali. Hodili tam črevá z eTronu, čo čakali ?

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Ako by povedal Elon Musk: "Je tu priestor na zlepsenie."

            Hlavne ze ma Taycan 2-stupnovu prevodovku kvoli lepsej efektivite. Volkswagenu ide karta. Normalne sa bojim co bude s ID3. VW ma zatial na konte 4 elektromobily a vsetko tragedia... eGolf, eUP, eTron, Taycan.

            Btw to co je ta AMCI za firmu? Web v podstate ziadny. Ziadna historia alebo referencie. Len nejaky YouTube kanal s akoze "unbiased" recenziami aut. To Porsche vazne nemalo na viac?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            E-UP a surodencov by som nepovazoval za tragediu, je to sice stale len prerobeny spalovak, no je to celkom dobre mestske a primestske auticko s dobrou cenou. ID.3 som este sice nevidel nazivo, no vsetky parametre vyzeraju uspokojivo, len cenu nasadili prilis vysoko.
        • kayle
          Member
          • Nov 2017
          • 57

          #6
          Bližšie info k EPA 201 míľam
          https://insideevs.com/reviews/395038...40-mile-range/

          Krátky preklad:
          Automobilky robia test a tie dajú EPA, tá asi 15% vozidiel aj sama pretestuje.
          Taycan testovala aj EPA (žeby pre väzby na VW? ok ok nerýpem
          201 míľ teda dodalo Porsche, EPA to len overila/potvrdila
          Reálne je vraj možné dať až 240 (zas závisí od druhu jázd), na vine prevodovka. Test zahŕňa bežné US rýchlosti, zväčša ešte pre druhým stupňom. Pre Eu diaľničné rýchlosti by teda mala byť spotreba lepšia (o kúsok) od EPA.

          Tu pred nejakou dobou rozoberali taycan https://www.youtube.com/watch?v=lYMRXlRoHyQ (priynmám sa nepozeral som)

          Komentár

          • kayle
            Member
            • Nov 2017
            • 57

            #7
            Prvá veľká "roadtrip" (10000 míľ) narazila na problém. Taycan nechcel nabíjať na DC.
            Zdá sa že je nejaký problém (nekompatibilita) s niektorými nabíjačkami.

            https://www.taycanforum.com/forum/th...al.879/page-10

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              EPA, ne-EPA - pri priemerenej rychlosti 106 km/h mal spotrebu 30.75 kWh/100km. A to isiel dost pravdepodobne po auto prazdnej dialnici v Manitobe. A tazko za to moze prevodovka. Kde jenom udelali soudruzi z Nemecka chybu...
          • nemo
            Senior Member
            • Oct 2015
            • 562
            •   

            #8

            Komentár

            • Wilo
              Member
              • May 2019
              • 337
              •      

              #9
              Tak jeden Taycan dole... co je zvlastne, ze sa podla svedkov znova opakoval scenar s Konou EV - explozia baterie. Dodavatel baterii je tiez zhodny - LG Chem. Dufam ze to nebude tradiciou a ze nema LG nejaky vazny problem.
              A Porsche Taycan electric car caught on fire at a residence in Florida yesterday, leading to significant damage to the house and a complete loss of the car. After launching the Taycan late last year, the German premium automaker started deliveries in December, with the first 130 cars in the US. Now we learn that …

              Komentár

              • Jiri GrandPa
                Senior Member
                • Dec 2016
                • 707
                • viera8131
                •      

                #10
                To zasa budú petrolheadi slintať...

                Komentár

                • nick81
                  Senior Member
                  • Nov 2019
                  • 534

                  #11

                  Komentár


                  • hudino
                    hudino komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ano, vcera som si kupil pokladnicku a zacinam sporit.... , to je elektromobil.

                  • nick81
                    nick81 komentoval
                    Upraviť komentár
                    Mne by z toho stačil len ten umelý zvuk namiesto priblblého VESS v Kia:-DDD

                  • hudino
                    hudino komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tak ty vies tu KIU pomaly preprogramovat na ponorku, tak predsa nejaky VESS ti nemoze robit problem vypnut/zmenit...., ci to je mala vyzva?

                  • nick81
                    nick81 komentoval
                    Upraviť komentár
                    hudino Od profíka mám ďaleko.
                • kayle
                  Member
                  • Nov 2017
                  • 57

                  #12
                  Nová verzia "Taycan Cross Turismo" sa odkladá až do 2021. Dôvod je, že je dostatočný veľký záujem aj o aktuálne verzie
                  https://www.bloomberg.com/news/artic...arly-next-year
                  https://www.teslarati.com/porsche-ta...ut-cycle-plan/

                  Komentár

                  • Miroslav Rojko
                    Senior Member
                    • Nov 2016
                    • 1314
                    •   

                    #13
                    Zeby sa historia opakovala ? Zatlkat, zatlkat. Kvoli lacnej 70€ doplatku za lepsiu internu nabijacku riskuju poziare, ludom uctuju 600€ za vymenu clanku v cene 26€ (clankov v baterii je 396). Dost ma prekvapuju podmienky zaruky nieken na auto ale asi aj najhorsej zaruky na bateriu auta medzi znackami - a tie zarucne podmienky, vonkajsia teplota, SOC medzi 20 a 50% ak stoji auto dva tyzdne. Neuveritelne, stale som pri citani myslel ze prvy april. A to len nastupca hitlerwagen ma asi poziciu, ze sa idu niektori ludia pos…t z jeho aut a moze si to dovolit.
                    “Six out of ten Porsche Taycan” ever delivered have a problem with battery management that affects and damages battery cells, requires replacement of cells and batteries, and is causing vehicle fires, according to a source working at Porsche’s headquarters in Zuffenhausen, Germany. Porsche is reportedly hiding the problem from customers and authorities and quietly replacing …
                    [priezvisko]@me.com

                    Komentár


                    • Jiri GrandPa
                      Jiri GrandPa komentoval
                      Upraviť komentár
                      Tie podmienky záruky sú fakt absurdne. A to ešte záruka je len na 60 000 km.

                    • Wilo
                      Wilo komentoval
                      Upraviť komentár
                      To je uplne na hlavu… najma ked v Audi to robia udajne poriadne a to je lacnejsi model. Bol som v tom, ze v koncerne spolupracuju trosku viac, ale technicke riesenia medzi jednotlivymi znackami su zjavne vyrazne odlisne. Tak strasne sa bali reputacneho problemu az ich zozerie internet zachvilu. Prestrelili, a vo svojej neochvejnej arogancii si to budu musiet teraz vyzrat. Tusim, ze zacnu onedlho pribudat v ponuke jazdene Taycany za velmi vyhodnu cenu 😁

                      By ma zaujimalo, ako v pripade problemu zistia, ze auto stalo 3 tyzdne na slnku a bola prekrocena teplota? Taycan loguje nonstop teplotu a slnecny svit do nejakej ciernej skrinky?

                    • Jiri GrandPa
                      Jiri GrandPa komentoval
                      Upraviť komentár
                      Otazka je, ci je to uplne pravda tak ako je to napisane. Nechce sa mi verit, ze keby tisicky Porsche dealerov takto mali fixlovat problem s bateriou, ze by sa to neprevalilo skor a urobil by to len whistleblower, nota bene ked pise, ze o tom probleme vie len obmedzeny okruh ludi v ramci firmy.
                      Robim pre podobne veky koncern (nie automotive) a taketo veci, ze zatlkat nieco, nemaju sancu prejst cez customer complaint department.
                      Jedine ze by sa v automotive firmach ziadny customer complaint department nemali

                    • Wilo
                      Wilo komentoval
                      Upraviť komentár
                      Tak doveryhodnost sa da vzdy spochybnit. Nakolko nepozname totoznost whistleblowera, ani to, ci naozaj pracuje pre Porsche, a kvoli udajnym opatreniam firmy sa nam zjavne ani neodtajni, to bude stale na urovni “jedna baba povedala”. V kazdom pripade by taketo tvrdenie nemal byt problem dokazat, ak sa to rozhodne nejaky majitel riesit do hlbky. To, ze je clanok odstaveny a inde uvolnene buffre sa da zistit.
                  Pracuje...
                  X