Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Štyri pruhy a 140 km/h: Takýto je plán pre D1 do Bratislavy.
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
A to je na čo dobre? Všetci sa dohrnu pred Bratislavu a potom stoja v zápchach aj tak. A tie zápchy sú spôsobované len a len tými tisíckami aut či sa prirútia z D1.
Ak ide dnes D1 do BA krokom je to preto, že to stojí v BA. Oveľa lepšie by spravili, keby to bolo asymetrické. 3 pruhy dnu, 4 pruhy von ale až po Trnavu. Alebo aspoň Senec. Nech sa aspoň z mesta dá vypadnúť normálne a nie po hodine statia na obchvate.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-08-2019, 18:37.
Komentár
-
Veď toto. Široká a rýchla cesta do BA a potom čau na Prístavnom moste. Diaľnica upchatá od Lafranconi až po Zlaté piesky. Diletanti.
Komentár
-
Od Trnavy smer Madarsko, Rakusko pripadne aj tranzit na Cesko a cast do Petrzalky nepojde cez Pristavny most, ale cez novy most (Ivanka-Jarovce - neviem ci uz ma nejake meno)
-
A koľko je takej dopravy? Myslim, že ani netušia. Smer Česko od Trnavy silne pochybujem že pôjde až tade. To je lepšie cez Jablonicu a Bielu horu. To musí byt o 100 km bližšie. Jó keby bol tunel pod Malými Karpatmi na Marianku to by bolo iné kafe. Ale toho sa my nedozijeme.
-
A ten nový most sa má v tomto štáte stať skutočnosťou ešte počas nášho života? Lebo ja počúvam o dostavanej D1 už 20 rokov a furt nič. Keď sa do toho pridá ešte vyšetrovateľ a súdy kvôli použitej zemine a nezrovnalostiam vo výkazoch firmy D4R7 tak sa z toho ľahko môže stať ďalšia D1 alebo Rázsochy. Až ten most uvidím stáť tak uverím. Dovtedy bude stále platiť že na D1 nepomôže ani 10 pruhov ak je Bratislava lievikom.
-
Nebol by som na nich az taky zly...
Sumostie dlhe cca 3 km vratane premostenia hlavneho toku Dunaja rastie celkom pekne, Bol som sa tam vcera pozriet. Z oboch stran nasuvaju jednotlive segmenty mostnej konstrukcie pomocou zaujimavej konstrukcie - oplati sa na to ist pozriet nazivo. Takmer vsetky piliere su uz hotove vratene dvoch masivnych v toku Dunaja. Cele to ma byt hotove tusim v r. 2021.
Cast uprav krizovatky pri Pristavnom moste odovzdali uz tento vikend s predstihom voci planovanemu terminu.
-
A súčasne zavreli zjazd z Bajkalskej na Prístavnú takze sa vôbec nič nezmenilo lebo Pristavna ostala v podstate jednosmerná iba opačným smerom.
-
Kto, kedy a kam ide vedia s totalnou presnostou na zaklade prihlasovania sa mobilov k BTS
„Pre analytickú časť sme využili dáta o pohybe sim kariet od mobilných operátorov. Zistili sme, že medzi Bratislavou a Trnavou sa na dennej báze pohybuje 20.000 sim kariet, z toho 11.000 v smere z Trnavy do Bratislavy a 9000 v opačnom smere“
-
Mna by skor zaujimalo ci je to uplne legitimny postup takto monitorovat ludi a ich polohu. To si moze statny urad len tak vypytat data o polohe a pohybe registrovanych ucastnikov siete sukromneho prevadzkovatela na ucely ktore nesuvisia s vysetrovanim trestneho cinu alebo ineho protipravneho konania. Nabuduce bude analyza kolko ucastnikov vozi kam svoje deti do skoly alebo budu na zaklade priemernej rychlosti pohybu SIM karty a jej prihlasovania sa do roznych BTS posielat pokuty za prekrocenie rychlosti ak im vyjde ze som danu trasu musel ist rychlejsie ako je povolene? Ako chapem ze zijeme v dobe ked sa vsetko sleduje ale toto mi pride uz trosku cez ciaru
-
Toto vam vadi, ale google analytics a podobne vam nevadia? Ako chces lepsie zmerat vytazenost ciest, radsej posadit brigadnikov na cely den robit ciarky za kazde auto?
Je verejne zname, ze v kazodm aute sedi tak 1,3 cloveka. Radsej vediet, ze mi trasou v urcitu hodinu preslo 5000 SIM. A ci to uz bude 4800 alebo 5300 aut je jedno....
-
dango Ja som taky stary analogovy typ vies Kartu mam dakde doma v sufliku. Mozno uz aj expirovanu. S hotovostou som uplne komfortny a mam ju vzdy pri sebe. Na Teslu by som mal preco zabudnut? Ved SIMka sa da vybrat ci nie? Minimalne na MS a MX to ide a na auto to nema ziadny zasadny vplyv. A mimo GPS mi je konektivita v Tesle v podstate zbytocna. Na doterajsich autach som ju takisto nevyuzival. Nechybalo mi a prezil som. Na browsovanie pouzivam v 95% Tor/Onion a idem cez VPN. Jasne ze vsetkemu sa vyhnut nemozem. Ale ja som so svojim zivotom spokojny a neplanujem davat niekomu zbytocne informacie pokial nemusim. Nech sa staraju do svojich informacii A je kopec aplikacii ktore data nezhromazduju a nesleduju uzivatela. Nema to nic s tlacitkovym telefonom. Staci len neinstalovat kazdu blbinu.
Mne islo cisto o to ze ako uzivatel sluzieb Telekomu si nepamatam ze by som podpisoval suhlas s poskytovanim svojich udajov na statisticke ucely. Rovnake cislo mam uz 21 rokov este od cias Eurotelu. Stara zmluva ktora sa len preklopila na Telekom bez viazanosti a nikdy som nepodpisoval dokonca ani suhlas so spracovanim osobnych udajov alebo akykolvek marketing. Vtedy take este ani nebolo. Raz za cas ma otravuju aby som presiel na novy pausal a dal si dokopy dokumentaciu ale uspesne ich ignorujem uz par rokov. Tak nech mi daju pokoj. Viem ze na 100% nie je lahke sa vyparit. Uz minimalne GreenWay a ZSE ma vedia sledovat kde a kolko nabijam
-
Ale nie. Len mam nazor ze ak niekto chce moje udaje nech mi dovoli vybrat si co budem zdielat a nech za ne zaplati ak najdeme prienik v tom co som ochotny o sebe pustit a co ich zaujima. Preco by som mal niekomu davat svoje data zadarmo a este nemat kontrolu nad tym co komu davam? To nie je paranoia. Len neochota spolupracovat ked za takuto spolupracu nic nemam
-
Tiez som niekolko rokov zil s uctom bez karty, da sa to. Aj dnes si vyberiem 500e a zijem s tym, pokial mi vystaci. Ked hotovost dojde, navstivim bankomat, obmedzujem platenia kartou a na marketingovy "cash-back" nech si natahuju inych. Co sa tyka povodnej temy, tak myslim, ze operatori len ponukli cisla o pohybe, ziadne osobne udaje a na tom nevidim nic zleho
-
Komentár