Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

CCS2 retrofit a CCS2 adapter

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1276
    •      

    CCS2 retrofit a CCS2 adapter

    Dal si niekto kto sem chodi uz urobit na tesle CCS retrofit?
    ak ano, ake mate s nim skusenosti?
    • Model S/X manufactured after May 1, 2019 - €170 for adapter to CCS
    • Model S/X manufactured before May 1, 2019 - €500 retrofit in service (including adapter)
  • head
    Member
    • Oct 2017
    • 133

    #2
    Ja mam v plane. V Grazi mi uz aj mali objednat diely na to, ale medzitym mi aktivivali objednanie servisu cez appku a cez mail uz snimi neviem komunikovat. Kazdopadne ked to budem mat, tak sem dam nejake info. Len sa bojim, ze to nebude tak skoro.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Tiež nad tým rozmýšľam. Mám síce CHAdeMO adaptér ale ten pusti len 120A čo mi dá niečo pod 200 km/h nabíjaciu rýchlosť.

    • gamcik
      gamcik komentoval
      Upraviť komentár
      som objednany v Prahe 13,8,2019

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Ma vliv tato prerabka na funkcnost CHAdeMO adaptera? Teda po prerabke budu sa dat pouzivat oba? Nikdy nevies ci vsade pojde CCS a tak mat v zalohe CHAdeMO asi nieje na zahodenie.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      ICE nie je ziaden dovod aby chademo adapter nefungoval nadalej, ked tesla typ2 musi fungovat na SC nadalej.
      Ak by bolo treba po prerabke S a X na pouzitie s CCS adapterom pouzivat na SC CCS kabel s CCS adapterom - to by bola pakaren... neverim ze by to tak bolo.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      SC som nemal na mysli. Skor to, ze ked prides na nabijacku ZSE ci GW z uz prerabkou Ska ci Xka, tak ci sa budu dat pouzit oba adapteri aj CCS aj CHAdeMO. Je mi jasne ze budes chciet pouzit CCS adapter, ale keby CCSko hlasilo nejaku chybu, alebo neslo, tak ci sa da pouzit aj CHAdeMO adapter po prerabke, lebo tieto dva systemi komunikuju inac.

    • gamcik
      gamcik komentoval
      Upraviť komentár
      mali by fungovat obe ale uvidime povedal slepy

    • kayle
      kayle komentoval
      Upraviť komentár
      Podľa všetkého auto co vie použiť CCS funguje aj s CHAdeMO adaptérom
      https://www.youtube.com/watch?v=bWygwqSn7No

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Takze TMX a TMS s CCS2 retrofit-om mozu nabijat na hociakom DC kabli (SC T2, SC CCS2, ine CCS2 aj Chademo) a hociakej DC nabijacke.
      Pisal som MIchelinovi, nech potvrdi, ci sa da na jeho TMX s CCS2 retrofit-om nabijat s CCS redukciou aj na Superchargeri s CCS kablom.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1276
    •      

    #3
    Takze Michelin potvrdil, ze na jeho TMX s CCS2 retrofit-om sa da nabijat s CCS redukciou aj na Superchargeri s CCS kablom.

    Komentár


    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      To moze byt prakticke ak je SC koncovka mechanicky poskodena. Dobre vediet.
  • nemo
    Member
    • Oct 2015
    • 426
    •   

    #4
    Tesla CCS2 adapter je rated "410V, 210A" ale podla Bjornovho testu pusti az 370A. Testovane boli model S P100D raven 2019 a model X 100D pre-raven tiez z roku 2019. Nove raven auta nabijaju zo zaciatku rychlejsie ale celkovy cas nabitia do 90% maju o trochu dlhsi nez pre-raven. Vyzera to tak, ze Tesla CSS2 adapter pusti max 150kW.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Co znamena u Tesiel ten "RAVEN"? Okrem toho, ze je to havran po anglicky aspon podla googlu.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      RAVEN je kodove oznacenie novych motorov a asi aj inverterov pre S a X. Dodavaju sa tusim od maja 2019.
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 235
    • michal56960
    •   

    #5
    Ten retofit sa da spravit aj na fakt starych modeloch S a X? Napr. Sko s 2014/2015 alebo signature X?

    Komentár


    • nemo
      nemo komentoval
      Upraviť komentár
      Ano
  • Janek72
    Junior Member
    • Apr 2014
    • 20

    #6
    Tak ja už mám retrofit, nabíjal som v Žiline v AUPARKu 49kW (263km/h). TMS 85D 2015
    Naposledy upravené Janek72; 07-10-2019, 11:07.

    Komentár


    • gamcik
      gamcik komentoval
      Upraviť komentár
      TMS 85D 2015 na ionity začalo nabijanie na 130 KW/h

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      gamcik .... 130kW
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 235
    • michal56960
    •   

    #7
    Mal som sancu sa trochu pohrat s tym adapterom. Je to ciste mechanicka vec. Komunikaciu upravuje asi ta krabicka.
    Naposledy upravené matchke; 13-01-2020, 15:44.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Aka krabicka? Podla mna komunikacny modul je v aute. Preto musim so starsim Skom do servisu aby tam nieco dobastlili. Uvidim, ci to bude "hodne" tych 500 EUR.

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tak, pre starsie modely menia aj nieco v aute za 500 eur. Pre novsie si staci kupit adapter za 170 eur.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      zhruba od 7 min vysvetluje co obsahuje ten Kit

      https://youtu.be/Wd4yhlJPP2w?t=440
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 235
    • michal56960
    •   

    #8
    Pôvodne zverejnené od jux Pozrieť príspevky
    Dal si niekto kto sem chodi uz urobit na tesle CCS retrofit?
    ak ano, ake mate s nim skusenosti?
    • Model S/X manufactured after May 1, 2019 - €170 for adapter to CCS
    • Model S/X manufactured before May 1, 2019 - €500 retrofit in service (including adapter)
    Julo, a ked mas auto vyrobene po 1.5.2019 tak uz len treba kupit adapter a nechat si to v aute aktivovat, ci je treba ist aj do servisu?

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Neviem, ale predpokladam, ze aj tak musis ist do servisu - prevziat si ten adapter.
  • Jozefr
    Member
    • Feb 2015
    • 154
    • jozef21601
    •   

    #9
    Vyzera to tak, ze Tesla zlacnela CCS retrofit z 500€ na 299€. To uz je dobra cena.

    https://electrek.co/2020/08/12/tesla...fit-model-s-x/

    Komentár

    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 235
      • michal56960
      •   

      #10
      Čítal som príspevok jedného týpka, že nenabil na Sc v Bucurešti lebo je tam V3 a on na Xku nemá CCS retrofit. Neviete ako je to teraz na novych Skach a Xkach? Je tam už štandardne alebo treba dokupovať? Predpokladalm, že facelift priamu integraciu CCS vôbec neriešil.

      Komentár


      • Jozefr
        Jozefr komentoval
        Upraviť komentár
        Nove S a X netreba ziaden retrofit len kupit CCS adapter. Myslim ze uz auta cca od 2018 to takto maju... vsetko starsie treba retrofit.

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, vyssie je taka tabulka a vozy vyrobene od maja 2019 si uz len musia kupit CCS adapter. Mne ale ide este aj o to, ci ku dnesnemu novemu autu si musim dokupovat ten adapter. Ak ano, povazujem to za nehoraznost, ze ti v case ked sa stavaju uz iba V3 vnucuju kupovat nejaky adapter. Ako som napisal vyssie. Predpokladam, ze facelift CCS integraciu ako na M3 vobec neriesi.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Adapter je v cene auta priložený. Netreba nič objednávať.

      • Jozefr
        Jozefr komentoval
        Upraviť komentár
        hmm tak to je od nich pekne ked to davaju v cene...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Nie pekne, ale nutne... Odkedy su v prevadzke aj nove SC len s CCS2, davaju CCS2 adapter ku kazdemu predanemu S a X v EU ako standardnu vybavu. Musia, ved by teslu poriadne popotahovali, keby novy majitel S ci X prisiel na SC a nenabil.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        V US tesla nechala aj u TM3 povodny US tesla konektor. No existuje adapter CCS1/US tesla konektor, ten samozrejme k autam ako vybavu v cene nedavaju, pretoze ani nove US SC nemaju CCS1 konektor.
        CCS1 v aute obsahuje v AC casti typ1 konektor podobne ako CCS2 v aute obsahuje v AC casti typ2. Ked sa hovori o CCS v EU, samozrejme sa to znamena, ze sa hovori o CCS2.
    Pracuje...
    X