Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Čína stavia vlastné super nabíjačky

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2214
    • juraj1702
    •   

    Čína stavia vlastné super nabíjačky

    Čína stavia vysoko rýchlostnú sieť nabíjacích staníc pozdĺž diaľnic.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	cinskasuprnabijacka.jpg
Videní:	59
Veľkosť:36,9 KB
ID:	2977

    Kľúčové body:

    4x120kW DC. Čínsky štandardné GB.
    8 nabíjacích zástrčiek na stanicu.
    Cena:, 65-0,8juan za kWh (10-13 Dollar cent).
    Práve otvárajú trasu Peking-Šanghaj (1262 km), so super nabíjačkami priemerne každých 50 km.
    Jiangsu časť (v blízkosti Šanghaja): 11 miest v 6 mestách: Suzhou, Wuxi, Taizhou, Yangzhou, Huai'an a Suqian.

    Zdroj: http://news.sina.com.cn/o/2015-01-12/031931387046.shtml
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1968

    #2
    Cim viac spolocnosti sa zapoji a ked aj stat pomoze, tim lepsie. Klinite na ten zdroj pobavite sa. Same znaky a par obrazkov okolo.

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1536
      •   

      #3
      Myslím, že Slovensko sa stáva rozvojovou a nie rozvinutou krajinou. A to si stále myslíme, že sme pupok sveta. Ešte nejakých pár afrických krajín za nami zaostáva.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Akoze preco sa stavame rozvojovou krajinou? Nejak tomu nerozumiem.
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1536
      •   

      #4
      Lebo iní idú oveľa rýchlejšie dopredu, takže náš zdanlivý pomalý pokrok je vlastne zaostávanie.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Porovnanie s inymi krajinami, sme podla mna dost popredu. Dialnice a rychlostne cesty uz mame pokryte rychlonabijackami a to Cina len teraz zacina. Okolite krajiny v Europe bud nerobia skoro nic, alebo pomalsie ako u nas. Co sa tika dotacii, to je u nas kamen urazu. Neviem ako je to v Cine, ale oni tam maju problem co sa tika smogu a preto buduju nabijacky. Pri vzidalenostiach v Cine su ich rychlovlaky a letecke spojenia medzi provinciami ale lepsie ako pouzit akekolvek auto si myslim. To u nas sa da ci na Tesle alebo aj Nissane Leaf a podobne prejst z jednej strany krajiny na druhu za den. Takze az take zle to nieje. Ked uz nedaju dotaciu na kupu EV, ale dake ine vyhody podla mna pridu. Mozeme ale povedat, ze napriek situacii na Slovensku (nezamestnanost, platy a podobne) je tu EV podla mna slusny pocet a pribudaju. Ano je ich dost co su na podnikatelske ucely, ale tak to uz chodi.
        Naposledy upravené ICE666SVK; 18-01-2015, 23:14.
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1536
      •   

      #5
      Aké diaľnice sú u nás? Už 20 rokov sľubujú diaľnicu z Bratislavy do Košíc a stále nie je. Horko-ťažko dotiahli do Žiliny a postavili pár predražených úsekov na východnom Slovensku. 1 tunel Branisko, o ktorom písali ako o dive sveta. Viete koľko majú Chorváti na diaľniciach tunelov? Toľko, že sa to ani nedá spočítať. A mali ešte horšie geologické podmienky ako my. Naša krajina je samý "tunel" - rozkradnuté peniaze vo vreckách prívržencov jedných alebo druhých spriaznených.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Otom ako sa u nas stavaju dialnice, rychlostne cesty, neopravuju cesty prvej triedy atd atd, tak otom by sa dal pisat roman.
        Keby to kazda vlada nemenila, nevyhlasovali sa sutaze a neriesili sa namietky stavbarskych spolocnosti, preco to vyhral ten ci
        onen a podobne veci, tak by ta dialnica uz davno bola. Co sa tika Chorvatov, tak je to dovolenkova destinacia uz niekolko 10 roci
        a oni to vedia aj turisti to vedia. Aj podnikanie je tam niekde inde ako u nas a je prisposobene k turizmu a k sluzbam. Vela ludi
        aj ked povie ze je tam draho ide tam. Chorvati maju mitnice a podnebie im nenici tak cesty ako u nas. My mame jedinu komletnu
        rychlostnu cestu a to R1 a jedinu komletnu dialnicu D2 a nedostavanu D1ku a dalsie projekty v roznom stadiu rozpracovania priamo
        v terene, alebo na papieri. Co som pisal hore suviselo iba z infrastrukturov pre elektromobily a tu sme natom celkom dobre.
        Co sa tika Slovenska a Chorvatska treba si aj uvedomit, kolko kapitalu pride do tychto krajin trebarz z turizmu. Takze Chorvati
        si mozu svoju magistralu postavat velmi rychlo, lebo ju chcu a aj uveri nanu dostanu, lebo ju mitnice zaplatia aj sa z toho da
        pokryt udrzba. U nas turisti narazia na nedostavane useky, alebo rozbyte cesty v mestach aj co sa tika ciest 1. triedy.
        A ked chcu vidiet okolitu prirodu, tak je to sami bilboard. Ale zase nieje to uz chvalabohu vsade. U nas na Horehron je teraz
        porobena cesta asi 1 rok stara. A co sa tika Ziliny? Zilina ma velky problem, pretoze pred nou konci D1 potom je mesto a dalej
        je Strecno. To je od BA lievyk, ktory mesto musi riesit a od Martina popod Strecno to je druhy lievyk. Takze ked sa to stretne
        v meste, tak to musi byt nocna mora. Ale to len hadam, lebo v Ziline som nebol davno.
        ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Co sa tika cestnej siete na Slovensku, tak nam toho treba vela. Opravit uz vybudovane cesty, ktore roky neboli opravovane a to
        ako v obciach tak aj mimo nich. Obchvaty miest, opravy mostou, dialnice ci rychlostne cesty ale aj tunely. U nas chybaju dialnicne
        ci rychlostne tranzitne cesty pre tie vozidla ci uz osobne, alebo aj nakladne, ktore cez Slovensko len prechadzaju. Napriklad D2ka
        z Chiech do Madarska a naopak. Keby taketo cesty boli a boli by spoplatnene mytom, tak by sa to aj rychlejsie splatilo,
        pokial by politici tieto peniaze nevyuzili inac. A to by bol kapital mimo Slovenska.
    • teslafan
      Member
      • Mar 2014
      • 102

      #6
      Len pre zaujímavosť Čína je najrýchlejším staviteľom diaľnic na svete. A hneď po USA majú najväčšiu sieť diaľnic na svete. Postavili ich síce na dlh okolo 275 miliard eur, ale diaľnice majú a vo veľkom stavajú ďalej. Čo sa týka kvality ciest sme na tom horšie ako mnohé rozvojové krajiny.
      Naposledy upravené teslafan; 20-01-2015, 13:04.

      Komentár

      • MravecSK
        Member
        • May 2014
        • 215

        #7
        Sme mikro statik, a nemame krajinu pokrytu infrastrukturou vo vela odvetviach. Pri tom aka je Cina giganticka krajina velkostou, tak maju nepomerne viac vybudovane ako my. Zasa na druhej strane, cina je cinou ako ju pozname len na vychodnom pobrezi.

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1536
          •   

          #8
          Pôvodne zverejnené od MravecSK Pozrieť príspevky
          Sme mikro statik, a nemame krajinu pokrytu infrastrukturou vo vela odvetviach. Pri tom aka je Cina giganticka krajina velkostou, tak maju nepomerne viac vybudovane ako my. Zasa na druhej strane, cina je cinou ako ju pozname len na vychodnom pobrezi.
          Keďže nemáme krajinu pokrytú infraštruktúrou vo veľa odvetviach, nemôžeme sa považovať za rozvinutú krajinu. Sme rozvojovou krajinou a to aj napriek tomu, že sme v EÚ. To, že patríme medzi rozvinuté krajiny sme si len dlhodobo namýšľali už za socializmu a rovnako aj teraz.
          Len pre zaujímavosť v Holandsku v porovnateľnom okresnom meste ako u nás jazdí oveľa menej áut, lebo väčšina jazdí na bicykli alebo vlakom do práce. U nás je centrum mesta tak preplnené smradľavými autami, že...sa nedá dýchať.
          Je na zamyslenie, ktorá z týchto 2 krajín je rozvinutejšia .
          Naposledy upravené 1fisker; 22-01-2015, 19:41.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Tu si nastudujte co je to rozvojova krajina. http://sk.wikipedia.org/wiki/Rozvojov%C3%A1_krajina
            Nieje vsetko ruzove u nas ani nikde inde. Nieco je u nas horsie a nieco lepsie ako niekde inde. Proste tak to je. Ano co sa tika elektromobility si myslim, ze to je u nas aspon vdaka infrastrukturi co uz je, ale aj co sa planuje na celkom dobrej ceste. Bohuzial je to len vdaka sukromnym peniazom a v tomto roku to bude aj vdaka europskym peniazom. Ak budeme mat nabijaciu infrastrukturu, kde aj taky Nissan LEAF ci ine EV, bude moct si vybrat ktorou cestou pojde a bude sa moct volne pohybovat po celej SR, tak to bude aspon daco. Neviem do kedy este bude stav nabijania v SR zadarmo, ale aj tie firmy budu chciet zarabat ale ak pride boom a budu sa kupovat EV vo velkom, tak zabudnite na nabijacky mimo SC zadarmo.
        • MravecSK
          Member
          • May 2014
          • 215

          #9
          Ale sme na tom vraj lepsie ako Nemecko, co sa tyka nabijacej infrastruktury. Podla niektorych ludi z EV komunity v Nemecku, su v dobe kamennej, v jednom videu to zistil na vlastnej kozi aj Bjorn. Myslim ze to bolo road trip po europe... Momentalne, sa tam pripravuje zakon, podla ktoreho by tesla musela umoznit nabijanie aj inym znackam ako je Tesla, a to na CCS a L2 zasuvky. Pride mi to absurdne, kedze to buduju na vlastne naklady a este maju dotovat cudzie znacky ktory nemaju o EV zaujem...plus budovast im zadarmo infrastrukturu.
          Naposledy upravené MravecSK; 22-01-2015, 18:56.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            A ked Tesla nepristupi nato? Tak co budu robit v nemci, zakazu im cinnost? Daju pokutu, alebo...??? Ten zakon je potom loby dakych spolocnosti ako je BMW ci VW. Lebo nemci zaspali dobu co sa tika elektromobilov aj nabijacich stanic. Tak potom nak si Tesla pita peniaze na dovybavenie svojich uz exzistujucich stanic jednou ci dvoma nabijackami Combo alebo CHademo. A nak im to nemecka strana cvakne. Ved nemci (BMW ci VW) sa chvastali, ze postavia Combo a ze odstavia Chademo. Volade to bolo popisane.
            Naposledy upravené ICE666SVK; 22-01-2015, 19:59.
        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1536
          •   

          #10
          Nemci dlho nepodporovali elektromobily, váhali s tým, a preto voči mnohým iným krajinám zaostávali. Ale už sa situácia mení, bude to lepšie. Východná časť Nemecka je nabíjačkami pokrytá veľmi slabo, západ lepšie. Len dúfam nebudú po odstavení jadrových elektrární vyrábať elektrinu z hnedého uhlia. To by elektromobily moc ekologické neboli

          Komentár

          • MravecSK
            Member
            • May 2014
            • 215

            #11
            Tu je navrh zakona....je tam viac takych "zaujimavych" veci http://www.bsm-ev.de/emog/ladesaeule...anuar-2015/lsv
            Tesla to bude riesit, az ked to prejde a tiez zalezi na tom, v akej podobe. Ludia uz rozbehli nejake peticie, takze uvidime co z toho vzide
            S rusenim jadra, je to cele zle, ale takto to vyzera ked sa dostanu k moci Zeleni, alebo ini populisti..., podobne ako v Rakusku s nezmyselnym obmedzenim rychlosti.

            Komentár

            Pracuje...
            X