Na európske pomery slabá automatizácia je dôvodom nedosiahnutia cieľov v počte vyrobených kusov, hovorí :
Tesla fabrika a produktivita
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tagy: -
-
Sefcovic: "Byl jsem se podívat do amerických továren, kde se vyrábí Tesly."
V kolkychze tovarnach sa vyrabaju tesly? Necudujem sa, ked pan dobreplateny politik nevvie napocitat ani do 1, tak mu urcite neverrim pri tvrdeni o slabej automatizacii pri vyrobe tesiiel vo Freemonte. Ked prave prilisna automatizacia sa ukazala ako problemv niektorych bodoch vyroby.-
ved ich má viac
a o slabej automatizácii píše aj Forbes - Tesla zamestnáva málo kvalifikovaných ľudí aby ich mohla hocikedy nahradiť a to sa odráža na zložitosti úkonov, ktoré dokážu s robotmi robiť -
Celkom zaujimavy clanok. Europa nepredpokladala, ze elektromobily nastupia tak rychle. Mohol rovno povedat, ze nechceli a bolo by to. Futuristicke fotografie novej skody vapadaju vyborne. Ano fotografie vypadaju skvele aj to vyjadrenie Skodovky, ze ostavaju verny filozofii, predavat zakaznikom cenovo dostupne auta, cize razit cestu cez CNG. Sefcovic sice mohol vidiet v USA vo Freemonte fabriku Tesly, ale len cast, kde sa vyraba TMS a TMX, lebo tam kde sa vyraba TM3ka, tam sa zatial dostala jedina americka televizia. Urcite si tam pustia nejakeho eurokomisara, to je USA a nie Europa, tam ked american povie, ze tam nepusti ani Trumpa, tak sa tam nedostane aj ked je prezident. Co sa tika baterii, tak to ma pravdu, treba mat vyrobne aj vyvojove centra aj v Europe. Nedostatok baterii brzdi dodavky EV pre zakaznikov. Podla mna je to vacsi problem ako chybajuca siet nabijacich stanic. Odliv mozgov to je problem Europy ale moznosti ktore dava Amerika neviem ci niekde v Europe su. Asi by ludia neodchadzali. Neviem. Aj z tou pomocou firmam by sa dalo suhlasit co tam popisuje. Ide aj o velku byrokraciu a nie len financny balik. Neviem ci naozaj ma CR, SR, PL lepsiu siet nabijacich stanic ako zapadna cast Europy Myslel to do poctu. Ta investicia do giga-fabrik na baterie je zaujimava. Vraj ich potrebujeme aspon 20, aby bol dopyt po bateriach pokryty.
-
-
v ramci zvysovania produktivity sa bude v tesle prepustat, cca 9% ludi, musk radsej zverejnil cely mail na twitter pre pripad, ze to zacnu media rozmazavat a cherrypickovat si z toho vety, ktore sa im hodia do kramuKomentár
-
Minuly yzden zrychlene na parkovisku vyrobenych tesiel.Komentár
-
Uz to tu je inac http://teslaclub.sk/forum/main-categ...be-videa/page6 -
Vlado pretoze to je len ochranna folia. Na bielych vidiet ze su zakryte cele a niektore farby len z casti. To preto lebo drobne necistoty na roznych farbach vidiet alebo nevidiet. A nasledne cistenie uz sice malo ale aj tak poskriabe lak. A taku TM3 by si asi nechcel ;-) -
Okrem zafoliovania su auta este cele navoskovane - mne trvalo aso 10 rucnych umyti, dokedy som odstranil vsetkok vosk z nepristupnych miest. Pri odovzdavani na prvy pohlad bolo auto uplne ciste a vylestene, no za hranami na niektorych miestach pri silnom slnecnom svetle bolo vidiet zvysky vosku.
-
Pri zacani dodavky Model 3 do EU sa silno zacinam obavat, ako sa to bude stihat montovat v Tilburgu. Zatial tesla navysuje kapacity len vo Fremonte, ak ale ma dodavat radovo 2-3 nasobny pocet Model 3 do EU ako teraz dodava S a X, tak v Tilburgu budu musiet nasobne navysit kapacitu. A obavam sa, ze tam realne nemaju priestor.
Co je mozne je to, ze auta budu dodavat uz zmontovane a nebude sa v Tilburgu robit saskaren s montazou elektromotorov a baterie, to by ale znamenalo, ze Model 3 bude drahsi (dovozne clo, kedze uz sa nebude jednat o dodavku dielov na vyrobu auta ako je to v sucasnosti pre S a X).Komentár
-
Tusim sa niekde pisalo, ze TMS a TMX sa ma vyrabat iba v USA, co sa ale tika TM3, tak by sa mal vyrabat aj v Cine a aj niekde v Europe. Ale kde sa to pisalo to uz presne neviem. Asi sa o tom pisalo v suvislosti s dalsimi Gigafactormi mimo USA. -
Netreba byť skeptikom, Elon si do Tilburgu na pár nocí donesie prenosnú posteľ a vyrieši to. Potom pochváli zamestnancov za ťažkú prácu a my budeme mať svoje objednané Modely 3 už nachystané.
Ale kde a kedy, to Vám poviem v inej rozprávke. -
Keďže Trump zase dnes haraší s clami na EU autá je dostupnosť aút Tesla v budúcom roku dosť otázna.
Už teraz sú ceny bez dane podstatne vyššie ako v USA.
Nemôžem si pomôcť ale čím dal tým viac sa pravdepodobnosť že kúpim ďalšiu Teslu zmenšuje ... -
oni expanduju na nove trhy ale pride mi ze nie na vychod ale na zapad od USA https://www.drive.com.au/motor-news/...rs-119224.html -
Problem je, ake. Ja chcem Model 3 pre manzelku, taka Kona by jej v podstate vyhovovala, zial obavam sa, ze kym bude Kona rozumne dostupna uz tu bude aj Model 3. Otazna je cena, som ale samozrejme ochotny o 5-8k dat viac za Teslu (lebo viem, ze bude mat minimalne SW aktualizacie a moralne nezastara tak rychlo). -
Ja to s tymi clami vidim opacne. Trump hrozi clami:
Americký prezident Donald Trump vyhlásil, že Spojené štáty zavedú na autá z Európskej únie 25-percentné clo. Zatiaľ je to však len jedna z ďalších hrozieb, nie hotová vec.
a vidim to pozitivne. EU bude musiet znizit alebo zrusit cla na americke automobily, inak zavedie cla Trump pre Europske a Tesla bude mat dovod lacniet. -
A. Tesla žiadne clo neplatí pretože auta akože vyrába v Tillburgu.
B. Terajšie clo na dovoz áut z krajiny mimo EU je 10%.
Takže žiadne zlacnenie sa konať nebude. -
Tak potom sa nás ako potenciálnych zákazníkov tesly "obchodná vojna" netýka, to je len dobre. -
Bodaj by si mal pravdu. Ja to tak optimisticky nevidim. Kazde prekaranie nerozumnych lidrov vzdy nakoniec zapatia ludia. Ak to fakt Trump spravi, EU spravi to iste. Nikdy nejde len o to velke, co je v mediach ale kazdy sofistikovany vyrobok ma stovky subdodavatelov a tie prirazky sa v konecnom dosledku na cenach prejavia vsade. -
Este je moznost, ze Trump takto prinuti EU aby znizila dovozne clo z US do EU. No to by zase poskodilo konkurencieschopnost EU automobiliek a zrejme by na to doplatili aj automobilky u nas.
Nedivim sa, ze sa Trump hneva, ked dovozne clo z EU do US je tusim 2,5% ale dovozne clo z US do EU je 10%. Pre zakaznika v EU by to vlastne s mensimi dovoznymi clami bolo lepsie. Inak neviem presne aku cast, ci cele dovozne clo ma TESLA odpustene pri dovoze do EU, ked finalnu montaz EU tesiel robi v Holandsku. Vie niekto presne ako to je s dovoznym clom pre Tesly v EU? -
Vsetky colne tarify boli dohodnute na zlozitych rokovaniach WTO. A teraz pride niekto co ruca vsetky dohody jednostrane prezidentskymi prikazmi. Zhodou okolnosti prave dnes zacali platit cla 25% na dovoz urciteho tovaru z Ciny (reciprocne to iste spravila samozrejme Cina).
Rovnaky problem mam v Turecku. Napriek tomu, ze US zaviedli cla na ocel a ine kovy, Turci zaviedli cla na vsetok US tovar, 5% clo aj na zdravotnicke vyrobky Made in USA s ktorym robim.
Proste chaos na kvadrat, len zatial to ludia nevidia. Ale kriza pribehne velmi rychlo a bude spustena prave tymto ...Naposledy upravené Jiri GrandPa; 23-08-2018, 12:20.
-
Komentár