Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Este mate trpezlivost cakat?
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Volal som do Holandska na Tesla support, tam mi tvrdili ze 'Other Europe' este nieje live, a ze len tak skoro este nebude (hovorili nieco v zmysle this year or the next). Nasledne som volal do Viedne ze ci si to mozem objednat cez ich stranky do Ciech (tam byvam/pracujem), a oni ze nie, ale mozem cez znameho objednat do Rakuska a nechat si to potom importovat. :-/ Ziadny casovy udaj mi nevedel povedat ze kedy by to tak mohlo byt mozne do Other Europe, ale ked som mu povedal ze ci teda mysli ze niekedy do par tyzdnov, alebo skor tak do par rokov, tak povedal ze skor in the coming years.
Takze tak.
Este skusim zavolat do USA.
Komentár
-
Neviete niekto ako je to myslene s tym tesla leasing ktory ponukaju ako alternativu ku hotovosti? Pochopil som prvu splatku, mesacnu aj odkupnu cenu, ale ke tam napisane 10.000 km (napr na rakuskej stranke), to je predpokladam rocny pocet km dovolenych? Co ak to prekrocim? Alebo to je pocet km z ktorych vyratavaju usporu na palive ktoru tam uvadzaju?
Komentár
-
Tiez to chapem ako limit 10.000km, ale to bude asi len priklad financovania. V pripade zaujmu sa da snad o tom jednat, akurat upravia vysku splatky. Len ma napada, to je tym padom nejaka forma operaku? Z akeho dovodu by na normalnom financnom leasingu bolo obmedzenie km? Divne...
-
No leasing tych drahsich aut je v nemecku normalny. Vies si kupit BMW 5ku za 500 euro mesacne bez akontacie atd, len mas obmedzene km rocne a po 3 rokoch musis auto vratit. Kolega v praci (ked som este zil v nemecku) striedal BMW kazde 3 roky, len ak auto vratis v zlom stave a s viac km tak sa nedoplatis. Pri Model 3 je to tak, ze zaplatis 5900 euro vopred a potom 550 euro mesacne 48 mesiacov a potom, ale odkupnu hodnotu (v mojom pripade by to bolo 20 000) teda dostanes auto na splatky ale musis setrit na odkup nakonci, nie je to ako ten klasicky operativny leasing aky maju nemci na ine auta.
-
-
Je maximalne nefer, ze Rakusan bez rezervacie je postaveny nad Slovaka, ktory Teslu podporil financne a zachranil jej rit svojim NEurocenym vkladom. Tento region je fakt na okraji zaujmu. Aj ked nechapem, preco tu chcu vobec stavat showroom a servisne stredisko, ked na nas seru.
ps: len taka uvaha, neda sa zrusit rezervacia a objednat cez Rakusky konfigurator ako osoba bez rezervacie?Naposledy upravené Ioniq; 04-01-2019, 13:40.
Komentár
-
Jasne ze sa da zrusit. Len potom si myslim, ze to auto budes m usiet prihlasit v A. A ty sa cudujes, ze na nas seru? Ved u nas jazdi ani nie desatina Tesiel v porovnani s Rakuskom. Za vsetky tie roky, co predavaju Model S a X je u nas zaregistorvanych nieco cez 100 (!) aut. Neverim tomu, ze realne hned Model 3 kupi viac ako 100 ludi u nas. Ide o tu najdrahsiu verziu.
-
V Tesle vedia, ze v "other Europe" nemozu pocitat s dotaciami/ulavami ked tam nezriada svoje pobocky. Dalsia vec je ze v US 75% objednavok za 4Q2018 na model 3 prislo od novych zakaznikov a len 25% bolo z rezervacii. To su podla mna dovody, preco otvorili konfigurator aj pre novych zaujemcov v Europe len pre zapadne krajiny pretoze sa tam daju uplatnit statne dotacie/ulavy.
-
Jiri GrandPa ako ma donutia prihlasit auto v AT? Pokial tam nie je uplatnena dotacia, mozem si ho prihlasit kde chcem nie? Je to moj sukromny majetok (ak je brana v hotovosti a nie na leasing). Preberiem auto v Tilburgu s papiermi a potom uz Tesla nema na mna ziadne paky. Ci mi nieco unika?
-
Neviem presne, ale myslim, ze ti ho v Tilburgu nedaju. Vydaju ti ho vo Viedni za cenu vratane rakuskej DPH. Sak skus napisat tym dvom saskom ceskym z viedenskej Tesly.
-
Kto uvazuje o dovezeni noveho auta zo zahranicia odporucam si prestudovat stranku financnej spravy SR: https://www.financnasprava.sk/sk/obc...avneho-prostri
"Na základe podaného daňového priznania, zaplatenej dane a podanej žiadosti, vydá daňový úrad potvrdenie o zaplatení dane, ktoré je potrebné predložiť pri prihlásení motorového vozidla do evidencie vozidiel na Dopravnom inšpektoráte Policajného zboru SR."
Auto bez potvrdenia o zaplateni dane slovenskemu danovemu uradu na slovensku neprihlasia (firma platca DPH predklada osvedcenie o registracii na DPH a potvrdenie ze bolo zaslane danovemu uradu oznamenie o kupe vozidla zo zahranicia)
V Rakusku by auto muselo byt kupene s rakuskou DPH, napr. pre TM3 AWD LR: "Einschl. MwSt. von ca. 9.880 €" a neviem ci je mozne si tuto DPH vyziadat spat ked zakon hovori ze nakup ma byt bez DPH.
-
Tento pristup sa mi maximalne od TESLY nepaci a velmi som z nich sklamany. Pokial viem, tak sme stale v Europe a mali by sme mat rovnaky pristup a pravidla. Ak by si nasinci objednali 100 ks MODEL 3 tak OK, to by tak velmi zahybalo dodanymi kusmi ? Cela ta fraska s depozitom je uplne vysmechom vsetkym nam, co sme to zaplatili a verili, ze to pojde podla poradia :-(. Palec dole ....
-
V Tesle v Holandsku vystavia fakturu na novu teslu bez DPH rovnako pravnickym osobam platcom DPH ako aj pravnickym osobam neplatcom DPH. Fyzicke osoby - podnikatelia rovnako a aj fyzicke osoby nepodnikatelia dostanu fakturu tiex bez DPH. Cize vsetci ak chcu.
DPH sa plati/alebo neplati (patca HPH) vzdy na Slovensku. Pre fyzicke osoby - nepodnikatelov na to SK danovy urad vydava specialne ICDPH. Opakovane ma udivuje, ze to takto nefunguje plosne v celej EU u vsetkych firiem, no Miro hovori, ze je na lubovoli predajcu, ci fa vystavi s, alebo bez DPH.
-
Myslim, ze jux alebo niekto pisal, ze ako sukromna osoba auto mozes kupit aj vo VIE, platis normalne rakusku dphcku. Nepredaju ti auto bez DPH, teda na firmu, to musis riesit cez Tilburg.
Komentár
-
Dostal som odpoved:
Technicky je možné Model 3 objednat přes Rakousko, ale pak Vás stejně příjde email, že Vaše objednávka bude zpracována až po otevření konfigurátoru pro Other Europe, protože vždy rozhoduje země, kde budete vůz registrovat. Zároveň tento krok nepomůže k rychlejšímu dodání, takže doporučuji ještě chvíli vydržet a objednat to pak přes Other Europe, ušetří se tím spousta komplikacé a vůz dostanete ve stejný čas.
Ta Rakuska objednavky by mala zmiznut do 14dni pokial nezaplatim zalohu,budem informovat ked sa tak stane.
Nechávam si povodnu Other Europe 5/2016
-
-
Base ceny v US by mali byt ak sa nemylim:
Mid-range 35 950 USD
Long-range AWD 42 950 USD
Performance AWD 53 950 USD
Preco AT cena standardneho AWD je 58 300 EUR ?!?!
Komentár
-
Na SK teslu zatial nekupis, takze SK cena 3 nemoze byt, SK cena bude az ked bude showroom na SK. Pre nas bude platit cena pre "other europe" ked otvoria konfigurator. Priblizne sa to da interpolovat z cien 3, S a X povedzme v nemecku a cien S a X pre other europe. Ked sa ti chce - vypocitaj.z toho cenu 3 pre other europe.
-
Ako som uz pisal, v Holandsku kupujes teslu vzdy bez DPH - je jedno ci si fyzicka ci pravnicka osoba, podnikatel ci nepodnikatel, platca DPH ci nie.
DPH plati kazdy z other europe u seba doma v sadzbe aku ma doma. Samozrejme subjekt, ktory je platcom DPH pri nakupe neplati DPH.
Ceny pre "other europe" su preto vzdy udavane bez DPH.
-
Moja verzia stoji 59 800,- lebo som to mal objednane este v Nemecku. Ono by to bolo fajn, lebo nemci davaju 4000 euro dole pri registracii elektro auta a je tam aj nejake znizenie dane, ale uz to neriesim, lebo to nedostanem kedze som uz na SK, takze cena je sice vysoka, ale prachy dostanes spat, takze by to nevadilo, len ja som v najhorsej moznej situacii, lebo kupujem auto za drahu cenu a nedostanem nic spat, lebo nie som uz v tej krajine.
-
Prave mi volali z Tesly... ze ci chcem auto vo februari alebo staci marec...
A tiez ci chcem doobjednat zimne kolesa, platit hotovosti alebo leasing, a ci mam nejake auto na vymenu.
Informacie o jednofazovej nnabijacke chlapik nemal, ale povedal ze zisti v Headquarters a zavola naspat.
Nemozem sa dockat!
- Likes 3
Komentár
-
Dobrá správa !
Veľa ľudí prekvapili vysoké ceny Model-u 3, ktorý stál v EU špecifikáciách 2/3 modelu S. A vidíte, Elon Musk Vám vyšiel v ústrety, od pondelka bude najnižšia konfigurácia Tesla 3 (v krajinách, ktoré Američani nájdu na mape) za polovicu Modelu S.
Bohužiaľ pre všetkých na to išiel spôsobom sebe vlastným.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
A nakoniec prečo nie. Veď najpredávanejší elektromobil podľa včerajšej správy (Leaf 40) bude v EU zasa o pár tisíc € drahší od leta (Leaf 3 Zero 40t€, Zero edition Leaf-a 2 pred rokom bola za 36t€) a s 62 kWh a Chademom za ďalšie tisíce navrch dokonca. Žeby v Nissane vedeli, čo si Tesla čakatelia nepripustia ? Že model 3 so Standart battery v EU tento rok nebude ?
-
Verzia Standard Battery bude najskor v polovici roka, kym budu mat naplnene objednavky na drahsie verzie do toho nepojdu (ved naco), pri sucasnom tempe vyroby ale verim, ze do pol roka predaju v EU a cine drahe varianty a zrazu nastane situacia, ze nemaju pre koho vyrabat a vtedy zacnu robit lacnejsiu variantu.
Je vsak mozne, ze najskor budu robit Mid a Long range verzie bez premium interieru a az potom zacnu robit aj low range.
-
Nemyslim si, ze si mozu dovolit nejake signifikantne zvysenie cien. Ak si mysli, ze toto pritiahne viac ludi ku kupe Modelu 3 premium, tak sa IMHO dost myli. Obzvlast pre EU, Sko je hatchback s uplne inou uzitnou hodnotou. Tu je eTron dost vazna konkurencia.
-
Nevidel som tu odkaz, tak pre všetkých, čo nesledujú na FB zahraničné Tesla 3 skupiny, toto je odkaz na tracking lode, ktoré vezie prvých 3000 modelov 3 do Európy.
9 dní by jej mala trvať cesta zo San Franciska do Panamy (do 20.1.), čo je asi tretina vzdialenosti, tak odhadujem potom ešte vyše dvadsať dní do Európy. Neviem či je to rýchla loď alebo pomalšia ale pôvodné správy o dvoch týždňoch cesty loďou z USA do EU pre ňu asi neplatili.
Od 10.-teho sa nakladali autá, teda dva dni trvalo pojazdiť z parkoviska v prístave do lode tých 3000 kusov.Real-time and current position of GLOVIS CAPTAIN (Cargo, MMSI: 538006167, IMO: 9707015) on ais live map is in North Pacific Ocean with coordinates 37.46078° / -122.72864° and speed 13.4 knots as reported on 2019-01-12 17:12 by AIS live data.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 12-01-2019, 18:18.[priezvisko]@me.com
- Likes 2
Komentár
-
Rýchlosť tejto lode je priemerne 13,5 uzla, maximum od prístavu tam má menej ako 16 uzlov. Podľa Wikipedie priemerné nákladné lode idú rýchlosťou 21 až 25 uzlov, takže použitím rýchlejšej lode pri inej zásielke sa môže dĺžka prepravy znížiť.
P.S. ale netešte sa, to nejdú pre nás
-
V tej lodi sa vezie 3000 aut, tak hadam aj nejake auta do showroomov na testovacie jazdy nie len pre zakaznikov. A zrejme su to prve kusy, ktore su aj pre zamestnancov Tesly v Europe. Som zvedavy, kolko z tychto aut skonci hned v bazaroch niekde v Norsku ci inde v zapadnej Europe.
-
ale tie splodiny vypúšťa nie na nás, ale v šírom oceáne
-
Mensie a rychlejsie lode vypustaju splodiny rovno do vody. Niektore maju vyfuk bokom lode a nim zaroven vyteka pouzita chladiaca voda. Niektore stredom vrtule. Teda morska voda z chladenia motora sa leje este pri motore do vyfuku, tam sa miesa so spalinami aby sa vyfukove potrubie schladilo. Vyfukove plyny su potom tak chladne, ze sa odvadzaju gumovymi hadicami von z lode, na rychlolodiach do stredu vrtul.
-
a co nepadne do mora, ako kysly dazd (ozaj vsimli ste si, ako sa zmenila retoriak za poslednych 20 rokov? vtedy bol na dennodennom pretrase kysly dazd a ozonova diera - dnes ludi "preonacili" na strasiaka CO2), to ti vduchove hmoty prinesu rovno do frnaka...
-
A všimli ste si ? Pri rezervácii pre "Other Europe" ešte pred pár dňami svietilo "Early 2019". Už je tam:
Deliveries start in the second half of 2019
čo znamená, že dodávky začínajú a teda ešte si tých pár mesiacov počkáme.
Kto chcete jazdiť EV, kúpte si niečo iné dokedy sa dočkáte, lebo ešte jedno auto zjazdíte, dokedy príde model 3. Naozaj sa to oplatí, ani neviete o čo prichádzate. Vážne. Ten holub na streche ešte tak skoro nebude.
Elektromobilistov začínajú niektorí psychiatri zaradovať medzi narkomanov, lebo pri kúpe prvého elektromobilu už nechcú jazdiť na ničom inom a nechcú ani počuť presadať do iného auta ako EV - nevedia sa svojej závislosti vzdať. Potvrdzujem.[priezvisko]@me.com
- Likes 2
Komentár
-
Ale toto nie je v konte ale zmenilo sa to na stránke pred prihlásením. Odhláste sa a uvidíte to. Ja som rezervoval v júli 2018 a tiež mám Early 2019, ale zmena nastala tam kde píšem.
-
On mysli toto bez prihlasovania. To vidim aj ja. https://www.tesla.com/en_EU/model3 Reserve your Model 3 today. Deliveries start in the second half of 2019.
-
Miroslav Rojko ja Teslu sledujem uz od 2004 a urcite nesuhlasim s tym, ze by si ludia mali objednat nieco ine. Pracujem v auto priemysle a cakal som na hybrid pre manzelku, ktore slubuju automobilky uz roky a stale nic..... Ked som hovoril vsetkym o Tesle vysmiali ma, smiali sa mi ked som si objednal Model 3 a teraz ho dostanem o mesiac a smejem sa ja im, lebo automobilky stale odsuvaju hybridy a elektromobili a len slubuju.... Tesla dodava!
-
Som hovoril, ze skor ako v lete 2019 to nebude, tie terminy co ludom svietia v ich Tesla konte maju asi taku vaznost ako Donald Trump A to bude este zaujimave, kedy sa v nasom prdelakove Other Europe dockame tej skromnejsej SR alebo MR verzie. Ak ma niekto super vazny zaujem o LR/Perf verziu, treba objednat cez Rakusko. Resp uz je relativne dost inzeratov aj na mobile.de, ako rakuskych tak aj nemeckych, a cenovo to nevyzera az tak brutalne nadsadene, ako by si jeden myslel... tak sa da dostat k LR M3 uz v priebehu marca. Ak niekto caka na slabsiu verziu, ako povedal Miro, mozno stoji za zvazenie poriesit na ten rok, rok a pol cakania ine EV. Setrit zacne majitel uz teraz, a ceny EV sa dlhodobo drzia na dobrej urovni, takze vela neprerobi...
Komentár
-
Takže ešte viac polopate. Keď kliknem na rezervovať Model 3 pre "Other Europe":
a keď kliknem na to isté pod Nemeckom, tak sa mi zobrazí rovno stránka s výberom konfigurácie a dole je doručenie Marec :
Čo jasne hovorí o tom, že inoeurópske krajiny posunuli na druhý polrok. Predtým tam bolo začiatok 2019. Keď to menili, asi mali dôvod a bude to aktuálne.
Komentár
-
V kazdom pripade je od tesly vrcholne neseriozne, ze si zobrala peniaze za rezervaciu od "other europe" a neumoznila konfigurovat vsetkym v rovnakom case.
A zaklincovali to tym, ze v krajinach kde maju showroomy umoznili konfigurovat bez rezervacie. Nechapem co ich k tomu viedlo - pri X-ku ziadne rozdiely nerobili.
Mozno im takto vyjdu lepsie zisky, ale aj tak je to svinstvo, hlavne voci tym z "other europe", co cakali pred showroomami. Osobne nebudem konfigurovat, dokedy nebudu jazdy.
- Likes 3
Komentár
-
Neserióznych vecí ako táto už Tesla urobila viacej, ale zajtra už to bude zabudnuté a bude sa spasiteľ ospevovať, takže si to môžu dovoliť. Je to firma čo ide po peniazoch rovnako ako každá iná, netreba si ju idealizovať.
-
Zial ja v tomto vnimam Teslu este horsie ako bezne firmy. Vsemozne sa snazia zakryvat chyby bez snahy o napravu. Vidim tam paralely s Applom. Som si isty, ze ked sa bude predstavovat Y nebudem si ju predobjednavat lebo to dopadne tak ako pri 3jke. Radsej si kupim ojazdene Xko.
-
Neviem, ci Teslu mas, ale to vnimanie mas subjektivne a nespravne. Vymenili zadarmo uz spustu vedi, ktore neboli v poriadku. CIze nie len SW vylepsienia a napravy ale aj HW.
-
Ja dokonca ani nemam dovod stazovat na servis tesly, na ktory sa mnohi zrejme opravnene stazuju.
Jedinu poruchu, kvoli ktorej som musel ist asap do servisu mi opravili na druhy den. Pritom som ju zrejme sposobil sam, lebo som updatoval sw v garazi so slabym mobilnym signalom a pocas updatu som skusal, co vsetko ide a co nie.
Komentár