Dnes mi prisiel z Tesly email: "Bestätigung Ihres Model 3 Updates" ale nic nove v Accounte nemam (stale bez VINu). Jedine v sekcii Documents som si vsimol novy dokument Non-Core and Gray Market, ktory som tam predtym nemal.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Este mate trpezlivost cakat?
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
podľa toho dokumentu sme pre Teslu "non-core market" a zaujímavé, že updaty, online služby, servis, odťah vozidla (asistencia na ceste), všetko je pre nás "No" alebo "Not guaranteed". Aj do servisu dopraviť najprv do "core market" krajiny na vlastné náklady. Síce ako tu viacerí píšete, Tesla tieto veci robí ale podľa papiera, ktorý vydali, nemusia a ak to niekedy aj prestanú robiť, nemôže sa nikto sťažovať, pred kúpou mu to dali písomne.
-
MatejN - to znamena, ze tu fakturu rusia a dostanes novu s novou cenou.
-
-
V pondelok som zrušil rezerváciu na Tesla 3 a včera - stredu som mal peniaze pripísané naspäť na účte. Takže rezervačné zálohy vracajú do pár dní, nečaká sa neviem koľko ako písali rôzne médiá.
Rezervácia je zbytočná, nie je žiadny dôvod ju mať. Bez nej sa Model 3 kúpi rýchlejšie.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
ja som rusil koncom juna a stale nic. Debetna karta, z ktorej som rok dozadu rezervoval, je uz neplatna, medzicasom mi uz bola vydana nova - teoreticky by to mohol byt dovod zdrzania, netusim. Ale riesit to zacnem, az ked nepridu peniaze do konca tohto mesiaca.
-
Tiež som platil kartou (mBank) a v apríli mi dali novú, ale má rovnaké číslo ako stará, ktorej končila platnosť. Väčšina bánk vydá kartu s novým číslom a to môže byť problém.
-
Ja mam Tatru a nova karta ma ine cislo ako predosla. Inak pri ruseni som ziadny IBAN nevidel, jednoducho som klikol na zrusenie, pytalo ma iba uviest dovod a to bolo vsetko. Ak by ma pytalo bankove detaily, tak by som uviedol. Uvidime ako sa to vyvinie, keby mi neprisli peniaze ani by ma nikto z Tesly nekontaktoval do konca mesiaca, zacnem sa tomu venovat.
-
no uz aj mne akurat dnes dosli peniaze, datum transakcie ukazuje 29.6.2019 Neviem co to v tej Tatra banke stvarali, ale podla vsetkeho museli nejako riesit Tesla s bankou poslanie na expirovanu kartu, preto to mohlo trvat tak dlho. Skoda ze mna pri ruseni rezervacie nepytalo zadat IBAN ako ostatnych, bolo by to jednoduchsie a rychlejsie, no teraz je to uz jedno.
-
-
Skuste mi prosim niekto priblizit vase rozhodnutie - preco model 3 a nie model S (sklad), lebo ako to citam, tak si nemozem pomoct, ale tych ca 15tis co je model 3 lacnejsi mi pripada malo, inak povedane, bud je MS lacny, alebo M3 drahy ... ale asi otazka vkusu tiez.
inak dufam, ze tato odysea ad DPH pre M3 a pod je davno pre MS vyriesena, len treba auto kupit bez DPH (aj ked som FO nepodnikatel), do Tilburgu poslat nejaku spediciu a nasledne si doma mozem riesit poistenie, prihlasenie atd. ?
Komentár
-
Ja mam aj S aj 3 a mozem povedat, ze 3 je take sexy, je zabavne na jazdenie, lepsie sa s nim parkuje (je mensie) atd. 15k eur je stale dost penazi, jedina nevyhoda je to, ze 3 ma male otvaranie kufra, takze napchat tam bicykel a kufre na dovolenku sa neda. Ale da sa to riesit original taznym a nosicom, takze keby som mal mat len jedno auto rozhodnem sa pre 3 s taznym.
Nehovoriac o tom, ze spotreba je vyrazne lepsia ako pri S a mne osobne sa daleko viac paci aj interier oproti S. V S mam ale pre mna pohodlnejsie sedacky (mam povodne s latkovym potahom - nepalia a mne sa v nich lepsie sedi ako v 3).
-
Ja mam S, cakam na 3 ale myslim, ze mozem porovnat. S je skutocne velke auto, ako sirkou tak aj kufrom a je super pre rodinu lebo tam fakt vojde vsetko. Momentalne vozime vzadu dve velke detske sedacky v Isofixe a este medzi ne vojde stihla matka.
Trojka je proste auto pouzitelnejsie v pre denne vozenie ako druhe EV super, ale keby som mal rozhodovat znovu o prvom EV idem do Ska.
-
-
Aha - dakujem! tak co prispevok, to iny nazor, ale vsak tak to ma byt.
My mame full house / auto, vela deti. Mna skor zarazili 2 veci u m3: to otvaranie kufra (otvor maly, neni elektricky a voda zo zadneho skla tecie dnu) a vsetci sa zhodli, ze m3 je hlucnejsi. V tych 15tis rozdiel je este aj free supercharging, takze ten rozdiel m3 a ms je ca iba 10k. Ale beriem, do mesta iste m3
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od Ja123 Pozrieť príspevkyMy mame full house / auto, vela deti. Mna skor zarazili 2 veci u m3: to otvaranie kufra (otvor maly, neni elektricky a voda zo zadneho skla tecie dnu) a vsetci sa zhodli, ze m3 je hlucnejsi. V tych 15tis rozdiel je este aj free supercharging, takze ten rozdiel m3 a ms je ca iba 10k. Ale beriem, do mesta iste m3
Komentár
-
tak to vyzera ze nove S a X budu mat opat free unlimited supercharging: https://twitter.com/Tesla/status/1157673131084902401
@Tesla
BREAKING: All new Model S and Model X orders now come with ⚡ free ⚡ unlimited ⚡ Supercharging ⚡
-
-
Neviem či ste to postrehli, ale znamenalo by to zníženie nákladov na dovoz Tesly o 4 tis. €. S blížiacou sa dotáciou (5 tis. €) na SK od decembra je asi najlepšie počkať, 9 tis. € je už dosť za 5 mesiacov čakania.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Sledujem aj Slovinske forum (Google Translator), kedze vdaka nim sa da objednavat Model 3 v Rakusku (uz si tam aj nejake vyzdvihli), budu tam riesit aj to vratenie dane (MwSt).
Nova informacia je, ze "vedenie Tesly aktivne pracuje na probleme s danou a dufaju ze od druhej polky Augusta budu vystavovat faktury bez DPH pre Slovinskych, Chorvatskych, Madarskych a Slovenskych zakaznikov." [strana 14]
- Likes 2
Komentár
-
Priatelia, tak epopej môjho Modelu 3 pokračuje. Na veľké urgencie som dostal priamo z Holandska faktúru vo štvrtok. V profile na tesla.com mám hneď tri faktúry. Každá v inej sume S bankou som teda začal riešiť podpis zmluvy. Tá bude v pondelok. Tesla mi potvrdila (mám to písomne v maili), že stačí potvrdenie od banky, že peniaze odoslala. Nemusia byť nutne na Tesla účte. Potreboval som aj techničák, kedže auto už bolo na rakúskych značkách. Vraj, keď dostanú peniaze potom pošlú TP. Inak to nejde. Na moje urgencie, mi poslali TP vo štvrtok. Dodanie mi dali tiež na pondelok vo Viedni. Včera mi volá slečna z Holandska, že dodanie bude v Linzi. Že auto je tam. Najnovšie musí mať Tesla už peniaze na účte, inak mi auto nevydajú.
Priatelia, ako má Tesla skvelé autá, tak primitívny, hlúpy a neschopný má zákaznícky servis. Keď som kupoval nového Touarega, div že predo mnou nerolovali červený koberec do predajne. A obskakovali ma traja na predajni, len aby som bol spokojný.
Tesla je v tomto obrovským sklamaním
- Likes 3
Komentár
-
Je to jednoduche. Pre teslu si anonym, ty ludia denne riesia predaj desiatok aut. Pre VW a Tuareg si bol mozno jediny zakaznik za cely den (v idealnom pripade maju mozno 2-3 predaje za den). Teraz si ale uvedom, ze z ceny tvojho Tuaregu musis zivit tu budovu predajne a aj samotnych predajcov.
Tak ako zanikli elektro predajne (cest vynimkam) tak postupne zakapu aj velke showroomy u automobiliek. Pred 10 rokmi sme si nevedeli predstavit, ze si kupime televizor, bez toho aby sme ho v predajni videli a vyskusali. Dnes sa gro televizorov preda cez internet. To sa neda zastavit.
-
To je síce pekné, že si číslo pre nich, ale predávajú produkty sa desaťtisíce EUR a zamestnávajú mierne povedané hlupákov a vedenie sú totálni diletanti. Aspoň v Európe.
Ak sa chcú stať mainstream tak sa jednoducho takto k zákazníkom správať nemôžu.
-
Bohuzial nie len v Europe Jiri, v US je to taky isty bordel. Rich z Rich Rebuilds sa snazil k svojej CPO Tesle dostat niekolko mesiacov a delivery specialisti ci ako si to hovoria mu podavali uplne od veci nepravdive informacie. Odporucam toto video a jeho pokracovania:
https://youtu.be/H8ro6kpKlw0
-
No ono je momentalne problem to, ze to vobec vyzaduje ludsku komunikaciu. Tesla sa musi dostat do stavu ako je napr. Alza. Objednas, zaplatis, vyzdvihnes. Potom mozu byt nizke naklady. Teraz su niekde na pol ceste, zo stavu vitame vas na cervenom koberceku (povedzme okolo roku 2015-2016) ked predavali malo sa dostali do stavu, ze zrazu predavaju vela. Je jedna predajna VIE na velke okolie - zoberme si, ze len v Bratislave je tak 6-10 predajni Skoda. Spravili rychly rast, ale procesy na to este nemaju nastavene / dotiahnute.
Prva lastovicka je moznost (konecne) sa objednat do servisu z aplikacie. Cielom je urcite dostat sa do stavu, ze auto sa objedna, zaplati a vyriesi sa komplet papierovaci proces bez zasadhu ziveho cloveka (rozumej automaticky). To im ale odhadujem bude trvat tak este 2-3 roky. Potom skutocne budu len "vydajne miesta" a servisne strediska. Funguje to v elektronike, bude to fungovat aj v automobilizme. Potrebujes si auto vyskusat? Nie je problem, budu (su) zluzby jazda na Tesle, tam si to mozes testnut. Plus niekde zostanu aj galerie, kde bude auto vystavene.
Skus dnes prist do elektro predajne (napr. Nay) a skus sa spytat nieco odborne k TV alebo inej elektronike. Ludia co su na predajni vedia zaklady + nieco zo skolenia. Odborne veci si najdeme na internete, ludi k tomu potrebovat nebudeme.
Jedine tak sa da skalovat bez zvysovania nakladov a to Tesla potrebuje - ukazat iny model predaja ako ten, na ktory sme zvyknuty. Iste, nie vsetkym to bude vyhovovat, ale postupne si aj starsi ludia zvyknu (tak ako si zvykli na "suchacie" telefony).
-
Hm, tak tu nesuhlasim. Nemam problem s tym ako to popisujes, ak to bude fungovat na 95%. Lenze ono to nebude ani na 50%. Ludia maju individualne poziadavky. Este raz - nebavime sa o produktoch za par stovak. Akonahle vznikne nejaky zadrhel, tak si ako zakaznik pri komunikacii s automatom (AI, nazvi to ako chces) v riti. Este ani raz v mojom zivote, ked som musel volat na zakaznicku linku, moj problem nevyriesil automat.
Takato cesta znizovania nakladov nie je IMHO schodna.
-
Je schodna ked sa bavime o telke za 800€. Ale pri aute za 140.000€? Tu by som mal osobne zabrany najma ked ide o moje peniaze a nie ukradnute. Ako povedal Jiri ani mne automat nikdy nevyriesil ziadny problem alebo otazku. Tak ci tak ma vzdy prepajali.
A znova sa dostavam k cene. Preco by som si mal pri aute za 140.000€ zhanat dakde na internete typka co mi pozicia auto (a este si za to aj platit) a potom stravit este hodiny dakde na forach a weboch aby som zistil vsetky detaily co ma zaujimaju? Proste nie. A so vsetkou uctou k planete ak k tomuto stavu dojde tak sa vratim cez zatate zuby radsej k tradicnemu predajcovi a bude mi uplne jedno ze ma zlomi na spalovak. Tam sa budu aspon tvarit ze im na zakaznikovi zalezi (s mojim predajcom terajsich aut si doteraz tykam aj ked som tam kupil len 2 auta). Pamata si moje meno vie ake mam auto a vzdy mi promptne vsetko zisti a vybavi. Ked som chcel tazne a truhlu na strechu tak som len povedal nech mi to zozenu a za 3 dni som mal termin na montaz. Nemusel som nic dohladavat porovnavat a zistovat. Aj kavu s keksikom donesie pri tom kratkom cakani pocas odovzdania vozidla na garancku a to vsetko vzdy s usmevom Proste je tu nejaky fungujuci osobny customer relations system a nie som len sustava jednotiek a nul v ich automatizovanom systeme.
Ked si to porovnam s Alzou kde som najprv len cislo objednavky ktore musim natukat do automatu a nasledne som cislo na listku ktore vyvolaju len preto aby mi tovar odovzdal znudeny a zjavne vyhoreny clovek dole pri pulte. No dakujem pekne Uz tam mi lezu tie otravene ksichty na nervy a to sa tam tocia individualne len male sumy. Auto by som od nich ani neprebral.
Niet nad osobny kontakt. Z ludi sa stavaju zombie ktore len cumia do smartphonu lebo inak komunikovat uz ani nevedia. Podme to zabit este viac ved treba setrit naklady.
-
Ked sa to riesi cez 3-4 osoby, tak to je iny proces a chaos. Ty by si mal mat jedneho cloveka, ktory bude riesit len teba. Mna by zaujimalo ci je to len preto, ze riesia auto na Slovensko z Rakuska a financie sa posielaju do Holandska, alebo je to tak aj pre domacich na trhoch, ktore su uz otoverene.
Jiri GrandPa ty si kupoval auto vo Svajciarsku. Riesil si to len z jednou osobou, alebo tiez to bol podobny proces.
-
Wilo, ano tak to funguje, ak ale ides cestou znizovania nakladov (a o to Tesle vzdy islo) tak to inak ako automatom nepojde. Ak chces mat osobny pristup ano, kludne si kup Audi. Ak chces mat "lacne" vozidlo tak budes mat Teslu. K tomu to speje, tesla zkrti naklady vsade kde sa da a kde ine automobilky o tom ani neuvazuju (vid napr. novy system kabelaze, tvarovanie karoserie z jedneho kusu a podobne).
Uvidite, ze za 5 rokov to bude ako pisem. Chapem, ze zostane niekolko % ludi, ktory budu potrebovat nieco specificke, ale som si isty, ze velka vacsina bude kupovat cez automat. Zvlast ked Tesla dospeje do stavu, ze bude riesit aj poistenie a pripadne leasing, proste len pri objednavke zaskrtnes dalsie 2 polia a hotovo. Nebudes niekde spekulovat, ze tam a tam je lacnejsia poistka a podobne, komfort vyhra. Na Alze tiez mas pripoistenie skody a aj kupu na splatky. Som si isty, ze do 5 rokov to bude identicke v Tesle.
-
OK pre auto za 25000€. Pri aute za 100’000€ očakávam niečo iné.
-
ICE666SVK - vo Švajci mi tiež každý krát vola alebo píše iná osoba. Ale komunikáciu majú konzistentnú. Myslim, že to v skutočnosti robia z Nemecka (Nemca a Švajčiara podľa prízvuku rozoznám). Ale odovzdanie je v Zürichu.
Tesla ma takmer v každom kantóne predajnu a servis. A na cestách je to vidno. V Zürichu alebo Zugu stretneš Teslu cca každých 5 minút.
Samozrejme to súvisí s kúpy schopnosťou obyvateľstva, mimochodom žiadne dotácie nie sú.
-
jeeff to ze sa tento system casom rozsiri vsade okrem naozaj luxusnych automobiliek chapem. Ale osobne mu budem vzdorovat tak dlho ako sa da. Ked uz nebude inej cesty tak mi nezostane nic ine len rezignovat.
Na margo tej karoserie Modelu Y z jedneho kusu som inac dost skepticky. Ako napad je to zaujimavy. Tiez auto bude vyzerat pekne bez zbytocnych medzier. Ale absolutne si neviem predstavit ako sa budu riesit mensie nehody. To pri kazdom mensom tukanci budu menit kompletnu kasnu? Vsak to bude nepoistitelne. Zvlast hlinik je na opravu svina. Na to som ozaj zvedavy ako si to predstavuju.
-
Ano, jedna sa samozrejme o ram (body) auta z jedneho kusa, dnes sa to zvara/lepi z viacerych casti, Tesla chce dosiahnut unibody. Aj dnes sa taketo veci riasia odrezanim kusu a navarenim noveho, takze ziadny rozdiel voci zvaranej karoserii nie je.
-
No ak budu odrezavat nahradne diely z unibody ramov tak tam bude mrte vela zbytocneho odpadu aj vyssia cena. A to chcem ozaj vidiet fachmana ktory to tak presne odreze aby to sedelo na mikrometer presne.
Ano dnes sa tiez reze navara a lepi ale su to mensie kusky s ktorymi sa lepsie manipuluje. Ale tak uvidime. Americania maju vseobecne volnejsie naroky na toleranciu odchyliek. Za rok budeme mudrejsi ked s tym vyrukuju ze co a ako.
-
jeeff Ja vidim problem ani nie tak v ludskej komunikacia ale katastrofalne nastavenych procesoch. Ti ludia musia komunikovat a pritom maju nespravne informacie alebo ziadne. Je to proste zle nastavene.
- Likes 1
Komentár
-
Tesla v ramci “setrenia” prepustila 90% schopnych a skusenych ludi ktorym na praci a vysledkoch zalezalo. Nasledne tam nabrali absolventov a kdeakych suflikantov bez skusenosti motivacie a ambicii. Za nizku mzdu aby sa setrilo. Takze ani takyto tajtrlici nebudu nikdy motivovani urobit nieco viac (ved preco za taku malu mzdu) a potom po kratkom case odchadzaju a prichadzaju este vacsi trtkovia. Fluktuacia zamestnancov Tesly je minimalne v USA najvacsou v odvetvi a jednou z najvacsich v krajine vobec. Ja chapem ze musia setrit kde sa da ale setrenie na ludoch je ozaj velmi zly napad. Neviem aka je situacia v Europe ale vzhladom na mensi trh oproti USA to bude asi este horsie.
-
To je presne to čo ma odrádza od Tesly. Sledujem Vaše skúsenosti a je to dosť zlé. Kúpa sa dá ešte prežiť, je to jednorazovka, ale keď posledná vymoženosť - objednanie do servisu cez aplikáciu ponúkne vo Viedni prvý termín na december, tak to už je úplné zlyhanie, veď servis keď je vyťažený môže fungovať na dve smeny aj v sobotu. Auto chcem meniť začiatkom roka, čakám že sa to zlepší novým servisom vo Viedni, prípadne sľubovanými nešpecifikovanými zmenami v našom sektrore, aj keď sa obávam že tými zmenami sú servisy vo Varšave, Prahe a avizovaný v Budapešti a tým to končí.
-
Rasto6 - s tým decembrom to neber vážne. To su termíny pre prípady ktoré nie sú súrne (aj keď je to samozrejme nonsense). Čo poznám zopár ľudí, ktorí mali auto nepojazdné, tak to rieši Tesla promptne.
Ja mám auto 2.5 roka a 80 000 km a aj keď som v servise bol už 2x bolo to na “prehliadku” ktorá vôbec nie je treba. Inak by som tam vôbec nemusel ísť.
Iná vec je plecharina. Tu Tesla nerobí a robia to nezávisle firmy, ktoré tiež nestíhajú.
-
Tak minuly piatok som uspesne doviezol auto domov. Teraz je maly problem s prihlasenim, faktury od tesly nevyhovuju slovenskym uradom tak som v kontakte s panom Hasalom a pani Ziskovou aby sme to poriesili co najskor. Faktura nema ziadny overovaci prvok (peciatka, podpis, elektronicky podpis) tak cakam na vystavenie. Predpokladam ze budem potrebovat aj preberaci protokol ktory spoji fakturu s konkertnym VIN.
Potom by to uz nemal byt problem. Tak drzte palce. Vratenie DPH z rakuska zacnem riesit neskor, budem potrebovat trochu kludu po tomho kolotoci.1 BildNaposledy upravené FuturePrimitive; 01-08-2019, 13:42.
- Likes 6
Komentár
-
head Danovy urad vyzaduje original alebo notarom overenu kopiu faktury. Kedze faktura neobsahuje ziadny overovaci prvok ako peciatka podpis atd nema to notar ako overit. Vyziadal som si opeciatkovanu fakturu od Tesly a mali by mi ju vystavit do piatku, co je posledny den do kedy by som mal podat danove priznanie ako fyzcka osoba. Na cestnej doprave s tou fakturou nemali problem, vyzadovali iba uradny preklad. Ale predpokladam ze nasledne na DI si budu pytat potvrdenie o zaplateni dane cize sa bez danoveho tak ci tak nepohnem. Dalsia vec co sa skomplikovala je ze faktura bola vystavena 9.7 a pokial nemam v rukach doklad o nadobudnuti protihodnoty, danovy urad bude vychadzat pre termin zaplatenia dane z datumu vystavenia faktury. Cize som si vyziadal preberaci protokol ktory dokazuje ze som auto / protihodnotu nadobudol minuly piatok. Vcera ma kontaktoval pan Kasik ze to ide vybavit do Viedne tak uvidime jak to dopadne. Danove urady su na slovensku docela nekonzistentne a je mozne ze mas inu skusenost, vsetko zalezi od cloveka co to dostane na starosti.
-
Ja by som si dal normalne urobit peciatku a podpisal to sam. Naklad do 20€ a nemusis sa s nikym natahovat. Realne si aj tak danove urady jednotlivych krajin len elektronicky vymenia informaciu kolko bolo a kedy zaplatane a dovi. Nikto to nikdy nebude skumat a Tesla uz vonkoncom nema dovod popierat alebo potvrdzovat ci taku fakturu vydala alebo nie.
-
Peciatka je pekny prezitok. Hlavne preto, ze hocikto si ju moze vyrobit. Ja v mojej firme peciatku nemam a raz sa nejaka pani so mnou na DU hadala, ze podpis nestaci. Tak som to dal eskalovat jej veducej, ktora potvrdila, ze peciatku netreba.
Edit: To bolo hadam aj 5 rokov dozadu. Peciatku vo firme nemam este dlhsie a nebol s tym problem.Naposledy upravené head; 01-08-2019, 12:36.
-
Ziadna faktura nemusi obsahovat ani peciatku ani podpis. Ked som prihlasoval teslu tak ani danovy urad, ani kontrola originality, ani okresny urad, ani policia nemali ziaden problem s tym, ze faktura na teslu neobsahuje peciatku ani podpis. Iba chceli uradny preklad faktury. Ak by mali akekolvek pochybnosti o pravosti faktury, mozu si dat fakturu overit u firmy, ktora ju vydala, pripadne aj u prislusneho danoveho uradu ktoremu firma v EU prislucha. V EU maju urady k dispoizicii dobru krizovu kontrolu vsetkych danovych dokladov.
-
Ah... pečiatky. Tiež som raz v banke mal problém, lebo žiadna pečiatka. (našťastie bol problém len na priehradke, rýchlo sa to vyriešilo)
Pritom žiadny náš zákon neprikazuje mať pečiatku. Človek by povedal, že na DÚ by mohli niečo o zákonoch vedieť.
-
ako tak citam, kupil Teslu 3 a prihlasit na Slovensku je celkom ako turecky dvestodielny roman. Tesim sa, ze vy, dobrodruhovia vyslapavate cestu zvysnemu ludu
fandim vam, ale teda tolko prekazok ako tu citam....to az hranici s nejakou akceptovatelnou hranicou.
- Likes 4
Komentár
-
EVan este mas Kiu? Ak mas cim jazdit, tak cakanim nic nepokazis. Minimalne za najblizsieho pol roka teda mozes ziskat. Jednak sa snad zjednotia tie fakturacie, postup dodania atd a po druhe, vela ludi skutocne ocakava pouzitelne dotacie s pripadnym srotovnym, tak to tiez nebude zanedbatelne.
-
Ked som kupoval model S, tak prave Tesla zmenila podmienky (od Jan/2016) a mohol som na nove auto osadit prevozne znacky a odjazdit z holadskeho Tilburgu na Slovensko. Predtym to Tesla odmietala a vyzadovala prepravu auta. Fakturu som dal uradne prelozit do Slovenciny a nebol s nou problem.
Takze aj Tesla dokaze prekvapit. Mozno znovu na prelome roka...
-
milan84 Soul už robí radosť ďalšiemu emobilistovi :-) Som už bol naštartovaný na M3, už aj ponuku z Viedne som mal, ale som si to po úprave cien Tesly ešte všetko spočítal... a čakám kým si zrovnajú ten nezmyselný rozdial medzi AT a DE, plus možno dotácie.
Jazdím síce aktuálne na diesel, ale čo už, hádam to pár mesiacov prežijem.
Komentár