Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • sector
    Junior Member
    • Dec 2016
    • 13

    Viac ako rok... tak to je hanba.

    Pred tou Billou mi prava zastrcka nefungovala ani ked na lavej nikto nenabijal.

    Komentár

    • romiix
      Member
      • Oct 2015
      • 82

      Máme tu niekoho kompetentného zo ZSE?

      Koncom roka 2020 mi prišiel email o pláne vybudovať stanicu v NZ. V priebehu roka 2020 som zistil, že bude pri novom McDonalde.
      Ten je už otvorený, ale nabíjačka stále nie je.

      Investor McDonald's vraví že je to v kompetencii ZSE, ZSE komunikuje, že nič nevedia.

      Je šanca dostať sa k nejakému termínu? To nabíjačku potrebujem niekoľko krát týždenne.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        “ kompetentného zo ZSE?”

        Taký niekto existuje ?

      • demo
        demo komentoval
        Upraviť komentár
        DC-čko je aj pred Reštauráciou Spirit v Nových Zámkoch

      • romiix
        romiix komentoval
        Upraviť komentár
        demo Viem, chodím tam, ale keďže je to len 25kW a Citigo-iV má nízke napätie, bežne mi to dobíja len okolo 15-16 kW.

        Okrem toho, na výpadovke na NR by sa mi to hodilo kus viac.

        Neviem sa tej ZSE dočkať...
    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 439
      •   

      Zmena Cennika od 01.04.2022.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	ZSE drive od 01.04.2022.jpg Videní:	36 Veľkosť:85,6 KB ID:	83232

      Komentár


      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        uz nech natrvalo Tesla spristupni SCH aj inymako Teslakom.

      • Apos
        Apos komentoval
        Upraviť komentár
        netvrdili nahodou nedavno ZSE, ze oni neplanuju zvysovat ceny, lebo oni maju zajednane kontrakty na dlho dopredu? to mi nepride "dlho dopredu" ked to ohlasia mesiac neskor ako ostatni...

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Prave som zrusil program Partner, :-).

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        doteraz stalo pri partneri AC 0.09 dobre si pamatam? ved to je vyse 100% drahsie...

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Catchcash ano bolo 0,09€. uz mi aj volali ze ci to plati ze rusim pausal. :-)

      • EV_Future
        EV_Future komentoval
        Upraviť komentár
        mal som ZSE pausal vyhradne kvoli AC nabijaniu, takze tiez rusim. Postaci mi GW pausal.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Apos Vraveli ze nezvysia okrem AC, co aj dodrzali ak som nic neprehliadol.

        Doteraz som ako bezpausalovi delil odber medzi ejoin DC a ZSE AC kazdy nech ma nieco, tak teraz uz zarobi na mne len ejoin a ZSE bude len nudzova zaloha.

        mozeg a co ti povedali ked si potvrdil rusenie? Keby tych 40kwh sa odratavalo len pri DC, stalo by to za uvahu, ale v praxi premrhat ich na AC hned zaciatkom mesiaca je blbost.

        Catchcash Snad si nedufal ze tych 9c vydrzi vecne? Pravda keby dali 12c ako mam doma, tak by malo zmysel u nich nabijat kvoli rychlosti pri 22kw.

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Taur nehovorim, ze vecne ale 100% skokovo je celkom dost. Mohli radsej postupne a na viackrat mozno by nestratili tolko zakaznikov a mozno aj hej ktovie

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Catchcash Nooo zrovnali to s ejoin, akurat tam to maju bez pausalneho. A pri Flat uz nema zmysel nabijat AC ked ma rovnaku cenu ako DC.
        Naposledy upravené Taur; 16-03-2022, 21:53.

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        najhorsie na tom je to ze vsetko okrem ZSE mam relativne daleko...uz nech mam wallbox

      • Pepo096
        Pepo096 komentoval
        Upraviť komentár
        Zaskocili ste ma teraz. To AC nabijanie som vyuzival casto, tymto padom pre mna platit program straca zmysel.
        Ako to ma Greeway v pripade niektoreho programu? Je tam tiez mesacna zuctovacia fa ako ZSE, alebo sa to strhava z karty po kazdom nabijani?
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Celý ZSE cenník je trápny. Síce majú o trocha nižšie kWh sadzby ako Greenway ale Greenway mal aj minulý rok toľko akcii, že v konečnom dôsledku cena za kWh vyšla výrazne lacnejšie.
      Čerešničkou je to nepoužiteľné AC nabíjanie v zahraničí za 9€ / hod. = 0,82€ / kWh. Aj v piatok som sa pozeral na nabíjačku ich roamingového partnera v jednom alpskom stredisku ale ako minule, nepripojil som. Nabíjať za raz takú cenu na AC ako som potom 50 km po ceste nabil na Villach-Ost V3 Supercharger (250 kW UltraDC), je naozaj predražená trapošina aj s celými ich sadzbami.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        nechcem sa teraz vyjadrovat k cenniku ZSE ale fakt, ze konkurencia ponukala minuly rok zlavy je podla mna dost slaby argument. To akoze dopredu vies ze bude ponukat aj tento rok v takom istom pocte a vyske aby sa ti to oplatilo? Mozno len chceli prilakat novych zakaznikov a ked ich budu mat dost tak to dopadne presne ako pri ZSE...kazdy to robi koli zisku

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ked niekde mas 850kWh zdarma a niekde nič, tak je to velky rozdiel.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Catchcash a ty dopredu vies, ze ZSE tento rok uz ceny nezdvihne? DC nezdvihli spolu s AC len preto, aby nenastvali uplne vsetkych a aby to davkovali postupne. Do leta (ak budu trhove ceny taketo a stupat) nemaju inu moznost. Aj ked...tri roky dotovania AC im za to stalo tak uvidime

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 Zatial naboperatori nezaviedli 2r viazanost ako mobilny/IT operatori, tak nieje problem pendlovat pri zmenach cennikov tam kde komu to bude vyhodnejsie. Teraz chvilku taha pilku ejoin co sa ceny tyka, teda od 1.4, teda ak nedvihnu zas aj oni.
        A stale je to v pohode oproti fosilom. Toto zdrazenie AC od ZSE o 111% by znamenalo u mna o 1,7e/100km viac, pri mojom spalovaku by som o tolko viac platil pri zdazeni len o 19% a benzin zdrazel medzirocne viac.
        V najhorsom zacnem nebijat doma kde je to regulovane zatial.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Taur nechcem byt neslusny, ale mas pocit, ze aktualny ejoin je konkurencia pre dvoch velkych hracov? Oprav ma ak mam staru info, ale maju max 60kW stojany, kde je hop alebo trop ci ti bude fungovat.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 Absolutne. Pozri si ich mapku pokrytia AC o ktorom bola aktualne rec. A aj DC mozes, pretoze ja som sa u nich na DC zatial vzdy nabil ked som potreboval. Nezijeme vsetci okolo BA, z pohladu vychodnara je konkurencnejsi ako GW a ZSE. Vlastne tvoj milovany GW je vcelku nepouzitelny, je drahy a niet ho. Co mas na vyhchod ci sever od PO/KE? Iba ejoin, na Spisi? iba ejoin, na orave? ejoin...

        PS: A nakolko mam auto s DC46kw tak mne vykon ich DC nabiek bude par rokov postacovat.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Taur moj milovany gw? ako, ja chapem, ze ak niekto dava X rokov zadarmo AC, tak ho bude vacsina ludi velebit a na ostatnych nadavat, ale to je trosku pokriveny pohlad. Dnes je siet skor o DC. Na AC su tu domacnosti, firmy, hotel, obchod.
        Viem, ze AC maju par trefnych lokalit, ale ani tam nie je zaruka funkcnosti. Mozno mam smolu len ja, ale ked historicky rozmyslam ake sa tu vedu na tuto temu diskusie, nie som zdaleka jediny.
        Spat k teme - ak niekto nechce dotovat z vlastneho, budu zdrazovat. Inak sa neda pri nejakom obchode, ktory ma byt aj ziskovy.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 To nieje moj pripad kedze EV mam 10 mesiacov, takze eru operatorov zdarma som velmi nezazil, len ma tak lizla. Ani ma ziadny nesponzoruje, ani so ziadnym nesympatizujem, ani nemam voci ziadnemu averziu, ani s ziadnym niesom rodina ... pozeram na nich pragmaticky. a sudim podla svojej praxe, potrieb a pomerov regionov kde sa pohybujem.
        Tunajsim pomerom som prisposobil vyber EV a s AC22kw ma absencia DC v regione, ci nefunkcna jedina siroko daleko, alebo obsadena nerozhodi. Ved pocas hodinoveho parkovania pribijem na 120km. V takom ptipade siroka siet AC ejoinu je lepsia ako jedina sebespolahlivejsia DC GW resp. ziadna.
        A nakoniec ked byvas v panelaku, tak aj v hometown cena a hustota AC operatora tiez zavazi.

      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Taur Toto je hodne individuálne. Mne na Kone tiež 60kW DC absolútne postačuje. Navyše je dnes lacnejšie ako 11kW AC od "tradičných". Aktuálne robím na EV týždenne cez 500 km, z toho 400 diaľničných a úplne si vystačím s AC nabíjaním. Bývam v paneláku a teda v meste ma namiesto 1 stojanu s 50kW DC+22kW AC viac poteší 6-7 AC 11kW stojanov.
        Ešte do začiatku roka som to mal tak, že ZSE na domáce nabíjanie a ak sa šlo von, tak GW roaming. Teraz vonku Ionity a doma, zatiaľ ejoin.
        Kým sa neustália cenníky, je zatiaľ ejoin najvýhodnejší. Ale zrejme, ako píše milan84, je to len otázka času. Až potom by som to hodnotil.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Malé zhrnutie pre tých neskorších elektromobilistov.

      Prvý bol GreenWay, keď tu nebolo nič. Nabíjanie bolo zdarma, aj niektorí tu z fóra si to užili. Potom spoplatnil, vyvolalo to vlnu odporu ale mohlo to byť zdarma udržateľné ?
      Potom prišlo ZSE s pár stojanmi v BA a začal Lidl a neskôr Kaufland. Medzitým GreenWay mal problém so starými stojanmi a dal ich zdarma, dokedy ich nevymení.
      Spoplatnil ZSE ale začali Slovnaft na západe.
      Spoplatnil Slovnaft a LIDL sa odtrhol z reťaze.
      Takže stále sú možnosti ako jazdiť a neplatiť, samozrejme základom je mať možnosť nabiť doma a dlhý dojazd elektromobilu.

      GreenWay mal v minulosti akciu v lete zdarma k moru do Chorvátska, potom mali výzvu k Baltu aby ukázali, že tam majú sieť. Všetko zasa nabíjanie zdarma. Posledné roky chorvátsky Elen zdarma, ešte aj na jeseň som si urobil výlet do Dubrovníka a ešte nižšie na najjužnejší cíp Chorvátska, tým mám Chorvátsko na EV prejdené najdlhšie ako sa dá. Bez jediného centu za nabíjania.

      GreenWay mal v lete akciu dva mesiace 100 kWh zdarma. Potom mali toľko dní, koľko rokov, tam som mal 5 dní (500kWh) a aktivoval som to pri dlhšej dovolenke. Potom mali 100 kWh ako omluvu za strhnutie poplatku, ktorý nemal byť. Tiež som mal ešte nejaký kupón za prieskum na 50 kWh. Tesla dávala 1500 km zdarma pri kúpe, to som využil pri dvoch cestách naprieč Rakúskom. Teraz sú Superchargre zdarma na Slovensku (aj keď ešte nemám minuté voľné km od Tesly).

      Situácia je taká, že som za 5 rokov jazdenia na EV nezaplatil za nabíjanie viac ako 20 € (spolu za všetky roky). Tento rok to bolo nejakých 27 centov, aj to len preto, že sa mi zasekol konektor po ukončení nabíjania v Poprade pri Maxe a aj keď už nenabíjalo, tak naúčtovali to stojné po hodine dokedy sa mi podarilo odblokovať zámok.

      Takže je lepšia krajina na EV ako Slovensko a to aj vďaka GreenWay ?

      Poznámka k ZSE: za roky čo prevádzkujú spoplatnené nabíjačky, mali vôbec nejakú akciu ako GW, kde by dali nejaký bonus alebo zdarma kWh ? Infolinka o ničom a len sa pokúšajú ľudí nachytať na predražené Wallboxy alebo fotovoltaiku. Nabíjanie za 9 centov nebolo dotované, ich náklady na túto elektrinu vyššie neboli, len si odpustili 300% zisk. Silovka sa minulé roky v priemere pohybovala okolo pár centov (veď fotovoltaici vedia za koľko im vykupovali priemernou cenou elektrinu v 2019,2020) a distribučné poplatky tiež. Na stojan dostali dotácie z fondov rovnako ako ostatní. A k eJoin sa vyjadrovať nebudem, nemám ich kartu ani nechcem, oprava motora na novom Mercedesi mi stačila, aby som sa ich stojanom vyhýbal aj keby ešte platili mne za nabíjanie.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Kazdy ma na to iny pohlad. Vsetky tie veci co si vymenoval su super pre niekoho (mozno aj vacsinu). Mne napriklad absolutne nepomoze nabijanie na ceste do Chorvatska kedze by som tam ani nedosiel Takisto nepotrebujem po meste nabijat na DC. A tak mi neostava nic ine len trpiet ZSE (pretoze to mam najblizsie) kym nebudem mat wallbox.

        Tym som len chcel povedat, ze to co niekomu vyhovuje, neznamena ze to automaticky vyhovuje vsetkym

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko Este si zabudol na Billu gratis u Vas na zapade. A na par miestach VSE AC, a aj to ZSE malo celkom dlho AC zdarma mam dojem, ci nie?
        ejoin nabijacka poskodila motor, alebo co to bolo s tym MB?

        Catchcash Opakovane spominas "az raz budem mat wallbox", na ten je nutna 5rocnica?

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Nie, na ten je nutne aby developer natiahol kable k elektromeru a trva to ako vsetko ostatne...

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Lepsie by som to nezhrnul Osobne mam GreenWay velmi rad uz len z toho dovodu, ze maju osobny pristup. Ked mate problem, vzdy to riesia, a celkovo sa da na nich spolahnut. Staraju sa o zakaznikov, snazia sa robit prieskumy mienky, davaju akcie a darceky, proste celkovo mate pocit, ze ste Pan zakaznik, ktory ma nejske meno, a nie ste len dake cislo v databaze. Do ZSE sa niekedy ani nedovolate, a aj ked sa dovolate, tak vam nikto nepomoze. Tam su uplne vymleti. Sa este cudujem, se nemaju Call Centrum dakde v Indii. Za celu dobu ich posobenia nemali ziadne vyhody, akcie, ani pre uplne prvych zakaznikov (ak opomeniem gratis rukavice). Proste typicky korporat. A s eJoinom mam take skusenosti, ze takisto ani kartu nechcem. Ale kazdemu podla preferencii a potrieb. Absolutne dokonaly nie je samozrejme nikto, ale pri GW je vidno aspon tu snahu.
    • Sany
      Junior Member
      • Oct 2021
      • 7

      Dnes som zacal riesit cestu do Chorvatska a u nas vyuzivam iba ZSE nabijacky, tak som chcel pouzit Ionity a tych roamingovych 25e/hod a zrazu som zistil ze uz so ZSE kartou v roamingu sa neda na Ionity a na ziadnom UFC dobijat.

      Komentár


      • LacoJ
        LacoJ komentoval
        Upraviť komentár
        Nefunguje ? Som bol v tom že sa tam dá využiť. Ako je najlepšie nabiť na ionity ?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        odkial cerpas tuto info??????

      • Apos
        Apos komentoval
        Upraviť komentár
        no vyzera to ze ZSE drive mapa nema v sebe dohladatelne ionity, alebo som to narychlo zle vyfiltroval...
        https://zsedrive.sk/mapa?

      • demo
        demo komentoval
        Upraviť komentár
        Vyzerá to,že aj Ionity Senec zmizol z roamingu ZSE. S týmto sa ale nejako nechvália.

      • LacoJ
        LacoJ komentoval
        Upraviť komentár
        Ale aj keď kliknem v apke Zse na nejakú roamingovú nabku tak píše Stanica nenájdená. Píše to aj vám tak?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        to by bolo od nich pekne sprosté, ak je to tak

        takže prev väčšinu AC za 9€ = 0,82€ za kWh (nie každý má Zoe) a DC za 0,55€ za kWh a to samozrejme keď bude sedieť hodinu na jednom mieste, nedajbože aby niekto nabíjal rýchlejšie a mal to výhodnejšie

        napíšte niekto na ich inflinku, nech to máme potvrdené/vyvrátené
    • Sany
      Junior Member
      • Oct 2021
      • 7

      Volal som na infolinku a Ionity s nimi nepredlzilo zmluvu a zaroven mali problem so serverom a nezobrazuje poriadne roamingovych partnerov.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Dnes už na mape zasa Ionity majú - keď sa dá filter na UFC. Ale iné UFC tam nie sú.

      • LacoJ
        LacoJ komentoval
        Upraviť komentár
        mne to ukazuje aj iné v Rakúsku, ale po kliknutí nerozbalí výkon ani ceny.... ale asi tam uplatňuje balík za 25€

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Aj Vukova Gorica Elen ukazuje všetky nabíjačky v ich mape, aj keď píše že sú len 50kW (pričom dve sú 150kW), tak neviem. Keď dám filter UFC, v Chorvátsku ukáže len Ionity, nie Elen UFC ale keď pozriem počet ikoniek na jednom mieste, sú tam aj UFC (ako DC <50kW).

      • LacoJ
        LacoJ komentoval
        Upraviť komentár
        Podľa mna to majú rozladene, malo by po kliknutí na + rozbaliť popis stanice a to nefunguje, mne spraví to že preblikne dana stanica.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Nech je to na mape ako chce, ale bolo by dobré vedieť ako to je naozaj. Aby človek nemusel na mieste trapošiť s kartou ZSE, ktorá mu nepôjde.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Plánujete niekto ísť do Grécka ? Krajiny ako Maďarsko, Grécko, Bulharsko, Srbsko.

      A čo sa týka Ionity, neviem kde je pravda, lebo keď si dáte v ich mape filter na UFC, teda nie DC<50 kW ale DC <350kW, neukáže ani jednu stanicu. Podľa mapy nemajú v roamingu ANI JEDNU UFC stanicu. Prečo ? Nechcú aby človek ich 25€ roaming využil ? Je to podozrivé.

      V Maďarsku veď je MOL a spolu v ZSE boli v projekte NEXT-E dotovanom EÚ. Ani tie stanice nemajú v roamingu.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • Sany
        Junior Member
        • Oct 2021
        • 7

        Vykaslal som sa na ZSE aj ked mam u nich najvyssi pausal a ze skusim GW roaming a v Zahrebe nabijem pred ikeou. nefungovala nabijacka s GW kartou ale stacilo sa zaregistrovať s espoTs (5 min) a nabijal som zadara nakoniec ale pre mna osobne by som radsej platil a chcel by som aspon 99% funkcnost v zahraniči

        Komentár


        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          kde má espo mapu staníc?

        • Sany
          Sany komentoval
          Upraviť komentár
          V ich aplikacii espots
      • Catchcash
        Member
        • Dec 2019
        • 170
        •   

        Novy cennik od 1.1.2023

        https://www.mojelektromobil.sk/zse-d...to0qnEii1_90xc

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Takze po novom roku u mna DC cez ZSE a AC cez ejoin/Lidl, ak nedvihnu aj oni.
          Naposledy upravené Taur; 15-12-2022, 19:34.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som zrusil moj Partner program v Novembri a nechal som si len ECO

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Mozno sa najdu este nejake zaspate neoperatorske AC stlpiky s cenou 0,20
      • PistaTT
        Member
        • Jun 2022
        • 130
        •   

        ked tak pozeram ten podrobny financny pohlad na vec, tak su tu dalsie veci co sa budu musiet zohladnit:
        • AC komercne nabijanie je pri 11 kW palubnej jednotke zaujimave len ak sa taka nabijacka nachadza v blizkosti domova alebo pracoviska (alebo ineho miesta kde clovek zvykne casto travit dost casu - posilka, plavaren, tenisove kurty apod.)
        • Navyse tu uz mozu prist k slovu aj poplatky za parkovanie (napr. ZSE a GW maju pre AC bez poplatku za parkovanie len 3 hodiny, ejoin uctuje parkovne az po skonceni nabijania)
        • Ak teda nemam kde nechat auto na pol dna, tak budem komercne vyuzivat skor DC., pricom samozrejme vhodnejsie je vyuzivat DC popri nakupovani, obedovani alebo inych aktivitach v blizkosti DC nabijaciek vybraneho dodavatela. Dolezita pre rozhodovanie je teda aj siet DC nabijaciek toho-ktoreho dodavatela. Tu davaju solidnu flexibilitu prave sluzby ako Kia Charge alebo Charge my Hyundai a pod., ktore umoznuju vyuzivat DC nabijacky roznych "farieb".
        tak hadam som pripraveny dostatocne pre pripad, ze by sa cena pre domacnosti utrhla...

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Tiez pozeram ze pri tych cca 600kwh co spotrebujem to vychadza len na DC nabijanie kedze rozdiel medzi najlacnejsimi moznostami ZSE DC a ejoin AC je 9eur na mesiac. Ten dvojnasobny cas na AC mi za to nestoji. Ozeliem tych 9e.

        • play3man
          play3man komentoval
          Upraviť komentár
          Taur rátaš aj zľavu 20 % po nabití 350 kWh? Neviem presne čo porovnávaš, ale len pre istotu

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          play3man Za nabitie 600kwh v mesiaci DC-ZSE 147e (pri flat pausali priemerne 0,245/kwh) minus AC-ejoin 139e (aj s 20% zlavou 0,232/kwh) = 8e menej za AC nabijanie nez za DC mesacne. Prepac o euro som sa pomylil, teda ozeliem 8e nie 9 a budem nabijat rychlejsie.
          Rec je o nabijani od 1.1. podla novych cennikov.
          Naposledy upravené Taur; 16-12-2022, 19:05.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        Stav nabijania kartou ZSE je v zahranici zalostny. Prave som v Grecku. Ich roamingove nabijacky nefunguju, stovky nabijacich bodov na ich mape ci uz v Bulharsku alebo Grecku je nepouzitelnych. Su to potemkinove dediny cely ich roaming. Nereaguju na mail, katastrofa. Clovek sa spolahne, ze ak je niekde 20 nabijaciek, aspon jedna pojde ale nie. Vobec nemaju urobene prepojenia s operatormi na staniciach, ktore uvadzaju. Okrem Ionity v Budapesti, ktora je mimochodom posledna na ceste do Grecka, im ani jedna zatial nefungovala.

        Je to este horise ako keby nemali na mape nic, lebo clovek sa spolahne, dokonca zobrazuju statusy “Volny” pri konektoroch ako keby sa dali pouzit a nakoniec nemaju urobene prepojenia s poskytovatelmi. Je to velka hamba pre ZSE, hned ako pridem, budem sa s cestovatelskymi zazitkami delit.

        Podpora ziadna z ich strany, zistenie, oprava, nic. Sme v roku 2023 ale pripada mi to horsie ako v 2017, ked som uz po zahranicici elektromobilom cestoval. Nabijaciek bola desatina ale uzivatelia sa delili o ich status a bola skoro istota nabit. Teraz maju v ich predrazenom roamingu stovky stanic ako plateny operator 9€ za hodinu pri 11kW nabijani - najdrahsie AC ako clovek moze mat a aj ked chce zaplatit, nenabije.

        Nemate niekto priamy kontakt na niekoho kompetentneho v ZSE ? Infolinka nepouzitelna na riesenie niecoho.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • PistaTT
          PistaTT komentoval
          Upraviť komentár
          tak to je divocina. ak som spravne pochopil, tak lokalitu ma ZSE uvedenu v apke, stanica tam realne existuje a je funkcna, no neda sa spusti ZSE apkou, spravne? skusal si spustit aj kartou? ja nemam vela skusenosti so zahranicnym roamingom ZSE, prakticky len CZ a tam som nemal ziadny problem ani na Ionity, ani u e.ONu. Aktivaciu nabijania som robil RFID kartou (apku som neskusal). Obdobne dobre skusenosti mam s Kia Charge, kde sa mi nestalo, ze by som nenabil na nabijacke, ktoru mi ponukla ich apka. pre rychle DC nabijanie sa mi vsak viac oplati ZSE s ich flat poplatkom za hodinu nabijania, takze najprv pozeram ZSE roaming lokality a az sekundarne Kia Charge

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Zse apkou sa neda spustit ziadna stanoca, roaming ide len kartou. Bohuzial karta nefunguje, aj ked junstojan autentifikuje, nabijanie nespusti. Ale horsi pripad je taky, ze maju tam vela nabijaciek” ktore ani citacku kariet nemaju a daju sa spustit len apkami. Ale oni spustanie ich apkou nemaju urobene, takze nemaju taketo lokality co na mape robit a nemozu sa vyhovarat na docasnu nefunkcnost (ze akurat im nefungovalo prepojenie ked som tam bol) ako to robia vzdy, lebo kartou sa na takychto naijackach nikdy nedalo nabit.
          Od soboty, kedy som im to ohlasil, zatial ziadne riesenie ani nic.

        • MasterBlaster
          MasterBlaster komentoval
          Upraviť komentár
          Treba napisat podla mna priamo Rastovi Zemberymu pripadne vyplnit dotaznik co nedavno koloval: https://www.survio.com/survey/d/M3H2N3G9R9V4H9G7T.

          Inak zaujimava info, este nedavno som sa rozhodoval medzi rodinnou letnou dovolenkou autom do Solunu (GR) alebo Nice (FR). Mal som zjavne spravneho tusaka ked som si to vyhodnotil tak ze cez Ionity to urcite bude viac safe lebo v Grecku nemusi min. kazda druha nabka fachat a budem z toho vysilovat..... Uprimne nerozumiem preco juzny resp. juhovychodny smer je takto zanedbany...
          Naposledy upravené MasterBlaster; 13-06-2023, 13:43.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Nabijacky v Grecku Ta nemusia trapit, lebo cez ZSE kartu nedojdes ani do Belehradu. Posledna co funguje je Ionity Budapest. Odtial trasou nie je nic - Srbsko prazdne, Macedonsko prazdne a Bulharsko maju roaming u Fines, kde im nefunguju karty, takze tiez nic. Grecko na Chalkidiki jedina AC a nefunguje. Tu ich kartu je dobre mat len na zapade na Ionity, inak by som sa nespoliehal na nic. Ja som nakoniec isiel cez Tesla Supercharge ale kto nema Teslu, stanoval by na ceste.

          Rastiovi Zemberymu som pisal dnes doobeda, potom sa mi nejaka pani ozvala mailom, ze nevedia najst moju kartu, ktorou som nabijal v Budapesti. Mozno dokedy pridem domov, najdu aspon moju kartu. Ale to nie je riesenie, riesit treba technicke veci- preco im nejde prepojenie na roamingovych operatorov a ako mozu mat dlhodobo v aplikacii (roky) nabiajcky, ktore sa nikdy nedali pouzit, lebo nemaju citacku kariet.
          Naposledy upravené Miroslav Rojko; 13-06-2023, 14:03.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Lacny marketing. Hodia na web v kolkych krajinach nabijete cez ich roaming, nech je cela Europa cervena, ale pritom vedia, ze tych ludi co pojdu do Grecka alebo Macedonska s EV je tak malo (resp. spoliehaju, ze nikto), ze nikto nikdy nezisti ako zavadzaju

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo Nie tak celkom, ved ja sa nemusim trepat cez celu EU svojim EV, mozem do Grecka doletiet a tam si EV prenajat ktore chcem nabijat svojou ZSE kartickou. Takze marketing nemarketinng musia pocitat ze cast ludi ten roaming bude vyuzivat.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Taur pocitat nepocitat, stale si myslim, ze Miro bol prvym Slovakom, co tam kedy skusil pouzit ZSE Roaming A podla mna to ma grecka strana uplne v pazi ci nieco funguje, to je ich juzanska mentalita. A co je horsie, si myslim, ze tato destinacia nezaujima ani ZSE. Ako bolo spravne poznamenane, vsetko na juh od Madarska je len potemkinova dedina. Jedine Tesla ma nejaky zaujem, ale tam ide prave o to, ze ide o ich vlastnu siet a ich meno. Tak si to vedia osefovat.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Pozor, nepodcenuj Rumunsko. Jazdi tam viac EV na pocet obyvatelov ako u nas.

        • Pavol
          Pavol komentoval
          Upraviť komentár
          Miro, prajem Ti už len pekné zážitky na dovolenke a teším sa na článok
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        ZSE Kozí vŕšok. - druhé auto odíde ale konektor dáva stále len polovicu 75kW. Musel som po niekoľkých minútach vypnúť a zapnúť nabíjanie, aby išlo 150kW. To stojan nevie počas nabíjania pridať výkon, keď sa mu uvoľní kapacita na druhom konektore ?

        Akú máte skúsenosť ? Pridalo Vám niekomu zantakejto situácie výkon na 150kW zse nabíjačkách ?
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          tam je Alpitronic nie? ABB ma takyto bug-vlastnosti, ale tiez len starsi sw napr. v TN pri mekaci. Zeby rovnakou logikou fungoval aj Alpi?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Neviem aky typ stojana, je bez Chademo, 2xccs a ac ma. Takze bug.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko To si mal este v pohode. Ja som minule nabijal na ABB50kw a prisiel ukrajinec s Teslou a snazil sa napojit cez nejaky adpater, chvilku tam saskoval neslo mu to tak odisiel, nato som si vsimol ze prestalo nabijat aj mne. Vystupim ze sa zapnem zas a nabka uplne mrtva, displej zhasnuty, neviem ci vyhodil poistky, alebo co.
      • Rasto6
        Member
        • May 2019
        • 45
        •      

        To iste, v minulosti som to riešil so ZSE podrobné to vysvetlili. Sú to dva 75 kW moduly, ktoré ak sa mabíjajú dve autá sa rozdelia tak, že jeden modul obsluhuje jeden konektor a druhý druhý konektor. Alpintronik to ma technický inak riešené ako Delta, ta to vie presnejšie rozdeliť. Mal by prísť v budúcnosti sw. upgrade, ktorý aspoň umožní pripojiť aj druhý modul po skončení jedného nabíjania, ale zatiaľ treba, ak jeden odíde, tak sa odpojiť a znovu sam pripojiť

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tam neslo o rozdelenie, to je samozrejme a je to tak odpradavna, ze sa deli vykon vo fixnych hodnotach jednotlivych modulov-menicov ale islo o to, ze po ukonceni nabijania na jednom konektore sa nepripoji vykon z druheho modulu, ktory sa vyuzival na nabijanie ineho auta a je uz volny. Ked sa pripoji druhe auto, modul sa od prveho konektora odpoji a pridelimdruhemu konektoru ale po ukonceni nabijania naopak spatne to uz neurobi.
      • Rasto6
        Member
        • May 2019
        • 45
        •      

        Áno, na to bola odpoveď v marci že to vyrieši sw. upgrade, ale ešte nevyriešil. Rozdelenie výkonu som riešil preto ze moje predchádzajúce skúsenosti s Deltou GW v Auparku BA boli, že rozdelenie nie je 1/2 ale fkexibilnejšie, Alpintronik to ale inak nevie.

        Komentár

        Pracuje...
        X