Vyriešené. Zavolal som na infolinku a naozaj netušili ako mi nabehlo "parkovanie" lebo ani nevedeli určiť dĺžku nabíjania, vraj 0 min som nabíjal, ale k cene za nabíjanie pridalo 6 € parkovné.. Taur tu som naozaj nepotreboval čakať na faktúru aby som videl to nesprávne naúčtované parkovné. Vyriešili to ináč promptne, Pre mňa ponaučenie asi lepšie používať kartu a nie apku a aj na stojane ukončovať nabíjanie nie z auta.. učim sa každý deň
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ZSE
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Je to úplne jedno aj keď som používal kľúčenku stále mi to sem tam kraviny poratalo v appke (už pred 4 rokmi takze neviem ako dlho im chce trvať opraviť tie chyby). Vždy keď som zavolal na infolinku to poriesili - nečakal som na fakturu lebo by som za mesiac zabudol kde som koľko nabijal.
- Likes 1
Komentár
-
Ešte otázočku. Ak mi je flat paušál málo (mne je ten predplatený objem 400 kWh na 2 týždne ) nemáte skúsenosti či sa dá zobrať druhy paušál na firmu a dať do nakladov dva ako spotrebu jedného vozidla? Vysoká spotreba zákazníka je odmenená vyššou cenou po vyčerpaní predplateného objemu.. tak špekulujem..
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od ivan32 Pozrieť príspevky
Jednoznačne palec hore. Ešte keby dali nejaký väčší paušál ako Flat (Flat Max..) kde by bolo aspoň 750kWh predplatených, Flat mám tak na 2 týždne a potom je vyššia cena..
- Likes 1
Komentár
-
tomas1870 Druhá vec je, že u ZSE sa predplatený objem energie míňa o niečo rýchlejšie ako u konkurencie. Konkrétne typ nabiek ako na obrázku (Alpitronic), tam kľudne počítaj na každých 10 kWh do auta 15 kWh dole z predplateného objemu. Čiže tých 400 kWh pri Flat programe je hooodne teoretických.
-
tommik Nedalo mi to a este som to dnes overil na tej Alpitronic a pri zacati nabijania som mal v bat 33,6kwh po skonceni 40kwh cize mi pribudlo 6,4kwh a Alpitronic na displeji ukazal 6,3kwh odobtratych a ZSE mi zuctovalo 6,3kwh. Bezalo mi len autoradio/infotaiment, kurenie som nemal zapnute a chladenie baterie sa nespustilo kedze bola zima. Ze som nabil o 0,1kwh viac pripisujem odchylke merania pripade zvyseniu teploty bat o 1-2C.
Bud ide o tvoj mylny dojem ze ti uctuju o tretinu viac, alebo ide o vadu konkretnej nabky, alebo skor o vysoku spotrebu tvojho auta pri vykonnom nabijani ohrev/chladenie baterie, kurenie/klimovanie kabiny, infotaiment ....
-
Taur Sledujem to ešte len mesiac. Relevantnejšie výsledky budem mať budúci rok.
Každopádne už teraz vidím, že napr. ZSE ZA Metro 3 nabíjania, spolu dodané do auta 44 kWh, vyfakturované 68,4 kWh. Čiže priemerný rozdiel 55% navyše. Dáta beriem z OBD a CarScanner appky. V aute počas nabíjania fakt nesedím a nekúrim. Kona síce batériu pri nabíjaní ohrieva ale max na 15°C, výnimočne som zaznamenal na 20°C. Toto trvá cca 15 minút pri priemernom výkone ohrevu 3 kW. Pritom prvé 2 nabíjania boli ešte pri vonkajších teplotách >15°C.
Na druhú stranu ZSE DC nabky s výkonom do 50 kW, tam mám 4 rôzne nabíjania, dodaných 64 kWh a fakturovaných 79 kWh, čo už je prijateľnejší rozdiel "len" 23%.
Budúci mesiac budem ešte skúšať dlhšie nabíjania, aspoň 30 kWh, tam by sa mal vplyv počiatočného ohrevu eliminovať. Tak uvidíme...
-
tommik To su brutalne rozdieli, priam nerealne. To by si uz niekto vsimol. Bud nejako zerie energiu tvoje auto, alebo mas nejaky administrativny fakturacny koeficient. Nechapem. Skus s tvojou kartou nabit ine auto ci tiez bude taky rozdiel pri nabiti. Ak nebude tak chod do servisu s autom.
Inak ak ale porovnavas fakturu resp. vypis nabijani co k nej dostanes s prehladom v apke, tak nemusi sediet, lebo niektore nabijania sa nemusia zaznamenat v apke, resp mozu aj az po niekolkych dnoch. Ak mas dojem ze prehlad v apke nesedi tak si treba vyziadat na infolinke priebezny vypis nabjani. Ja som si uz zvykol ukoncovat nabijanie z apky a hned potom skontrolovat v spotrebe ci sa zaznamenalo a priratalo nabijanie k celkovej spotrebe, ak nie tak checkujem ci sa objavi o par hodin/dni, aby som si drzal prehlad kolko mi este zostava volnych kwh.
-
Tak som preveril aj AC ma ABB nabke s podobnym startovacim SOC a teplotou bat. a pri zacati nabijania som mal v bat 31,7kwh po skonceni 43,7kwh cize mi pribudlo 12kwh a ZSE mi zuctovalo odobratych 12,02kwh.
Pravdupovediac tu som ocakaval pozorovatelny rozdiel kvoli konverznym stratam AC/DC. Teplota bat stupla o 2-3C viac ako pri DC teste,tak mozno tam je schovana nejaka mala strata.
-
z mojich (vcelku malo skusenosti) so ZSE zvyknu sediet odobrate kWh na displeji nabijacky s tym co je v ZSE apke a na ZSE fakture. kolko sa toho realne dostane do baterky som nikdy nemeral. nejake drobne straty tam asi budu.
ked pozeram nejake starsie fotky, tak napr. pri nabijani na Ionity Nupaky 4% -> 94% mi na dislpeji nabky predtym ako som to vypol ukazovalo 71,0 kWh a v ZSE apke vidim 71,15 kWh, takze odchylka povedzme nahrubo okolo 0,5 kW (90% zo 77,4 = 69,66)
-
Chceli by to posilniť severnú D1 a riadne, od Žiliny po Poprad okrem Kozieho Vŕšku, kde večne zdielam s niekým výkon a teda je to 75kW vlastne a vždy obsadeného MCDonald LM (45kW) nie je nič po Poprad, pritom porovnajte takisto dlhý úsek od BA do Žiliny.
A nabíjanie na diaľničných odpočívadlách je samostatná kapitola...[priezvisko]@me.com
Komentár
-
No také dačo mi ten technik dnes rozprával. Že je to v nejakých nariadeniach EU, na ďiaľniciach budovať nie ako dnes väčšinou jeden alebo dva stojany na už existujúcich pumpách ale že sa mali robiť akoby úplne nové odpočívadlá kde budú desiatky stojanov. Ako pumpa na ďiaľnici ale iba na nabíjanie. To si neviem predstaviť otvorené v horizonte pár rokov, dúfam že sa budem mýliť.
-
Miroslav Rojko Na opacnej strane pumpy/restauracie Kozi vrsok nez su ZSEnabky. Proste neobides pump zlava, ale zprava a dojdes k Sminn nabke. Dokonca ked som prvykrat hladal ZSE na Kozom vrsku tak ma oznacenie/tabule doviedli k tej Smin a tie ZSE som musel potom hladat na opacnej strane budovy.
-
Miroslav Rojko hned za Ňaňom, cez apku Sminn, 0.39e/kwh ale len 125A. Pokial je ale ZSE obsadene, tak je to stale dobra volba
-
Dalsi dovod, preco sa na najblizsie obdobie vykasla na Greenway a vyuzivat ZSEDrive:
V spolupraci s Telekomom je moznost si objednat nabijaciu kartu s 200 eurovym kreditom s 50% zlavou, teda za 100 eur s platnostou 1 rok. Ludi s Telekomom kazdy pozna niekolko, cize promo kody nie je problem ziskat.
Komentár
-
Az nato ze na predplatenke sa uctuje ako podla tarifu EKO, cize oproti vyssim pausalom Road/Flat ma zmysel jedine AC ktore potom vychadza na 19,5c. Nema zmysel nabijat DC za 25c a UFC za 30c ked na Flat mi to vychadza 22c z volnych a pri Road rovnakych 25c.
Predplatenku som si ale vzal prave kvoli AC, lebo mozem nabijat AC ked je strudena bateria a aj tak by DC neslo rychlo, pripadne dotlacat vysoke SOC ked DC klesne na uroven AC (v mojom pripade 22kw) a usetrit tak volne pausalove len na najrychlejsiu krivku nabijania.
-
v Telekom apke pod Magenda kupónmi to mám, len treba vyhľadať "ZSE" lebo v zozname ponúka len pár vybraných.
-
Stoji to 20 magenta moments srdiecok, a pre poziadanie zaslania predplatenky je najlahsie kliknut na ZSE link priamo v apke Telekomu pretoze na stranke ZSE som to nvedel najst. Mailom vas este vyzvu a musite potvrdit ze naozaj mate zaujem o predplatenku na zadanu adresu, kam to potom pride dobierkou za 100eur.
-
Kale https://zsedrive.sk/A3dF8gH2jK1l a nejakeho dobraka s Eurotelom popros o promo kod
-
-
Kuriózna vec sa mi deje so ZSE účtom. Spravil som si nový na FO, mail ten istý ako mám regitrovaný v Čechách na EON. Keď si dám na slovenskej stránke že zabudnuté heslo (prvý raz sa asi nedá ináč) pošlú mi link na mail na vytvorenie nového hesla, to si zadám a stane sa že ma vyloguje z českej EON apky kde sa dá znova prihlásiť len s tým novým heslom čo som dával na slovenskej stránke a slovenská zse drive napíše chybu že nepodarilo sa prihlásenie, údaje nie su správne..
oni maju eon rovnakú spoločnú databázu a jeden mail nemôže mať kontá v rôznych krajinách kde poskytujú služby?
Komentár
-
A ked si das virta, tak to iste. Maju jeden backend a nerobia pri registracii kontrolu, ci nie si registrovany s tym mailom u ostatnych. Trocha ponabijaj a pride Ti ucet trojnasobne. Uz sa stalo …
-
ďakujem za info Miroslav Rojko skúsim tam zavolať nech zmenia mail
-
tomas1870 Keď som bol vo Fínsku, nainštaloval som si Virta apku. Platil som kartou súkromne. O mesiac mi prišla od ZSE fa na firmu za nabíjanie na to isté za 2-3x väčšie ceny. Vydobropisovali mi to po čase, ale musel som to uhradiť. Odpoveď, že "pracujú na tom oddelení. Alle že mám do budúcna používať rôzne emaily a tel čísla v rámci EONov / ZSE / Virta.
-
Tak toto je huste, zaplatit za nieco co si od nich neodobral... asi by som ich poslal kade lahsie.. aj Telekom ked mi fakturoval nieco co si vymysleli a pri reklamacii mi teda prislubili dobropis tej ciastky v dalsej fakture, tak som im len sucho oznamil, ze aktualnu fakturu nezaplatim pokial nepride ten dobropis. podobne SPP ked si zle naparovali platby a potom pytali poplatok za upomienku... poslal som im prd makovy. principialne nebudem platit za chybu niekoho ineho... aj keby to bolo len 5 eur...
-
Samozrejme v žiadnom prípade neplatiť a čakať na dobropis. Niekoľkokrát zle naúčtovali, nezaplatil som (a stalo sa to niekoľkokrát). Prečo by mal zákazník platiť ? Aj tento týždeň mi prišiel dobropis so ZSE na 50€, rozmýšľam, či je aspoň každý druhý mesiac v poriadku v tých ich zúčtovaniach. Nechápem tú zvyšujúcu sa chybovosť, veď rokmi sa systémy majú zlepšovať, nie zhoršovať. Nezavádzali nový druh tarifov, roaming majú tiež dlhodobo podľa rovnakého systému, je to čudné, už aby prišla aj k nim nejaká AI a nahradila to ručné fakturovanie.
-
-
Samozrejme že o tom vedia, vedeli už pred 6 rokmi keď som si registroval EON a ZSE. Ale dorobiť jednu kontrolu emailu pri registrácii zasa nie je taká veda - upraviť filter na všetky emaily, nielen emaily zvoleného operátora, vlastne vymazanie pár písmen v mode a bolo by to vyriešené.
Inak ľudia kontrolujte si faktúry, ja som mal za dva posledné roky 5 reklamácii a všetky boli chyba vo faktúre alebo odpočte kreditu (aj nad 50€ dva razy) a všetko oprávnene. Ich systém prace ako keby ručne nejaký omylní dôchodca tie faktúry vystavoval.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
dango dakujem za tip na tu zlavu v Telekom appke, objednal som predplatenu ZSE drive kartu (200 eur kredit za 100 eur). Ona sa potom normalne prida do uctu a viem ju pouzit aj v roamingu? Lebo ZSE najviac vyuzivam ako roaming v zahranici za 25 eur na hodinu, ze ci bude fungovat aj tato predplatena karta.
Komentár
-
https://zsedrive.sk/A3dF8gH2jK1l tu pisu: Využiť ju môžete v sieti nabíjacích staníc ZSE Drive, ako aj v roamingovej sieti ZSE Drive
mna by skor zaujimalo, ci ma ta karta nejake casove obmedzenie do kedy ju treba aktivovat. to som nikde nevidel uvedene.
EDIT: tak som zistil, ze je to uvedene v telekom apke - kartu je potrebne aktivovat najneskor do 31.12.2025
samotna ponuka telekomu je platna do konca marca 2025 (dovtedy sa daju kupit kody na nakup predplatenych kariet v ZSE a zaroven dovtedy je potrebne tie kody aj uplatnit pri objednavke v ZSE). po objednavke pride samostatna plastova karta s kreditom a touto kartou sa aktivuju nabijania.Naposledy upravené PistaTT; 28-11-2024, 09:30.
-
kedze pri tej karte pisu, ze je prenosna a da sa pouzit ako darcek, tak rozmyslam o nej ako o vianocnom darceku. Ale zaujima ma, ze ked ju objednam na svoju emailovu adresu a svoje meno, ako potom bude dotycna osoba sledovat aktualny stav kreditu? Kde budu chodit nejake vypisy z nabijani a podobne? Mate niekto info? (nemam Telekom appku, mozno tam je viac detailov - kod by som ziskal od niekoho, kto tam ma ucet a nema EV).
-
ja som to pochopil tak, ze je to samostatna karta ktora vie fungovat nezavisle od tvojho aktualne zavedeneho konta. tzn. ze az po doruceni si ju do nejakeho konta bud pridas alebo vytvoris separatne konto pre tuto kartu s inou mailovou adresou...
aj ta objednavka v ZSE - nie je tam napisane, ze si ju moze kupit len existujuci zakaznik a ak tam das iny email ako si pouzil pri registracii existujuceho konta, tak uz sa to neda nijako naparovat ani keby chceli
-
Kartu si objednas, ale este nieje aktivna, ked ti pride dobierkou neaktivnu kartu mozes darovat komukolvek a ten ak tu kartu chce zacat pouzivat musi ju aktivovat do 31.12.2025 a su dve moznosti:
1. ak uz je registrovany u ZSEdrive/ma konto staci im napisat email aby kartu priradili k existujucemu kontu "V prípade, že ste náš existujúci zákazník, prosíme Vás aby ste požiadali o aktiváciu karty pod existujúce konto na e-mail elektromobilita@zse.sk s aktivačným kódom."
2. ak nieje zakaznikom ZSEdrive tak aktivovat na webe s cim je spojene zrejme vytvorenie registracie. "Aktiváciu karty je potrebné vykonať na stránke www.zsedrive.sk/predplatne podľa priloženého postupu v zásielke."
Kredit sa da sledovat v apke, cize su ju treba nainstalovat. " kredit sa Vám zobrazí v aplikácií v časti spotreba po prvom nabíjaní a tam si aj budete môcť sledovať informácie o kredite."
Kto nema smartfon/apku, tak zrejme sa da aj loginom na webe zsedrive, alebo opytanim na zakaznickej podpore mailom.
-
Ja mam 3 karty a kazda je na ine meno/mail, cize su aj nejake akcie na nabitie zdarma, mam viac moznosti. Do appky si dam registarcny mail a svoje zvolene heslo. V praxi vsak nepotrebujem mat prehlad o vsetkych kartach, kedze su iba v programe ECO. Aplikaciou som prihlaseny k pausalovej karte. Tak isto budem postupovat aj pri teljto telekom kreditovej, ze z casu na cas sa prihlasim na stav konta. Mozno trochu komplikovane, ale mne to tak vyhovuje
-
Komentár