Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • tommik
    Member
    • Jun 2021
    • 96
    •   

    Ahojte,
    podarilo sa niekomu rozchodiť aktuálnu verziu GW appky (4.00.01) do takej miery, že vidíte svoj SoC a dodané kWh ako kedysi?
    Ja vidím len aktuálny nabíjací výkon s tým, že ak chcem vidieť vyššie uvedené, mám si niekde zadať údaje o aute, ale neviem kam a už cca 2 týždne to nevie ani helpdesk.
    Jasné, že tie dáta vidím v appke k autu ale tak potešil by mať to na jednom screene.

    Komentár


    • Adam GWI
      Adam GWI komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj tommik , ako správne naznačuješ, je to verziou tej appky. V novej verzii by to malo byť opravené. Verím, že nový release už bude čoskoro (trochu tu čakáme na externého dodávateľa).
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    Adam GWI Pre dodávateľa Vašej apky:

    Keď už hovoríme o apke, tak tam treba urobiť jednu logickú vec, pre ktorú som sa desiatky minút zdržal na ceste na ELEN nabíjačke (používajú rovnakú apku) a tiež ten problém som mal včera u Vás na UFC Avion, ale už som vedel o čo asi ide a zdržalo ma to pár minút.

    Keď pustím apku, zobrazí sa mapa, kliknem na ikonku aby mi dalo aktuálnu polohu a tam vidím nabíjačky, pri ktorých stojím. Kliknem na nabíjačku, vyberiem konektor a dám spustiť nabíjanie. Toto je myslím spôsob ako to robí väčšina užívateľov u Vás, keďže QR kódy na stojanoch ako ELEN nemáte. U ELEN-u je ešte možné naskenovať kód nad konektorom a rovno spúšťa konektor.

    A teraz podľa mňa veľký fail: Apka sa často odhlasuje, neviem prečo ale odhlasuje. Prídem k stojanu, urobím ako vyššie, apka píše "Initiating charging ..." a všetko vyzerá normálne. Ale nabíjanie sa nerozbehne a apka stále píše, že zahahuje. Nezaslúžilo by si to pri zahajovaní nabíjania hlášku "Prihláste sa" alebo keď už má zdržovať, tak aspoň po pár minutách zahajovania dať hlášku, že kvôli neprihláseniu sa nezahájilo nabíjanie. Že je človek neprihlásený, nijako nevie dokedy neotvorí menu vľavo hore ale to zasa nemá dôvod otvárať keď chce nabíjať. A aj v tom menu je len prvá položka "Prihlásiť" rovnakou farbou ako ostatné, nie je to ani nejako oddelené od iných položiek menu alebo zvýraznené. Alebo niekde na obrazovke len napr. hlúpu červenú ikonku užívateľa alebo zelenú ak je prihlásený mať, proste niečo aby človek nemusel stále kontrolovať, či ho neodhlásilo.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      QR kod pre nascanovanie by mal byt na kazdom stojane. Je to uz dlho takto, niekde je uz vyblednuty a ledva citatelny.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Aha, ja som ho hľadal na tom jednom pri Avione a tam nebol ani nad konektorom ani zboku - ale bola pomaly polnoc, možno som slabo videl.

    • Adam GWI
      Adam GWI komentoval
      Upraviť komentár
      mali by byť QR kódy aj pri UFC Avion.

      Čo sa týka toho odhlasovania, tak to je úplne zvláštne, lebo ak nie ste prihlásený, ani nemáte možnosť spustiť nabíjanie. Ale viem si to predstaviť, keďže s najnovšou verziou sa nám vrátila aj celá téma odhlasovania, ktorá už bola na staršej verzii fixnutá. Verím, že najbližšia verzia appky opäť tieto "drobnosti" vyrieši.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      "lebo ak nie ste prihlásený, ani nemáte možnosť spustiť nabíjanie" - ak by to tak bolo, tak je to úplne OK, ale bolo to presne naopak, veselo zahajuje nabíjanie a človek čaká a čaká ... a ani nenapíše prečo nezaháji
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    Áno, takze prišla faktúra za október. Čo myslite, to nabíjanie čo malo byt zadarmo keď sa aktivoval ten kupón tak bolo?
    Jasne že nie. Tak Diky GreenWay.

    Komentár


    • Adam GWI
      Adam GWI komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa kludne mi napiste priamo Vas e-mail, na ktory mate vytvorenu registraciu a mrknem na to. Kludne mne priamo na e-mail adam.perger@greenway.sk

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Super. Vďaka za pomoc.

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Asi individuálna chyba fakturácie lebo 100kWh na UFC by som si zrejme všimol

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Chcel by som pochváliť Adama a GreenWay. Problém vyřešeny obratom. Tak má vyzerať zákaznícka podpora! Palec hore.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	44411DA9-DC3B-4DC5-AC5F-BD1104F740E0.png
Videní:	1541
Veľkosť:149,9 KB
ID:	78694

    Keď už píšem o apke, dá niekde nastaviť priemerná spotreba auta, aby nepísalo také optimistické čísla, ktoré pri väčšine dnešných EV sú raz také a viac ? Napr. pridaný dojazd 114 km pri pridaných 11,5 kWh - priemerná spotreba 10 kWh/100km alebo 34% baterky je dojazd 95 km - 28 kWh baterka. Evokuje mi to troška prvý Ioniq ale nikde nevidím nastavenie spotrieb alebo typu auta.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      to sedi na Citigo tiez mam spotrebu cca 10kWh/100km

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      áno, sedí to na Citigo (pre otužilcov bez kúrenia), hlavne ten výkon nabíjania 126 kW

      obrázok je teda úplne v poriadku ...

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      k nabijaniu som sa nevyjadroval len spotrebe a v meste na 5km sa ani neoplati kurit takze tak

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      By ma zaujímalo, s akým autom tam musí človek prísť aby potiahol tých 175 kW keď aj s TM3 ťahám ako s ID3

    • Adam GWI
      Adam GWI komentoval
      Upraviť komentár
      áno, vieme o tom. Žiaľ aktuálny dodávateľ aplikácie, niektoré funkcionality rieši pomalšie ako by sa nám páčilo čiže aktuálne sa to nedá prestaviť/schovať. V priebehu najbližších mesiacov by sa to malo celé prerobiť a byť to viac podľa nás.
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    Obvykle anketarom nevenujem svoj cas, ale tentokrat pre GW som urobil vynimku a 3minutovy rozhovor poskytol. Vyzera to na zaujimave balicky do buducna.

    Komentár


    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Nápodobne. Škoda len, že dnes mi s anketou už volali 3. krát za posledný týždeň. To už ani nie je vtipné, skôr trápne...
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    V Mikulasi GreenWay pravdepodobne chystá niečo tam, kde je ZSE - pri Tesco. Schvalili im pripojku v lokalite Kamenne pole. Maju tam len jednu DC v centre na platenom parkovisku.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • LacoJ
      Member
      • Nov 2017
      • 66
      • jnoka14113
      •      

      Ten kupón, čo bola akcia koľko rokov sme zákazníkom toľko dni je bezplatne nabíjanie sa asi neprenáša do budúceho roka ako sú tie KW z mesačného programu kvôli logdavnu ? Nevie niekto náhodou ?

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        je to platne do konca tohoto roka, bolo to tu spomenute
    • dango
      Moderator
      Gold Member
      • Nov 2014
      • 693
      •   

      Adam GWI napadla ma myslienka, kedze pocet EV rastie a s tym aj pocet verejnych nabijani, ci by v pripade booster stanic s podporou baterie bolo mozne implementovat do aplikacie stav danej stacionarnej baterie? Cestovatel by vedel lepsie planovat cestu, robit strategiu, a aby mu nebola zbytocne uctovana vyssia tarifikacia v pripade, ze stanica nema dostatocny vykon s podporou baterie? Mozno blbost, ale pripadov, kedy zakaznik trafi vybitu bateriu bude urcite pribudat

      Komentár


      • Vilo
        Vilo komentoval
        Upraviť komentár
        Obávam sa že investovať do niečoho čo im zníži zisky asi nebude patrik k ich prioritám.
        A na to, že by to urobili aby vyšli v ústrety zákazníkovi by som sa nespoliehal, súdiac z toho ako sa k nim správajú.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        dango Ty si naplanujes cestu podla toho ze vidis nabitu bateriu a pol hodiny pred tebou tam niekto pride vybije ju a tvoj krasny plan siel do kopru.
        Podla mna s bateriovym extra boostrom treba ratat v planoch len ako s bonusom ked sa pritrafi.

      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Koľko vlastne takýchto DC lokalít dnes GW prevádzkuje?

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Alebo postavit cely HUB medzi Zilina - Presov. S rastucim poctom BEV tam uz dost chyba. Teraz, ked sme testovali Enyaq Sportline 80x, tak by s 91% z Presova do Ziliny v zime neprisiel. Museli sme sa stavit v RK a tam sa s tym tocit, aby dosiahol kabel.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ked Enyaq s 82kWh bateriou neprejde 230 km (250 km dojazd) po dialnici, tak je to v prvom rade chyba auta. Nech sa na mna nikto nechneva, ale 250 km v zime pri 130-ke dava tri roky stary korejec s o 20% mensou bateriou. Samozrejme kazdy novy HUB je dobry, proti tomu nepisem ale ked si odmyslim len hlupe cislo 82, ktore pri uvedeni VW ID linie ohurilo fanusikov, ako sa realne posunul dojazd EV s prichodom tychto modelov ?

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        A to ani nejdes cely cas 130, lebo zatial nieje dialnica az po ZA a tiez je na nej kopa spomaleni na 100 a menej (tunely, prace, vyjazdy). Ale zasa od KE po Strbu je to do kopca cely cas. Opacne zo ZA zas od Strby z kopca, ale.
        Sa to nezda PO-RK chodim casto, tym ze sa aj vraciam do PO je priemerka OK, ale to prevysenie PO-Strba zozerie fakt dost. 100km hore kopcom bez rekuperacie so spotrebou zamava.
        Naposledy upravené Taur; 25-01-2022, 08:34.

      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Aha, takže sa bavíme asi iba o RK...
        Tu sa zrejme dá spoliehať len na to, že po dokončení D1 pribudne na nejakom odpočívadle na úrovni RK poriadny HUB aj keď dnes vidíme, že nabky a D1 nejdu moc dokopy, bohužiaľ.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko To nemáš len VW, všetky tieto ťažké "SUV" sú horšie na tom ako Kona. Strašne to žerie v zime, aj na okreskách. Okrem TMY, ale to má kde pri LM nabiť na SuC. Dojazd by som neriešil, lebo napr. kto má ID.3 58, tiež potrebuje dobiť na pol ceste (nie každý potrebuje mega baterku). Dobíjať si do 90-100%, aby auto doskočilo na další hub je blbosť. Ten HUB tam bude časom treba. Pribúdajú BEV a byť tam závislý na 1ks stojanoch 50kW (ZSE), či 1ks 90kW s občas vybitou baterkou nie je vôbec výhra. Takisto v nejakom momente už nebudú postačovať ani 2ks na Budči 350kW ZSE. Napr. teraz v piatok jeden stojan písal chybu (použite ďalší).

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ten Ruzomberok je len 75 km od Zilinskeho Hubu, to zdaleka nie je polcesta do Presova ale taky Liptovsky Mikulas by bol idealny na Hub. Dokonca ta blizkost lokality Kamenne pole (Tesco, McDonald,…) pri dialnici uplne predurcuje k vyuzitiu ako HUB so zazemim. Ale ako som tu postavoval medzicasom povolenie od Mestskeho uradu Mikulas pre Greenway v tejto lokalite, urcite take nieco pripravuju presne tam. Mozno Adam GWI potvrdi.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        RK je lepsia lokalita ako LM, lebo krizovatka 4och smerov, tak ako PO. Ti co idu S-J/BB-Orava maju LM odruky.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Ľudia, trochu sa tu offtopic. Dango sa pýtal na zobrazenie stavu AKU, nie na lokality nových hubov. Ono nové je jedno kam GW dá. Do budúcna aj tak budu musieť byť na viac miestach (RK/LM/PP).

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        trosku to zaslo mimo, ale aj tie miesta podporene baterkou su taky (v uvodzovkach) " miniHUB" , lebo maju 2 stojany. Najjednoduchsie by to bolo (ak by sa chcelo) to dat do apky, no len kto tam bude pozerat samozrejme. A najidealnejsie by bolo, aby na mieste bol nejaky tablet s tymto stavom - ze pridem a vidim. Lenze to uz je troska blbo realizovatelne

      • Adam GWI
        Adam GWI komentoval
        Upraviť komentár
        dango neplánujeme vytvárať riešenie pre zdieľanie informácie o stave batérie. Ale dobrý point. Reálne jediná lokalita, kde sa nám častejšie vybíja batérie, ako vyplýva aj z diskusie je RK. Posledné dni o tejto lokalite interne diskutujeme, keďže nevieme tu jednoducho zdvihnúť rezervovanú kapacitu. Každopádne hľadáme rýchle riešenie.

        Miroslav Rojko tiež dobrý postreh ohľadne LM. Samozrejme, plánujeme tu niečo rýchlejšie avšak ešte nám tu ostáva zopár ďalších povolení a papierov.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Alebo jednoducho ten RK nechat tak, este par mesiacov to vydrzi a nasledne dana lokalita skonci ako Jadrankin motorest.
    • dango
      Moderator
      Gold Member
      • Nov 2014
      • 693
      •   

      GW nam od marca podrazelo
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	greenway-cennik-1.3.2022.jpg
Videní:	1170
Veľkosť:143,0 KB
ID:	82427

      Komentár


      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Hm, tak s PLUS už dorovnali ZSE pri prepočte €/kWh na predplatený objem. Teraz tých 60kW za 0,26€/kWh od ejoin vyzerá ešte lákavejšie, pokiaľ pôjde

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Škoda. Zrušil som MAXko. Zbytočne platiť 2 paušály, keď v tom druhom mám ceny ako tieto nové pri MAX.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        nick81 caka sa na reakciu ZSE. otazka casu, kedy zdrazeju aj oni. Uvidime ako potom rozdaju karty.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 ZSE nemám paušál. Myslel som KiaCharge.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Keďže trhové ceny silovky zdraželi, kto nenakúpil dopredu, je na tom zle a musí zdražovať. GW zdražuje o trocha, takže asi predvídali a zazmluvnili aj dopredu. Dá sa to chápať.

        Ale čo je zlé na tomto krátkodobom zvýšení silovej elektriny, je to, že zvýšia sa ceny nabíjania ale pri poklese už dole nepôjdu. Zdražuje sa ľahšie ako zľacňuje.

        Možno toto (aj nastávajúce ZSE ako milan84 predpokladá) zdraženie povedie k resocializácií elektromobilistov ako kedysi keď nabíjačky neboli - budú sa navštevovať a nabíjať u známych, wallboxy má doma už dosť ľudí. Ale to asi nie, keď je dnes veľký výber áut, sa už niektorí členovia komunity EV vymedzujú aj značkami, nielen proti spaľovákom, takže bolo by to ťažšie.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Alebo bude riešením na zdraženie niečo iné
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • Andischo
        Junior Member
        • Jun 2021
        • 18

        Práve prišiel newsletter od GW, podľa mňa super akcia.


        Cestujte v lete elektromobilom bez obmedzení. Počas letných mesiacov máte s programom Energia Plus a Max rovnaké ceny a rovnaké podmienky nabíjania na viac ako 15-tisíc miestach v Európe, vrátane siete ZSE na Slovensku.

        S programom Energia Plus alebo Max tak získate:
        1. balík voľných jednotiek, ktoré môžete použiť na ktorejkoľvek nabíjacej stanici v roaming pokrytí GreenWay. Prehľad staníc je k dispozícii v našej aplikácii a na našej internetovej stránke
        2. automatický prenos nevyužitých voľných jednotiek z balíka energie do nasledujúceho mesiaca
        3. rovnaké ceny za nabíjanie po vyčerpaní balíka na ktorejkoľvek nabíjacej stanici v roaming pokrytí GreenWay počas celej doby trvania letnej akcie.

        Akuát je tam FUPko:

        3.2Máme za to, že budete konať v rozpore s týmito Pravidlami, ak počas ktoréhokoľvek obdobia dvoch mesiacov, (i) objem služieb
        nabíjania (v kWh), ktoré využijete v sieťach roamingových partnerov alebo v sieti GreenWay v zahraničí, presiahne objem služieb
        nabíjania v našej sieti o minimálne 50%, alebo (ii) objem služieb nabíjania, ktoré využijete v sieťach roamingových partnerov,
        presiahne 1 000 kWh.
        3.3Dodržiavanie Pravidiel primeraného využívania roamingových služieb budeme kontrolovať na základe celkového objemu
        spotrebovanej elektriny, vrátane spotreby ktorýmkoľvek z Vami registrovaných vodičov.
        3.4V prípade porušenia princípov týchto Pravidiel primeraného využívania sme oprávnení navýšiť vyfakturované platby za služby
        nabíjania, ktorými sa porušia pravidlá podľa ods. 3.2, o dodatočných 50%

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          a kde je tam akcia ? roaming like home majú už od počiatku programov Energia Max

        • Vilo
          Vilo komentoval
          Upraviť komentár
          Takže program Energia Max namiesto 30€ bude za 45€ na mesiac.
          No dajme tomu... na to, že to platí aj v zahraničnom roamingu, 0,45€ za kWh je celkom znesiteľné.

        • Andischo
          Andischo komentoval
          Upraviť komentár
          Neviem, ja som ZSE only a prislo mi to fajn oproti ZSE roamingu.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Andischo Ja som napr. mal GW MAX. Super bolo, že zahraničie aj ZSE stanice boli za jednotnú cenu. Ale ako posledne zdraželi, tak som to zrušil. S KiaCharge nabijem bez nejakého extra paušálu za normálnu cenu aj GW aj ZSE, (0.35-0.41e, AC 0.2e/kwh) a zahraničie chodím po Ionity za 0.29e/kwh. Resp. ak som úplne mimo tak cez natívne apky (incharge/fortum/elen/molplugee).

          Hlavne v zahraničí má GW aj ZSE veľké diery v niektorých štátoch. Aj to naše obľúbené Chorvátsko :-)

          Inak Ionity pridalo cez koncernové karty (minimálne KiaCharge a ChargeMyHyundai) nový Ionity ACCESS za 4.5e/mes. Ionity je potom za 0.52e/kwh .. Pre tých čo idú občas na západ a nechcú platiť 13e/m (0.29e/kwh) Ionity Power balík.

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko akcia je, že voľné kWh v rámci balíka je možné využiť na roamingových staniciach. Mimo tejto akcie platili voľné kWh iba na stanice GreenWay

        • LacoJ
          LacoJ komentoval
          Upraviť komentár
          vyššie uvedené pravidla sú kde? ja som našiel na stránke GW len tieto https://data.greenway.sk/clientzone/...akcie_2022.pdf

          tak by som si to radšej ujasnil. Mám Energia max , v júli neminiem z balika 100kwh nič, tie sa mi prenesú do augusta, budem mať v auguste k dispozícii predplatených 200kwh , Cestou na trip nabijem 40kwh v BA a následne miniem v Rakúsku, Slovinsku, Taliansku, Chorvatsku, tých 160kwhz balíka + niečo možno naviac.

          Otázka znie, podľa vyššie spomenutého budem platiť príplatok alebo nie? Podľa info na linku mi príde že nie.

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          LacoJ ak sa zmestíš do tých 200kWh, tak nebudeš platiť nič navyše. Ak sa nabiješ nad tých 200kWh, tak budeš platiť navyše podľa cenníka pre Energia Max.

        • LacoJ
          LacoJ komentoval
          Upraviť komentár
          Adam GWI OK tak to je fajn. Na faktúre uvádzate aj že to bolo nabíjanie v zahraničí alebo ako štandardne Služby nabíjania elektrických vozidiel / Electric vehicle recharging service ?

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          Adam GWI stále nemám jasno, tak sa spýtam takto polopate: Platí pri tejto akcii Článok 3 - Pravidlá primeraného využívania roamingových služieb? Čiže ak si aktivujem na júl+august program Energia Max, mám v tom 2x100 kWh, tak musím primeranú časť (podľa bodu 3.2) využiť na Slovensku, alebo môžem celých 200 kWh minúť v zahraničí? A ak miniem viac ako tých 200kWh, tak tá istá otázka - môžem čerpať len vonku, alebo musím pomernú časť aj doma?

          (Na vysvetlenie: na Slovensku využívam verejné nabíjacie stanice minimálne, takmer vôbec, pretož nabíjam doma z fotovoltaiky a dojazd mi na 95% postačuje na moje potreby v rámci Slovenska. Verejné nabíjačky používam prakticky len na dovolenkové letné tripy v zahraničí)

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          EVan pravidlá primeraného využívania roamingových služieb platia. Resp. za obdobie dvoch mesiacov má byť väčšina energie nabitej v sieti GreenWay.

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          LacoJ na faktúre sú všetky nabíjania pod jednou položkou "Služby nabíjania elektrických vozidiel". Samozrejme, ku faktúre máte aj výpis nabíjaní, kde vidíte podrobne rozpísané jednotlivé nabíjania.

        • LacoJ
          LacoJ komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to znamená že keď nabijem za tie dva mesiace len v zahraničí z toho balíka 200kwh tak je prirážka ?

        • Vilo
          Vilo komentoval
          Upraviť komentár
          LacoJ Áno, už na v prvých komentároch to bolo riešené, pokiaľ bežne nabíjaš doma, musíš rátať s dvojnásobnou cenou.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Dvojnásobnou ? Alebo o 50% viac - teda balík bude stáť jedenapolnásobok ?

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          "V prípade porušenia princípov týchto Pravidiel primeraného využívania sme oprávnení navýšiť vyfakturované platby za služby
          nabíjania, ktorými sa porušia pravidlá podľa ods. 3.2, o dodatočných 50%" tj. nabíjania, ktorými sa porušia pravidlá o 50%

        • LacoJ
          LacoJ komentoval
          Upraviť komentár
          Tieto slovne hračky, to aby bol človek právnik, aby sa vyznal. Mám niečo už za sebou, ale vyznať sa z tohto je umenie….

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          Adam GWI tak fajn a dík. Konečne jasne viem, že táto akcia nie je pre mňa zaujímavá. Akceptujem, je to vaša sieť a sami si určujete podmienky a pravidlá a my zákazníci, máme možnosť si vybrať, či využijeme vaše služby, alebo konkurenciu. Potiaľto je všetko OK. Problém ovšem vidím v zavádzajúcich formuláciách, ktorými tú akciu promujete, ako napr.: "100 kWh s programom Energia Max alebo 30 kWh s programom Energia Plus v cene mesačného poplatku, ktoré môžete využiť na nabíjanie na akejkoľvek nabíjacej stanici v roaming pokrytí GreenWay", alebo "Vďaka funkcionalite Roam Like at Home rovnaké ceny na nabíjanie po vyčerpaní balíčka na ktorejkoľvek nabíjacej stanici v roaming pokrytí GreenWay ako v našej domácej sieti na Slovensku." V princípe ide o to, že som stratil dosť veľa času a energie, kým som teraz konečne zistil, ako tá akcia skutočne funguje.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Zjednodušene povedané:
          Ak počas roka sieť Greenway na Slovensku nevyužívate, tak na dovolenke v zahraničí sa vám roaming neoplatí. Žiadna veda, len to napísať po lopatisticky.

        • Vilo
          Vilo komentoval
          Upraviť komentár
          EVan Mne sa život dosť zjednodušil, keď mi Greenway zablokoval účet a už tie ich prkatiky sledujem len občas zo zábavy.

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          Vilo zas treba objektívne uznať, že mali akcie, ktoré boli ok a fungovali tak, ako boli prezentované. A rovnako pozitívne oceňujem aj ich postoj ohľadne pomoci ukrajinským utečencom.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          EVan hej, hlavne tie vlajky na displejoch nabijaciek, uzas.... 500km od konfliktu na MLkach, X6tkach,... asi vojnovi utecenci nebudu

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          dango co ma prosim ta dieslove ML a X6 spolocne s vyjadrenim solidarity na displeji a elektromobilitou?

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          dango pre ľudí, ktorí prezentujú také názory ako ty, mám len jediný odkaz: Bež do ...

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tí ľudia, čo sa majú možno trocha lepšie ako ja, neboli postihnutí vojnou ? Alebo sa ani lepsie nemaju, len proste namiesto inych veci, ktore mam ja, setrili a kupili si lepsie auto ? Mozno je to stare auto v mensje cene ako moj elektromobil ale proste su to automechanici, ktori si to poskladali z nejakej buracky ? Je niekde tabulka, kto si podla velkosti auta zasluzi pomoc a kto si zasluzi kulturne obohatenie od vychodneho naroda ?
          Ja som mozno stretol viac Ukrajincov ako vacsina z Vas, kedze som prevadzkoval ubytovanie pre nich pred koronou ale na ulici by ste ich nerozoznali od Slovakov, boli slusni, udrziavali vacsi poriadok ako napr. Bulhari, co tu boli pred nimi, ked nemali povolene este pracovat tu, nezoskupovali sa a nerobili bordel.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Ja stale dufam,ze to dango myslel nejako inak. Pretoze v pripade vojny u nas by chcel tiez hladat bezpecie v zahranici. A na jeho 40-tisicovom ID3 by tiez mohol u Rakusanov, alebo Poliakov vzbudzovat podobne nazory - co je to za utecenta, ked ma na take auto.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ono kludne moze byt ta X6 to jedine, co tomu Ukrajincovi zostalo. X6 a platobna karta, kde ma kvoli opatreniam tamojsej banky obmedzene vybery aj transfery. Podla mna bezstarostny zivot v tazkej pohode, po ktorom tuzi nejeden Slovak.

          Btw tiez poznam jedneho. Mal firmu v Rusku, byval na Ukrajine v Charkove, ukrajinsko-ruske manzelstvo. Utiekol na Porsche Cayenne, s 1500€ v hotovosti, s malou dcerou a manzelkou. Ruske platobne karty v EU nepouzitelne. Skus tipnut, ako dlho vyzijes s 1500€ ak mas za to zabezpecit byvanie, zakladne oblecenie a jedlo pre 3 ludi. Ale ano, mal Porsche. Ani len predat ho nevie na ziskanie dalsich zdrojov, lebo ho nedokaze odhlasit. Ako sa vobec haj*el jeden opovazil sem prist, ze jo?

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko Este si vo vycte moznosti zabudol ze k fajnovemu autu mohli prist lacno ako povodne kradnutemu z EU ci uz autickarmi, alebo fingovane kvoli poistke.

        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          dango Neboj, všetci veríme, že po aktuálne zobrazovanej vlajke na displejoch GW nabiek sa tam následne postupne objavia palestínska, sýrska, líbyjska a vlajky ďalších desiatok krajín, kde prebieha/prebehla "demokratizácia", ktorej výsledkom sú tisíce "odídencov"

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Znova sa mi potvrdzuje, ze Slovak zavidi este aj rakovinu druhemu. Taky dobroprajny a pohostinny narod sme...

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          No a kolki z vas nedaju dopustit na vojnovych stvacov ako napr. zelezniciar na bicykli, ci vasek lahev. Je zaujimave, ze vsetko to, co je v zaujme zapadu (teda severozapadu, aby som nekrivdil Juznej Amerike) je to najspravnejsie a netreba to kritizovat. Opat raz mimo temu, ale nedalo mi...

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Tak se děti zase uklidnime a začneme se věnovat probírané látce, ano?
      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 178
        •   

        Toto som dnes objavil v Dubnici nad Váhom na Štúrovej pri záhradkárstve. 2xCCS, nič viac neviem. Nieje to ani na mape greenway, na fotke to vidieť nieje ale na svetelnom logu greenway je ešte dopísané DCA therm čo je okrem iného miestny výrobca tepla.
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20220516-231341_Gallery.jpg
Videní:	1141
Veľkosť:55,8 KB
ID:	84669 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20220516-231306_Gallery.jpg
Videní:	1055
Veľkosť:81,0 KB
ID:	84670

        Komentár


        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          ivan32 je to aj v GreenWay Mape nabíjačiek stanica je verejne dostupná. Stanica má 63kW, 2x CCS, 1x Type2 zásuvka
      • galpetermd
        Junior Member
        • Aug 2022
        • 1

        Greenway podvod, nepoužívajte ich kartu na VSE nabíjačke AC Košice, Mlýnská 31. Za 17 kWh som zaplatil 59 eur.

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_8581.png
Videní:	950
Veľkosť:96,1 KB
ID:	86399 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_8582.png
Videní:	834
Veľkosť:161,6 KB
ID:	86400

        Komentár


        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          17,81 kWh x 0,2 €/kWh = 3,56€
          plus "parkovné" po 3 hodinách
          246 - 180 = 66 minút x 0,1 €/min = 6,6 €
          Spolu by som bol s programom Max na cca 10 Eurách.

          Kde sa teda stala chyba?

          Príde mi to, že ti uplatnili nasledovnú tarifu, ktorú mi ukazuje appka ak sa neprihlásim do svojho účtu:

          "Standard AC 11 - 22 Threeforce
          Poplatok za dobu nabíjania (minúta) 0.24 EUR/min"

          To by sedelo...
          59,2 € / 246 minút = 0.2403252032520325 €/minúta

        • EV_Future
          EV_Future komentoval
          Upraviť komentár
          ako pise tommik, v pripade ze nemas pausal, tak cena je spravna. Tieto roamingove stanice su predrazene a nabijat sa na nich oplati jedine s pausalom.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Finta usetrit parkovne parkovanim na nabke tentokrat nevysla. Trebalo zduchnut do 3h. Tych 17kwh aj pri AC len 6kw by bolo nabite dovtedy. Presne pre taketo blokovanie nabiek zaviedli ten trestny parkovny poplatok.

        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          Taur Ja si práve myslím, že keďže galpetermd spustil nabíjanie bez predplateného programu v GW a zároveň ťahal výkonom 11-22kW, bola mu účtovaná sadzba 0,24 €/min. Ak by skončil po 3 hodinách, aj tak by platil 43€ za 17 kWh.
          Tieto minútové tarify závislé na výkone AC nabíjania sú určené presne pre tých vychcánkov s palubnými nabíjačkami nad 11kW, resp. nad 22 kW.
      • dango
        Moderator
        Gold Member
        • Nov 2014
        • 693
        •   

        Greenway od 1.11. rapidne zdrazuje. Nezmenene ostavaju predplatene balicky

        Komentár


        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          Hm, objajujú to udržaním spoľahlivosti svojich služieb. Tak možno Delta v TN bude dávať viac ako 5 kW a tá v ZA viac ako 8 kW, čo boli moje ostatné skúsenosti s GW. Človeka tam už ani nebaví volať...

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          ktorá v ZA dáva 8 kW?

        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker Na parkovisku pri Dubni tá bližšie k McDo. Oba konektory CCS 100/150kW išli max 8 kW. Vedľajšia išla v pohode.

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          tommik ospravedlňujeme sa za Dalitrans, boli tam častejšie výpadky avšak od 4.10. opäť ide spoľahlivo. Ohľadne toho OC Dubeň, kedy ste tam nabíjali a išlo to takým nízkym výkonom?

        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          Adam GWI Bolo to 16.10. myslím niekedy okolo poludnia.
      • qwerty64
        Junior Member
        • Nov 2022
        • 3

        Ake mate skusenosti s Greenway? Moj prvy kontakt s podporou GW bol uz pri zakladani uctu. Tu by som cakal, ze ten proces bude tak zoptimalizovany, ze zakladny krok nebude vyzadovat ich asistenciu.

        Zalozenie uctu bolo neuspesne, nakolko neprebehlo overenie platobnej karty vydanej v CSOB. S podporou som si vymenil 30 e-mailov, v ktorych ma neustale presviedcali, ze musim vyplnat chybne udaje platobnej karty. Nakoniec si chybu priznali, ze neprebieha komunikacia ich systemu s CSOB a bolo nutne vytvorit moj ucet rucne. Hura, trvalo to len niekolko dni. Nasledne prisla GW karta a na konci mesiaca aj faktura. Tu som zistil, ze aj napriek tomu, ze som im dal firemne udaje, tak ucet je vedeny na fyzicku osobu. Skonvertovat ucet z FO na PO nie je mozne. Tak mi ucet zrusili a oznamili, ze kartu prevedu na novy ucet, ktory si zalozim.

        Isiel som si teda zalozit novy ucet. Chyba rovnaka s platobnou kartou z CSOB - skusal som MasterCard aj VISA. Opat som sa od podpory dozvedel to iste - ze musim davat nespravne udaje. Nakoniec mi ten ucet zalozili rucne a oznamili, ze GW karta bude sparovana. Presiel mesiac, GW karta sparovana nebola. Opat som ich kontaktoval, kartu sparovali rucne a uz som ju videl v ucte.

        Tento vikend som isiel na GW stanicu a potreboval som pouzit GW kartu. Karta nefunkcna. Cela stanica nereagovala ani cez appku, AC nabijanie sa aktivovalo snad po 5min a medzitym mi opakovane vypisovala appka, ze nemam pripojenie k internetu. 5G mi fungovalo bezproblemov...

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Uff, ja som si zakladal v casoch, ked GW nemal support cez ext. firmu. Tiez na firmu a firemnu kartu (FIO). Vsetko chodi ok. So stanicami nie je problem. GW je z tych spolahlivejsich providerov, aspon pre mna.

          Komunikoval si len so zakladnou podporou, alebo sa ti podarilo prepojit aj na nejaku technicku?

        • Vilo
          Vilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som si zakladal účet ešte keď boli v testovacej prevádzke (2017) a prebehlo to hladko, nabíjačky fungovali spoľahlivo, platil som faktúry, ktoré mi chodili.
          Potom začali nútiť do platieb cez platobné karty, napriek platbám faktúr načas mi zablokovali účet, lebo som nechcel prejsť na platbu kartou.
          GW nie je to čo býval... Treba sa vyhnúť oblúkom.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          U mna prebehla registracia hladko a bez akehokolvek zasahu technickej podpory.

          Firemna karta sparovana s kreditkou Visa od Tatra Banky.
          Sukromna karta sparovana so zahranicnou platobnou kartou MasterCard.

          Takze videl by som to vskutku skor na individualny problem CSOB 🤷‍♂️

        • Rasto6
          Rasto6 komentoval
          Upraviť komentár
          Mám firemný účet, bez problémov. Skôr vidím problém sa autorizáciu online platieb kartou.

        • Pepo096
          Pepo096 komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som zakladal firemny ucet pred dvomi rokmi cez mobil, v aute, stojac pred nabijackou. (Bol som v LC a k ZSE sa nedalo dostat, kedze opravovali parkovisko)
          Zalozenie uctu, overenie karty okamzite, za par minut som aj nabijal. Do 2t prisla nabijacia karta a odvtedy fungujem bez problemov. Zaciatkom mesiaca pride fa a zaroven si to stiahnu z uctu.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Vyzera to, ze si vynimka potvrdzujuca pravidlo. Ja tiez nemam (ani som nemal) s GreenWay najmenší problem.
      Pracuje...
      X