Pôvodne zverejnené od demo
Pozrieť príspevky
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tento týžden som nabíjal 6 krát na Greenway, z toho trikrát problém s náhodnými prerušeniami alebo sa nedalo začať nabíjať. Samozrejme týchlosť len do 35kW, to už som si zvykol. Ale iné som chcel - po jednom prerušenom nabījaní ma po pár hodinách kontaktovali z Greenway, že pripravujú pre výrobcu podklady a aké chyby mi to vypisovalo. Podstatné je, že priznali problém s CCS, nie je to len Ioniq. Všetky autå s CCS u nich nabíjajū pomaly a majú problémy. Je to problém nabíjačky, ktorá nemá CCS dobre urobené. Viackrát mi to zopakoval, nie je to problém jedného auta, volajú im zákazníci s i3, e-Golfom a inými. Funguje ako tak spolahlivo len Chademo, ale aj to ide pri dlhšom nabíjaní obmedzenou týchlosťou menej ako 44kW, lebo nabījačka sa prehreje.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
ta i3 to som ja, v PN som nabijal na 25 krat odpojenie vzdy po 30 sekundach .... ponukolmsom GW ze im poziciam auto nech si to opravia, takto sa neda cestovat medzinesto ked sa nemozes spolahnut na nabijanie
-
v poslednon case sa mi na starych nissan nabijackach na ccs darilo nabyjat bez problemov (polus/trencin/nitra). nechcem to zakriknut ... mate niekto podobne dobru skusenost ?
-
-
Zhorsilo sa to, odkedy tie stojany vyrobca upgradeoval... Myslel som si, ze GW support skoro pri kazdom nabijani kontaktujem iba ja. Pred tyzdnom aupark zilina, nabijacka vypisala chybu, ani druhy pokus nebol uspesny a ked som isiel vytiahnut ccs konektor, bol zamknuty. Pozriem do auta a veselo sa nabija na 32kW, pritom na nabijacke na displeji Zvolte konektor... Takyto stav popisoval Miro pred casom v poluse... druhy problem som mal v ruzomberku, nabijacka ohlasila chybu a potom nechcela nabehnut, az po niekolkych resetoch na dialku a niekolkych telefonatoch s GW znova ozila... ale nabijanie po 15min opat skoncilo chybou...
Komentár
-
Polus mi to robi zakazdym, v Poluse nabijam často, lebo je to zdarma (nabijacka nevie ze nabijam). Len musim cakat do konca, lebo konektor sa odomkne az po uplnom dobiti.Ani raz som v Poluse nenabil normalne.
V Auparku Zilina to bolo az na treti pokus som zacal nabijat.
A do tretice v Poprade sa neslo identifikovat PL kartou, lebo mali vypadok siete. SK kartou islo (tie maju napevno zadane v nabijacke) ale zasa ma prerusilo.
-
suhlas, pred upgradom ziadny problem nebol ... len doplnam ze eftech nabyjacky (co ma aj zse) ziadny problem nerobia, len tie nissan .... paradoxne nissan nabyjacka trencin (dltrans) tam som problem nikdy nemal ani po upgrade
-
Mne PL karta raz nesla v Dalitranse, vraj su problemy aj s GSM modulmi v nabijackach. Aj to som zazil, ze bol problem s nabijanim a helpdesk GW povedal, ze nema na nabijacku spojenie. Neskor som s nimi hovoril, ze nevidia v systeme moje nabijanie- jasne ze nie, ked nabijacka nabijala a sama o tom "nevedela" :-D
Inak nechapem, preco sa na ioniqu neda nastavit percento nabitia, pri ktorom by sa ukoncilo nabijanie. Ved to musi byt softverovo jednoduche... okrem inych vyhod by sa v pripade takejto "poruchy" nemuselo cakat do 94%
-
Ono v prípade núdze je tam vždy emergency tlačidlo. Alebo odomknutie zámku v kufri ako ti niektorí písali, že párkrát použili, by mohlo uvolniť konektor, ja osobne som ešte nepoužil.
-
tlacit emergency stop ked "nejde o zivot" mi pride blbe... a v kufri sa sice da zamok mechanicky otvorit, ale potom rozpajas konektor pod prudom, co pri 90A nemusi byt sranda...
Trochu sa aj GW zastanem, upgrade nabijaciek robi firma- vyrobca a GW moze iba reklamovat a cakat...
-
Upgrade robi elektrikar zivnostnik najaty Greenwayom, lebo GW nema ani technika, vsetko ze si najimaju. Trocha som ho vyspovedal a ze vraj problem s CCS je preto, lebo tieto nabijacky dostalo Greenway od Nissanu za odobrate Leafy a NV200-ky a dodatocne tam dali dorabat CCS a takto to dopadlo. Ak to bola kusova zalezitost pre GW, neviem ci je tam riesenie od vyrobcu.
Tiez v stredu v Ziline som sa pytal na nabijacku od Nissanu pri Nissane či budu upgradeovat a pozeral na mna, že prečo, v pohode nový Leaf nabije a neprehreje sa. Má podobný tvar ako tá GW ale je o pár rokov novšia (GW upgradoval kvoli novemu Leafu).
A čo sa týka nových nabíjačiek, povedali mi, že rozširovať sa bude len ak si niekto nabku od GW kúpi a zapojí ju do ich platobnej siete. Sami že nekupujú. To je možno aj prípad novej v Žiline.
-
-
Keď to zhrniem, nepoužīval som Greenway, lebo tu na fóre panovala voči nim zlá nálada kvôli cenovej politike. Po prídení PL kary som ich začal využívať, ale čoskoro som zistil, že oni vlastne ani nie sú pripravení na CCS autá, takže keby som mal platiť, tak by som ozaj chodil naftovým autom, lebo nie je deň, aby neboli s nabíjaním problémy.
GW je nielen drahé, čo sa dá prekúsniť ak to vynahradia hustou sieťou nabíjačiek a kvalitnými službami, ale ich nabíjačky na CCS sú pomalé a nespoľahlivé. Pripadám si ako beta tester keď som ich začal používať.
Okrem týchto nespoľahlivých majú Avion, Zeleneč a Sekule,kde CCS ide, inak je to ozaj len otrava.
Naposledy upravené Miroslav Rojko; 24-02-2018, 14:41.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
V Dalitranse je pripraveny aj novy stojan, ale vraj to bude gridbooster ako v Avione a ocakavane otvorenie je az cca v auguste-septembri. Ale v Ziline pri Tescu by mala byt nova nabijacka funkcna coskoro. Lebo je fakt, ze sucasny stav GW siete je loteria, kde pravdepodobnost nabitia sa rovna vyhre :-)
-
Ano, fotky z Dali som tu dával, bol som tam zrovna, keď nový stojan zapájali - resp. naťahovali káble k rozvádzaču.
-
-
Čo sa týka ceny, minule v Žiline som prišiel s 13% baterkou. nabíjal som do 94%, trvalo to 47 minút a 25kW som nabil za 15,98 €, čo je 0,64€ za kWh.
Takže pomalosť nabíjania človeku berie čas a navyše ďalší poplatok za prístup 5€. Stačí aby nabíjanie raz až dva prerušilo, ako to robí a sme na jednom nabití na dialničných prejdených 150 km cez 20€. A dostávame sa naspäť k témam pred rokom , že GW zabíja cenami elektromobilitu. Tentoraz kvôli chybám CCS nabíjačiek, ale keďže o nich už hodnú chvíľu vedia, mali by aj ceny tomu prispôsobiť.
Keďže sú jediná alternatíva na cestovanie po Slovensku, tak dúfam, že sa im podarí s výrobcom dojednať nápravu. Ale mám také tušenie, že to nepôjde, nakoľko určite má výrobca tých nabíjačiek v západnej Európe viac ako tu a tiež CCS elektromobilov tam je viac a skorej ako u nás a o problémoch teda musí dávno vedieť. Už dávno by to mal vyriešené, keby to šlo nejakou normálnou cestou, nie výmenou celej alebo podstatnej časti nabíjačky.
Pripojené súbory[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Ani chademo nie je velka vyhra na GW. Od kedy mam leaf spy pro som nabijal len na dalitrans pri Trencine a tam mi to ide cca 35 Kw. Minule som presvihol cas na 50 minut a zobrali mi cez 16 eur...Rip off way :
Started 19.02.18 08:18:56
Veľké Bierovce, 266, 913 11, Veľké Bierovce
16,59 EUR
Ended:19.02.18 9:09Duration:00:50:43Charging typeCConsumed energy:25,9 kWh
Teraz chodim sam trasy Zurndorf (rakusko) - Zilina a nabijam s v BA a v Dubnici pri Lidli (45 kW da v pohode) Ziadna sranda, hlavne smerom do ZIliny je prevysenie cez 200 metrov n.m. Celou cestou som nekuril, siel 85 km/h za kamionom, od Trencina som sa plazil 45 km/h do Dubnice a dosiel som ku lidlu s 3% baterie.
Komentár
-
Chademo by malo ísť 44kW maximom, ak Ti to tak dlho nabíjalo, to je vlastnosť auta podľa mňa. Keď som nabíjal Leafa na Dalitrans niekoľkokrát, tak som osobne videl viackrát 44kW výkon okolo určitej hodnoty baterky a postupne sa to znižovalo, pripadalo mi to, že auto si riadi výkon ale hlavné je, že nabíjačka dokázala dať 44kW. Pri CCS proste dokáže len 34,9kW. Priemernú rýchlosť pri nabíjaní máš asi takú ako ja na CCS keď nabíjam. Niekde som to tu na jeseň písal, ako prebieha Leaf 30kWh nabíjanie. Auto si nad 60% baterky už ťahá dosť malý prúd, myslím že okolo 25 a stále menej a menej.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
To co tu pisete neznie vobec dobre pre elektromobilitu. Mam pocit, ze aut, teda modelov aj vacsie baterky z dlhsim dojazdom pribuda aj dotacia tu je a pravdepodobne sa predlzi. Ale teraz skor treba vylepsit nabijaciu siet. Doriesit platenie za kWh a nie minuty a budovat siete. Nutnost mat na jednom mieste viac nabijaciek, aby ked jedna vypadne, isla druha. Podla Vas je lepsie mat tri stojany ktore kazde je pre iny typ? Teda jeden pre AC Typ2, druhe pre DC CCS a tretie pre DC ChaDeMo? Ako mat to v jednom stojane vsetky 3 a nejde ani jedno poriadne, alebo jedno nabijanie blokuje druhe nabijanie v pripade DC nabijania CCS a ChaDeMo? Ci nejde vobec, alebo nieje mozne sa prihlasit a podobne. Nato ze tu pribudaju novy majtelia EV, tak je paradox oproti tomu, ze je viac menej problem sa niekde nabit aj ked miesto existuje. Ale je tam nejaky problem.
Komentár
-
V Norsku nemaju problem mat vedla seba aj 5 stojanov so vsetkymi konektormi - AC Type 2, Chademo a CCS. Len sa musi chciet budovat siet. Stat by mal okrem dotaci na elektromobily aj stavat aspon aku taku siet nabijacich stanic na odpocivadlach dialnic. Auta bez nabijacich stanic nebudu a nabijacie stanice zas nebudu bez aut...
-
-
Tak som otestoval nový Greenway stojan v garáži v Avione. Neboli hore ani dole žiadne iné autá, dal mi max. výkon s Tesla Chademo adaptérom 35kW (namiesto 50). Za 7,5 minúty som dobil 4,4kWh za cenu 5,98 EUR. Ale jedno ma potešilo - na spustenie nabíjania stačí iba priložiť kartu, netreba vyťukávať zbytočné hlúposti ako na DBT stojanoch (typ identifikácie, priložiť kartu, vybrať konektor, spustiť nabíjanie...).
Komentár
-
Delta stojan v garazi Avionu na CCS ide plnym vykonom-mojmu ioniqu da 125A. Chodim tam do fitka a kym je PL karta zdarma, nabijam tam 3-5x tyzdenne, vzdy bez problemov. Dnes rano som tam prvykrat stretol novy Leaf, ale nenapadlo mi pozriet, akym vykonom cez chademo nabija. Bol som v tom, ze gridbooster vie dat 50kW chademo aj 50kW ccs sucasne. Po spusteni nabijania som vsak mal iba 25kW, pozrel som chademo a aj tam bolo tolko. Cize ide sice nabijat sucasne na oboch DC, ale vykon sa rozdeli. Ked dosiel chalan z Leafu, chvilu som s nim rozpraval- vraj to takto ma byt. System Gridbooster "dava" 50kW vonkajsej efacec nabijacke- tam moze byt iba jeden DC konektor aktivny a 50kW Delte v garazi. Ten sa ale v pripade potreby rozdeli na ccs a chademo. Ked sa leaf odpojil, hned mi vykon skocil na 47kW
- Likes 1
Komentár
-
Ja som to pochopil, že na jednej nabke môžu byť dve autá 50kW z tej tlačovej správy a oslavy s eurokomisárom, ale zasa len pekné fotky a pravda je teda inde. Veď nabka v garáži vyzerá ako 100kW čo je v Hartbergu.
Ak je pravda čo píše g211 a Teq, ono možno na starých GW pôjde CCS obmedzené a Chademo na plno a na nových naopak, začína to byť s tými GW nabíjačkami kocúrkovo.
-
Teq: zaregistrujes sa na polskej GW stranke a karta ti pride postou na adresu. Akurat sa to uz zrejme neoplati, februar-marec by mala bezplatna prevadzka skoncit. Ja ju mam od decembra, ked sa tu na fore o tom objavila zmienka. Chvilu som mal "vycitky", ze nabijanim zdarma PL kartou "okradam" GW- ale na druhej strane som vdaka tejto karte obehal skoro vsetky GW stojany na SK a nahlasil im kooopec nedostatkov a problemov s nabijanim, takze som bol taky ich skusobny tester. Ale co tu citam, momentalne sme testeri vsetci GW zakaznici .-D
-
Vsetci nie, ja im normalne platim. Nastastie nie som na tom tak zle, aby som nedal 10€ za nabijanie. A poznam takych viac, ktori plati. a nesnazia sa zneuzit system. Tym nebranim a nechvalim GW. Ked sa oni spravaju ako grobiani, neznamnena to, ze sa znizim na ich uroven.
-
Ze sme vsetci "testeri" som myslel vzhladom na mnozstvo problemov s nabijanim pri sucasnom stave nabijaciek po upgrade. Pouzivanie PL karty nie je zneuzivanie, takto to GW nastavil. Okrem toho PL karta nie vzdy ide, vtedy pouzijem svoju a zaplatim. Neviem, co myslis tym "spravaju ako grobiani", pri mojej komunikacii s GW ci uz telefonickej alebo emailovej boli vzdy mili, slusni a snazili sa pomoct, ak bol problem s nabijanim.
-
Ja GW tiez normalne platim, nemam ani PL kartu, a tiez sa povazujem za testera. Je absurdne aby som ako platiaci zakaznik testoval nefunkcnost ich siete, pomalost nabijania alebo opakovane volal na hotline kvoli preruseniam a chybam nabijania. To maju mat otestovane interne. V normalnej trhovej ekonomike, kde funguju referencie zakaznikov a konkurencia, by spolocnost ako GW takmer okamzite skrachovala lebo vsetci by sli inam. Jedine co ich drzi pri zivote je fakt, ze nemaju konkurenciu a nespokojny zakaznik nema kam inde ist, plus dotacie z fondov. Akonahle sa zmeni premisa konkurencie alebo dotacie, zacnu sa diat veci, a bud to utopia, alebo predaju, alebo zacnu poskytovat adekvatne sluzby.
-
A GW SK karta sa neda pouzit v PL a naopak GW PL karta sa neda pouzit v SR? Aspon zatial? Alebo ako to je?
Komentár
-
Polska GW siet je zatial v bezplatnej- testovacej prevadzke. Takze polske GW karty nabijaju zdarma v PL aj SK sieti. Podla mna aj SK karta bude v PL fungovat, akurat nie je iste, ci zdarma alebo za roamingove ceny. Logicky by mala byt zdarma, ale...
-
Nie, Sk karta je v Poľsku za roamingové ceny, lebo SK karta má jasný cenník.
-
-
Sa o mesiac pomýlili, nie je 1.apríl, ešte len 1. marec.
Ale vážne, oni nemajú štipku sebareflexie. Dobre vedia o problémoch CCS na ich všetkých starých nabíjačkách, majú tri nové, kde CCS ide ale zasa tu už viacerí písali pre zmenu o obmedzenom Chademo na nich. Mi to pripadá, že kašlú na riešenie a radšej naháňajú nových klientov takýmito stránkami.[priezvisko]@me.com
Komentár
Komentár