Nie je čo porozumieť klientom. Zásada by mala byť platenie za elektrinu podľa spotrebovaných kWh. To je všetko, na to netreba žiadne prieskumy. Toto chcú klienti. A ešte to, aby nabíjanie nebolo drahšie ako jazda na benzín.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
1fisker, zylo64 ... neviem, kde ste prišli na to, že prieskum bude len o cenovej politike. Ak sa pozriete na moju pôvodnú správu, tak sa týka aj umiestnenia staníc a služieb. Preto som, 1fisker, napísala, že nám ide o porozumenie klientom a neklientom, o stavanie budúcich staníc, o preferované spôsoby platby a podobne. Pre základnú infomáciu ale nie je nutné, ani žiaduce, vypisovať všetky témy
Komentár
-
Dobry den Zuzana a ostatni
nejde mi teraz o obhajobu greenway, ale dam do placu zar tez, ktore som urobil pred par mesiacmi ked ma greenway oslovil ako potencialneho investora. (Neinvestoval som).
Je jasne ze bude diskusia hlavne o cene a to hlavne z dovodu, ze ludia vedia porovnavat kolko platia doma za nabijanie, pri benzine to plne porovnat nejde.
- cena nabijania je doma a asi aj dlho bude vyhodnejsia, nakolko sa nezriaduje nove odberne miesto a neziada sa o extremne istice ako pri rychlonabijani, asi to moze ovplyvnit len objem, co GW zatial nema, kedze EVaut je malo.
- trh aktualne ovplyvnuje to, ze je v plienkach a je moznost nabijat aj zadarmo (bez zaruky)
- GW musi ziskat licenciu na obchodovanie s elektrikou, casove spoplatnenie je prechodny stav (casove spoplatnenie ma vyznam ked niekto nepreparkuje po nabijani)
- vsetci prevadzkovatielia musia zacat akceptovat platbu kartou, je nezmysel aby som mal v aute 20karticiek rfid len pre istotu, aby som sa nabil (berte si priklad zo Slovinska, karty na ceprackach a platba rezervaciou kreditu na platobnej karte)
- hustota siete je asi o peniazoch, drzim palce
- vyber miesata ma 2 pohlady
1. Idelane shopping aby bolo akoze co robit
2. Idealne na hlavnych tahoch (benzinky), aby som nemusel zachadzat to mesta a dal si kafco.
- pomale nabijacky su asi o hoteloch/sidliskach.... to je ale ina tema
- Likes 1
Komentár
-
Rychlonabijanie na cestach je nieco ine ako pomale nabijanie doma, takze moze byt drahsie, ale primerane. Hlavny problem minutovej tarifikacie je, ze netusim kolko ma bude nabijanie stat, vykon nabijaciek GW kde som nabijal ja nebol nikdy vyssi ako cca 34kW a ovplyvnuju ho aj dalsie faktory- teplota, auto, stav baterie... Ale ako uz bolo na fore viackrat spomenute, pri cestovani "mimo dosahu domova" je lepsie nabit a zaplatit ako zadarmo nenabit. Z mojej kratkej skusenosti s cestovanim elektromobilom by som radsej privital viac stojanov na jednom nabijacom mieste ako hustejsiu siet. Skoro vzdy prichadzam k stojanu s "obavou", ci bude volny a hlavne funkcny.
-
Platba kartou je asi najlepsia. Tim padom odpada registracia. Platba za kWh je najlepsie riesenie. ako pri palive 1L/ suma € alebo CZK, tak 1kWh/ suma € ci CZK. A ci uz budu pre castejsich klientov co nabijaju pausaly ci kredity to je jedno. Platba za kWh zamedzi tomu, ze bude prevadzkovatelom obmedzeny vykon, lebo cim rychlejsie nabije, tim skorej moze nabit dalsi klient a cena za kWh je znama. Koli porucham viac stojanov na jednom mieste je dobra vec. A ked stojany dokazu nabit aj viac aut naraz, ze maju Typ2, Combo, Chademo a dokaze ten stojan obsluzit dva auta je to plus. Dat tam trebarz daku svetelnu tabulu, kde mozu byt reklamy a zaplati sa nimi aj cas, ked je trebarz stojan prazdny, je tiez jedna z moznosti ako znizit naklady na prevadzku nabijacky.
-
Kto by chcel sa ísť potulovať po Poľsku, tam na Greenway so slovenskou kartou nenabijete, treba si vypýtať poľskú, majú do konca 2017 zadarmo nabíjanie. Dokonca so slovenskou to bude drahý roaming.
Citujem:
GreenWay Polska je nezavislá entita s vlastným IT systémom, k využívaniu poľskej siete je potrebné spraviť registráciu do poľského IT systému na stránkach http://greenwaypolska.pl/en/pre-registration . V budúcnosti budú systémy prepojené na základe roamingu a aj ceny roamingového nabíjania budú známe až po vzájomnom prepojení spomenutých IT systémov.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
Som velmi zvedavy, ci tam bude zapracovane nieco z nasich pripomienok...
Vážený zákazník,
radi by sme Vás informovali, že dňa 15. novembra 2017 budeme za účelom zlepšenia našich služieb nasadzovať nový IT systém pre správu siete GreenWay s cieľom zvýšiť Vašu spokojnosť, komfort, prehľadnosť a jednoduchosť nabíjania.
- Likes 2
Komentár
-
ahojte, prvy krat som vyskusal Greenway pri Avione. Je to riadna uzera, nezda sa mi ze sa jedna o ferovu cenu, helpdesk nereaguje na moju nespokojnost. Co si o tom myslite? Ako s nimi bojovat?1 Bild
Komentár
-
Bojovat netreba. Mame volnu tvorbu cien a tak oni si mozu dat ceny ake chcu a ty sa mozes rozhodnut, ci u nich "nakupis" alebo nie. V Bratislave mas dost moznosti (este stale) kde nabit zadarmo.
-
Na akom aute ste nabíjal? 1,5 €/kWh je už fakt prehnané. Otázka je, či si auto bralo tak málo, alebo nabíjačka nechcela viac pustiť. Na DC sa v tom čase niekto iný nabíjal (keď ste bol na AC)? Ak áno, tak to mohlo byť pretoNaposledy upravené Daliborko; 21-11-2017, 08:33.
-
To som nabijal tym kablom typ-2 co maju na tom stojane...nejde momentalne o cas ale o tu cenu co mi vyrubili
Komentár
-
U GW sa plati za cas + tusim 5 euro na zaciatku ako poplatok za pripojenie. Nema zmysel vyuzit ich stanicu pri nabijani cez Type 2 kabel a v tvojom pripade este aj zjavne jedno fazovou nabijackou. To si sa mohol nacierno napichnut na zasuvku niekde v podzemnej garazi IKEA (mam pocit, ze som tam nejake videl), alebo vyuzit nabijacku na Mierovej (pred budovou MHSR) ktora je zdarma. GW ma zmysel len pri rychlom nabijani a pre tento ucel aj stanice su stavane.
-
Auto Kia Optima PHEV, nabijanie bolo skusobne 1 hod a 29 minut aby nenauctovali nahodou “viac”, s cennikom aj tak nesedi. Nabijanie zdarma nehladam, staci aby som nabil za podobnu cenu co by ma stal benzin na tu dojazdovu vzdialenost.Naposledy upravené temik.sk; 21-11-2017, 10:01.
Komentár
-
Podľa ich aktuálneho cenníku to sedí presne. 1€ za prístup pri AC a 0,08€/min pri AC>11 kW.
1:29:49 = 89,916 minúty x 0,08 € + 1 € = 8,1853 €
A Kia Optima PHEV ma palubnú nabíjačku 3,3 kW
3,3 x 1,5 hod = 4,95 kWh.
Takže nič nevybojujete. Jedine u GW nenabíjať (pokiaľ nezmenia cenník)Naposledy upravené Daliborko; 21-11-2017, 09:02.
-
Tu je krasne vidno ake je to svinstvo uctovat za minuty. Ti co maju najslabsie interne nabijacky dotoju GreenWay najviac. Lebo samozrejme oni platia za kWh (podla cenniku ZSE okolo 0.05EUR za kWh).
-
Ale do kelu, predsa si nebudem na GW nabijacke nabijat auto vykonom 3kw z AC stojanu a blokovat ju 1,5 hodiny. To je nezmyselne pouzitie a na to GW siet ani nie je urcena.
ps: kartu mam, ale za tie temer 2 roky som ju nepouzil, lebo vzdy som nasiel optimalnejsie riesenie
-
-
Daliborko, preco pocitas 0,08€ za 1 minutu? ma byt 0,04€
jeeff, v tomto pripade nejde o blokovanie nabky ale o nabijanie auta, nabky blokuju len full spalovaky ked tam zaparkuju.
a no ked uz chcem prevrtat koleno tak tu je odpoved z Greenway ktoru mi poslali este predtym ako som isiel vyskusat nabku:
(meno pracovnika Greenway ktory mi odpisal na otazku k cenam zatial nebudem uvadzat)
Dobrý deň pán XY,
pri Vašom vozidle by sa jednalo o nabíjanie cez AC mennekes typ2 konektor a cena by bola v zmysle platného cenníka uvedeného na našich stránkach (http://data.greenway.sk/pricelist_sk.pdf ) za AC nabíjanie do 11kW pri 90 minútovom nabíjaní:
Fix. časť = 1€ za prístup na 90 min. + Variabil. časť = 0,04€/min = 1€ + 3,6€ = 4,6 € za 90 min. nabíjania v sieti GreenWay.
V prípade ďalších informácií nás kontaktujte
Komentár
-
Počítal som preto 0,08 €/min., lebo Type 2 na stojane je písaná ako 43kW. Preto som bral cenu za odber >11kW. A nepredpokladal som, že PC program na výpočet ceny bude zohľadňovať reálny odber auta. A podľa Vášho screenshotu som sa nemýlil.
-
Podľa ich cenníka a obchodných podmienok sa rozlišuje priemerný nabíjací prúd, nie to čo je na ich stojane. Takže mali mu účtovať 4 centy, nie 8.
A pre tých, čo hovoria o blokovaní - predsa keď nabíja takýmto malým prúdom, DC nabíjanie funguje normálne a nikoho s normálnymi EV autami neblokuje ( ... veď už máte SuC).
-
Nechcete urobiť len tak na srandu novú tému "Najdrahšie nabíjania", kde si budeme takéto perličky posielať ?
Ak mu to neopravia na 4 centy, tak prekonal aj moje minulomesačné DC nabíjanie v Ružomberku, kde som za 5,9kWh dal 6,4€ = 1,08 € za kWh.
Ale samozrejme mu to opravia, lebo majú jasne v cenníku *1 a *2, kde uvádzajú, ako sa to ráta.
-
Miroslav Rojko - Miro garantujem ti, ze nikto s Teslou v Bratislave na GreenWay nabijackach netankuje (EDIT: Uz som si dal facku - NENABIJA), ked uz ako spravne hovoris je tam SC. Aspon som nikdy doteraz ziadnu Teslu na GW v Blave nevidel. Aj ked faktom ostava, ze zrovna pre Teslu je ten novy cennik ako tak znesitelny. 45 min nabijania (co je zhruba 150 km) by ma vyslo na 10.85EUR co je zhruba 7.2 EUR/100km.
-
-
Pôvodne zverejnené od temik.sk Pozrieť príspevkyPevne dufam ze zamestnanci Greenway toto tu precitali, nakolko bleskovo pred chvilou mi prisla odpoved, screenshot
Komentár
-
Komentár
-
Ved tie prerabky Jumperov na EV robia minimalne 5 rokov, tusim to robi ceska firma pre Greenway. GW ich prenajima. Baterie su v skatuli na palete a zaberaju podstatnu cast nakladneho priestoru, no su vymenne - geenway ma vymenne stanice - baterie elektrickych jumperov meni za 3 minuty paletovym vozikom.
-
-
Na základe toho, čo tu bolo pred časom prezentované (návrh Miroslav Rojko 28.10. 2017 o 08:50), by som všetkých, ktorí majú pocit, že majú k téme elektromobility čo povedať, rada pozvala budúci štvrtok od 17:00 na stretnutie s GreenWay v Bratislave. V prípade záujmu prosím o zaslanie mailu na adresu zuzana.sutova@greenway.sk Podľa počtu záujemcov Vám upresníme miesto konania. Prvý drink je na nás. Tešíme sa na Vaše názory.
Komentár
-
Dakujeme za pozvanie, len by som upresnil, moj navrh bol o tom, ze nam ukazete nieco zaujimave a popri tom z nas vytiahnete nazory, drinkov si dam kolko chcem a kedy chcem, skor pripravte nejake zaujimave prezentacie, co suvisia s elektromobilitou a napiste nam tu o com to budu. Tiez sa tu pre Vas robil pracovny zosit, kde ludia pisali svoje nazory.
-
Chlapi nebrblite a pridte. Treba ocenit, ze chcu pocuvat svojich zakaznikov. Ja som bohuzial mimo republiku vtedy, inak by som 100% prisiel.
-
Franto, LIDL Dubnica posledné tri razy bola nabíjačka funkčná aj mimo otváracích hodín, aj vo sviatok aj v noci, oplatí sa tam zastaviť aj vtedy.
Komentár