Trochu som experimentoval s Teslou pripojenou na nabijacku a prišiel som k záveru, že nechať si auto a batériu temperovat kontinualne nie je vobec tak energeticky náročné.
Keď zapnete “Keep Climate on” na 15.5 (to je minimum) tak auto berie len 700W na udržiavanie teploty.
Z času na čas auto zapne aj vyhrievanie batérie, nesledoval som ako často presne ale odhadujem to tak na raz za hodinu pri tých -6 v mojom experimente. Vtedy berie 17A takze ak by bola iba na jednoduchej zásuvke tak by brala zvyšok výkonu zo samej seba, ale po skončení zohrievania sa zase dobije na nastavené %.
To prihrievanie netrvá dlhšie ako 5 minút na cyklus.
Keď zapnete “Keep Climate on” na 15.5 (to je minimum) tak auto berie len 700W na udržiavanie teploty.
Z času na čas auto zapne aj vyhrievanie batérie, nesledoval som ako často presne ale odhadujem to tak na raz za hodinu pri tých -6 v mojom experimente. Vtedy berie 17A takze ak by bola iba na jednoduchej zásuvke tak by brala zvyšok výkonu zo samej seba, ale po skončení zohrievania sa zase dobije na nastavené %.
To prihrievanie netrvá dlhšie ako 5 minút na cyklus.
Komentár