Ako predhrievat / predtopit Teslu bez aplikacii takzvany "camper mode" Auto bude zamknute a svetla nebudu svietit, ale kurenie / topeni bude v prevadzke.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Bjørn Nyland Model S videá
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Prve video je o tom ako na defakto malom priestore v hlavnom meste Norska v Osle je kopec nabijacich stanic. To neportebuje prklad staci si pozriet skoro 3min video.
Druhe video je test spotreby Tesla Model X P90DL vaha 2600kg, Tesla Model S 70D facelift vaha 2220kg a Hyundai Ioniq electric 1580kg. Vyhral Hyundai Ioniq electric.
Komentár
-
Bjorn absolvoval 100km dlhu trasu po dialnici v 200km/h rychlosti a to za jedinym ucelom. Dokazat, ze Tesla moze ist dlhsi usek aj vyssou rychlostou viac nez len par minut. Video ma 38:20min a po 28 minutach Tesla dala prvy vystrazny trojuholnik a bodkovanu zltu ciaru, pravdepodobne ide o to, ze bateria a stator je prehriaty.
Many people claim that a Tesla can't drive at high speed for many minutes without overheating. This is not true. So I prove that it can be done. After 28 min...
Komentár
-
V diskuzi píše, že omezovač výkonu se nejspíš neaktivoval kvůli vysoké teplotě, ale kvůli poklesu napětí z důvodu nízkého nabití baterie. Je pak nutné zvýšit proud, což má své limity.
-
Podla mna to nebolo kvoli prehriatiu ale kvoli tomu, ze uz mal len 30% v baterii, tusim pod 20% nabehne zlta ciara standardne, pri tej rychlosti a odbere co mal to mohlo auto vyhodnotit skor a dat limit na vykon. Pri nizsom napati baterie proste nie je schopna dodat taky prud ako by bolo potrebne.
-
Zrejme je to kombinacia prehriatia baterie, motora a invertora. Kapacita baterie mozno ma nejaky vplyv, ale myslim, ze ovela mensi ako prehriatie jednotlivych komponentov. Obmedzenie mu naskocilo uz pri kapacite baterie 31%, takze kapacita baterie zrejme nebude podstatnym parametrom. Na konci rychlej jazdy pri kapacite 15% mal obmedzenie asi na 130kW, no hned ako spomalil, hranica obmedzenia sa zacala rychle posuvat a ked zastal bolo pri kapacite 13% obmedzenia uz asi na 200kW.
Predtym ked testoval opakovane zrychlenie na 250kmh s regenerativnym brzdenim obmedzenie naskocilo pri podstatne vacsej kapacite baterie.
-
-
Bjorn uz zacal z Velkonocneho vyletu zverejnovat videa. Jedno je z Nemecka, kde navstivil cloveka, ktory ma nainstalovany Powerwall 1 a chce aj Powerwall 2ku. Viac je vo videu a druhe je o vozidle Fisker Karma v Ziline u nas na Slovensku, ale to uz je v inej sekcii uvedene. Link je tu http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...7-fisker-karmaA creative use of the wooden box that came with the Tesla Powerwall 1.Naposledy upravené ICE666SVK; 30-04-2017, 13:48.
Komentár
-
#40 Easter Europe road trip part 1
https://youtu.be/OkneDzc2Ntk
#40 Easter Europe road trip part 2
https://youtu.be/2EiWk6_0kFwNaposledy upravené ozana; 14-05-2017, 19:08.
Komentár
-
Bjorn uverejnil vidoe z jeho posledneho nabijania, kde ukazuje nabijanie z10-90%. Predtym ked nabijal 115kW vykonom a trvalo to 1hod a teraz je to pod soft 8.0 vykonom 80-85kW maximalne som na videu zaznamenal 85kW. A dlzka nabijania bola 1:20hod.
This is my recent supercharging session from 10 to 90 % SoC. It took one hour. Last year after v8.0 was introduced, I suddenly went from max 115 kW to around...
Komentár
-
Bjorn bol na SC a skusil zmerat cas, ze za ako dlho sa na displeji v aute ukaze, ze je stojan obsadeni a teda sa nabija. Okrem neho na SC nenabijal nik. Spravil viac merani ale zistil, ze to nie je pevne dane. A merania mali rozne hodnoty. Uz ste to skusali aj vy zmerat, ze za aky cas od pripojenia auta na SC sa to zobrazi na displeji v aute?
The live supercharger status has a small delay. I measured several times and it seems like it's not a fixed delay. The system probably polls the status ever ...
Komentár
-
Test nabijanie Tesla Model S90D ktora nema obmedzenie a test Tesla Model X P90SDL ktora obmedzenie vykonu nabijania ma. Neviem celkom podrobnosti ci je to obmedzenie pre Tesly ktore maju zadarmo supercharger alebo je to castym vyuzivanim superchargru. Rozdiel v nabijani je 3-5 minut.It's been said that the 90 kWh pack has speed restriction. This kicks in after about 300 DC fast charging. That includes both supercharging and CHAdeMO (usin...
Komentár
-
Velmi zaujimave. Pozrite si ten priebeh nabijania. Sice to "obmedzene" nabijanie ma nizsi uvodny nabijaci vykon, ale skor ako obmedzenie nabijania by som to oznacil ako inu nabijaciu krivku. Nabijaci vykon sa vyrovna zhruba pri 50% baterie (na 94 kW) a aj najvacsi rozdiel je v vtedy v urovni nabitia, asi 6% baterie (dobitych 5 kWh). Ale odvtedy uz "obmedzene" auto tento rozdiel dobieha, lebo znizovanie vykonu u neobmedzeneho auta je rychlejsie, a pri 80% nabitia neobmedzeneho auta je "obmedzene" na 76% a na 80% to dobehne za 4:10 min.
Nabijacie vykony sa opat vyrovnaju pri 88% neobmedzeneho auta (85% obmedzeneho) a zaujimava vec sa stane pri dosiahnuti 90%.
Neobmedzenemu autu "spadne vykon skokovo na 22 kW, ale neobmedzenemu nie, to pokracuje dalej 26 kW. Skoda, ze to Bjorn ukoncil po 90%. Je celkom dobre mozne ze by 100% dosiahli za rovnaky cas.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 19-05-2017, 06:27.
-
-
Tak teda neviem ale bud mam ja fake 75D alebo je toto video marketingovy podvod. Mam presne taketo auto (akurat AP1) a ked mam 100% baterie, ukazuje dojazd 380 km.
Ako to, ze on ma na displeji o 100 km viac?
PS: Auto mam nieco okolo pol roka a takyto dojazd ukazovalo aj ked som ho preberal nove v januari v Tilburgu. Ma tu niekto 75ku?1 BildNaposledy upravené Jiri GrandPa; 06-06-2017, 21:49.
Komentár
-
AHA. Uz to mam. Na konci videa ukazuje spotrebu priemernu 136 Wh/km pocas tych 512 km. Ale moje auto uvazuje so spotrebou 189 Wh/km (to je teoreticky dojazd 75000/189=397 km).
Ta jeho palubka ukazuje plny dojazd 483 km, co je teoreticky 155 Wh/km.
Aku vam ukazuje "Typical" spotrebu (auta po facelifte)?
Ze by s AP2 zmenili "normovanu" spotrebu? Moze byt, ale to su teda dost velki optimisti v Tesle. Ten udaj mojho dojazdu je v celku v teraz v lete (aj klimou) realny, pri rychlosti na dialnici okolo 115 km/h. On isiel v tom videu medzi 80-90 a dojazd natiahol len o 6%. To znamena ze tych 483 dam pri 100 km/h? Sak by som umrel od nudy ist takto 500 km.
A este jedna zaujimavost - pozrite druhy obrazok, to je z aktualnej web stranky Tesly. Viac menej to sedi z tym videom. Ale ako to, ze to ma aj na palubke to by ma teda zaujimalo.
Pripojené súbory
Komentár
-
Ja som si vsimol ze na nete emobilisti velakrat skresluju spotrebu Ev aby to vyzeralo krajsie. Chapem ze jazdit EV 130 km/hpo dialnici nie je uplne dobre vzhladom na spotrebu a tym aj dojazd ale spoliehat sa na bjornove norske videa a udaje v nich je trocha zcestne (maximalka v Norsku 80km/h). Osobne by som aj u nas zaviedol 110km/h na dialnici (80km/h je uz extrem) a bol by pokoj. Kazdy ma iny styl jazdy a jazdi pr inych podmienkach preto si kazdy emobilista musi vyhodnotit ako daleko pri danych podmienkach vie zajst. :-)
Komentár
-
S Teslou dáš 250 km reálne pri 130 km/h bez problémov aj s mojou slabšou baterkou. To mi stačí.
A aký to má dojazd?
To je vždy prvá otázka keď to niekomu ukazujem lebo ľudia majú v hlave že EV dôjde 100 km a koniec. Ale po necelom pol roku jazdnenia som zistil, že je to úplne irelevantná otázka. Stačí trochu plánovať jazdy a je jedno či má auto dojazd 200 alebo 400. Aspoň pre mňa.
Takze moja odpoved je - taký, kam potrebujem prísť.
Najviac milujem otázku - a čo keď ti dôjde šťava? No nedôjde, je moja odpoved.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-06-2017, 12:14.
-
Ja mam najlepsiu spotrebu pri spalovaku a to je nie len moj pripad, ked idem 110km/h po dialnici. Okresky 80-90km/h je ideal. Ano ist po dialnici 130km/h je super, ale auto pri tom zerie viac No vela ludi neriesi spotrebu. A preto maju z elektromobilu strach. Je to drahe a ma to mali dojazd a tym to konci.
Tych 250km ti da Tesla pri 130km/h aj v zime?
-
Ja mam overene na 85D po dialnici 330km (vzialenost medzi SC Graz a SC Senj). To som viac krat absolvoval s tempomatom na 133km/h. Samozrejme realita je o nieco nizsia, lebo sem tam musis brzdit, ides v kolone na hraniciach a nasledne zjazd do / z Senj (robil som to oboma smermi). V lete so zapnutou klimou. V zime to bolo horsie, to auto viac pindalo, ze mam spomalit, pre istotu som dobijal na Chademo pri Ptuj.
Mna ak sa niekto pyta na dojazd teda hovorim, ze pri dialnicnej jazde okolo 330km, co povazujem za super.
-
Ja hovorim v skratke realne 300 km (ta moja 75 kWh verzia).
-
ICE666SVK - s tou najlepsou spotrebou pri 110 km/h pri spalovaku nie celkom suhlasim, ale mozno to zavisi na tom ake auto a aka prevodovka. Mal som A7 2.8L, 6 valec, automat, a ten "zral pri 110 km/h okolo 8 l/100km.
Raz sme pichli a museli sme prist domov asi 100 km max 80-90 s nudzovou rezervou. Spotreba 5.5 l/100 km. Ale takmer ma drblo od nudy...
-
My mame teraz golf 1.6 TDi traja v aute kufor plny 200km z toho 60% dialnica 40% okrsky a pri 110 na dialnici to dame za 4,5-4,7 na 100km. Pri 130 4,9-5,1. Skusam chodit 110 po dialnici aby som si zvykol ked budem tak jazdit elektromobilo a da sa to. Horsie to je na dlhe vzdialenosti to bude opruz.
-
Komentár