Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Autopilot
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
The Tesla Autopilot. I test drive the feature on the freeway "Hands Free" and show the feature. Amazing. Way to go Elon MuskAko zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
- Likes 2
-
Tak to vyzerá, že v EU sa na autopilot ešte načakáme. Tu je správa od Elona:
Elon Musk @elonmusk 2h2 hours ago Autopilot release to Europe and Asia pending regulatory approval. Hopefully get the ok in the next few weeks.Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
Komentár
-
Mam za sebou prvni kilometry s sw 7.0
Nejdrive musim rici, ze jsem byl dle americkych recenzi radne poucen o kladnych a zapornych vlastnostech noveho sw predem, a tak mym hlavni posouzenim je jak ocekavane pozitiva a negativa pusobi konkretne na mou malickost.
Abych pravdu rekl, nejvetsi obavu jsem mel z designu... Z toho co jsem videl na webu jsem byl rozhodnuty novou verzi radikalne nenavidet za to jak vypada. Pravda je takova, ze display pod volantem na me nepusobi vubec spatne. Za to prava velka obrazovka, to je hnus! Tenhle novy design slevnuje interier nejmin o 200% Nechapu jak to mohl Musk pripustit. Je to zasazeno tim novym trendem u Applu, snaha o plochy design. Puvodne to asi pritahl do sveta Microsoft a jeho revolucni dlazdice. Nedal bych jim za to ani petak Nechapu proc to vubec menili, kdyz jedina funkcni zmena je zamykani dveri na status baru, vymenena ikona baterky za blesk (to osobne nechapu co je na blesku vystiznejsi) a zmeny v setingu v souvislostech s AP.
Dobra zprava ale je, ze design obrazovek opravdu vytvari dojem v interieru, takze do budoucna kdyz se to designerovi nahodou podari , tak muze auto uvnitr vypadat suprovne. (napriklad kdyby poskytli jakysi volitelny styl (skins), aby si kazdy mohl zvolit podobu obrazovek sobe blizsi) Spatna zprava je, ze nyni je to kazdopadne (aspon pro me) zvorane a minimalne nejakou dobu s tim budu muset bydlet v aute
A ted k asistentum...
Na verzi 1.0 velmi dobre! Az je neuveritelne, jak pochybne znaceni na ceste AP rozpozna. Pri zmene jizdniho pruhu pridali proti USA verzi povinnost drzet volant. Zajimalo by mne z ceho to system pozna, ze se musim dotknout aspon jednou rukou volantu, jinak nezacne menit jizdni pruh. Musi mit neco ve volantu, lepe v jeho horni casti, na spodni cast nereaguje.
Hruby zaver po prvnich asi 60km jizdy je, ze je to vyborna vec pokud chcete neco podniknou v aute co by melo jinak za nasledek nebezpecne chovani (popovidat si z mobilem, podat neco dozadu k detem s ohlednutim k nim, sahnou na podlahu pro upadnutou vec apod.) proste asistence. Pokud chcete ale na AP spolehat za ucelem snizeni unavy, je trochu zradne to, ze ve chvili kdy to nejmin cekate a je na ceste nejaka klikatost, stavba, prekazka, tak vam system pipne, ze na rizeni kasle, a ze jste na rade vy az hodne pozde a vetsinou, kdyz je s tim spojena i nejaka ta nerovnost nebo zatacka, tak vypnuti rizeni ma za nasledek vystreleni auta (uvolnenim volantu) na opacnou stranu nez byste prave potrebovali. ... a to vas tak probudi, ze zapomenete na AP na hodne dlouhou dobu Ne nebudu to vubec pomlouvat, protoze na v 1.0 je to vynikajici vysledek. osobne jsem vubec nedoufal, ze s tak malym mnozstvim hardwaru v aute to vubec spolehlive daji a vypada to, ze se mame jeste na co tesit.
No a parkovat jsem jeste nezkousel, to snad zase nekdy priste.
Jeste znovu podotykam, ze je to jen muj osobni prvni dojem, prvni zkouska AP, zadne velke zavery.
Bravo Tesla chlapci, bravo! Gratuluji!
No a ted vy....
Jo a jeste jsem zapomel...
...bylo mi v aute nejak vic zima, musel jsem zvysit teplotu na klime o 2°C, ale mozna to bylo jen nervozitou z nove verze kazdopadne klima ted trochu jinak funi a nevim jestli je to zrovna lepsi, pripada mi, ze bylo v aute pred aktualizaci prijemneji (mozna jsem citil nyni i vetsi pruvan). Byl jsem v aute ale jen v tricku a venku bylo 7°CNaposledy upravené pupik; 25-10-2015, 08:59.
Komentár
-
Moje prve dojmy z autopilota su velmi podobne ako popisal pupik .
Doplnil by som, ze na mojom 85D sa mi subjektivne zda plynulejsie rozbiehanie v nizsich rychlostiach (z nuly) a takisto nastup regenerativneho brzdenia je pozvolnejsi.
Prikladam video, kde som vyskusal funkciu automatickeho parkovania. Funguje celkom dobre. Vyskusal som zaparkovat 4 krat, z toho 1 krat auto parkovaci slot jednoducho "nenaslo". Ostatne boli uspesne.
Podotykam, ze som tocil mobilom a necakajte kvalitu Bjorna Nylanda :-)
- Likes 1
Komentár
-
Rýchla ochutnávka, ako to vyzerá. Zajtra urobím kvalitnejšie ;-)Naposledy upravené ICE666SVK; 05-11-2015, 10:28.
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od enfko Pozrieť príspevky... Ku koncu videa je odbocovaci pruh a zjazd s rozdelenim na dva pruhy. Tu sa auto nevedelo rozhodnut a roztancovalo sa po ceste - musel som prebrat riadenie.
http://www.techinsider.io/tesla-owne...ghways-2015-10
Komentár
-
Idioti mozu sposobit zakaz pouzivania autopilota.Stupid Idiot is in the back seat while his car is driving in autopilot on the highway with 83 KM / Hour Private property? NO Road closed to all other traffic...
Komentár
Komentár