Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

vehicle 2 grid – v2g

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Marekk
    Member
    • Feb 2015
    • 85

    vehicle 2 grid – v2g

    Vie niekto ci uz realne funguje na Nissane vehicle 2 grid – v2g ? Ked ano kde sa k tomu kupot potrebny hardware ?
  • demo
    Member
    • Dec 2016
    • 84
    •      

    #2
    Niečo takéto máme: http://www.twincar.sk/chargers.php#V2H ale toto je len ako menič z auta na 230V, nie na prifázovanie do siete.

    Komentár


    • Marekk
      Marekk komentoval
      Upraviť komentár
      Ked som to spravne pochopisl z auta viem cez to dostat 230V 3-6KW ? Ked ano to by stacilo potrebujem to hlavne ako prenosnu centralu

    • demo
      demo komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tak. Ale len CHAdeMO zatial, nie CCS.
  • Marekk
    Member
    • Feb 2015
    • 85

    #3
    Myslite ze to moze fungovat alebo je to podvod ?

    https://www.kickstarter.com/projects...g6ZkElBWW_q4RA

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1362
      •   

      #4
      Podvod z hladiska funkčnosti to nebude, US verzia pre tesla konektor sa predáva, v DE je firma, čo to robí tiež cez CCS. Tesla používa rovnaký CCS protokol ako ostatní, takže možné to je.

      Jediné riziko je, či to dotiahnu do konca = vyrobia. Neviem aké ma kickstarter kontrolné mechanizmy v prípade neúspechu.

      Ja skôr počkám a radšej to kúpim potom oficiálne, keďže 1500USD stojí tá americká, tak tá ich cena potom nebude reálna ale nižšia.

      Je to ako s wallboxami, riadiaci modul wallboxu stojí pár € a k tomu konektory, toto je tiež len o zaplatení vývoja a neskôr to nemá dôvod stáť viac ako pár sto € od rôznych výrobcov.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Problem je v tom, že toto Tesla velice ľahko zarazí. Ta krabica totižto imituje autu, že nabíja. Len prúd tečie opačným smerom.
        Takže stačí, aby tam dali kontrolu smeru toku prídu z baterie do konektoru.
        A že to spravia je takmer iste, pretože ten dôvod, prečo Tesla nechce spraviť V2G je Tesla Powerwall.

      • tomas1870
        tomas1870 komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som niekde čítal komentár že na Tesle to nie je nič také ťažké spraviť, jediný a hlavný problém je že vraj Tesla to v prípade reklamácie batérie dokáže zistiť a na základe toho padá záruka na batériu. Kto už nemá záruku alebo mu to je jedno tak by to malo byť otázkou času kedy to bude spoľahlivo fungovať a časom pôjde cena aj dolu..

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ja mam zajtra bateriu po zaruke a free supercharging. Ako dlho myslis, ze by ma Tesla nechala "nosit domov elektrinu"?

      • tomas1870
        tomas1870 komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa free supercharging ako vieme nie je bez obmedzenia. Je tam nejaká fair use policy a nie je možné používať na taxi a podobne. Neviem koľko je limit čo Tesla vyhodnocuje ako prehnané a nie bežné domáce jazdenie takže pre nich nie je problém to free vypnúť hocikedy aj bez V2G, bude to nadspotreba a porušenie pravidiel..
    • V2F
      V2F
      Junior Member
      • May 2024
      • 5

      #5
      Čo si myslíte o tomto V2H ?
      https://www.evpartner.sk/inteligentn...i-kabel-typ-2/

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Skús zistiť, s akými vozidlami pracuje. Mne sa to nepodarilo a asi viem, prečo. Norma ISO 15118, ktorú všade spomínajú, je všeobecná norma na nabíjanie (nie špecificky V2G,V2H), takže je uvedená pri každom aute ale už sa neuvádza, ktoré autá podporujú s týmto wallboxom V2G. Významné automobilky smerujú cestou DC wallboxu na V2G, je otázka, či to nie je len trojnásobne predražený wallbox sk sda nenájde žiadne auto, ktoré si k nemu pripojíš. Lebo nabíjať podľa prebytkov FVE, čo je jediná navyše funkcia pre domácich užívateľov, je realizovateľná so zariadeniami za tretinovú cenu.
    • V2F
      V2F
      Junior Member
      • May 2024
      • 5

      #6
      Ja dúfam že moje zatiaľ vysnívané BYD Yuan UP ktoré dúfam bude vyrábané v HU to bude podporovať. Predpokladám že napätie ( keď je vyššie z FVE ako z Gride a dá sa teda dobíjať z FVE )
      https://www.evpartner.sk/go-e-contro...cke-nabijanie/
      sa dá zrejme nastavovať pre každú fázu osobitne.​

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Kup si BYD a keď prídeš o robotu, budeš vieš vedieť prečo.
        Ale to je zbytočne tu vysvetľovať. Slovaci nechápu oveľa jednoduchšie súvislosti.

      • V2F
        V2F komentoval
        Upraviť komentár
        Naprosto správna poznámka ale nezabúdaj že EU musí dobre vychádzať z Čínou lebo Káčera a Musk na EU kašlú a Čina zabráni Zusom aby nás vojensky obsadili.
        Je to proste voľba menšieho zla ktorá zároveň pozastaví rozvoj lenivosti a rozmaznanosti Európanov. Ale táto debata nepatrí asi do technického vlákna ?

      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Kúp si auto od EU automobilky a podpor ich zaostalé zmýšľanie a pocit, že robia všetko najlepšie. To máš ako keby si si v dnešnej dobe kúpil tlačítkový mobil aby si podporil partiu, ktorá verí, že tlačítkové mobily sú budúcnosť

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        tommik Nemyslim ze prirovnanie k tlacidlovym telefonom je namieste. Stale zakaldnou ulohou auta je presun z bodu A do bodu B a cinske auta to urobia len nacancanejsie. Keby okrem jazde po ceste aj litali a plavali na vode i pod vodou taak potom by bolo namieste prirovnanie tlacitkoveho fonu k smartfonu ktory poskytuje viacucelove rozne pouzitia. Zatial ta cina su len tlacitkove fony s vacsim displejom, pametou na viac cisel, dotykovym ovladanim, lepsimi hrami, rychlejsim nabijanim a par dalsimi drobnostami.

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        tie hry v autach ma akurat stvu....
    Pracuje...
    X